Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

abs

nuk e di...
Re: Fam Transparent

je ai rrapatushi e di une /pf/images/graemlins/grin.gif

Tush po ti mor, dhe ty t ka humb aaa? celsi e /pf/images/graemlins/laugh.gif

Guest

Miresejugjej Shpia!

Uroj te keni qene te gjithe mire me shendet dhe t´ja keni kaluar mire me pushimet e veres...

Meqenese rregulli i kesaj shtepie eshte mos vish duar bosh, po ju sjell dicka me u lepi /pf/images/graemlins/laugh.gif

eis.jpg

Abs, si je ta marsha /pf/images/graemlins/kiss.gif

abs

nuk e di...

Oh Fanta /pf/images/graemlins/kiss.gif, ca i paske ba dillit moj? /pf/images/graemlins/eek.gif ose cfare te paska ba harami /pf/images/graemlins/devil.gif, ku s paka hy, m kapi syni dekoltene /pf/images/graemlins/smile.gif

Danke se tamam n kohe mi paske nis akolloret, jam tuj i lapi buzt tesh /pf/images/graemlins/goofy.gif

Masanej t hangsha ta marrshen /pf/images/graemlins/laugh.gif, se me merr me merr, por t del pune masanej /pf/images/graemlins/crazy.gif

AquAAA hajde shpejt n shpi /pf/images/graemlins/kiss.gif se jam me nela /pf/images/graemlins/rockband.gif

orchidee

Primus registratum

Servus /pf/images/graemlins/laugh.gif pshe mi ti ? /pf/images/graemlins/frown.gif
Te kendoj nje kenge /pf/images/graemlins/laugh.gif

orchidee

Primus registratum

Hallo, mein Schatz, ich liebe Dich,
Du bist die einzige für mich.
Die anderen find ich alle doof,
deswegen mach ich Dir den Hof

du bist so anders ganz speziell
ich merke sowas immer schnell
jetzt zieh dich aus und leg dich hin
weil ich so verliebt in Dich bin

gleich wird es dunkel, bald ist es Nacht
da ist ein Wort der Warnung angebracht:

Männer sind Schweine
traue ihnen nicht, mein Kind
sie wollen alle das eine,
weil Männer nunmal so sind

Ein Mann fühlt sich erst dann als Mann,
wenn er es Dir besorgen kann,
er lügt, dass sich die Balken biegen,
nur um Dich ins Bett zu kriegen

Und dann am nächsten Morgen
weiss er nicht einmal mehr wie du heisst
rücksichtslos und ungehemmt
Gefühle sind ihm völlig fremd

Für ihn ist Liebe gleich Samenverlust
Mädchen, sei Dir dessen stest bewusst:

Männer sind Schweine,
frage nicht nach Sonnenschein,
Ausnahmen gibts leider keine,
in jedem Mann steckt auch immer ein Schwein

Männer sind Säue,
glaube ihnen nicht ein Wort,
sie schwör'n Dir ewige Treue,
und dann am nächsten Morgen sind sie fort

Yeah Yeah Yeah

Männer - diese schrecklichen haarigen Biester
die einen antatschen müssen
Und dabei wollen sie alle nur dasselbe von einem Mädchen

Uuhuhuuhuhuh

Und falls Du doch den Fehler machst,
und Dir nen Ehemann anlachst,
mutiert Dein Rosenkavalier,
bald nach der Hochzeit auf zum Tier

Dort zeigt er dann sein wahres ich
ganz unrasiert und wiederlich
trinkt Bier, sieht fern und wird schnell fett
und rülpst und furzt im Ehebett

Dann hast Du King Kong zum Ehemann
drum sag ich Dir, denk bitte stets daran:

Männer sind Schweine,
traue ihnen nicht, mein Kind,
sie wollen alle nur das eine,
für wahre Liebe sind sie blind

Männer sind Ratten,
begegne ihnen nur mit List,
sie wollen alles begatten
was nicht bei drei auf den Bäumen ist

/pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

was ist das mi? /pf/images/graemlins/laugh.gif
oh die armen, wer hat sie so durchgeschaut eee /pf/images/graemlins/lol.gif

m kalune nelat /pf/images/graemlins/rockband.gif

was gibt es neues bei dir? /pf/images/graemlins/angel.gif
Ich habe gestern alle meinen, neuen, schönen Möbel weiter verschenkt!
Es ist so ein schönes Gefühl! Jetzt habe ich genug Raum... zum tanzen. /pf/images/graemlins/rockband.gif

orchidee

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif Als ich das Lied zum ersten mal hörte, hab' ich so lachen müssen /pf/images/graemlins/lol.gif und das besste dran..... Es stimmt alles was sie singen /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sag mir nun warum bist du me nela ? /pf/images/graemlins/frown.gif
Mir geht es zurzeit gut..habe alles was ich mir gewünscht habe.Bin endlich da wo ich immer sein wollte aber ich kann nicht zufrieden und glücklich sein..
Frage mich nicht warum /pf/images/graemlins/frown.gif Ich bin so ein Dickkopf /pf/images/graemlins/angel.gif.. Ein anderer wäre an meiner Stelle mit einem Schlauch im Orsch geflogen /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif und ich kann mit mir selbst noch nicht einmal zufrieden sein /pf/images/graemlins/smash.gif Das ist aber ein Thema worüber ich nicht gerne spreche /pf/images/graemlins/tipsy.gif lol

Warum hast du die Möbel veschenkt mi? /pf/images/graemlins/angel.gif du hättest dabei auch was verdienen können /pf/images/graemlins/tonguee.gif... M.q.se te kuptoj sehr gut .. Machnmal im Leben ist wichtiger loszulassen, als ewig te mbeshtetes bei den Dingen, qe te sjellin Erinnerungen....

Habe dich lieb aber muss weg /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

orchidee

Primus registratum

/pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/wub.gif 1 jave hapur pm vetem per ty hic sma vare /pf/images/graemlins/frown.gif
mile ? /pf/images/graemlins/kiss.gif

ana karenina

Primus registratum

Kam hequr dore nga pm'te, jane shume te pergjithshme /pf/images/graemlins/laugh.gif Ne kuptimin qe pm i dergohen edhe tipave qe do te tallesh, te flirtosh apo te shash, atyre qe do te sqarohesh per keqkuptimin e rradhes, atyre qe do te lesh takim per dreke... /pf/images/graemlins/laugh.gif Dergohen kur nuk ke kujt t'i shkruash tjeter po duhet patjerte flasesh me dike, kur deshiron deshperimisht vemendje, kur do t'i mbushesh mendjen njeriu qe nuk je ashtu sic dukesh ne virtualitet /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Do me? /pf/images/graemlins/lol.gif Do te te dergoj mail (e thene shkurt) /pf/images/graemlins/devil.gif

Abshi verdalle eshte? Ke do marrim neper goje sot? /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

orchidee

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Kam hequr dore nga pm'te, jane shume te pergjithshme /pf/images/graemlins/laugh.gif Ne kuptimin qe pm i dergohen edhe tipave qe do te tallesh, te flirtosh apo te shash, atyre qe do te sqarohesh per keqkuptimin e rradhes, atyre qe do te lesh takim per dreke... /pf/images/graemlins/laugh.gif Dergohen kur nuk ke kujt t'i shkruash tjeter po duhet patjerte flasesh me dike, kur deshiron deshperimisht vemendje, kur do t'i mbushesh mendjen njeriu qe nuk je ashtu sic dukesh ne virtualitet /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Do me? /pf/images/graemlins/lol.gif Do te te dergoj mail (e thene shkurt) /pf/images/graemlins/devil.gif

Abshi verdalle eshte? Ke do marrim neper goje sot? /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif iiiiiiiiiiii, sa e kece qe je /pf/images/graemlins/laugh.gif asgje nuk dua me nga ty tani /pf/images/graemlins/lol.gif

Pianiste e logel e bukul /pf/images/graemlins/kiss.gif
si i thone mozartkugel ne italisht mi? pale ,e ? /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Ika /pf/images/graemlins/wave.gif per zotin mos ma varin me /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dotesa

Primus registratum

ketu te kjo italia ime skam pa hic une mi ashu...po ta kisha dit qe austria kishte coko kaq te mira do kisha ardh atje me kohe une mi ti...hihihi

abs

nuk e di...

