Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Herkuli

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Nekio more vella, njerzit besojne cfare duan dhe duan te dine ate qe duan. Mos u lodh me njerzit kot mor babe. Nese thone e bene muslimanet, po e beme thoji! Kujton zotrote se do ndryshojne mendim nese i thua jo!?
Europianet me pare na thonin se ishim te eger, mizor, dhe kriminele. Tani na futen dhe nje nofke tjeter; islamist. Dhe per me teper funderrina te tilla si ajo cupa gazetare e bejne kete pune me te lehte.
Mos kini merak o popull shqiptar se nuk na le njeri pa nofke ne kete dynja. Le te zgjedhim ate me te miren!
 

u74

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Jo mor vella as evropa dhe as shqiptaret nuk e
urrejne muslimanizmin shqipetare,por c'fare urrehet eshte dhuna dhe injoranca dhe hipokrizia qe e ka burimin ne lindjen e mesme.Dhe nuk duhet qe te importohet ne Shqiperi.
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Elez Alia....se emrin Gjergj nuk e meritoke...

Nofka "Terrorist" i shkon gjithkujt (Muslimaneve ne vecanti) qe me ane te terrorit, dhunes, frikes dhe forces ushtron/imponon/shfaq idete dhe qellimet e tija mbi dike tjeter. Ka qelluar qe shume prej ketyre qe vetquhen Muslimane. Cfare ti bejme? Si ti quajme? Humanitar???
 

gezim lame

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Fillimisht postuar nga Logos:
[qb] Elez Alia....se emrin Gjergj nuk e meritoke...

Nofka "Terrorist" i shkon gjithkujt (Muslimaneve ne vecanti) qe me ane te terrorit, dhunes, frikes dhe forces ushtron/imponon/shfaq idete dhe qellimet e tija mbi dike tjeter. Ka qelluar qe shume prej ketyre qe vetquhen Muslimane. Cfare ti bejme? Si ti quajme? Humanitar??? [/qb]
do thoja te ishe i kujdesshem se c shkruan mos kalo ne pergjithsime
si i quan ti sot ata qe morren pjese ne kryqezata te krishtere apo perdhunues vrases etj etj a mendon ti ata jane fytyra e vertete e krishterimit

me kete llogjike mendoj se nuk arsyetohet
X
 

Sejsej

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Nofka ''Terrorrist'' u shkon shume(katolikeve ne vecanti)qe me ane te dhunes,shtypjes terrorrit sulmeve etj,duan t'u imponojne popujve te botes politiken e tyre,ose me ane te tjera duan t'i kene keta popuj nen regjimin e tyre.Shembuj kemi Ameriken,Angline,Francen,gjermanine ne kohen e Hitlerit.
Dhe si lencim prej kesaj politike kemi vendet e Azise,Afrikes e Amerikes Latine qe edhe sot Parihat katolike bejne te njejten gje si me pare.
Por ky &lt;&lt;nuk quhet terrorr&gt;&gt; pasi eshte <span style="font-weight: bold">i modernizuar</span> .Sot keto vende nuk i marrin popujt e ketyre kontinenteve si skllever te punojne ne shtetet e tyre,por i perdorin ne menyre indirekte prej aty ku ata banojne.
 

une_une

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Fillimisht postuar nga Sejsel:
[qb] Nofka ''Terrorrist'' u shkon shume(katolikeve ne vecanti)qe me ane te dhunes,shtypjes terrorrit sulmeve etj,duan t'u imponojne popujve te botes politiken e tyre,ose me ane te tjera duan t'i kene keta popuj nen regjimin e tyre.Shembuj kemi Ameriken,Angline,Francen,gjermanine ne kohen e Hitlerit.
Dhe si lencim prej kesaj politike kemi vendet e Azise,Afrikes e Amerikes Latine qe edhe sot Parihat katolike bejne te njejten gje si me pare.
Por ky &lt;&lt;nuk quhet terrorr&gt;&gt; pasi eshte <span style="font-weight: bold">i modernizuar</span> .Sot keto vende nuk i marrin popujt e ketyre kontinenteve si skllever te punojne ne shtetet e tyre,por i perdorin ne menyre indirekte prej aty ku ata banojne. [/qb]
Po e nis me nje thenie:

&quot;And the charter of the United Nations was not actually drafted by Muslims or the Muslim nation. It was drafted by Christian nations, even though we believe in it and we accept it and we go by its articles. &quot;

Intervista e Sadamit me gazetar Amerikan

Sejsel, sipas Sadamit ti nga e keqja po e perdor kompjuterin i bere nga jo-myslymanet. Na e keqja po perdor elektricitetin AC e shpikur nga nje jo-myslyman dhe e keqja nga nje serb bir i nje prifti orthodoks.

&quot;Hiq dore nga tundimet dhe te mirat e shtirura te infideleve.&quot; tha Osama Bin Laden.

Osama Bin Laden ndoshta nuk e dinte se radio qe perdorte Afganistani dhe ai (TV eshte peshtirim i Islamit, tabu ne Kandahar) dhe Mullai i Omareve eshte bere nga nje infidel. E cfare infideli ishte ai? Jo kristian qe ishte. Por katoliko-centrist. Nipi i nje prifti katoliko-centrist. Emrin e ka Marconi.

