Re: Fakulteti Ekonomik duhet reformuar, por si?
Jam dakord me idene e konceptimit te fakultetit ne teresi (jo vetem FE-ja, por edhe te tjera fakultete jane keshtu). Fillon qe aty, vertet. Megjithate, nuk perjashtohet fakti qe ka pedagoge te pergatitur (le te mos i fusim te gjithe ne nje thes). Ka edhe nga ata qe thua ti (jane shumica). Te dish se c'me kane pare syte me librat cope cope, teresisht te perkthyer e qepur shemtuar copat me njera tjetren. Jane turp dhe asgje tjeter. Kjo eshte pamja e nje pjese te madhe (jam dakord), por eshte edhe ajo pjesa tjeter qe kerkon llogjike, perfshirje, perkushtim. E di kush eshte e bukura ketu? Studentet plasin koken pas muri per oret qe jep kjo pjesa e pare, perpiqen e sfiliten sa ta heqin ate mizerje provim dhe me pjesen e dyte ku gjerat jane komunikim normal, levrim idesh, funksionim analize dhe e te kuptuarit, bejne qejfin qejf e nuk e marrin mundimin as te te shohin ne sy (mos flasim per t'u angazhuar pastaj).
Ceshtja e konceptit duhet te rregullohet edhe nga pedagoget edhe nga studentet. Nuk e di se kush e kishte thene me siper, ndoshta Isabelle, nese studenti thote "hajt mo po i hyj iher shkolles, t'shof ca po m'del), do jete keshtu edhe akoma me keq made. Nderkohe qe, nese studentet kane objektiva te qarta dhe e dine ku duan te arrijne, gjerat mund te marrin per mire per ta dhe llogaridhenia qe u kerkojne pedagogeve do te jete teresisht e bazuar(kjo nuk eshte e njeanshme, natyrisht). Me tej, kjo vjen me perzgjedhjen rigoroze te studenteve. Duhet te arrihet ne ate nivel ku te besh shkollen e larte nuk duhet te jete njesoj sikur te shkosh e te blesh nje kile domate pazarit. Ky pastaj eshte diskutim tjeter qe kerkon kohe.
Jam dakord me idene e konceptimit te fakultetit ne teresi (jo vetem FE-ja, por edhe te tjera fakultete jane keshtu). Fillon qe aty, vertet. Megjithate, nuk perjashtohet fakti qe ka pedagoge te pergatitur (le te mos i fusim te gjithe ne nje thes). Ka edhe nga ata qe thua ti (jane shumica). Te dish se c'me kane pare syte me librat cope cope, teresisht te perkthyer e qepur shemtuar copat me njera tjetren. Jane turp dhe asgje tjeter. Kjo eshte pamja e nje pjese te madhe (jam dakord), por eshte edhe ajo pjesa tjeter qe kerkon llogjike, perfshirje, perkushtim. E di kush eshte e bukura ketu? Studentet plasin koken pas muri per oret qe jep kjo pjesa e pare, perpiqen e sfiliten sa ta heqin ate mizerje provim dhe me pjesen e dyte ku gjerat jane komunikim normal, levrim idesh, funksionim analize dhe e te kuptuarit, bejne qejfin qejf e nuk e marrin mundimin as te te shohin ne sy (mos flasim per t'u angazhuar pastaj).
Ceshtja e konceptit duhet te rregullohet edhe nga pedagoget edhe nga studentet. Nuk e di se kush e kishte thene me siper, ndoshta Isabelle, nese studenti thote "hajt mo po i hyj iher shkolles, t'shof ca po m'del), do jete keshtu edhe akoma me keq made. Nderkohe qe, nese studentet kane objektiva te qarta dhe e dine ku duan te arrijne, gjerat mund te marrin per mire per ta dhe llogaridhenia qe u kerkojne pedagogeve do te jete teresisht e bazuar(kjo nuk eshte e njeanshme, natyrisht). Me tej, kjo vjen me perzgjedhjen rigoroze te studenteve. Duhet te arrihet ne ate nivel ku te besh shkollen e larte nuk duhet te jete njesoj sikur te shkosh e te blesh nje kile domate pazarit. Ky pastaj eshte diskutim tjeter qe kerkon kohe.