Gezuar Shtepine e re ne AF-ne e re

Status
Not open for further replies.

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Vap ke shpia ...

Rob me hije /pf/images/graemlins/laugh.gif ca t'fus mi? /pf/images/graemlins/laugh.gif

Desha me von "order" mi gru qe t'rrish qete /pf/images/graemlins/laugh.gif mos t'ngatarrohesh me komshiun (ene kur o i bukur /pf/images/graemlins/laugh.gif) ne t'mos cash kaptin per gjo se t'gjithe/a kalojne pri meje /pf/images/graemlins/laugh.gif

Nji kshu!

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Mir, po i them pastaj avokatit /pf/images/graemlins/laugh.gif .

Un du i kat vetem per vete, ene nuk e du gjith xham. E du me piktura te rilindjes neper mure, nje dhome qe te kete kater cepat e mureve me libra dhe disqe muzikore nga me te bukurat /pf/images/graemlins/laugh.gif.

Tashi qe po shof, qekam me temperatur /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif
</font>

Kordelja

Valoris scriptorum

BTW, nuk thashe tan dhomat me xham moj /pf/images/graemlins/lol.gif thashe i dhome, ate balloren, ene ate jo t'gjithen me xham, vetem faqen ballore se s'jemi kavje ne /pf/images/graemlins/laugh.gif ene t'sodisin miqte dritat (erresiren) e Tirones...

M'rafte pika mu, deri ketu tu ndi zjarrmia /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tonguee.gif

eniad

Forumium maestatis

<font color="brown"> Leje, leje se jom tu pi i paracetamol (si ilac mole m'duket mu ky kur e them) /pf/images/graemlins/laugh.gif </font>

abs

nuk e di...
Re: ...

Ciao fam

s di cfar ka ndodh ketu te shpia qe mezi hapen "dyrt" /pf/images/graemlins/crazy.gif /pf/images/graemlins/pickellonja.gif

Absi /pf/images/graemlins/wub.gif zemer si t kam ? Si te shkoj rruga? /pf/images/graemlins/angel.gif

Vajza keni xet hala a? /pf/images/graemlins/idea.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dolores

Primus registratum
Re: ...

Mire e ka O'le kam 2 ore qe pres /pf/images/graemlins/mad.gif

date.gif

Ju e doni keshtu
doormad.gif

Kam ardh te sygjeroj nji
club.gif

abs

nuk e di...
Eeeeeh?

Mrrita /pf/images/graemlins/laugh.gif
Kush po ma dredh 1 /pf/images/graemlins/cool.gif
Paskeni ra me fjet e, si Arusha /pf/images/graemlins/eek.gif

E lumjaaa /pf/images/graemlins/rockband.gif po hypin /pf/images/graemlins/grin.gif fmite /pf/images/graemlins/angel.gif n qeveri /pf/images/graemlins/rockband.gif

Hajt tesh shkundi pak e hidhuni ktu se kena pune! /pf/images/graemlins/cool.gif /pf/images/graemlins/crazy.gif

O`Le /pf/images/graemlins/kiss.gifSuper!
Süss kto dy siper meje, Rrapatusha /pf/images/graemlins/angel.gif /pf/images/graemlins/smile.gif

-----------------

<font color="pink"> Ich stehe gern als dein Spiegel, denn deine herzliche Ausstrahlung hält mein Herz frisch auf! </font>

@d@

Primus registratum
Re: Eeeeeh?

Abs, /pf/images/graemlins/kiss.gif du hast mir gefehlt. Wie geht es dir? /pf/images/graemlins/wub.gif..
wo bist du gewesen? /pf/images/graemlins/wave.gif

abs

nuk e di...