Sa ngjashmeri ka ne te foluren e Sadamit me Bin Laden? Kur nuk do mos i perdor. Bin Laden ketu i jap te drejte per mos-perdorimin e &quot;mjeteve te qejfit&quot; te infideleve. Kabuli u la ne Northen Alliance. Al-Qaida ose Talebani nuk e pohon kurre turpin e humbjes se Kabulit pa asnje pushke. E verteta eshte se Amerikanet morren frekuencat, kopjuan zerin, ri-formuluan zerin e Mullait te Omarit duke bere nuk e di se si ishte teksi por ne thelb ishte &quot;Ejani ne Kandahar per lufte te shenjte te tere&quot;. Talebanet e llahtarisur u nisen drejt Kandaharit dhe mbi gjysma e kositen ne priten, kurthin amerikanet i kishin ngritur. Ishte e vetmja menyre per te shmangur pak viktima civile. Ndiqni Bin Laden se nuk e paska keq ai.

Gjuha shqipe eshte e shkruar (fillimisht) nga katoliko-centristet. ne rast se vihet ne diskutim ceshtja shqiptare katoliket, i takon katolikeve si AJKA e kombit te thone fjalen e fundit.
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Si pasardhës i familjes katolike, nuk mendoj se katolikët janë ajka e kombit. Ajka janë tipat si Naimi, Fishta, Noli. Të gjithë ata që flasin shqip dhe e meritojn me vepra të quhen shqiptarë, janë ajka, por dikush më pak e dikush më shumë. Kisha qenë i lumtur që të gjithë njerëzit e botës të jenë të lumtur e të jetojn në mirëqenie.
Nga dikush që shkroi më lart, fitova përshtypjen se mburret që shumë gjëra nuk janë shpikur në vendet myslimane. Modernizimi është edhe keqpërdorur, por sikur të ishin dhënë më shumë pas shkencës, edhe vendet myslimane kishin qenë në pozitë shumë më të mirë... Pastaj edhe vendet myslimane si ato të krishterat kanë vra e pre, edhe në mes veti. Nuk mund të themi se dikush është më i mirë e dikush më i keq. Edhe këtu në këtë forum shumica bëjnë si politikanët që propagandojn për partinë e tyre...
 

Sejsej

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

O dark shadow;une s'humbas kohe me ty,por nje gje te kesh qarte.
Modernizimin dhe gjithshka qe ka sot evropa dhe Amerika e ka nga feja Islame.
Kur arabet e muslimanet shkruanin ne leter evropa gervishte ne gur.
Pastaj qyteterimet me hershme ishin ne lindjen e mesme,pra te arabet.
Jeton ne Amerike dhe kujton se Amerika do te sundoj boten gjithmone;por ja qe ke iluzione.Cdo superfuqi ka fundin e saj,dhe ai i Amerikes nuk eshte larg,te pakten nuk do te jetoj me shekuj,sikur Romaket,bizanti dhe perandoria Otomane me te tjere.
 

adani

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

ke te drejt sejsel qe thua se lindja e mesme the qyteterimi i tyre nje dite do ngrihen lart sepse deri tani jane me mijera kilometra nen toke dhe me poshte nuk ka ku te shkoj me!
Por kjo do te ndodh pas 1000 vjetesh!lol
Mjer Shqiperia qe eshte e mallkuar te kete ca si ty mbi toke!Por nejse ,se ti nuk je shqiptar por QORR (arab).

Mos ja varni shume ju shqiptar qe jini ne kete forum ,se ky i fundit ka ngateruar forumin Shqiptar me ate Arab!
 

Sulo_Kapedani

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Po ne Shqiperi ka ekstremizem po ai kursesi nuk eshte ekstremizem Musliman por eshte orthodors.
Kreu i komunitetit musliman tek ne eshte Shqiptar kurse ai orthodoks GREK pse? ? ? !!
Njeri nga ju permendi rastin e Shkodres ku pas nje vjedhjeje ordinere u munduan gazetaret e pacipe tja mveshin muslimaneve sepse u gjenden ca fletushka.
Para dy ditesh policia e Shkodres arestoi vjedhsin edhe ai ishte KATOLIK dhe punen e fletushkave e kishte bo kastile per te humbur gjurmet.
Keshtu pra logjika e ceket e paraflosve qe na &quot; hapen syte te shofim ekstremizmin musliman ne shqiperi&quot; bie si tiger prej letre.
Te gjithe te ndergjegjshmit e dijne qe e keqja me e vogel e shqipetareve eshte besimi i drejte ne ZOT.
Per mua si edhe per shumicen e shqiptareve besimi i drejte eshte Feja ISLAME por kjo nuk me fut mua ne &quot;lufte&quot; me ate qe beson dhe praktikon fene katolike apo orthodokse.
Puna eshte se si e praktikojme ne kete besim.
Nese i permbahemi feve sic duhet do shohim shume gjera qe na bashkojne e jo sic proklamojne ca injorante se Feja po percan kombin.
Njera ket tha qe kur pashe ne Durres djemte e rinj me mjekra edhe gocat e mbuluara me dhimti Zemra.
Shume gabim logjika jote e dashur.
Asnje e keqe ste vjen ty edhe shoqerise nga te rinj qe falen 5 here ne dite, qe besojne sic duhet besuar edhe qe jetojne nje jete te qete.
As edhe per ato gocat e mbuluara mos u merzit se ato e kane bere me deshiren edhe vullnetin e tyre.
Mua nga ana tjeter me vjen keq per ca shoqet e tua neper rruget e qyteteve tona me minifunde 5 cm e me bark perjashta qe kur i shof ashtu i meshiroj vertet.
Pse do thoni?
Sepse ato sot ose neser do perfunfojne nga &quot;djemte modern pa mjekra&quot; neper trotuaret e Europes duke bere profesionin me denigrues per nje grua PROSTITUTEN .
Pra sic e sheh nga keto pak fakte te thjeshta del qe ti mos merakosesh per ate qe eshte ne rrugen e drejte e qe nuk i ben keq askujt po per ato qe jane ne humnere e qe jane gati te shesin gjithcka per ca lek te ndyra.
Shqiperise nuk i duhen pseudopatriot si puna juaj por i duhen puntore qe me vepra punojne per ndertimin e shoqerise se shendoshe e jo te shoqerise mafioze, te droguar dhe te perdale nga morali.

