Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

@d@

Primus registratum
Re: Fam Transparent

erheben Sie sich /pf/images/graemlins/laugh.gif

Guten Morgen liebe leute /pf/images/graemlins/kiss.gif wie geht es euch so? Abs /pf/images/graemlins/wub.gif sag tonce er soll sich behnemen /pf/images/graemlins/tipsy.gif ca eshte ajo keng mer Sohn ? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Wünsche euch einen schönen Tag /pf/images/graemlins/kiss.gif

Setzen Sie sich /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

S

Scorpion

Guest

Si se mesova gjermanishten se mesova /pf/images/graemlins/frown.gif

O Nev pse s'ma var icik mi /pf/images/graemlins/frown.gif

abs

nuk e di...

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

surprize

[/ QUOTE ]

Nev, jo mi shif se nuk e ke lexu mire, t len kush me kapercy kufinin /pf/images/graemlins/laugh.gif

Hochkommen wieder ! /pf/images/graemlins/cool.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

----------------

<font color="pink">Es hat mich triefend berührt...! </font>

S

Scorpion

Guest

Po ti mi shtremse, akoma s'me ke heq block e /pf/images/graemlins/laugh.gif

Po mire mi pse s'me the, te kisha fut une block i pari /pf/images/graemlins/laugh.gif

pinkparadise

Forumium maestatis

o rrote, sjam ne msn fare po mbaroj e-mailet e punes qe kam me bo, pastaj do futem, se po u futa tani aha /pf/images/graemlins/laugh.gif ftofi puna /pf/images/graemlins/laugh.gif

@d@

Primus registratum

Ich hab von Anfang an gewusst /pf/images/graemlins/smile.gif Abs, er liebt dich, der weiße es aber selber noch nicht /pf/images/graemlins/tipsy.gif Shume i embel eshte be Zogu keto kohe /pf/images/graemlins/wub.gif do na marri m'qaf /pf/images/graemlins/tongue.gif veten /pf/images/graemlins/laugh.gif

Scorpe /pf/images/graemlins/kiss.gif Ta meson Nevi gjermanishten ty /pf/images/graemlins/laugh.gif por pas 5 vjetesh kur ta kem mesuar dhe vete /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Ps. me thoni sa larg eshte Rubiku nga qyteti i Mirdites, bitte! /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

abs

nuk e di...

Fam si ju kam ,deshiroj te jeni sa me mire te jete e mundur.
Ju pershendes nje per nje te gjitheve /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/wave.gif /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

ichhabdichganzdolllieb.jpg

<font color="pink">per Mimin time qe m ka tha malli </font>

abs

nuk e di...

O e bukraaaaaaaaaa e dheeeeeeeeeeut /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/angel.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wub.gif

Danke! Dhe seshpejti /pf/images/graemlins/wink.gif

PS: Nev meinst du /pf/images/graemlins/idea.gif, er hat mir gar nichts gesagt! Wieso denn das? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Ah po, weil er selber das nicht weiss, na gut!Selbstschuld! /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ndersa Rrubiku eshte afer 20Min larg Rreshenit.
Ke zbulu naj send ne rrubik moj?... atje asht dhe miniera e Arit /pf/images/graemlins/wink.gif

Ndersa, pse nuk i meson cunit gjermanisht, ti mos kerko 200fr.oren /pf/images/graemlins/cool.gif po knaqu me 100 /pf/images/graemlins/laugh.gif
e heq dore nga modestia se nuk asht ma n mode /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

/pf/images/graemlins/wave.gif Pink

alinos

Forumium maestatis

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Ti Alinos ku e ke leviz karrigen se fundmi!! Do ta kem nderin per ndonje kafe ne ndonje kafene te papare (dmth te paprovuar me pare /pf/images/graemlins/laugh.gif) me ty?? Une do filloj pune ne Bashku...Bashka...Bashke...Bashki /pf/images/graemlins/laugh.gif

Mirmengjes shpiasi mu gdhite /pf/images/graemlins/kiss.gif

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/eek.gif /pf/images/graemlins/eek.gif /pf/images/graemlins/eek.gif

une karrige? Ku kam pas nai her karrige une mi goce? Une vec nje cante shpine Eurohike dhe nje laptop kam /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Mesazh Promocional:
Nese e lexo ket mesazh per dite te hene me merr ne tel se dalim per kafe, llafe apo buke e kripe e zemer. /pf/images/graemlins/smile.gif
Nese e lexon per dite te marte, zene se s'me njef, edhe pse mund t'ju japim nje shans te ri, diten e merkure gjithe diten /pf/images/graemlins/devil.gif
Adresa e kontaktit 069 etjer etjer numri si perher /pf/images/graemlins/pickellonja.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Si ma kalut fundjaven ri, se une kam ardh me theks vlonjat /pf/images/graemlins/lol.gif

@d@

Primus registratum

Nä, nä damit habe ich gemeint, dass er dich liebt /pf/images/graemlins/laugh.gif Und von was ich bis jetzt gelesen und gesehen habe, gehe ich davon aus, dass er dich wirklich liebt /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Er muss Angst haben um seine liebe zu akzeptiren lol. Tja, das Leben ist nicht einfach und liebe ist sehr sehr kompliziert... habe ich gehört /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tipsy.gif

In Rubik habe ich nur Basalte, Granite sowie vuklkanische und plutonische Gesteine gefunden. Sie sind nicht Gold aber sie werden mir ein paar Euro in die Tasche bringen, /pf/images/graemlins/tipsy.gif hoffe ich nun /pf/images/graemlins/laugh.gif
Ich verabschiede mich für heute /pf/images/graemlins/wave.gif und danke für die Antwort. /pf/images/graemlins/kiss.gif Po homi nga ka humb mi? /pf/images/graemlins/idea.gif

abs

nuk e di...

