*dua burre* (edhe gra)

I love new york

Primus registratum
Re: *dua burre* (edhe gra)

:kiss: :kiss: x 100 /pf/images/graemlins/wink.gif
plasi dashnia modhe knej, kujdes mos na fusin ne sherr huh /pf/images/graemlins/laugh.gif

hot

Hotgirl

ja sa te vije ai kokeqepa ene direkte ke thashethemi na qit /pf/images/graemlins/laugh.gif :shrug: /pf/images/graemlins/laugh.gif

I love new york

Primus registratum

qyqja tashi do te te morri ne dru m'duket
xhan xhan Blendin dhe ti, mos e nevrikos cunin /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif se pastaj shef nga ato ondrrat e kqija ti e di vete ti /pf/images/graemlins/wink.gif

hot

Hotgirl

sa te tremet ka naj onderr me gogol dal una me sapllake me uj mdore /pf/images/graemlins/laugh.gif

I love new york

Primus registratum

:lol: :lol: :lol:
pse e shqetesojne shume ondrrat te shkretin eeeeee
m'rafte nje e mire mu, po ka halle i shkreti, kushedi se per cfare e vret ndergjegja /pf/images/graemlins/wink.gif :kiss:

hot

Hotgirl

:lol: :lol: :lol:
e di ca mu kujtu tashti?! ja ka pas bo njoni para ca kohesh: "robi kur shko 25 vjec fillo e bi ere" :lol: :lol: aq shum kam qesh kur ma kan tregu /pf/images/graemlins/laugh.gif

ps: mos e take-ni pesonal /pf/images/graemlins/wink.gif

blendiys

Primus registratum

Po ti mi dallavere,Helenes i thua keshtu,yyyyyyy turp te te vije,se sa ka bo edhe 25 pranvera goca,mos e bej ta marri me frike!

hot

Hotgirl

e me mo meqe po bohej ene muabeti i atyne qe vijn pa i ra deres ene te thojn mirmroma /pf/images/graemlins/laugh.gif