Megjithate nuk jua mar per te madhe sepse shyqyr Zotit une kam nje parim qe &quot; njeriut i hidherohem aq sa din&quot; e ne rastin konkret ju te dashur &quot;bashkekombas&quot; nuk dini fare prandaj une lutem qe Zoti tjua fale e tju jap mendjen e hajrit !

Shendet!

P.S Islami ska agje te perbashket me asnje popull te vecante sikunder po perpiqen ca te na paraqesin si &quot;arab&quot; apo &quot;cecen&quot; apo &quot;malejzian&quot; .
per mua te jesh arab sdo te thote te jesh musliman.Te jesh orthodoks sdo te thote te jesh grek ose te jesh katolik dmth te jesh italian.
 

kastriot

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

ISLAMI DHE BASHKIMI KOMBËTAR



( Shënim i “Rimëkëmbjes” : Ky shkrim është marrë nga libri “A duhet feja. A e pengon bashkimin kombëtar” ribotuar ngas Furkan ISM Shkup në vitin 1999. Në parathënie janë “Refleksione rreth raportit mes fesë dhe kombit” nga teologu Ismail Bardhi, i cili ka theksuar veçanërisht këto ide : “ Në Islam asnjë fenomen kulturor, civilizues nuk mund të shkojë në dëm të ndonjë fenomeni tjetër...Religjionin nuk mund ta zëvendësojë kombi, por as kombin nuk mud ta zëvendësojë religjioni. Heqja dorë nga religjioni në emër të kombit do të thoshte dalje nga horizonti historik dhe ai aktual religjioz e kulturor fetar-islam, por edhe heqja dorë nga kombi në emër të religjionit në kuptim të metafizikës së thjeshtë , e cila nuk ka kurrfarë argumentimi në kohë dhe hapësirë do të thoshte dalje nga bota e reales në botën e utopisë...Fryma nacionale e shndrron lirinë individuale në kolektive, uniforme dhe të përbashkët...në skenën e sotme politike e kulturore kombi është fakt i pranishëm nga i cili nuk mund të iket. Ai sot është më i pranishëm se çdo instancë tjetër shoqërore, e cila i ndan njerëzit”. Kurse shkrimi i Hafiz Ali Krajës nga i cili është shkëputur pjesa e mëposhtme është botuar në vitin 1934 nga “Ora e Shkodrës”)



Po të shohim se një pjesë e pseudo-intelektualëve po i sulmojnë sot në Shqipëri fetë e njohura qiellore. Arsyeja e këtij sulmi rrjedh nga fakti se, kinse nuk është e mundur të formohet një unitet kombëtar dhe një dashuri e vërtetë, ngase pjestarët e besimeve të ndryshme janë kundërshtarë të njëri-tjetrit. Meqë ky pretendim nuk mund të pajtohet me besimin tonë, jam i detyruar ta qortoj këtë gabim.

Islami nuk i njeh për kundërshtarë ndjekësit e Krishtit, për më tepër, i konsideron si anëtarë të mëshirshëm. Kjo mund të vërtetohet me këtë ajet të “Kur’anit të Madhërueshëm në të cilin shihet se me çfarë ndjenjash muslimanët janë të pajisur ndaj të krishterëve: “O Muhamed! Në mes të kundërshtarëve, në mënyrë të dashurisë më të afërm i gjenë krishterët (Nesara)”. Se ne, në pikpamje të dhimbjes dhe dashurisë, krishterët i njohim më të afërt, këtë e tregon edhe dëshpërimi që patën muslimanët me rastin e disfatës që pësuan të krishterët në një luftë.

Këtë e vërteton edhe historia. Në kohën kur Muhamedi a.s. ishte duke luftuar idhujtarët e Mekës, ushtria idhujtare (mexhuse) e Persisë kishte arritur një fitore të madhe luftarake kundër krishterëve të Bizantit. Idhujtarët e Mekës, të cilët i konsideronin si vëllezër Persianët, ndërsa muslimanët dhe të krishterët i llogaritnin si bashkëudhëtar në kërkim të Perëndisë, u gëzuan për këtë fitore të Persisë dhe u dërguan lajme muslimanëve se së shpejti do t’u thyejn fuqinë atyre sikur vepruan me vëllezërit e tyre të krishterë.

Disfata e të krishterëve shkaktoi një dëshpërim te Pejgamberit a.s. si dhe te shokët e tij. Por pas disfatës së Bizantëve erdhi ky ajet i Kur’anit: “Rumët (Bizantinët) në tokën e tyre pësuan disfatë, por, pas kësaj disfate ata do të korrnin fitore brenda pak viteve (tre deri në dhjetë vjet)”.

Me këtë ajet të Kur’anit u ngushëlluan zemrat e muslimanëve me një shpresë të fitores së afërt. Dhe me të vërtetë, në vitin 625, krishterët korrën fitore kundër Persianëve dhe e nxorrën ushtrinë e tyre jashtë tokave të Perandorisë Bizantine. Ja pra, prej kësaj kuptohet se muslimanët pasuesit e Krishtit i njihnin si anëtarë të mëshirshëm.

Por kësaj, dihet se në pallatet e mbretërve muslimanë, shumë dijetarë të krishterë kanë qënë të mirëpritur dhe çonin një jetë të lumtur. Ata që kanë lexuar dhe mësuar historinë e mbretërisë së Abasitëve, sidomos në kohën e sundimit të mbretit Ma’mun kanë parë se shumë dijetarë e filozofë të krishterë dhe hebrenj janë ftuar në oborrin mbretëror të diskutojnë rreth çështjeve teologjike e filozofike bashkë me dijetarët muslimanë, dhe secili prej tyre ishte i lirë t’i parashtronte pikpamjet dhe mendimin e vet.

Për ta vërtetuar këtë thënie po tregojmë se ç’ka thotë një dijetar amerikan në librin e vet “History of the conflict”: “Këta lloj dijetarësh që punonin në oborrin mbretëror të Abasitëve në Bagdad, jo vetëm që nuk u merrej fare parasysh vendlindja, kombësia dhe besimi, por përkundrazi, si shpërblim i diturisë së tyre , emëroheshin edhe në shkallë të lartë shtetërore dhe me dhurata që iu jepeshin siguronin jetën e tyre”.

Ja pra, themelet e parimeve të besimit të muslimanëve që shihet nga kjo, duke u bashkuar me krishterë janë në gjendje ta ruajnë dashurinë kombëtare dhe ta gëzojnë jetesën e përbashkët. Kështu mund të ruhet edhe pavarësia e fituar së bashku me të gjitha sakrificat, duke kaluar mbi çdo pengesë që paraqitet ndër besimet e tyre.







Hafiz Ali Kraja
 

kastriot

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Shumë zhurmë para dhe pas një vrasjeje pa zhurmë



Panorama e mediave te (pa)varura



Vrasja e kryer në zemër të Komunitetit Mysliman Shqiptar, ku mbeti i vrarë Sekretari i Përgjithshëm i këtij institucioni ende ka mbetur dhe ka gjasa te mbetet enigmë. Megjithëse mediat e shkruara dhe ato elektronike u rrekën kush e kush më parë të jepnin versionet e tyre asgjë deri më tash nuk ka dalë në dritë. Versionet e dhëna dhe nga Kreu i Prokurorisë Shqiptare z.Sollaku, që nga përplasje rrymash, përplasje ekonomike dhe deri në ato zgjedhore kanë hedhur më shumë hije dyshimi mbi të vërtetën që duket se nuk do të zbulohet kurrë. E vetmja gjë që është e qartë si drita e diellit është fakti se vrasja është bërë më armë me silenciator, goditje e kryer është profesioniste: gjakftohtësi dhe goditje në shenjë. Asgjë më tepër.

Dhe nuk kaluan veçse disa çaste nga krimi, mediat fillimisht vërshuam në korr mbi rrezikun e ekzistencës së dy rrymave të forta që ekzistonin brenda Komunitetit, hanefie dhe vehabie. Është interesant fakti se në të gjithë shtypin e (pa)varur shqiptar reporterët, të cilët edhe pse nuk e kanë haberin fare se çfare nënkuptojnë këto terma, filluan t’i përdornin vend e pa vënd, me të njëjtën frymë dhe mendësi që e trajtojnë politikën shqiptare në moderatore dhe radikale, perëndimore dhe lindore, ekstremiste dhe liberale.

Njëkohësisht filluan të artikuloheshin edhe akuzat e para nominale: Z/Kryetari Gjinishi vrau Sekretarin e Përgjithshëm Tivari. Duke qënë e qartë për gjithkënd që ka pak njohuri mbi krerët e Komunitetit, dihet se figura e Hafiz.Sabri Koçit është honorifike (për shkak edhe të moshës), mediat e majta dhe të djathta u vunë në garë që ta futnin vrasjen në pistën vrasjes për motive të Kreut Real të Komunitetit. Pra dyshi i institucionit, vret treshin e tij, pasi e sheh si kandidat të mundshëm për marrjen e postit të ardhshëm. Për ta bërë sa më të besueshmë alibinë, shtypi në fjalë përveç goditjes për post, vinte njëkohësisht në pah edhe aferat ekonomike që mund të përfitoheshin nga të qënit në krye, specifikisht mbi ngritjen e Xhamisë së Namazgjasë dhe fondet që do të lëvroheshin duke i lënë rrugë të lirë abuzimit në rryshfet dhe tenderim. Një pistë tjetër e goditjes së medias ishte edhe vënia “në kontraditë” mes dyshit dhe treshit, pasi dyshi kërkonte fonde nga Arabia dhe treshi fonde nga Turqia. Dhe trajtimi i fundit ishte identikiti i vrasësit afishuar në “Korieri” dhe në të njëjtin numër gazete edhe prononcimi i ish-kreu të SHISH, Fatos Klosi, se Tivari kishte shkuar disa herë në zyrën e tij për t’i “treguar” shqetësimet mbi rrezikun e rrymave radikale që po kërkonin të uzurponin Komunitetin. Deri këtu kemi të bëjmë më reporterët e mediave, pasi “analistët” në ditë e para të hedhjes së shashkave tymuese anti-islame ishin në ditë pushimi.



“Mesha” dhe Inkuizicioni Misha-Brozi



Por nuk duket harruar një fakt i pakundërshtueshëm se vetëm disa ditë para kryerjes së ekzekutimit të Tivarit, dy “analistë”, Brozi dhe Misha, në të njëjtën kohë dhe nga vende të ndryshme, paralajmëronin për rrezik islamik radikal në Shqipëri. Duket qartë se zëdhënësi e serbofilisë me banim në SHBA dhe zëdhënësi i grekofilisë me banim në Shqipëri, kishin sintonizuar qëndrimet e tyre, në parapritje të një ngjarje të “papritshme” për ta. Si “rastësisht” Misha e titullon shashkën e tij tymuese: ”Tolerancë fetare apo papërgjegjshmëri” dhe pas disa ditësh ndodh vrasja e Tivarit , ku reporterët akuzojnë Komunitetin për kontradita fetare (intolerancë) dhe përplasje teologjike dhe ekonomike(papërgjegjshmëri).