Mir geht es sehr gut,Danke /pf/images/graemlins/angel.gif ich habe meine /pf/images/graemlins/wub.gif liebsten besucht. /pf/images/graemlins/smile.gif

Wie geht es dir? und dem Legi /pf/images/graemlins/grin.gif

/pf/images/graemlins/kiss.gif back

@d@

Primus registratum

Deine liebsten? /pf/images/graemlins/wub.gif uhu wunderbar..
Abs, sdi si ta them po ti mos u merzit /pf/images/graemlins/lol.gif
wir zwei sind nicht mehr zusammen. /pf/images/graemlins/laugh.gif Mir geht's gut /pf/images/graemlins/laugh.gif aber so ist es halt in der Liebe... Sie kommt unerwartet und geht so wie sie kommen ist...tja. /pf/images/graemlins/shrug.gif kann man nix machen /pf/images/graemlins/tipsy.gif

Dolores

Primus registratum

Kto i zuri vetem era......filluan te flasin xhiberrishte /pf/images/graemlins/goofy.gif /pf/images/graemlins/goofy.gif

abs

nuk e di...

Mache dir keine grosse Gedanken /pf/images/graemlins/wink.gif, du weiss dies:- nje dere mbillet /pf/images/graemlins/grin.gif, s mahen mend sa hapen /pf/images/graemlins/rockband.gif
Er hat keine Ahnung was er verliert /pf/images/graemlins/eek.gif, na ja…so sind halt einige Männer /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/cool.gif

Bis später, gehe rasch etwas einkaufen /pf/images/graemlins/smile.gif

Dole, eren e kam n qefe boll /pf/images/graemlins/grin.gif s kam t ngopun me te /pf/images/graemlins/goofy.gif

Dolores

Primus registratum

Ok po sjell nji vazo me lule per shtepine si simbol i paqes dhe dashurise midis nesh /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
12424210_6145d3e0d4_m.jpg

Blendi

Primus registratum

Torch that shiite up sis!
It must be 4:20PM somewhere in the world soon!
/pf/images/graemlins/laugh.gif
149bhb.gif

Dolores

Primus registratum

Eshte nji stacion ktu me new rock music The Edge...cdo te shtune kan nji emision the best 420 moments...duhet te hapim nji teme te tille te raportojme ca ktu /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

@d@

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mache dir keine grosse Gedanken /pf/images/graemlins/wink.gif, du weiss dies:- nje dere mbillet /pf/images/graemlins/grin.gif, s mahen mend sa hapen /pf/images/graemlins/rockband.gif
Er hat keine Ahnung was er verliert /pf/images/graemlins/eek.gif, na ja…so sind halt einige Männer /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/cool.gif

Bis später, gehe rasch etwas einkaufen /pf/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Er ist mir WURSCHT ! Männer sind Schweine...:D und ich bin von vielen schönen, großen und inteligenten Türen umgeben /pf/images/graemlins/lol.gif Ich geh jetzt Abs bin so müde, dass ich nicht mehr sehen kann... /pf/images/graemlins/cry.gif
Es war schön dich wiederzulesen /pf/images/graemlins/wink.gif
Naten /pf/images/graemlins/wave.gif

Blendi

Primus registratum

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Eshte nji stacion ktu me new rock music The Edge...cdo te shtune kan nji emision the best 420 moments...duhet te hapim nji teme te tille te raportojme ca ktu /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

I keep making (hazy) memories!
marijuana-seeds_r2_c1.jpg

Dolores

Primus registratum

Une s kam qene kurre e mire ne matematike ...vjet vendosem te benim taxat vet...edhe pas nji argumenti edhe nji reje te dendur me nji dore njerez se si mbusheshin format...ne mos kam mbushur 4-5 faqe te formave te mija vet si flutur /pf/images/graemlins/lol.gif.....psikologji e rende /pf/images/graemlins/laugh.gif

Blendi

Primus registratum

Filloi nje shoku im Timi shkollen...ma bente dje Po ti tymos kur meson? se une vetem high mesokam dot! Drodha nje dje ia bente, dhe fillova te shifja Abraham Lincolnin duke mbajt fjalim... /pf/images/graemlins/laugh.gif

Status
Not open for further replies.