Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

@d@

Primus registratum
Re: Fam Transparent

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Absho mu m'ka dasht vertet dikur /pf/images/graemlins/wub.gif, po nga gjithe AF'ja vec un s'e kisha vu re /pf/images/graemlins/crazy.gif. Tani m' duket se jam tu pagu haracin /pf/images/graemlins/cry.gif

[/ QUOTE ]

... /pf/images/graemlins/cry.gif mos qaj yll /pf/images/graemlins/kiss.gif se s'je vetem /pf/images/graemlins/laugh.gif ja m'shiko mua edhe gjej ngushellim /pf/images/graemlins/smile.gif

@d@

Primus registratum

Bukur fort, po rradhe per Tushin ka? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif Detajet mi co me pm se degjon Nev dhe sulet e puth /pf/images/graemlins/lol.gif

[/ QUOTE ]

ashtu beni se kur puth nev eshte me keq se te pickoj neperka /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
/pf/images/graemlins/tipsy.gif

ana karenina

Primus registratum

Pse ty kush te ka dashur? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif Se ia rikthejme ne dashurine /pf/images/graemlins/wub.gif, vec te jete ne AF /pf/images/graemlins/laugh.gif. Jo per gje po na ka uru dhe Harapi te martohemi sa me shpejt /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif prandaj jam vene ne levizje se nuk di si qysh tek po ja qe u ndjeva keq keshtu e padashuruar dhe martuar ne af, kuptova se me paska shkuar mundi i ketyre viteve kot /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

Ah Mädchen, du spinnst wohl, du darfst nicht so streng zu dir selber sein! /pf/images/graemlins/angel.gif
Ich weiss wovon ich rede, bitte sei nicht so streng zu dir selber, ich musste das auch lernen. /pf/images/graemlins/smile.gif
Überlege mal, es hilft /pf/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ich kann es nicht anders Abs /pf/images/graemlins/frown.gif Nev ist allein... das leben ist nicht einfach.Sie muss jeden tag mit den Ümständen kämpfen und dafür muss sie streng und hart sein!

Abs /pf/images/graemlins/smile.gif Morgen werde ich meine Diplomarbeit binden lassen. Endlich nach einem jahr werde ich ein bißchen ruhe finden. /pf/images/graemlins/cry.gif Es war verdammt schwierig für mich...Ich bin gut in meinem Fach aber die Sprache behrsche ich noch nicht ganz /pf/images/graemlins/cry.gif.. dafür sind aber die Östreicher schuld /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Es freut mich sehr für dich, dass du deine Diplomarbeit hinter dir hast! Mehr Ruhe und Zeit für dich haben wirst!

Diszipliniert sein, ist nicht das gleiche, streng zu dir selbst zu sein!
Nun, ich nehme an, dass du mit dem Studium sehr beschäftigt warst, plus die Sprache hat dir viel Energien gekostet.

Nun, du solltest niemals vergessen, dass die Österlicher nicht besser sind, oder mehrere Qualitäten haben, weil sie fliessend reden!
Die Sprache und Schreibfehler gehören zu einer Fremdsprache.

Also konzentriere dich an dein Privatleben. Viel Erfolg wünsche ich dir. /pf/images/graemlins/angel.gif
Das wirst du bestimmt haben! /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

@d@

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif pikerisht ketu duhej te gjeje ngushellim ti, se mua s'me ka dash njeri ne af /pf/images/graemlins/laugh.gif Ti duhet te jesh krenare qe dikush arriti te dashurote shkronjat e tua /pf/images/graemlins/laugh.gif

Harapi te martohet vete /pf/images/graemlins/laugh.gif se jeten perpara e kemi /pf/images/graemlins/lol.gif

abs

nuk e di...

Po se atehere s'e doja une (me duket) /pf/images/graemlins/mad.gif S'kishte shpresa per permiresim atehere dmth /pf/images/graemlins/cry.gif

[/ QUOTE ]

Dmth ka lind ma vone /pf/images/graemlins/wub.gif sic shihet, Zog boll fjete zgjohu tesh /pf/images/graemlins/angel.gif

T ka ardh zogu n dore /pf/images/graemlins/rockband.gif

PS: Pse Harapi per vehte asht martu? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

PSS: Nev ka dhe dy femij moj, me ate si e ka ai /pf/images/graemlins/idea.gif

ana karenina

Primus registratum

Jo, po mesa duket asht perpjek /pf/images/graemlins/laugh.gif dhe kjo ka ranci, jo martesa ne vetvedi /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

EBM e ka qe iu befsha kurban, eshte cun me gusto ai, po nuk di pse e la kjo trandofilja jone /pf/images/graemlins/smash.gif

abs

nuk e di...

Kjo ka qene e zene me Studimet dhe i la pak kohe atij, qe te mbledhi ca eksperienca te shkurta, si ti Zogut psh, por ai fluturoi nga dora jote, erdhi tek imja /pf/images/graemlins/tipsy.gif
Hajde t provoj pak mor /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

/pf/images/graemlins/grin.gif

@d@

Primus registratum

Es freut mich sehr für dich, dass du deine Diplomarbeit hinter dir hast! Mehr Ruhe und Zeit für dich haben wirst!