Nuk është e vështirë pra të kuptohet se Misha piksëpari ka mbajtur tek “Shekulli” një “Meshë” për tolerancë fetare të munguar mes komunitetit të myslimanëve dhe më pas ka ngritur gishtin tregues inkuizicionist mbi fajtorin :“Radikalizmin-Vehabizmin-Regresizmin Islamik”.

Një sintoni kaq e plotë mes reportereve dhe analistëve sorrosiane dhe një koordinim kaq i plotë mes vrasjes se kryer dhe motive për vrasje që parasheh Misha, nuk mund të ketë. Misha duket qartë se di më shumë se gjithkush se kush mund të ketë kryer krimin në Komunitet, pasi disa ditë para vrasjes ai ka kryer një “vrasje të paralajmëruar”: Vrasje kolektive dhe individuale mbi figurën e myslimanit shqiptar.

Gjithkujt i vjen në mend vrasja e Azem Hajdarit më 12 shtator 1998, e cila ishte paralajmëruar në po këto media, disa ditë më parë, me po të njëjtët reporterë dhe nga e njëjta SELI, Shërbimi Informativ Shqiptar. Kur ndodhi vrasja “pista” ishte paralajmeruar, vrasje për hakmarrje (jo politike).

Po kështu edhe vrasja e Tivarit paralajmërohet. Brozi dhe kryesisht Misha vënë në pah “rrezikun islamik” njëri dhe “papërgjegjegjshmëri radikale islamike” tjetri. Rreziku paralajmëron fatkeqësi(n) , ndersa papërgjegjshmëria dhe intoleranca, paralajmerojne ndëshkim. Pretenca ”Fatkeqësi dhe ndëshkim” u dha nga Prokurorët Mediatikë Misha dhe Brozi, disa ditë para vrasjes.

Kur ndodhi vrasja, thjesht u bë i ditur emëri i viktimës, “pistat” ishin trajtuar se ku do kerkoheshin: 1)intolerance fetare, 2)papergjegjshmeri ekonomike,3) lufte per post. I vetmi ndryshim është se vrasësi i Tivarit është me “identikit”, ndërsa vrasësit e Hajdarit (shumica janë në arkivol).

Në rastin e vrasjes së Hajdarit, u kërkua inkriminimi i demokratëve në shkatërrim institucionesh” dhe u përligj 14 Shtatori, në rastin e Tivarit kërkohet inkriminimi i muslimanëve për të përligjur një 11 shtator alla-shqiptar, siç prononcohen dhe vete kreret e larte te KMSH-se.



Ekzekutimi: Në emër të...



Nëse në emër të Bin Ladenit, nga qarqe të caktuara sioniste dhe masone ndërkombëtare u ushtrua një fushatë tipike anti-islamike, sorrosianët e Shqipërisë Misha dhe Brozi dhe i gjithë taborri i reporterëve të (pa)varur kërkojnë të emër të vehabizmit, në Shqipëri, Kosovë dhe ish-Maqedoni, më saktë në trojet e Shqipërisë Etnike, të ushtrohet një kryqëzatë antishqiptare dhe anti-muslimane, pro serbe e pro greke, për të gjunjëzuar dhe inkriminuar totalisht ata myslimanë që e kanë për nder të jenë shqiptarë, të cilët mund t’i përkasin komunitetetit të myslimanëve shqiptarë, pa qënë aspak pjesë integrale e Institucionit të Komunitetit Mysliman Shqiptar. KMSH-ja, nje OJQ- tipike, nuk i ka realisht aftësitë dhe mundësitë ligjore, sëpaku aktualisht, të përfaqësojë gjeresisht dhe denjesisht, masën e gjërë të myslimanëve shqiptarë.

OJQ-ja në fjalë, për shkak të kostumit të saj të ngushtë legal, nuk ka sesi edhe të “fajësohet totalisht” pse politika dhe shërbimet sekrete hyjnë aq thellë në të sa të bëhen , çensuruesit, tutorët dhe interlokutorët e zgjidhjes se debateve mes linjave teologjike islame ( kujtojmë këtu takimet Klosi-Tivari), por institucioni në fjalë nuk mund të shfajësohet aspak për marrje “fetva” nga këto institucione laike kundrejt të cilave ajo mund dhe duhet të njohë vetëm respektin ndaj ligjit të shkruar dhe asgjë më tepër. Ashtu siç duhet vënë në pah edhe fakti i vetë-çensures se ketij institucioni, i cili eshte vertete demsjelles. Nëse elektorati i myslimanëve të thjeshtë, i falet, lutet, përkulet dhe përgjunjet Zotit, është anormale që Institucioni i tyre që mendon se i përfaqëson,t’i kryeje këto rite ndaj zotave te institucioneve laike. Mes vetos shtetërore dhe votës mbarëkomunitare, KMSH-ja duhet të zgjedhë këtë të fundit, për të mos ndodhur më që drejtuesit e saj të lartë të jenë të emëruar “nga lart”, por të zgjedhur nga poshtë, me votim te lire e te ndershem. Në të kundërt fenomeni Tivari mund të përsëritet. “Dora e ngrohtë” përsëri do të tërheqë këmbëzën dhe përsëri do të dëgjojmë për vrasje “Në emër të Komunitetit”, ashtu sikundër dje dëgjonim për vrasje “Në emër të Popullit”....



Zamir Gjurgji
 

une_une

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Morri fund ai vend. Ska me kthim mbrapa drejt nje cecenie te ardhshme. Kush te jete i zgjuar te iki prej andej. Ju duken shaka keto por pas disa vjeteve (~10 vjet) do jene te verteta. Kosova eshte e humbur. Amerika do leje Kosoven per mirekuptimin e Rusit ne Irak.
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Kastriot,

Nuk eshte rastesi qe te gjithe sherbimet sekrete me te njohura dhe me eksperte ne bote te kene akuzuar vendin tone si fole terroristesh. Kur them kete me kujtohen te dhenat qe sherbimet sekrete Amerikane dhe Angleze nxorren pas ngjarjeve te 11 Shtatorit per gjasat e ekzistences te elementeve ekstremist ne Shqiperi. Kjo u vertetua fatkeqesisht (per opinion tone) dhe fatmiresisht (per paqen) me arrestimin e shume personazheve kyc te Al-Kaedes. Tani, te gjithe e dime se ne Shqiperi ka myslimane te ndershem, paqesore dhe te arsyeshem, por ka edhe ekstremista dhe radikale. Kjo eshte pranuar me se mire nga vete Myftinjte. Nuk numerohen OJQ-te islamike me misione te dyshimta, dhe shpesh here te pezulluara nga vendi yne nga shteti Shqiptar. Nuk eshte as rastesi qe ambasada amerikane qendroi per nje kohe te gjate mbyllur para disa vitesh. Dhe me se fundi, vrasja e Tivarit, traktet revizioniste ne Shkoder e ne qytete te tjera, nuk bene asgje tjeter vetem se perforcuan edhe nje here prezencen dhe forcen vepruese te ketyre lunatikeve te rrezikshem.
 

kastriot

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

PIRRO MISHA NEN ALEANCEN E SHENJTE



Afro 200 vjet me pare, ne vitin 1815 kur fuqite evropjane ishin frikesuar nga rrevolucioni borgjez francez, ne Paris perandori Aleksander I i Rusise, Franci I i Austrise dhe Frederik Vilhelmi III i Prusise nenshkruan nje traktat qe ne histori u njoh me emrin “Aleanca e Shenjte.” Kjo Aleance e Shenjte synonte qe te sillte “ligjin e Zotit” ne Evrope. Por ne te vertete, pas ketij pakti monarket evropiane parashihnin nje sistem te tere dhune dhe terrori kunder nacionalisteve hungarez dhe italian dhe rrymave te tjera liberale evropiane qe kundershtonin despotizmin e monarkeve te kohes. Nen emrin e “Aleances se Shenjte” shume grupe idealistesh e nacionalistesh evropiane u shfarosën. Ky pakt sherbeu si njefare inkuiziocioni apo sic ne ne historine shqiptare mund ta pershkruajme nje lufte klasash, ku sunduesit shtypnin çdo liri dhe mendim social per te siguruar mbijetesen e tyre sa me te gjate ne pushtet. Ne, ne historine e Shqiperise padyshim qe kemi historira me deshperuese sesa “Aleanca e Shenjte” e 1815. Lufta e klasave ne Shqiperi shfarosi sa e sa shqiptare qe kishin guxim te mendonin ndryshe nga mendimi “politikisht korrekt” i Brahmaneve tane komuniste. Shpesh viktime e luftes se klasave nuk u benin vetem disidentet e rregjimit, por edhe ata persona qe mund te kishin konflikte personale me persona të fuqisshem te rregjimit Bolshevik te Tiranes.

Nje nga apartçiket e vegjel me te degjuar te rregjimit komunist shqipta ka qene padyshim edhe z. Pirro Misha. Ai eshte stervitur gjere e gjate ne procesin shtrigan te luftes se klasave qe PPSH-ja kreu kunder popullit shqiptar per 40 vjet. Dhe sic duket, edhe sot, 13 vjet pas renies se rregjimit ne te cilin ai u ushqye, Misha di ta luaje mire luften e klasave ne Shqiperi. Duke perfituar dhe transportuar ne vija partizane islamofobine perendimore kunder popujve te Lindjes se Mesme, ai ka ditur sesi te perdore mekanizmat e ndryshkur te luftes se klasave per te shpallur disidente dhe luftuar oponentet e tij politik ne Shqiperi. Per ti kthyer ata ne disafare “sadamhuseinesh” shqiptare te cilet perleshen ne nje beteje epike qytetëruese me “heroin perendimor” aromun Pirro Mishen. Oponente te Pirro Mishes ne Shqiperi jane atdhetaret shqiptare te cilet denoncojne segmentet progreke të vllahizimit dhe jo-shqiptarizimin qe Pirro Misha dhe drejtoresha e tij Stefania Schanders i bejne vellezerve Frasheri neper shkrimet e tyre qe publikohen ne Evrope nga University College London. Oponente te Mishes jane nacionalistë shqiptare si Abdi Baleta, Hysamedin Feraj etj, qe kane qene nga te paktet atdhetar qe kane mbajtur gjalle frymen e nacionalizmit mes shqiptaresh ne Shqiperine sorros-eksperimentale te ketyre 10 viteve te fundit. Por perkatesia e tyre ne origjine muslimane i jep nje arme me shume z. Misha per ti “orientalizuar” oponentet e tij.