Mir geht es zurzeit gut..habe alles was ich mir gewünscht habe.Bin endlich da wo ich immer sein wollte aber ich kann nicht zufrieden und glücklich sein...

Das kommt mir sehr bekannt vor /pf/images/graemlins/wink.gif wir sind echt mi /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/cooli.gif
Ich habe dich auch gern sternchen /pf/images/graemlins/angel.gif
In loslassen werde ich immer besser, bin froh darauf /pf/images/graemlins/rockband.gif

Geshtenjeza /pf/images/graemlins/angel.gif ka mbet ndonje coshke e ndokujt pa marr pergoj /pf/images/graemlins/laugh.gif (nga une eee /pf/images/graemlins/smirk.gif) tesh me mbani mua mos cani kok /pf/images/graemlins/cool.gif

Pianiste shume danke vogelushe e amel /pf/images/graemlins/smile.gif

Ka ndonje gja t mire per drek perreth?

PS: nganjehere s me hapet af se di pse /pf/images/graemlins/smash.gif

PSS: Vajza kam do rroba kepuc te reja flak qe i kam vesh maximum dy here, i shes me cmim shume te arsyeshem, hidhni ndonje za nese doni eee! /pf/images/graemlins/rockband.gif

As vete se di pse kam kete deshire reduktimi, vecse e ndiej si nevojshmeri, Geshtenjaza hajde bitte iher ma shif trunin /pf/images/graemlins/wink.gif, cfare po ndodh me te /pf/images/graemlins/idea.gif kam besim tek ty! /pf/images/graemlins/angel.gif

orchidee

Primus registratum

Strenge dein Gehirn nicht an mi ti /pf/images/graemlins/laugh.gif ojjj qo, bon kot ti e di une /pf/images/graemlins/goofy.gif
Geshtenjez, na analizo cik absin neve ti xhan, se po m'pelqeve do te bej dhe une 1 pytje /pf/images/graemlins/laugh.gif

Abs,... na qit njiher ato rroba. /pf/images/graemlins/laugh.gif OJRO me kauf habe i net aber ankand di me machen /pf/images/graemlins/tonguee.gif

Pianiste, une po pres /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

ana karenina

Primus registratum

Dhe une po pres per keto rrobat /pf/images/graemlins/laugh.gif Absho s'po di ca me t'than se un' nji at' deshir' e kam tash e ngajet /pf/images/graemlins/laugh.gif Ca nr e ke kemben? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

abs

nuk e di...

Nr kams 38 tesh sa vjet /pf/images/graemlins/laugh.gif
Me mungon kojshija qe t ja veshi e ti baj foto teshave. Sa t vijn po i hidhem /pf/images/graemlins/crazy.gif

Geshtenjeza oh nuselale fatprurse /pf/images/graemlins/rockband.gif

AquA oh te keqen e firmes /pf/images/graemlins/grin.gif. .
Car po pret moooj kur s ke OJRO s me motivon hic /pf/images/graemlins/tongue.gif, sa kam /pf/images/graemlins/lol.gifme ate kombinimin e gjuhes /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

Kpucet po i fotografoj e po i nxjerri nga ai salloni i atij mikut tone nga darka, ok vajza?

Kondrapedali

Kondrapedali

Numrin e kams 38? Don me tha q1 po t'lypen i pal sandala a /pf/images/graemlins/rolleyes.gif? E ça ngjyre i do? Me taka t'nalta apo t'ulta? Çarapt i blen vet apo don me t'i nis bashk me kpucët?

A ma nis nji foto t'kamve që t'shof se ç'lloj kpucësh t'shkojn? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Gutten morgen (se mjes o ktu ke mu) Abs /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

abs

nuk e di...

Guten Morgen i miri i botes /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Kondre kur t nxjerri kpuct me shit, hidhja ndonje sy eee, se me shit kam dal vet, mos mban konkurenc tesh /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ps: a ju pelqen firma jeme, deshta me i ba pak konkurenc AquA_s /pf/images/graemlins/laugh.gif

/pf/images/graemlins/rockband.gif

-------------------

frei1.jpg

Status
Not open for further replies.