Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

abs

nuk e di...
Re: Fam Transparent

He mor Zog fol me do apo jo? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif
S te pys ma, ta dish /pf/images/graemlins/devil.gif

Geshtenjeza mos duhet gje te nxjerr ndonje foto xexi /pf/images/graemlins/laugh.gif

ana karenina

Primus registratum

Me sa shoh une ju i keni kembyer fotot me kohe /pf/images/graemlins/cry.gif Pastaj mos me akuzo qe po qes foto xexi per zogun maj, fotot e mia kane muaj var ne murret e shpis /pf/images/graemlins/crazy.gif

abs

nuk e di...

Eeeeeeeeeeeeeeh? /pf/images/graemlins/eek.gif

Fotot e afrikes nuk nihen, se s jan hic xexi /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/grin.gif

Kush t akuzoj moj, biles te thash ban dhe planin kur e du un e kur e don ti, oj kjo /pf/images/graemlins/booki.gif

ana karenina

Primus registratum

S'po ma ban zemra me t'hy n'ise /pf/images/graemlins/angel.gif. Ma mir po terhiqem. Ma mir pime nga nje gote dhe e harrojme ket muhalibet /pf/images/graemlins/winkwink.gif

22968660.jpg

@d@

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />

Wo ein Wille ist, ist auch der Weg!
Sicher wirst du sobald es Möglich, dein Glück haben Herzchen!
Schaue nur, dass du keine grossen Ansprüche hast, sonst…
/pf/images/graemlins/shrug.gif

[/ QUOTE ]
Das ist Wahr! Ich bin ein bißchen wählerisch /pf/images/graemlins/smile.gif wenn's um männern geht, ich kenne meine Grenze /pf/images/graemlins/wink.gif
Hohe Ansprüche habe ich nur an Nev /pf/images/graemlins/smile.gif Si muss toll sein /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

Wo ein Wille ist, ist auch der Weg!
Sicher wirst du sobald es Möglich, dein Glück haben Herzchen!
Schaue nur, dass du keine grossen Ansprüche hast, sonst…
/pf/images/graemlins/shrug.gif

[/ QUOTE ]
Das ist Wahr! Ich bin ein bißchen wählerisch /pf/images/graemlins/smile.gif wenn's um männern geht, ich kenne meine Grenze /pf/images/graemlins/wink.gif
Hohe Ansprüche habe ich nur an Nev /pf/images/graemlins/smile.gif Si muss toll sein /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

Ah Mädchen, du spinnst wohl, du darfst nicht so streng zu dir selber sein! /pf/images/graemlins/angel.gif
Ich weiss wovon ich rede, bitte sei nicht so streng zu dir selber, ich musste das auch lernen. /pf/images/graemlins/smile.gif
Überlege mal, es hilft /pf/images/graemlins/smile.gif

@d@

Primus registratum

Geshtenjeza mos duhet gje te nxjerr ndonje foto xexi /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

/pf/images/graemlins/lol.gif Fjale me vend abs.. foto xexi edhe hiqu cik si naive se meshkujt vdesin per femrat budallacka /pf/images/graemlins/lol.gif

Ps. une jam doreheqje me shkrim nga zogu. /pf/images/graemlins/laugh.gif Me keni prap shoqe? /pf/images/graemlins/tonguee.gif

abs

nuk e di...

S'po ma ban zemra me t'hy n'ise /pf/images/graemlins/angel.gif. Ma mir po terhiqem. Ma mir pime nga nje gote dhe e harrojme ket muhalibet /pf/images/graemlins/winkwink.gif

22968660.jpg

[/ QUOTE ]

Waaaaaaaaaaaaaaas?
Se terhiqesh kaq shpejt se kam dite /pf/images/graemlins/rolleyes.gif

Vena kenka e shijshme /pf/images/graemlins/grin.gif hajt pra, u pa puna, /pf/images/graemlins/tongue.gif bahna kunata /pf/images/graemlins/laugh.gif

ana karenina

Primus registratum

Absh mund te thashethemexhosemi dhe per te tjere apo vec per zogun kena leje? /pf/images/graemlins/cool.gif

Nevo duhet te jesh pjese e konkurences patjeter, ne mos per njerin per tjetrin, ndryshe s'ka shoqerira ketu /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

abs

nuk e di...