Me fleterrufene qe Misha publikoi ne gazeten “Shekulli” me 10 Janar 2003, duke me sulmuar mua ne emer dhe islamin e popullit tim, Misha eshte munduar qe te hapi nje lufte te re klasash ne Shqiperi. Duke perdorur modelin e “Aleances se Shenjte” te shekullit te 19te, ku ne emer te “Aleances se Shenjte” ishte parapare shfarossja e oponenteve vetiak, edhe Misha eshte munduar qe luften e tij antishqiptare ta kanalizoje ne vazhden imperialiste antimuslimane qe mbizoteron neper disa mendje fanatike perendimore koheve te fundit. Ortodoksi Misha, ka kerkuar qe te ngreje flamujt e islamofobise edhe ne Shqiperi nen slloganet e “disiplinimit të tolerances” qe ne fakt jane vetem se nje inuendo mllefi anti-islamik qe ai fsheh ne shpirtin e tij. Ne emisionin e dhene ne TV Klan ne javen e fundit te Janarit 2003 ai ka sulmuar publikisht nacionalistet shqiptar Abdi Baleta dhe Hysamedin Feraj, pervec meje. Duke dashur qe dy personat ne fjale te shpallen disidente dhe armiq te popullit nga rregjimi ne fuqi, ai i ka deklaruar ata te dy “fondamentaliste islamik” edhe pse te dy personat ne fjale mund te jene shume pak musliman nga ana praktike fetare ne krahasim me ortodoksin bizantin Misha. Por per Mishen kjo nuk ka rendesi. Lufta e Klasave produkt dhe aparatçik i se ciles ai ishte per 40 vjet nuk njeh llogjike, drejtesi dhe argument. Lufta e klasave Pirromishiane njeh vetem se poshtersi, shpifje dhe makth rajan kunder bejlereve shqiptare.

Problemet personale dhe inferioritetin qe Pirro Misha mund te ndjej perpara atdhetarve shqiptare ka kerkuar qe ti shpalose ne emisionin e TV Klanit dhe ne fleterrufene e tij ne Shekulli si nje rrezik dhe fundamentalizem islamik ne Shqiperi. Kete ai e argumenton me perdorimin e termave si “imperializem kristjan” apo “princa musliman dhe te krishtere” neper shkrimet e mia. Sipas diktatit te Mishes nocione nderkombetare politike si “imperializem”, “kolonializem”, “fashizem”, “dar-al-islam”, “kristendom” etj nuk duhet te perdoren kurre nga shqiptaret kur ata duan te klasifikojne dhe tregojne sjelljen e te huajve kristian apo musliman ndaj tyre pergjate historise. Qofshin ata greke, italiane, serbe, malazez etj komshijte tane duhet te ruhen nga etiketimi fetar i tyre dhe mundesisht te trajtohen me dashuri sic ben Mustafa Nano ne “Shekulli”, ndersa pakistanezet, turqit, sudanezet dhe iranianet jane ata qe duhet te futen te gjithe ne nje thes islamofobie dhe orgjie shpifjesh per Mishen. Vetem muslimanet e çfaredolloj kombi duhet te jene ata qe te vishen dhe qethen “politikisht korrekt” ne Shqiperi dhe qe ti binden mendjes se ndritur te despotit Misha. Ndaj tyre mund te hidhet çdo lloj shpifje dhe akuze sipas mendjes aparteidale pirromishiane.

Edhe pse eshte nje ish-perkthyes i rendomte frengjishteje dhe nuk ka asnje edukim mbi çeshtjet e botes orientale, Pirro Misha, kerkon qe ti shitet opinionit publik shqiptar si njohes i islamit boteror dhe profet i islamizmit shqiptar. Edhe pse ai nuk di as qe te shqiptoje emrat e sekteve fetare muslimane dhe ben gafa trashanike ne fleterrufene e tij te botuar ne Shekulli me 10 Janar 2003, klithma e tij per lufte klasash kunder patrioteve dhe islamit shqiptar eshte brohoritur me zjarr nga ata qe kontrollojne mediat ne Shqiperi. Duke perdorur metodat e vjetra staliniste te luftes se klasave, Pirro Misha, duket qe ta kete hedhur ne treg me sukses shqetesimin e padroneve te tij Sorrosian per “disidencen muslimane” ne Shqiperi. Kjo pati shqetesuar edhe udheheqjen ortodokse shqiptare e cila ne urimet qe i çoi muslimaneve ne Komunitetin Musliman Shqiptar me rastin e Bajramit, dukej tejet e sensibilizuar ne lidhje me “armiqte” shqiptar qe po i pergatiteshin Shqiperise ne vendet social-vajgurore arabe sipas “analistit” Misha. Shqetesimi dhe marrja per reale e shpifjeve te rasputinit sllavo-ortodoks Misha u duken mjaft te qarta ne dy javet e fundit te Janarit 2003 kur kunder hoxhallareve shqiptare shpertheu nje vale e eger aparteidi mediatik dhe policor, te cilin e demaskoi me trimeri myftiu i Elbasanit, Halit Muharremi ne diten e Bajramit te Vogel.

