Re: Drejt apo Gabim drejte genjeshtra i ka kembet e shkurtra?
E ere Primus registratum 17 Mar 2008 #11,601 Re: Drejt apo Gabim drejte genjeshtra i ka kembet e shkurtra?
F Florus Forumium maestatis 19 Mar 2008 #11,605 Re: Drejt apo Gabim gabim (do ishin gjith genjeshtar pastaj) /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif pranvera po vonon
Re: Drejt apo Gabim gabim (do ishin gjith genjeshtar pastaj) /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif pranvera po vonon
M marina s. Forumium maestatis 19 Mar 2008 #11,606 Re: Drejt apo Gabim ashtu duket Dielli te ben energjik-e
abs nuk e di... 20 Mar 2008 #11,607 Re: Drejt apo Gabim me drogon (per fat te mire s'asht i perditshem se...)/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif po bjen bore. si lule vallezuese duken floket e saj.
Re: Drejt apo Gabim me drogon (per fat te mire s'asht i perditshem se...)/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif po bjen bore. si lule vallezuese duken floket e saj.
H Hellena Primus registratum 20 Mar 2008 #11,608 Re: Drejt apo Gabim drejt (nese je aq romantike ta konsiderosh ashtu boren dhe kur ta ka pru nmaj t'hunes /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif ) Sot eshte dite e pare e pranveres .
Re: Drejt apo Gabim drejt (nese je aq romantike ta konsiderosh ashtu boren dhe kur ta ka pru nmaj t'hunes /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devil.gif ) Sot eshte dite e pare e pranveres .
E ere Primus registratum 27 Mar 2008 #11,609 Re: Drejt apo Gabim gabim sot eshte nje dite e zakonshme
H Hellena Primus registratum 27 Mar 2008 #11,612 Re: Drejt apo Gabim drejt .. madje jo vetem rrogen time por te te gjitheve ti me ke xhan shum
H Hellena Primus registratum 27 Mar 2008 #11,614 Re: Drejt apo Gabim jo .. po mos qaj taniiii ..lol nuk je me gjysh u rinove tani e
GJYSHI Gjyshi 27 Mar 2008 #11,615 Re: Drejt apo Gabim drejt (30 vjet) /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ai syri eshte i juaj origjinal
Re: Drejt apo Gabim drejt (30 vjet) /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ai syri eshte i juaj origjinal
H Hellena Primus registratum 27 Mar 2008 #11,616 Re: Drejt apo Gabim made in albania fare .. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif pse pyt apo do me then t'hongsha synin /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
Re: Drejt apo Gabim made in albania fare .. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif pse pyt apo do me then t'hongsha synin /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif
GJYSHI Gjyshi 27 Mar 2008 #11,617 Re: Drejt apo Gabim /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif drejt po tjetrin e ke si ky
dahlia Grupi i të çmëndurve! 28 Mar 2008 #11,618 Re: Drejt apo Gabim gabim! tjetrin e ka kuq e zi... ti je shume i levizshem
M marina s. Forumium maestatis 28 Mar 2008 #11,620 Re: Drejt apo Gabim nuk i lej dy gure bashke Qeke rinu ti ee? tu pre rrisku i kafes qyl nga gocat e forumit /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif
Re: Drejt apo Gabim nuk i lej dy gure bashke Qeke rinu ti ee? tu pre rrisku i kafes qyl nga gocat e forumit /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif