Re: Drejt apo Gabim jo jo, neser eshte e shtune ti jeton ne harmoni te perkryer me kohen
A ana karenina Primus registratum 9 Jun 2007 #11,061 Re: Drejt apo Gabim jo jo, neser eshte e shtune ti jeton ne harmoni te perkryer me kohen
A ALTIN Primus registratum 13 Jun 2007 #11,063 Re: Drejt apo Gabim Ndoshta /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif Ty te hahet akullore tani /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
Re: Drejt apo Gabim Ndoshta /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif Ty te hahet akullore tani /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
A ALTIN Primus registratum 14 Jun 2007 #11,065 Re: Drejt apo Gabim Icik /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti dukesh me nerva sot /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
Re: Drejt apo Gabim Icik /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti dukesh me nerva sot /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
T tola77 Primus registratum 15 Jun 2007 #11,066 Re: Drejt apo Gabim gabim ti ngele me dhembet jashte /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/Eliterate.gif
A ALTIN Primus registratum 15 Jun 2007 #11,067 Re: Drejt apo Gabim Drejt /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti je pushim neser /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
Re: Drejt apo Gabim Drejt /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti je pushim neser /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
A anulka Primus registratum 16 Jun 2007 #11,068 Re: Drejt apo Gabim une pushim jam gjithmone ti je maskilist
A ALTIN Primus registratum 18 Jun 2007 #11,069 Re: Drejt apo Gabim ...... Ti je per pune neser /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
A anulka Primus registratum 18 Jun 2007 #11,070 Re: Drejt apo Gabim gabim,une bej pushim gjithmone o cun. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif ti i ha shume embelsirat /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
Re: Drejt apo Gabim gabim,une bej pushim gjithmone o cun. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif ti i ha shume embelsirat /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
A ALTIN Primus registratum 18 Jun 2007 #11,071 Re: Drejt apo Gabim Drejt Ti je ne shkolle /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
A ALTIN Primus registratum 18 Jun 2007 #11,073 Re: Drejt apo Gabim Drejt Ti je minorene /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
A ALTIN Primus registratum 18 Jun 2007 #11,075 Re: Drejt apo Gabim Jo Ti e di qe slejohet mosha nen 18 vjec ketu /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
Re: Drejt apo Gabim Jo Ti e di qe slejohet mosha nen 18 vjec ketu /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
K KoDoShi Primus registratum 18 Jun 2007 #11,076 Re: Drejt apo Gabim ouuu...po un qe jam 12 si i bohet?.. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_think.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif te pelqen te "germosh" ne te kaluaren tende, por jo shpesh her ndodh dicka e till... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
Re: Drejt apo Gabim ouuu...po un qe jam 12 si i bohet?.. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_think.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif te pelqen te "germosh" ne te kaluaren tende, por jo shpesh her ndodh dicka e till... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif
A ALTIN Primus registratum 19 Jun 2007 #11,077 Re: Drejt apo Gabim Gabim /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti je me djerse qe po shkruan ne keto momente /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
Re: Drejt apo Gabim Gabim /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif Ti je me djerse qe po shkruan ne keto momente /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif
E Erind Forumium maestatis 19 Jun 2007 #11,078 Re: Drejt apo Gabim gabim s'te ndodh shpesh te duartrokasash
A ALTIN Primus registratum 19 Jun 2007 #11,079 Re: Drejt apo Gabim Gabim Ti je pa mengjes sot /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif