fuego!

olti

Neo
Re: fuego!

hola fuego /pf/images/graemlins/wink.gif

HE sa veta kane provuar "zjarrin" ne fundjave /pf/images/graemlins/laugh.gif

olti

Neo

Fillimisht postuar nga paperina:
[qb]Ma poi i raggi del sole si inclinano sempre di più.

Le ombre si allungano, e anche tu,

amore che sembravi svanito, confuso tra i colori,

riemergerai nella mia mente.

Tra i colori malinconici dell’autunno vorrei stenderti sopra un manto di foglie ocra , nel tuo tempo, nella tua stagione vorrei sentire il profumo della tua pelle. Vorrei baciare la tua bocca come si mangiano le pesche.

Vorrei sentire il battito del tuo cuore tra i morbidi seni,

vorrei che i tuoi pensieri entrassero nella mia mente.

Vorrei amarti con l’anima e con il corpo.

Vorrei che l’autunno non si calasse nella mia anima che non è più tua,

colorandola di malinconia.

Sa per te ndezur icik zgjarr /pf/images/graemlins/smile.gif Me qe eshte fuego /pf/images/graemlins/smile.gif [/qb]
/pf/images/graemlins/smile.gif

tutu

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Juliana:
[qb]Plane piromanie per fundjave... :tipsy: [/qb]
c'do pervelosh (keshtu kot per kuriozitet /pf/images/graemlins/laugh.gif )...une e kam qejfin me te thyme (si quhet kjo? :rolleyes: )
O Neo a e nderrove ate himnin ti se ajo "La flaca" me ben te ndihem left out dhe tani qe u mesova te rezistenca dashkam me u be pjese grupimesh patjeter /pf/images/graemlins/laugh.gif

jula

Primus registratum

Une piromanine e kam me qellime superiore,e drejtoj ndaj nje individi qe te mos digjet fshati, me nje fjaleee... /pf/images/graemlins/wink.gif
Me te thyme quhet "vandalizem" me duket. :rolleyes: :tipsy:

tutu

Primus registratum

fshati le te digjet, une me kreher ne dore do jem....dhe qejfin e kam te thyej gota, pjata, filxhane...si ai te "Shi ne plazh" /pf/images/graemlins/tongue.gif

olti

Neo

..e nderroj himin nqs ti e ben nick-un prap 'ajkuna' me pelqente shume /pf/images/graemlins/smile.gif ok?

O Julia ca ke nermen me djeg ti t'keqen /pf/images/graemlins/tongue.gif

tutu

Primus registratum

ah, dhe gjyshja Ajkuna donte te ma vinte emrin, po c'ti bej mamit...jo, jo - tha - o ia ve Tutulu o vdes /pf/images/graemlins/laugh.gif

Kordelja

Valoris scriptorum

Hola Fuego, nje pyetje kisha une : A ia vlen me u "djeg" ketu apo jo /pf/images/graemlins/tongue.gif .

olti

Neo

Fillimisht postuar nga Kordelja:
[qb]Hola Fuego, nje pyetje kisha une : A ia vlen me u "djeg" ketu apo jo /pf/images/graemlins/tongue.gif .[/qb]
Po sigurisht qe ia vlen /pf/images/graemlins/wink.gif Mgjth une them "provo qe ta besosh" /pf/images/graemlins/tongue.gif he kur? /pf/images/graemlins/laugh.gif

abs

nuk e di...

pah ca i paska perzhit disa Fuego_ja,
kte weekend m ka pervlu dhe mu per ata qe jane te interesuar ta dine, mmmmmh /pf/images/graemlins/smile.gif

kujdes mos digjni gishtat ju qe doni me e provu /pf/images/graemlins/laugh.gif

olti

Neo

ouuu na behet qefi qe dikush qenka djeg e perveluar /pf/images/graemlins/wink.gif lum si ata /pf/images/graemlins/smile.gif

:cool:

Diavolessa

Valoris scriptorum

Fillimisht postuar nga 'Neo':
[qb]ouuu na behet qefi qe dikush qenka djeg e perveluar /pf/images/graemlins/wink.gif lum si ata /pf/images/graemlins/smile.gif

:cool: [/qb]
Flmnd Neo per ngushellimet /pf/images/graemlins/smile.gif Jena njerez te vecante.

L'amore triomfa sempre /pf/images/graemlins/smile.gif

L.V.M.H.

bebi

Primus registratum

po ne qe jemi pervelu e djeg pa ardh ne fuego??? /pf/images/graemlins/tongue.gif

olti

Neo

Fillimisht postuar nga Blue:
[qb]po ne qe jemi pervelu e djeg pa ardh ne fuego??? /pf/images/graemlins/tongue.gif [/qb]
...po edhe ne kemi te drejten te flasim /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/tongue.gif