Nev, ich glaube, die liebe ist sehr verschiedene, in unserem Fall, ist sie eine menschliche Liebe, darum sollte man darüber nicht grosse Gedanken machen. /pf/images/graemlins/smile.gif
Bist du meiner Meinung?

E kalofsh bukur, ika se me fillon kursi tani. /pf/images/graemlins/smile.gif
Ps: homi do ket humb prap celsin e shpis /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nosi mireseerdhe /pf/images/graemlins/kiss.gif Motrrra /pf/images/graemlins/cool.gif

/pf/images/graemlins/wave.gif dreken e mire te gjithe /pf/images/graemlins/smile.gif

@d@

Primus registratum

Sicher ist sie das, Abs /pf/images/graemlins/smile.gif Ich bin deiner Meinung und ich verstehe dich sehr gut. Sonst wie würde ich meine liebe zu EBM ( ish burri), MLK ( ish i fejuari) /pf/images/graemlins/laugh.gif, legjoni oder Scorpion /pf/images/graemlins/lol.gif erklären? Tja, natürlich gibt es in af nur menschliche Liebe. Mit euch (dir und Zog) meine ich es nur gut, wirklich /pf/images/graemlins/wub.gif. Es war nur als spaß gemeint. Ich respektiere dich (euch) zu sehr und blödsinn zu denken. /pf/images/graemlins/frown.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Homi, komm sofort nach Hause /pf/images/graemlins/laugh.gif den schlüssel kannst du jeder Zeit bei mir holen /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Hab' heute um 17.00 Uhr bei einer Firma, einen Besprechungstermin gehabt. Zurzeit haben wir keinen Bedarf, aber wie werden Ihre Bewerbung aufheben. /pf/images/graemlins/smash.gif Arschloch! Scheiß Österreicher /pf/images/graemlins/madie.gif

Guten Nacht und träum schön fam /pf/images/graemlins/wave.gif

S

Scorpion

Guest

Gjyshen ai qe me ka sha, se pash qe me ishte permend nicku /pf/images/graemlins/laugh.gif

u74

Primus registratum

Pse gjyshen mor bir ...!? Cfare te ka bere ajo...? E ke pa nojhere tuj shkru ne forum ...? /pf/images/graemlins/wink.gif

abs

nuk e di...

Scorpi ajo gjyshja t kishte dasht per dhander besa, por s ke cfare ti bajsh mbeses /pf/images/graemlins/laugh.gif

Joe tjeta jote, mir ke ken? /pf/images/graemlins/cool.gif

...e di si, na kan dal gjith kto trandafila t eger neper lulishten e vils tone, a po i futeni niher ju dy, na i katharisni pak /pf/images/graemlins/laugh.gif

- Neve na kallxo dhe ma mbi kete temen --&gt;In Rubik habe ich nur Basalte, Granite sowie vulkanische und plutonische Gesteine gefunden. Sie sind nicht Gold aber sie werden mir ein paar Euro in die Tasche bringen, hoffe ich nun /pf/images/graemlins/smile.gif
- se ka dhe ar, ate e di mire, por qe deine Tasche sich freut, dass freut mich für dich natürlich. /pf/images/graemlins/smile.gif

- Und für das andere Thema, kannst du die anderen schön gut beruhigen, dass ich ihn und euch gern habe, und dass niemand seine Hoffnungen aufgeben sollte, damit meine ich, wenn eine ihn sehr gern hat, darf weiter ihn mögen.:)

Nadja e mir iher /pf/images/graemlins/grin.gif

gzimi10

Primus registratum

hi familje...

ckemi ali, absi, blue ,etj...

'pretendente', ci paske ata ex-at ti, duken si me qen 'fundbueroangestellten'!
megjithse ajo me 'schluessel' me pelqeu, dmth, erdha un... mshpi /pf/images/graemlins/wink.gif

ciao,

AL PACINO

Forumium praecox

ciao shpia,un saluto a tutti /pf/images/graemlins/wave.gif.
abso /pf/images/graemlins/thumbsup.gif a e kam gjithmon dhomen,apo e ke dhon me qera.

tushi

Valoris scriptorum

Tjeta shpija
ça ka ndoj te re knej nga kto troje ??

pershndetje e e kaloshi mire.
/pf/images/graemlins/wave.gif

Status
Not open for further replies.