Ps. une jam doreheqje me shkrim nga zogu. /pf/images/graemlins/laugh.gif Me keni prap shoqe? /pf/images/graemlins/tonguee.gif

[/ QUOTE ]

Rrence /pf/images/graemlins/laugh.gif e din se s ka mbet asnje cop per ty, prandaj ban dorheqje /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Shif tesh kur te dalin dhe te tjera qe do thone, dhe mua me ka dasht, po e lash vete /pf/images/graemlins/devil.gif

abs

nuk e di...

Ok, ndrrojme pak SHIJE /pf/images/graemlins/grin.gif, marrim Skorpionin neper goje, se kte do Nev /pf/images/graemlins/laugh.gif

Geshtenjeza kunatin e shokut xhemal /pf/images/graemlins/lol.gif, se njoh as vet per ideal /pf/images/graemlins/shrug.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

ana karenina

Primus registratum

Absho mu m'ka dasht vertet dikur /pf/images/graemlins/wub.gif, po nga gjithe AF'ja vec un s'e kisha vu re /pf/images/graemlins/crazy.gif. Tani m' duket se jam tu pagu haracin /pf/images/graemlins/cry.gif

@d@

Primus registratum

Ah Mädchen, du spinnst wohl, du darfst nicht so streng zu dir selber sein! /pf/images/graemlins/angel.gif
Ich weiss wovon ich rede, bitte sei nicht so streng zu dir selber, ich musste das auch lernen. /pf/images/graemlins/smile.gif
Überlege mal, es hilft /pf/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ich kann es nicht anders Abs /pf/images/graemlins/frown.gif Nev ist allein... das leben ist nicht einfach.Sie muss jeden tag mit den Ümständen kämpfen und dafür muss sie streng und hart sein!

Abs /pf/images/graemlins/smile.gif Morgen werde ich meine Diplomarbeit binden lassen. Endlich nach einem jahr werde ich ein bißchen ruhe finden. /pf/images/graemlins/cry.gif Es war verdammt schwierig für mich...Ich bin gut in meinem Fach aber die Sprache behrsche ich noch nicht ganz /pf/images/graemlins/cry.gif.. dafür sind aber die Östreicher schuld /pf/images/graemlins/laugh.gif

ana karenina

Primus registratum

Jo mi jo, une desha me pyt per Tushin /pf/images/graemlins/laugh.gif me ze t'ulet vec /pf/images/graemlins/tipsy.gif

abs

nuk e di...

Absho mu m'ka dasht vertet dikur /pf/images/graemlins/wub.gif, po nga gjithe AF'ja vec un s'e kisha vu re /pf/images/graemlins/crazy.gif. Tani m' duket se jam tu pagu haracin /pf/images/graemlins/cry.gif

[/ QUOTE ]

Oooh es tut mir Leid! /pf/images/graemlins/frown.gif

Po pse u prishet?

@d@

Primus registratum

Sorpionin e kam vetem shoke /pf/images/graemlins/laugh.gif
Une du gjithmone ata qe sme duan /pf/images/graemlins/shrug.gif Kush e ke fajin valle ?:D

abs

nuk e di...

Uuuu je e madhe, Tushi asht yyyyyyyyyyyll /pf/images/graemlins/wub.gif

Gatun super, dhe qa e ka nje qen t bukur /pf/images/graemlins/wub.gif

ana karenina

Primus registratum

Po se atehere s'e doja une (me duket) /pf/images/graemlins/mad.gif S'kishte shpresa per permiresim atehere dmth /pf/images/graemlins/cry.gif

ana karenina

Primus registratum

Bukur fort, po rradhe per Tushin ka? /pf/images/graemlins/rolleyes.gif Detajet mi co me pm se degjon Nev dhe sulet e puth /pf/images/graemlins/lol.gif

Status
Not open for further replies.