Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Admir

Forumium maestatis
Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Me vrasjen e Sekretarit te Pergjithshem te Komunitetit Mysliman Shqiptar, Salih Tivari, konfirmohet edhe nje here prezenca dhe aktiviteti ekstremisto-fetar ne Shqiperi. Behet fjale per ekzistencen e nje sekti fetar mysliman me emrin "Selafi". Ky sekt me karakter fondamentalist perfaqesohet nga te rinj qe kane studiuar ne Arabine Saudite, apo ne vende te tjera Islamike. Mendohet qe keto djem te rinj te kene studiuar ne shkolla gjysme ushtarake dhe gjysme fetare.

Me gjithe keqardhjen time per vdekjen e personit ne fjale, lind pyetja dhe shqetesimi im nese te tilla aktivitete ekzistojne me te vertete ne Shqiperi. Si komb jemi shquar gjithnje per tolerance fetare, ndaj te tilla ngjarje pershkohen me trishtim dhe preokupim te sinqerte nga ana e cdo Shqiptari.

A kemi te bejme me te vertete me grupe fondamentaliste shqiptare, apo eshte kjo nje sajese? Shpresoj per te dyten, por i druhem te pares.
 

Blue Gene

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Nuk eshte fare cudi! Shqiptaret mund te shkojne ne Malajzi pa viza dhe disa kane bere shkollat atje. Dihet se islamistet kane gisht ne bomben e Balit.

Eshte krejt e pritshme qe aktiviteti i terroristeve te shtohet kudo, per me teper ne Shqiperi si vend ku ata hodhen rrenje me ndihmen e Sales. Nga ana tjeter nuk pritet qe aktiviteti i tyre te dali jashte kontrollit per sa kohe Shqiperia afrohet me strukturat e NATO-s dhe BE-se. Dth nga ana strategjike jemi te mbrojtur.
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Për fat të keq edhe këtë vit e nisem mbrapsht. U vranë koloneli Zema dhe
z. Tivari. Për mjerimin tonë ende po vlenë thënia e Konicës - se shqiptarët janë anmiqtë më të mëdhenj të shqiptarëve!- Më vjen shumë keq për të dy rastet. Edhe unë lexova se është kërcënuar që më parë z. Tivari nga disa pseudomyslimanë që kanë studjuar jashtë. Me ta duhet të merren organet përkatëse, por detyrë kanë që të ndalohen edhe kleri myslimanë edhe besimtarët myslimanë. Në Kuranin e shenjtë shkruan...se në fe nuk ka dhunë. Nëse është e vërtetë që e kanë vra ata atëherë është keqpërdorim dhe nëpërkambje e Kuranit.
 

Misha Maisky

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Kjo qe po ndodh ne Sh. eshte me te vertete shume e rrezikshme, ekstremizmi i importit qe tashme ka futur metastazat ne vendin tone po e çon vendin drejt ferrit.
Fajin e kemi te gjithe, por me teper e kane poklitikanet e sotem dhe te djeshem te cilet kane dhene kontributin e tyre qe shqipetareve ti humbi shpresa per nje te ardhur me te mire dhe te sigurte. Kjo sjell ate qe njerez moralisht te dobet, te bien ne kurthin e "shtigjeve" me te shkurtra, ekstremizmi, krimi, korrupsjoni etj.
Eshte i qarte fakti qe Myslimanizmi eshte ne nje krize te forte identiteti dhe po merr dita dites formen e nje fondamentalizmi te eger mesjetar dhe po humbet ato vlera per te cilat eshte shquar 1000 vjet perpara.....
 

jula

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Politikanet tane jane krejtesisht te shkeputur nga reliteti qe "drejtojne": Te afte te perserisin permendsh shprehje banale te huazuara nga stili po aq banal dhe politically correct europian, nuk shohin dhe aq me pak perballin nje rrezik real. Nuk po flas ne mbeshtetje te histerizmit dhe islamofobise, por te kundershtimit ndaj nje realiteti te mundshem ne nje shtet te prapambetur e ne krize te forte vlerash. Tashme tek ne behet vetem prozelitizem (nga te gjitha fete, ndoshta me shume se kudo) dhe te gjithe rendin te konvertohen tek dicka qe mund te mbushe shkretine e besimit post-diktataure.
Nuk ka asgje per te anashkaluar, asgje per te nenvleftasuar. Aq me teper qe levat qe mund te shfrytezojne organizatat ekstremiste islamike jane jo pak. P.sh., dikujt mund ti shkoje nder mend te beje leve mbi faktin se ne nje shtet me shumice myslimane klasa drejtuese politike eshte me shumice te krishtere...
Nje politikan i vertete apo dhe thjesht nje njeri i kultures do ti qe vene punes me kohe per ti bere dige ketij rreziku real, por kam frike se kllasen tone drejtuese do ta gjeje rrufeja ne kafene...
 

Blendi

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Duke ju degjuar juve mu kujtuan lajmet gje degjonim shpesh nga Algjeria. per ato shperthimet e autobuzeve me turiste etj etj

Me saqaroni sikur te isha 5 vjec. A mendoni se egzistojne kushtet e nje levizjeje fondamentaliste si ajo qe permenda?
Dhe nese me pergjigjeni PO:
Per c'arsye do te shtyheshin keta njerez ne terror? Cfare duhet te beje Shteti Shqiptar per te kenaqur kete pjese te popullsise? Si mund te plotesoheshin kerkesat e tyre, ne qofte se nuk jane te padrejta?
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Pyetje-Pergjigje me Blendin!

<span style="font-style: italic">A mendoni se egzistojne kushtet e nje levizjeje fondamentaliste si ajo qe permenda?</span>

-Po. Financiarisht keto aktivitete terroriste mendoj mbeshteten nga multimilioner fetar fanatik qe bashke me terroristat mund ose jo ta kene keqkuptuar apo mirekuptuar Kuranin.

<span style="font-style: italic">Per c'arsye do te shtyheshin keta njerez ne terror?</span>

-Arsyet mund te jene nga me te ndryshmet. Ne linje te pare qendrojne bindjet fetare ku justifikohet cdo mjet per ti perhapur apo &quot;mbrojtur&quot; ato. Pastaj me rradhe te dyte vine manipulimi nga drejtues te vecante, deshira per dominim e pozite, tendenca per dhune nga personi apo grupi i personave etj etj etj.

<span style="font-style: italic">Cfare duhet te beje Shteti Shqiptar per te kenaqur kete pjese te popullsise?</span>

-Mendoj qe shteti Shqiptar nuk duhet t'ja lejoje vetes (ashtu sikur edhe cdo shtet tjeter demokratik) negocimin me terrorista. Feja dhe shteti duhet te veprojne te ndara, por kur aktivitetet me karakter dhe qellime fetare cenojne ligjet dhe rregullat e shtetit, atehere shteti duhet te vere dore ne parandalimin e tyre. Por situata eshte akoma e paqarte per sa kohe qe kerkesat e tyre nuk jane marre vesh akoma.

<span style="font-style: italic">Si mund te plotesoheshin kerkesat e tyre, ne qofte se nuk jane te padrejta?</span>

-Sic e thashe edhe me siper, nuk jam ne dijeni qe kerkesat e tyre (ne ekzistojne) kane forme formale. Me cfare kam lexuar ne shtyp, &quot;konflikti&quot; nuk eshte ndaj shtetit, por ndermjet krahut moderator (Tivari etj) dhe krahut radikal (te rinjte fondamentalist). Per mendimin tim, cdo kerkese cilado qofte ajo qe perdor si mjet dhunen, duhet shperfillur, injoruar, dhe pse jo perjashtuar.

Flmnd.
 

Erison700

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Gjithmone na kane cmuar si tolerant ne bashkjetesen multifetare (ose te pakten jemi vetecmuar).
Edhe terrorismin nuk e kemi pasur problem.
Ne racizem kohet e fundit e kemi rritur pak nivelin (duhen pare sjelljet me romet dhe kosovaret).
Keto jane jane tre gjera qe kane te bejne me nje vrasje te tille.
Atehere ka ardhur koha qe duhet bere me shume kujdes me simpatizantet e ketyre organizatave te K****.
Duhet me i kujtuar kujtesen ketyre dobicave qe shqiptari nuk i ka per tradite gjera te tilla.
Kemi qene fanatik jemi akoma dhe do te jemi dhe te qenurit fanatik nuk eshte gjithmon nje gje e keqe.
Populli vete duhet te beje drejtesi dhe ne menyre private me keta parazita qe mundohen te infektojne.

Po kur na dolen keta rrjepacuk qe deri dje nuk kishin idet per fete qe u perkisnin?
 

Hermesss

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Fillimisht postuar nga Logos:
[qb] Me vrasjen e Sekretarit te Pergjithshem te Komunitetit Mysliman Shqiptar, Salih Tivari, konfirmohet edhe nje here prezenca dhe aktiviteti ekstremisto-fetar ne Shqiperi. [/qb]
A nuk do te ishte me mire te perdornim fjalen &quot;konfirmohet&quot; pasi te kete mbaruar plotesisht hetimi i ceshtjes, te jene zbardhur motivet e krimit dhe mbi te gjitha te jete dhene edhe verdikti i gjykates?
 

adani

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Eshte per te qeshur dhe per te ardhur keq kur ne shqiperi permendet kurani!Jemi niperit e Gjerjg kastriotit apo niperit e sulltanitC'lidhje ka shqiperia ne zemer te evropes me fene dhe zakonet e Arabise!Vertet na e ndryshoi fene turku,po kjo nuk do me thene qe turku na ndryshoi dhe gjakun!Pse nuk e ndryshuan fene edhe grekerit!400 vjet nen zgjedhen e turkut ishin dhe ata!Por ama nuk u bastarduan me fene e nje popullimi te prapambetur me zakone dhe tradita te mesjetes!Pes sa kohe ne shqiperi do jemi afer arabise dhe kuranit ,aq me shume ne mesjete do rrime dhe aq me shume talibaner si ata qe vrane Tivarin do shtohen.Jemi popull i krishter me rrenje te krishtera!PO te ishim popull i zgjuar dhe te dashuronim perparimin,aty pas viteve 85 kur pas 40 pa fe ne shqiperi kur ishim prape te lire te bashkoheshim me fene,le te bashkoheshim te feja e shqiptarit ashtu sic jemi te vertete niperit e gjergj kastriotit!pse duhet te bashkoheshim te feja e Turqise e me the te thash!?
SE JEMI TE TRASHE PRANDAJ.
 

une_une

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Fillimisht postuar nga adani:
[qb]Jemi niperit e Gjerjg kastriotit apo niperit e sulltanit

C'lidhje ka shqiperia ne zemer te evropes me fene dhe zakonet e Arabise!

Vertet na e ndryshoi fene turku,po kjo nuk do me thene qe turku na ndryshoi dhe gjakun![/qb]
Keto tre fjali jane tronditese. Na kujtojne gjakun e te pareve tane qe ne nje fare forme e kemi bere uje dhe e kemi humbur duke e derdhur ne shkretetiren Arabe.
 

adani

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Pe Shadow of self:
TE me falesh por fjalin e fundit(Ate qe une kuptoj....pse tregohesh kurioz dhe lexon)te theme te drejten por e lexoj dhe e sterlexoj dhe nuk po e marr vesh!Mund te ma shpjegosh pak me ndryshe?
ME respekt Adani
 

une_une

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Fillimisht postuar nga adani:
[qb] Pe Shadow of self:
TE me falesh por fjalin e fundit(Ate qe une kuptoj....pse tregohesh kurioz dhe lexon)te theme te drejten por e lexoj dhe e sterlexoj dhe nuk po e marr vesh!Mund te ma shpjegosh pak me ndryshe?
ME respekt Adani [/qb]
E kam lexuar diku.
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Sigurisht që ka ekstremizem në të tre religjionet ndër Shqiptarë. Ata katolikocentristë që shkruajn se duhet të gjithë të kthehen në religjionin e të pareve, ata ortodoksë me në krye Janullatosin që predikojn se ortodoksët shqiptarë janë të gjithë grekër, dhe ata që përdorin dhunën etj. që janë myslimanë janë ekstremistë.
 

adani

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Artikull marre nga Revista KLAN!

-----o----

Kercenimi islam per Shqiperine

Si infiltruan grupet ekstremiste dhe si u shnderrua vendi ne fole te terroristeve. Roli i Bashkim Gazidedes dhe nderhyrja e CIA-s amerikane. Nje pasqyre e plote e rrjetit radikal islamik dhe rreziku qe nuk eshte zhdukur akoma. Sepse rrenjet jane te thella


Falja gjate nje dite te muajit Ramazan ne Tirane

Teksti i meposhtem, qe po botohet nga revista Klan, eshte shkeputur nga &quot;Fjalori boteror i islamizmit&quot;, pjesa qe ben fjale per Shqiperine. Ai eshte pergatitur nga gjashte studiues te njohur ne kete fushe dhe eshte publikuar pese muaj me pare ne France, pikerisht ne nje kohe kur krejt rruzulli eshte perfshire nga debatet qe shperthyen pas ngjarjeve te 11 shtatorit. A perben islamizmi nje rrezik boteror? Si duhet dalluar islami i vertete nga islamizmi qe tenton te krijoje kombe myslymane, qe perjashton integrimin, qe kerkon te islamizoje ose riislamizoje ambientin shoqeror, familjar ose profesional ne te cilin zhvillohet?

Nje debat ka nisur se fundi edhe ne Shqiperi lidhur me situaten ne te cilen gjendet sot feja myslymane ketu. Po flitet per dy rryma qe synojne te shtien ne dore kontrollin e bashkesise islamike shqiptare. Njera, qe eshte ne frymen e myslymanizmit tradicional shqiptar, dhe tjetra, me frymezim arab, kryesisht e huazuar nga islami qe praktikohet ne vendet e Gjirit. Perfaqesues te komunitetit myslyman shqiptar i kane pergenjeshtruar zera te tille, por thuhet se ata kane qene te detyruar ta bejne kete ne emer te unitetit fetar dhe se kontradiktat ne gjirin e myslymaneve shqiptare jane thelluar se tepermi.

Ne tekstin e meposhtem, gjashte autoret e specializuar ne ceshtjet e islamit, sjellin fakte dhe deshmi qe sipas tyre provojne nje tendence te kahershme, kryesisht te vendeve arabe, per te ngjallur besimin islamik radikal ne te vetmin vend myslyman te Europes. Ato depertuan ne Shqiperi nen petkun e organizatave joqeveritare dhe fondacioneve bamirese, me qellimin per te hequr qafe islamin shqiptar dhe per ta zevendesuar ate me nje islam sipas konceptit uahabit. Duke sjelle per pasoje krijimin e disa vatrave dhe cerdheve per elemente radikale dhe terroriste. Sipas autoreve, gjithcka ka ndodhur gjate qeverisjes se Partise Demokratike dhe me bekimin e presidentit te atehershem, Sali Berisha. Megjithese teksti qe flet per Shqiperine mund te ngjalle reaksion dhe kundershtime, mund te cilesohet si i pavertete apo pjeserisht i vertete, ne fund te fundit ai eshte nje fragment i vizionit qe te huajt kane krijuar per vendin tone.

Ne Shqiperi, nje vend i cili ne histori me shume njihet per nacionalizmin e tij te rrepte se sa per problemet fetare, islamizmi perkufizohet ne kohe si nje fenomen shume i vonshem. Popullsia e Shqiperise ndahet ne myslymane (70%) dhe te krishtere (30%). Myslymanet ndahen ne sunite (gati 2/3) dhe pjesetare te bashkesive, nder te cilat me e njohura eshte ajo e bektashinjve. Ndersa te krishteret ndahen ne ortodokse (25%) dhe katolike (5%).

Shqiperia ka Veriun dhe Jugun, te cilet i ndan lumi i Shkumbinit. Veriu ne pjesen e tij me te madhe perbehet nga myslymane dhe udhehiqet nga ligjet zakonore, ndersa Jugu, eshte me shume i krishtere, me i hapur dhe u bindet ligjeve moderne. Feja myslymane perben per shumicen e shqiptareve nje shenje te rendesishme identifikuese, e cila gjithesesi nuk ndikon ne aspektet e tjera si nacionalizmi, gjuha dhe kultura. Ne saje te tyre, shqiptaret munden t'i shpetonin zgjedhes se Perandorise Otomane, ku Shqiperia bente pjese deri ne vitin 1912 si dhe Greqise. Nacionalizmi shqiptar ishte ne themel te krijimit te Shqiperise se Madhe ne vitin 1941 nga Gjermania, fakt i cili solli si rrjedhoje krijimin, ne prill te vitit 1944, te divizionit SS Skenderbej, ashtu si emri i heroit shqiptar te shekullit te XV-te.

Pas luftes dhe ardhjes ne pushtet te komunisteve te Enver Hoxhes, Shqiperia i mbylli kufijte dhe me 27 dhjetor 1967 u shpall Shtet ateist: u dogjen dhe u shkaterruan rreth 2.200 kisha dhe xhami. Ne vitin 1991, pasardhesi i Enver Hoxhes, Ramiz Alia, u perpoq te forcoje pushtetin e tij duke lejuar lirine e besimit si dhe duke i kthyer disa xhami komunitetit islamik (1.700 ishin shkaterruar qe ne vitin 1946).

Partia komuniste, e shnderruar ne Parti Socialiste, fiton zgjedhjet e para te lira ne vitin 1991. Por zgjedhje te reja pasuan ne vitin 1992. Kete here, ishte Partia Demokratike, e themeluar ne vitin 1991, ajo qe fiton dhe se bashku me te vendoset edhe islamizmi ne Shqiperi.

Strukturat shteterore te vendit pothuajse u shperbene pas renies se regjimit komunist ne vitin 1992. Per rrjedhoje, Shqiperia ushtronte nje force te madhe terheqese per aktivistet dhe OJQ-te islamike. Ata shihnin ne kete rast mundesine per te ngjallur besimin islamik ne te vetmin vend te Evropes- duke lene menjane rastin e vecante te Turqise, ku pjesa me e madhe e popullsise ishte myslymane, megjithese ne pjesen derrmuese jo praktikante. Si zone kaosi politik, Shqiperia do te behet edhe nje zone strehimi per nje numer islamistesh radikale, sidomos egjiptiane. Keta perfitojne nga mbeshtetja e OJQ-ve uahabite, si per mireseardhjen, ashtu edhe per te ardhurat e mepasme te qendrimit.

Presidenti i ri Sali Berisha, myslyman sunit, qeveris ne menyre autoritare, duke patur si perparesi forcimin e pushtetit te tij. Per kete, ai ben aleance me islamin, te cilin e fut ne lojen politike shqiptare. Me 2 dhjetor 1992 Shqiperia hyn ne Organizaten e Konferences Islamike. Pervec kesaj, presidenti Berisha kthehet nga Arabia Saudite per mbeshtetje financiare dhe nga Turqia per mbeshtetje ushtarake. Ky hap sjell si pasoje nje orientim te ri te islamit shqiptar drejt atij qe praktikohet ne Vendet e Gjirit. Ky islam ndryshon konfigurimin e pamjes: nga njera ane, qe ketej e tutje, per te qene shqiptar, duhet te jesh myslyman dhe nga ana tjeter, Shqiperia duhet te mbaje marredhenie prioritare me boten myslymane. Artizani i ktheses islamike te vendit quhet Bashkim Gazidede, nje keshilltar i Berishes, i cili behet shef i sherbimeve sekrete ne vitin 1992 dhe mban marredhenie te privilegjuara me sherbimet sekrete arabe dhe iraniane. Socialistet dhe te krishteret reagojne ndaj ketyre ndryshimeve dhe e akuzojne Berishen se kerkon te vendose ne Shqiperi nje Shtet islamik, nderkohe qe pozita ne fuqi mbeshtetet gjithnje e me shume ne bazen e saj ne veri te vendit dhe vetem ne komunitetin myslyman, duke e vene ne nje pozite te veshtire konsensusin tradicional te shqiptareve. Mes islamisteve te pare te mberritur ne Shqiperi regjistrohet edhe Mohammad Al Zavahiri, i vellai i Ayman Al Zavahirit, udheheqesi i Xhihadit Islamik egjiptian dhe krahu i djathte i Osama Bin Ladenit. Ai mberrin ne Shqiperi si inxhinier i Kompanise International Islamic Relief Organization, OJQ saudite, e cila u ngarkua me vone qe te ndihmonte anetare te tjere te Xhihadit Islamik, per te gjetur vende pune prane &quot;organizatave te bamiresise qe ndertonin xhami, jetimore dhe qendra kurimi&quot; ne Shqiperi.

Kjo marreveshje e fshehte do te shohe driten e diellit gjate hetimit te bere nga sherbimet amerikane dhe shqiptare, hetime keto qe do te sjellin si pasoje shperberjen e kesaj strukture ne korrik te vitit 1998. Ne janar 1993, Mohamed Al Zavahiri rekruton Mohamed Hasan Titan, arkitekt dhe anetar i Xhihadit egjiptian, per te punuar edhe ai ne kete organizate. Ai i ve detyren qe te mbledhe 20% te rrogave te anetareve te Xhihadit te punesuar nga OJQ-ja. Ne mesin e viteve '90, njesia e Tiranes numeronte deri ne gjashtembedhjete vete. Nga ana e tij, Tita, pret nepermjet OJQ-ve islamike Cauki Salama Atijan, nje instruktor me pervoje ne kampet e Afganistanit ne vitet '80 dhe specialist i dokumentave te fallsifikuara. Ai mberrin ne Shqiperi nen emrin Maged Mustafa dhe fillon pune ne nje jetimore te organizates me nje rroge mujore prej 700 dollaresh. Nje tjeter rekrut i Titas eshte Ahmad Osman Saleh, i kerkuar nga autoritet egjiptiane per implikimin e tij ne vrasjen e mbetur ne tentative kunder kryeministrit Atef Sedki ne vitin 1993. Ai arrin zyrtarisht ne Shqiperi si drejtues i nje jetimoreje si dhe per t'iu mesuar njerezve Kuranin. Se fundi, ne vitin 1997, nje fare Nagar vendoset ne Tirane ku ze nje pune ne gjirin e OJQ-se Al Haramein. Nagar, sic do te zbulohet me vone, ishte krahu i djathte i Atijase dhe te dy mbanin lidhje te drejtperdrejta me Ajman Al Zavahirin, i cili nderkohe ishte bashkuar me Bin Ladenin ne Afganistan.

Ne te njeten periudhe, Shqiperia behet vend tranzit per shume te ardhur nga Algjeria, Sudani dhe Afganistani. Ne vend gelojne sherbimet sekrete te shume vendeve myslymane. Nderkohe, mafia shqiptare ushqen, nder te tjera, edhe kasafortat e UCK-se ne Kosove. Ndihma e Arabise Saudite e inkurajon Berishen ne riislamizimin e vendit, i cili behet ne menyre sistematike nepermjet predikuesve dhe OJQ-ve islamike. Para se gjithash, predikuesit kane si synim heqjen qafe te islamit shqiptar, per ta zevendesuar ate me nje islam me te afert me konceptin uahabit. Per kete arsye nxitet edhe mesimi i arabishtes me ndihmen e mjeteve te fuqishme financiare. Islami, ne formen e tij me radikale, predikohet si feja e vetme e vertete ne kete bote, ndersa toleranca konsiderohet nje shenje dobesie. Ne kete vend krenar per nacionalizmin e vet, predikuesit imponojne vizionin e kombit myslyman (uma), nderkohe qe urrejtja ndaj Perendimit ngrihet ne nivel dogme. Ne kete periudhe, OJQ-te islamike shumohen si lepujt. Ato ndertojne xhami- 200 te tilla vetem OJQ-te saudite- si dhe veprojne ne fushen humanitare, ekonomike dhe shoqerore. Mbreti Fahd i Arabise Saudite ofron nje milione Kurane ne gjuhen shqipe. Tridhjete OJQ dhe shoqata islamike punojne per te arritur nje qellim, te cilin nuk u munduan kurre ta fshehin: riislamizimin e Shqiperise. Trembedhjete mes tyre mblidhen ne gjirin e Keshillit te Koordinimit te Fondacioneve Arabe. Ato me radikalet mbajne lidhje te ngushta me Libine dhe Sudanin. Arabia Saudite paraqet Haramein dhe Muvafaqin (me qender ne Britanine e Madhe). Irani vepron permes Xhihadit te Ndertimit dhe Fondacionit Saadi Shirazi. Turqia mjaftohet vetem ne kuadrin e aktivitetit politik dhe ushtarak, por partia Nexhmetin Erbakanit, Refah Partisi, siguron OJQ-ne e saj. Te gjitha kane te perbashket perdorimin e ndihmes humanitare si mjet proselitizmi dhe presioni per te krijuar nje shoqeri islamike sipas kritereve, ne me te shumten e rasteve uahabite. Ndikimi i Iranit u forcua edhe nga bektashinjte. Ne fakt, bashkesia vendosi nje rishikim te organizimit te saj, gje qe e vuri ate ne linjen e islamit shiit iranian. Kleri bektashi behet ne kete menyre promotori kryesor i ndikimit iranian ne vend. Ky sulm islamik provokon reagimin e se djathtes greke, te mbeshtetur nga kleri, e cila kerkon me force pjesen e jugut te Shqiperise, qe sipas saj perben Epirin e Veriut.

Ne muajin shkurt te vitit 1997, gjendja financiare e Shqiperise perkeqesohet. Shoqerite piramidale, te cilat financonin presidentin dhe partine e tij, rrenohen. Ne Jug shperthejne revoltat e armatosura. Paqja civile sigurohet vetem ne saje te ndihmes nderkombetare. Italia, Greqia dhe Franca nderhyjne ne kuadrin e &quot;Operacionit Alba&quot; (prill 1997). Ne vere te po atij viti, organizohen zgjedhjet qe sollen fitoren e Partise Socialiste: Rexhep Mejdani zgjidhet president dhe Fatos Nano, nje i krishtere ortodoks, i cili njohu burgun ne kohen e Berishes, behet kryeminister i vendit.

Me te ardhur ne pushtet, socialistet marrin ne dore ceshtjen e islamit ne shoqerine shqiptare. Per ta, identiteti myslyman, ashtu sic eshte paraqitur para syve te tyre nga islamistet, eshte i papajtueshem me identitetin evropian. Kujdestaria qe imponon FMN-ja ne fushen e finances dhe Evropa ne fushen e sigurise, ndihmon per te zvogeluar ndikimin e islamisteve. Socialiste dhe intelektuale laike perpunojne nje teori te &quot;komplotit islamik&quot;, e cila implikon Berishen dhe vendet arabe. Ne fakt, sherbimet sekrete shqiptare dhe CIA arrestojne ne qershor te vitit 1998 tre islamiste egjiptiane te kerkuar per aktivitete terroriste. Arrestime te reja pasuan edhe ne shtator te vitit 1998, pas atentateve kunder ambasadave te Shteteve te Bashkuara ne Najrobi dhe Dar Es Salam (gusht 1998).

Lufta ne Kosove permban ne vetvete rrezikun e destabilizimit. Partia Demokratike deklaron se eshte e shqetesuar per ate qe po ndodh ne provincen jugosllave, nderkohe qe, per Partine Socialiste, kjo lufte nuk ka te beje me te. Por gjithesesi, uniteti i shqiptareve mbetet i kercenuar.

Ne korrik 1998, Partia Demokratike terhiqet nga Parlamenti. Ajo nxit nje grusht shteti pas vrasjes se nje prej deputeteve te saj dhe hedh poshte kushtetuten e re te miratuar me referendum ne 22 nentor 1998. Ne mars 1999, Nato e shnderron Shqiperine ne prapavijen e nderhyrjes se saj ne Kosove, duke i shmangur ne kete menyre nje krize te mundshme vendit te shqiponjave. Ardhja e refugjateve kosovare (450.000 ne vitin 1999) nuk ndikon shume ne gjendjen e brendshme te Shqiperise. &quot;Rreziku islamik&quot; mbetet i dobet, megjithe perpjekjet e islamisteve. Gjendja nuk ka gjasa te ndryshoje persa kohe qe socialistet qendrojne ne pushtet dhe perendimoret ushtrojne ndikimin e tyre ne Shqiperi. Por ne saje te Berishes, islamistet kane hedhur rrenje te forta ne kete vend. Ne nje periudhe afatgjate, keto rrenje mund te shnderrohen ne nje problem te madh per mbarevajtjen e unitetit te vendit.

(Marre nga Dictionnaire Mondial de l'Islamisme)

Kush jane autoret

&quot;Fjalori boteror i islamizmit&quot; doli ne drite ne gusht te vitit 2002 nga shtepia botuese franceze, Plon. Ai eshte cilesuar si nje veper ambicioze dhe pa precedent ne historine e analizes dhe botimit, qe trajton nje fenomen teper te vjeter dhe te komplikuar. Ky botim voluminoz u pergatit nga gjashte studiues te njohur te botes islame. Ata jane:

Khattar Abou Diab, politolog, studiues i marredhenieve nderkombetare dhe strategjike, autor i disa librave mbi ceshtjet e islamit.

Patrick Karam, doktor i shkencave politike, specialist i gjeopolitikes. Autor i shume artikujve dhe veprave studimore.

Richard Labeviere, kryeredaktor i Radio France Internationale. Autor i disa librave.

Julien Lariege, politolog, studiues prane Qendres se Studimeve te Larta mbi Afriken dhe Azine Moderne si dhe Qendres se Studimeve dhe Reflektimeve mbi Lindjen e Aferme.

Olivier Roy, drejtor i studimeve ne CRNS. Autor i shume veprave studimore.

Antoine Sfeir, gazetar, drejtor i redaksise, Cahier de l'Orient, president i Qendres se Studimeve dhe Reflektimeve mbi Lindjen e Aferme. Autor i disa studimeve mbi fene islame.
 

Admir

Forumium maestatis
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Nga Alfred Peza, Revista KLAN (www.revistaklan.com)

--&gt; Bijte e rinj te Allahut

Raportet e Sali Tivarit me SHIK dhe roli i tij per dekonspirimin e terroristeve islamike. Dyshimet per nje piste te re te vrasjes. Qe te con tek rryma ekstremiste, e cila po tenton te sundoje fene muslimane ne Shqiperi

Te vrasesh nje person publik ose zyrtar te larte, ka qene gjithnje sfide e mesazheve dhe konspiracioneve te medha apo veper e deliranteve gjithfaresh te cekuilibruar menderisht. Pas dy javesh nga ekzekutimi ne zyren e tij, te Sekretarit te Pergjithshem te Komunitetit Musliman Shqiptar, ajo qe mund te sigurojne deri tani ekspertet e hetimit, eshte fakti se ngjarja e 13 janarit eshte nje pune tejet profesioniste. Cka perjashton automatikisht, rastesine, momentalen dhe eleminimin e Salih Tivarit, nga njerez qe duan te identifikohen permes veprash &quot;in extremis&quot;.

Pas pyetjes se dhjetra deshmitareve, policia dhe sherbimi sekret shqiptar ka arritur te vizatoje, duke mbajtur ne fshehtesi te plote, identikitin e atentatorit: &quot;Rreth 20 vjec, afro 170 cm i gjate, me tipare te rregullta, me pak mjeker rreth gojes dhe veshje qe nuk bien ne sy. Diten e ngjarjes, besohet se ai mbante nje xhup me ngjyre te zeze&quot;. Karakteristika keto qe mund t'i plotesojne mijera te rinj shqiptare, e qe ne mungese te plote, sic thuhet, te provave ne vendngjarje, nuk duket se gjurmet do te cojne shpejt ne kapjen e autorit. E per rrjedhoje, nuk duket se do te marrin pergjigje te menjehershme edhe pyetjet qe kane munduar keto dite, jo vetem hierarkine e muslimanizmit shqiptar, por edhe agjentet e policise, sherbimeve sekrete dhe opinionin shqiptar: A ekzistojne dy rryma ne Komunitetin Musliman dhe a eshte vrasja pasoje e kesaj lufte per dominim? Nese po, ideatoret dhe ekzekutoret kane lare hesape per afera gjithfaresh qe lidhen thjeshte me pronat, kontrollin e pushtetit fetar, apo shkeljen e dikujt ne kallo? Apo prapa dy plumbave fatale te dale nga nje &quot;Berete&quot; dy jave me pare, qendron aksioni i gati nje dekade per realizimin e synimeve te integralisteve islamike ne drejtim te Shqiperise, si pjese e nje plani te supozuar per Ballkanin?

Sfondi i nje vrasje

&quot;Sherbimet sekrete perendimore, perfshi ate francez dhe CIA-n amerikane, por edhe nje nga drejtimet e punes se Drejtorise se Antiterrorit te SHISH, i frikesohen nje skenari te mundshem si ai i Bosnjes, qe tenton kontrollin nga perfaqesuesit e integralizimit te hierarkise se muslimanizmit&quot;, thote nje prej zyrtareve me te larte te antiterrorit, ne sherbimin sekret shqiptar, qe drejton edhe hetimet sebashku me ekspertet e policise per vrasjen e Tivarit. Kjo teze eshte shtjelluar kohet e fundit edhe nga studiuesi i njohur Alexandre del Valle, ne librin e botuar sefundi ne France, me titullin &quot;Totalitarizmi islamik- ne sulm mbi demokracine&quot;. Gjate analizes se synimeve te integralisteve ne drejtim te Ballkanit, vecanerisht qe me luften e Bosnjes, Valle permend edhe Shqiperine, Kosoven e Maqedonine, si territore dhe baza te rrjeteve radikale te islamisteve iraniane, algjeriane, egjiptiane, saudite, etj.

Fatos Klosi, ish shefi i sherbimit sekret shqiptar, tha se ishte takuar disa here me Salih Tivarin, i cili kishte qene i shqetesuar per kristalizimin e dy rrymave brenda hierarkise se Komunitetit. Ndersa sipas zyrtarit te antiterrorit, njera rryme ishte &quot;ajo e &quot;hoxhallareve&quot; te vjeter te shkolluar para '90, qe mbeshtetet kryesisht nga hierarkia turke e muslimanizmit nderkombetar. Nje rryme kjo, qe i afrohet me se shumti, pervojes e praktikes historike te fese muslimane shqiptare. Nderkohe qe rryma e &quot;te rinjve&quot;, perbehet nga hierarke te shkolluar pas rrezimit te komunizmit ne vendet arabe. Ata kane me teper kulture fetare, zoterojne gjuhen moderne arabe, Kuranin dhe organizimin e riteve fetare muslimane&quot;.

Por ka dyshime te forta, se nje pjese e tyre, jane &quot;rekrutuar&quot; nga zonat me te varfra te Shqiperise, ne pellegjet Peqin- Elbasan- Cerrik- Gramsh- Librazhd, ne zonen Burrel- Puke- Kukes dhe Sarande- Delvine. Te seleksionuar ne shkollat fetare ketu, ata kane ndjekur shkollat e larta ne vendet arabe, ku krahas arsimit fetar, besohet se kane marre njohuri per &quot;xhihadin islamik&quot;. Nje teori ekstremiste, e cila sheh si &quot;detyre kolektive te muslimaneve, mbrojtjen dhe ekspansionin e islamit&quot;. Leksione keto qe besohet se jane shoqeruar ne disa raste edhe me mesimin e arteve marciale.

Numri i atyre qe mbarojne keto shkolla, tani pas nje dekade, sa vjen dhe shtohet ne hierarkine e Komunitetit Musliman, nderkohe qe numri i perfaqesuesve te &quot;rrymes se vjeter, por moderatore&quot;, sa vjen dhe pakesohet. Ndoshta ndryshimi i ketij raporti forcash dhe tendencat ekstremiste te disa prej perfaqesuesve te &quot;grupit te te rinjve&quot;, duket se kane trembur jo vetem Tivarin dhe zyrtaret e tjere te Komunitetit, por edhe sherbimet sekrete shqiptare dhe ato perendimore. Pasi edhe vete brenda ketij grupi, ka serish dy rrymeza. Sipas Myftiut te Korces, Haxhi Qazim Muci &quot;te rinjte qe vijne nga Egjipti, jane me tolerante se ata qe kane studiuar ne Arabine Saudite&quot;.

Parjasa e humbur

Per zyrtarin e SHISH, qe po merret me hetimin e ceshtjes Tivari, frika se linja e ekstremisteve te rinj, qe ka si synim dhe po pergatitet te marre ne dore frenat e hierarkise muslimane ne Shqiperi, me ndihmen e atyre qe kane financuar deri tani shkollimin e tyre, eshte e justifikuar. Ai kujton kontributin e Shqiperise me ane te sherbimit sekret dhe policise, qe ne vitet 1998- 2000, ne bashkepunim me CIA dhe sherbime te tjera partnere, arriten te zbulojne, arrestojne dhe ekstradojne disa nga terroristet e kerkuar ne gjithe boten. Mes tyre figuron edhe Ahmed Ibrahim Al Nagar, shefi i propagandes i Xhihadit Islamik Nderkombetar. I arrestuar me 21 qershor 1998 ne Tirane, ai dyshohej se fshihej ne Shqiperi, qe nga 1995. Bashke me te, me 2 korrik iu dorezuan autoriteteve amerikane, edhe Mohamed Hasan Mahmud, Drejtor i Fondacionit &quot;Ringjallja e Trashegimise Islame&quot;, Maged Mohamed Moustafa, nepunes i ketij Fondacioni dhe Abu Mahmud, llogaritar i Fondacionit &quot;Al-haramain&quot;.

Me 5 gusht, &quot;Al- Hajat&quot;, gazeta e nje grupi islamik ne Londer botoi nje komunikate te Xhihadit Islamik Nderkombetar, ku njoftohej se do te hakmerreshin per arrestimin e 7 vellezerve te tyre ne Europen Lindore, 4 prej te cileve, ne Shqiperi. Vetem 20 dite me pas, ndodhen shperthimet terroriste mbi ambasadat amerikane ne Tanzani e Kenia, ku vdiqen 250 persona dhe u plagosen 5.000 te tjere. Me 20 dhjetor te '98, Al Nagar u var ne Kajro, pasi kishte qene i denuar me vdekje, i akuzuar si pjesemarres ne atentatin kunder Kryetarit te Parlamentit egjiptian. Ky ishte fundi i njeres prej celulave te ekstremizmit islamik, te shkaterruara brenda 30 muajsh ne Shqiperi.

Skenari boshnjak

Zyrtari i SHISH thote se hetimet po tregojne se vrasja e Salih Tivarit, bashke me problemet e luftes se rrymave per dominim, mund t'i jete bashkangjitur edhe nje hakmarrje e &quot;vonuar&quot; per nje bashkepunim te mundshem te zyrtareve te Komunitetit Musliman Shqiptar me organet shteterore qe realizuan operacionet per arrestimin e terroristeve islamike. Nje hipoteze qe gjithesesi, mbetet te vertetohet. Paralelisht me kete linje, sipas zyrtarit te larte, ky organ dhe sherbimet sekrete perendimore i frikesohen idese se realizimit dalengadale edhe ketu, te nje skenari boshnjak.

Pas Marreveshjes se Dejtonit, nderkombetaret ndodhen ne veshtiresi per instalimin e nje demokracie multietnike, per shkak te infiltrimit dhe dominimit te hierarkise muslimane ne Bosnje, nga elemente te mbeshtetur nga sherbimi sekret iranian. Kjo pasi gjate luftes ne kete shtet te ish Jugosllavise, Irani u tregua teper aktiv dhe financoi ne menyre agresive dhe pa u kursyer, luften e boshnjakeve kunder Milloshevicit. Perpjekjet per krijimin e nje shteti te paster musliman ne zemer te Europes dhe ngjarjet ne Shqiperi, analistet perendimore i shohin si nje perpjekje per kthimin e Ballkanit, ne nje avant- post te sulmit te tyre kunder Perendimit.

Elementet qe i bejne sherbimet sekrete te besojne ne nje skenar te tille per Shqiperine, jane financimi ne vazhdimesi dhe i pakursyer i sistemit arsimor islamik, shkollimi i te rinjve ne shkolla te larta ne boten arabe, pagesa e nje pensioni prej 50 dollaresh ne muaj per familjet e me te varferve, ndertimi i 200 xhamive te reja. Sipas studiuesit francez Valle, &quot;sauditet u propozonin shqiptareve, madje edhe te krishtereve se neqoftese beheshin synet dhe perqafonin Islamin, u jepnin disa mijera dollare, ndersa vajzave e grave, nese ato mbanin shami, 250 euro ne muaj&quot;.

Objekt i nje perplasje te mundshme mes rrymave ne Komunitetin Musliman shqiptar, konsiderohet edhe beteja per financimin dhe kontrollin e miliona dollareve qe pritet te levrohen per ndertimin e Xhamise se re te Tiranes, ne lulishten para Parlamentit. Por, per nenkryetarin e Komunitetit Musliman, Emir Gjinishi, kjo nuk eshte e vertete. Sipas tij, &quot;Bashkia e Tiranes nuk e ka aprovuar ende projektin. Me pas do te kerkohet leja per ndertim dhe fondet e nevojshme, te cilat per momentin nuk i kemi&quot;.

Pavaresisht skenareve dhe pistave te ndryshme, ajo qe pranojne pa ekuivok zyrtaret me te larte te SHISH dhe policise, eshte fakti se Salih Tivari nuk eshte vrare per aresye banale, apo nga ndonje grindje momentale. Ata jane te bindur se killeri rreth 20 vjecar, qe besohet te jete atentatori i 13 janarit, eshte ekzekutori i nje konspiracioni profesionist. Skenari me i keq per ekspertet e antiterrorit, eshte fakti se vrasja mund te jete pjese e nje lufte per dominimin e hierarkise islame shqiptare nga &quot;bijte e rinj te Allahut&quot;. Nje skeme ekstreme qe edhe nese realizohet, tani ne fillim te shekullit te XXI, nuk pritet te ndikoje ne prishjen e harmonise historike te komuniteteve fetare ne Shqiperi. Sipas zyrtarit te SHISH, &quot;me se shumti, realizimi i ketij skenari, mund te sjelle nje bezdi per shtetin, i cili deri atehere, do te jete forcuar akoma edhe me shume&quot;.
 

Admirali

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Ne, muslimaneve na ka demtuar shume imazhin, vrasja e Salih Tivarit ne zyren e tij, aq me teper qe supozohet qe te jete bere nga ndonje musliman fanatik. Fatkeqesia jone ka qene dhe eshte se Shqiperia me hapjen ndaj te tjereve, u be si hani pa porta per ata qe vinin dhe predikonin fene, vecanerisht ata qe vijne nga vendet arabe, ku dihet qe shumica e tyre, mesojne vetem teologji ekstreme. Fakti qe shqiptare muslimane shkojne per te studiuar fene jashte nuk ka gje te keqe, por e keqja eshte se behen dhe interpretime te gabuara ne kete drejtim. Me lejoni te them dy fjali qe njihen nga muslimanet:
1. <span style="font-weight: bold">...Nuk ka dhune ne fe...</span>
2. <span style="font-weight: bold">...Nuk eshte prej muslimaneve ai qe vret..</span>

Pra sic e shihni ne nuk e pranojme dhunen, si dhe ata muslimane qe vrasin te pafajshem, feja jone nuk i njeh per muslimane.


...E kam lexuar ate shkrimin tek revista Klan, dhe per te mos lindur keqkuptime, me lejoni tju sqaroj dicka ne lidhje me Xhihadin qe permendet aty.
Xhihadi ( ose lufta e shenjte ) lind vetem ne raste te caktuara, atehere dhe vetem atehere kur feja islame rrezikohet nga te tjeret. Por nuk ka Xhihad vetem me lufte. Xhihad eshte dhe kur ai/ajo jep ndihmesen e vet per arsimimin, ushqimin e te tjereve. Xhihad quhet edhe kur ju ndihmoni te tjeret per nevojat qe kane. Xhihad eshte dhe ti sherbesh Atdheut tend kur ta ka nevojen, jo vetem ne lufte, por edhe ne paqe. Xhihad eshte dhe perhapja e fese Islame neper kombe duke i ftuar te tjeret qe ta ndjekin fene Islame ( pa dhune).
Dhe ne fund doja tju kujtoja dicka qe e kam lexuar ne historine Islame: I vetmi Xhihad per fene Islame, ku muslimanet kane luftuar per te mbrojtur fene e tyre, ka qene kur ata u perzune me dhune nga Mekka, dhe shkuan ne Medine, atje u organizuan per t`u mbrojtur, si dhe per te cliruar Mekken. Dhe lufterat qe u bene atehere njihen me emrin lufta e Bedrit dhe e Uhudit, ata muslimane qe mbeten en fushen e betejes ishin deshmoret e pare te Islamit dhe njihen me titullin Shehid. Prandaj mos u merrni me te tilla llafe si muslimanet kane ne mendjet e tyre vetem Xhihadin, jane per Xhihad, kur ne nje kohe ju nuk e dini mire kuptimin e fjales Xhihad, dhe se kur ajo lejohet nga All-llahu xh.sh.


P.S.
Edhe une kam studiuar fene islame (jo ne vende arabe), mos kjo me ben dhe mua terrorrist ekstremist fanatik musliman!!!!
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ekstremizem fetar ne Shqiperi?

Adani, me ato qëndrime as nuk mund të jeshë njeri i mirë, as Shqiptar i mirë, as besimtar i mirë! Nuk i përmbahej bashkëjetesës, tolerancës, Dashurisë dhe mirëkuptimit që na duhen si ajri e si ushqimi! Boksieri i famshëm Klej në mes të Amerikës është bërë mysliman. Nuk jam myslimanë, por i dua si veten edhe (bashklkombasit) vëllezërit e motrat e mia të atij religjioni!
Edhe feja e krishterë e ka burimin nga ato treva nga ka dalur myslimanizmi! Jam kundër çdo ekstremizmi, që mund të jetë në të tre religjionet kryesore tonat. Ekstremizmi në emër të fesë e keqpërdor fenë dhe është pseudoreligjioz!
 
Top