Diszipliniert sein, ist nicht das gleiche, streng zu dir selbst zu sein!
Nun, ich nehme an, dass du mit dem Studium sehr beschäftigt warst, plus die Sprache hat dir viel Energien gekostet.

Nun, du solltest niemals vergessen, dass die Österlicher nicht besser sind, oder mehrere Qualitäten haben, weil sie fliessend reden!
Die sprach und Schreibfehler gehören zu einer Fremdsprache.

Also konzentriere dich an dein Privatleben. Viel Erfolg wünsche ich dir. /pf/images/graemlins/angel.gif
Das wirst du bestimmt haben! /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

[/ QUOTE ]

Danke Abs, du bist süßßßßßßßßß /pf/images/graemlins/smile.gif Ich werde mich bestimm besser fühlen. Das war die schwirigste Zeit meines Leben, /pf/images/graemlins/cry.gif aber ich habe es hinter mich gebracht. Ab Mai bin ich Frau magistra Nev /pf/images/graemlins/laugh.gif
Du kannst es dir kaum vorstellen wie viel mühe mir das alles gekostet hat. Aber ab Montag ist alles vorbei und vergessen. Ich habe mein Studium beendet /pf/images/graemlins/wub.gif /pf/images/graemlins/cry.gif und bin sooooooooooo stolz auf mich /pf/images/graemlins/smile.gif /pf/images/graemlins/wub.gif
Nev, will jetzt nur glücklich sein. Sie hat alles gemacht was ich von ihr velangt habe. Ich liebe mich /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Tani me duhet burri dhe kalamqt /pf/images/graemlins/laugh.gif me jepni nje dore ne af se s'ju kam une me shoqe pastaj /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

ana karenina

Primus registratum

Mire, ti per t' m' damshperblyer itesh do me flisje per Tushin, apo jo? /pf/images/graemlins/winkwink.gif se per te po msoj dhe shkodrance /pf/images/graemlins/cooli.gif

abs

nuk e di...

Tushi, nigjo moj, ai ka trup trekandsh me forma, e ke pa foton asht dikund n murin e shpis /pf/images/graemlins/idea.gif, biles ka floke ne gjoks /pf/images/graemlins/grin.gif, qe t lozish pak me to /pf/images/graemlins/grin.gif, masanej asht djale i dashtun, i matun dhe i pelqen vena e kuqe pergjithsisht.
Asht rromantik, dhe i ndjeshem! ca don me dit ma? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Nev cilin don? /pf/images/graemlins/idea.gif

Du darfst ruhig stolz auf dich sein!
/pf/images/graemlins/angel.gif /pf/images/graemlins/cooli.gif

ana karenina

Primus registratum

Ke cila dhome e ka foton? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Si a don me dit ma? Du qe c'ke me te /pf/images/graemlins/blush.gif

Psh: ku asht? ca ban? sa vjec asht? asht single a jo? po mace ka n'shpi? sa i gjat asht, sa kile? ca ngjyre? etj etj /pf/images/graemlins/wub.gif

ana karenina

Primus registratum

Sa t'vij Abshi, Nevo m'thuj cilin nga kush po zgjedh? Se mos jane ne gjuhe t'dushmonit te njetet kandidate si keta ne shqip /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

@d@

Primus registratum

Sa per EMB mund te them vetem qe ai qe dashuria ime e pare forumike /pf/images/graemlins/laugh.gif Edhe pse ne jemi te ndare, perseri egziston nje mundesi qe te lidhemi per hir te femijeve /pf/images/graemlins/lol.gif
tani une ju puc folt juve te dyja se kam edhe ca vogelsira per te perfundu diplomen . Bye /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

dushi.jpg

ana karenina

Primus registratum

Bye honey, me krahe te lehte /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

Une po pres edhe pak Tushin /pf/images/graemlins/laugh.gif

@d@

Primus registratum

Sa t'vij Abshi, Nevo m'thuj cilin nga kush po zgjedh? Se mos jane ne gjuhe t'dushmonit te njetet kandidate si keta ne shqip /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

[/ QUOTE ]

Ah ai i gjuhes dushmanit me ka lene me pasoja /pf/images/graemlins/laugh.gif s'me dha cik kohe dhe mundesi mizerja ti mesoja Shqip /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Geshtenjez ti vazhdo zgjedhjen /pf/images/graemlins/laugh.gif une do marr te mjekoj ata qe do plagosesh ti /pf/images/graemlins/laugh.gif
ika yje /pf/images/graemlins/kiss.gif rrofshi per diten e sotshme apo sjam edhe cik si me municione /pf/images/graemlins/laugh.gif

/pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

A e sheh moj, asht afer 3, asht s maj mend sa kile/se nuk e kam peshu najhere /pf/images/graemlins/lol.gif, ka synat e bukur, ka nje moter ma te vogel si yll, asht ma i gjate se ti, single asht, vec ka nje problem, nuk jeton n shqipni /pf/images/graemlins/shrug.gif

A den at foton me flok aaa? /pf/images/graemlins/idea.gif dmth me roba baje /pf/images/graemlins/grin.gif

Nev e kalofsh bukur, dhe me krahe te lehta /pf/images/graemlins/kiss.gif

Status
Not open for further replies.