Pirro Misha tamam si me ankesat e tij ndaj Enver Hoxhes dhe Mehmet Shehut ne vitet 1970 edhe kesaj rradhe ia ka arritur qe ti sensibilizoje sunduesit shqiptare. Per kete ata edhe i terhoqen veshin hiresise se tij Haxhi Hafiz Sabri Koci ne lidhje me “armiqte-hoxhallare” qe po i eksportohen Shqiperise nga jashte, ne viziten e Bajramit te Vogel. Ishte rezultat i kesaj fushate islam-urrejtese pirromishiane qe shume hoxhallare te Tiranes u morren neper rajone policore, iu morren shenjat e gishtave dhe fotografite sikur te ishin kriminele. Rasputini aromun Pirro Misha ia ka arritur qellimit te tij per te ngritur nje “aleance te shenjte” ne Shqiperi kunder islamit, bastionit te fundit te patriotizmit shqiptar. Aleance sipas stilit te reparteve andarte greke te 1913 ne Jug te Shqiperise. Shkrimi i tij qe tre dite me pas u shoqerua me ekzekutimin e nje zyrtari te lart musliman, u shoqerua me pas me nje afsh barbar shpifjesh dhe orgjishe gazetareske kunder institucionit te hoxhallareve dhe xhamive ne Shqiperi, Komunitetit Musliman Shqiptar. Muslimanet shqiptare dhe feja e tyre qe perben 70% te ketij populli u perdhunua me shpifje nga mediumet qe kontrollohen nga te huaj ne Tirane. Si duket do te kete qene rezultat i kesaj kenaqesie qe “Aleanca e Shenjte” po korrte kunder fese indigjene shqiptare, arsyeja qe conte edhe Pirro Mishen qe ne shume raste kur une u mundoja ta telefonoja per sqarim, te ishte neper dreka me ambasadorin grek ne Tirane. Grekerit qe, qe prej 100 vjetesh mbajne te mbyllura me dhune xhamite e Ali Pashait ne Çameri tashme vlonin nga hareja kur shihnin cirakun e tyre te kryqezonte ne kete pellg shpifjesh njerezit e mbetur te Ali Pashait ne Shqiperi.

Me nje gur Pirro Misha po vriste dy zogj. Nje qe po shpalle disidente dhe fondamentaliste kundershtaret e tij nacionaliste shqiptare. Dhe dy, qe leshoi nje ofensive masive kunder fese indigjene te popullit tone, per hir te interesave Megali-ideiste shqiptar-helenizuese greke ne Shqiperi. Diskreditimi dhe shkaterrimi i islamit nepermjet shpifjesh dhe aparteidi, sulmimi i patrioteve shqiptare dhe fuqizimi i grekofileve shqipfoles jane pjese e strategjise qe Stavros Legiros kerkonte qe shteti Helen te bente kunder Shqiperise, Kosoves dhe Maqedonise ne Qershor te vitit 2001 ne te perditshmen “Kathimerini”. Pirro Misha eshte personi per te cilin Stavros Legiros fliste ne “Kathimerinin” e Qershorit 2001, qe mund te ndalonte vrullin nacionalist shqiptar. Ai edhe pse eshte nje cope rryp intelektualisht, neper media titullohet “analist”, “njeri letrash”, “eseist” ne vend te titullit “mjeran në gjithçka” qe ai duhet te kete me te drejte. Me shpifjet dhe islamofobine qe Pirro Misha ka treguar kunder muslimaneve dhe patrioteve shqiptare, ai eshte kthyer ne simbolin e nje njeriu negativ per shoqerine shqiptare. Muslimaneria shqiptare qe eshte bombarduar me shpifjet e tij dhe te “alenaces” frank-masone sorroiste” te tij gjate “Kristallnachtit” qe e shoqeroi ate me ekzekutimin e Tivarit, pret nga Pirro Misha edhe me keq sesa pane Çamet nga Napoleon Zerva pas Luftes se Dyte Boterore. Si Tomas De Torkuemada, Pirro Misha ka hapur vallen e inkuizicionit ne Shqiperi me mision diskreditimin, sulmin dhe shtypjen e islamit dhe nacionalizmit tone shqiptar. Ate nacionalizem te cilin ai e tall ne shkrimin e tij ne “Perpjekja 15-16” tashme ka vendosur ta sulmoje. Shkaterrimi dhe demonizimi i islamit dhe nacionalisteve shqiptar i sherbejne vetem nje propagande: asaj te Peshkopit grek Kristodolus i cili pas 11 Shtatorit i apelonte Xhorxh Ë. Bushit qe te korrigjonte gabimet amerikane ne Kosove dhe te shtypte “terroristet islamik” kosovare nepermjet “ortodokseve heroik” serb.

Olsi Jazexhi
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Të nderuar. Mos bëni, ju lutem si pseudopolitikanët, duke shkruar mirë për fenë e vet e duke akuzuar të tjerët. Për fat të keq, ka ekstremizëm, radikalizem e fundamentalizem nga individë të përkatësisë së të tre besimeve kryesore tona. Ka edhe nga ateistët të tillë e besoj. Duhet të gjithë të japim kontribut kundër tyre, së pari secili kundër atyre të përkatsisë së vet fetare. Të jemi realë, se më i dëmshmi mund të jetë ai myslimanë sikur të përvehtësohej nga besimtarët, pasi myslimanët janë shumica e Kombit tonë. Kjo nuk dmth. se nuk mund të jenë të rrezikshëm edhe ai ortodoks e katolikë, i cili varet edhe nga intenziteti i veprimeve të dëmshme. Nuk e di a qeshë i qartë. P.sh. mundet një terrorist që është i përkatësisë katolike (por nuk mund të quhet i tillë i mirëfilltë), sikur të bënte krim të madh, sikur të shkatrronte një qytet të tërë, ndersa një ortodoks apo një myslimanë (as këta nuk mund të quhen mysliman e ortodoks të mirëfilltë) të shkatrrojn një autobus apo një lokal.
Jam i bindur se nuk do kemi luftë vëllavrasëse. Mund të na dalin probleme, por jam i bindur jo aqë të mëdha.
Luftoni urrejtjen! Urrejtja me urrejtje nuk çrrenjoset. Ajo çrrënjoset me dashuri, ka predikuar Buda.
Jepni kontribut në fushën e dashurisë në mes nesh!
 
Top