Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

<span style="font-style: italic">..delegacioni anulon vizitën në gjermani përshkak të veshjes islame ..</span>

<span style="font-weight: bold">Një delegacion Kosovar,të kryesuar nga OSBE-ja,për një vizitë në Gjermani,anulon këtë vizitë për arsye se përkthyesja ishte Femër muslimane me Mbulesë!!!</span>

- Diskriminimi i vlerave s`paska kufij!
- Ajo,motër muslimane u nënçmua,sepse thjeshtë ishte e mbuluar!!
- Sherif Konjuca,kryesues i delegacionit kosovar,arsyetonte se:
<span style="font-style: italic">&quot; Kemi anuluar vizitën përshkak se përkthyesja ishte një femër me mbulesë,dhe ne i takojmë evropës e jo azisë&quot; ...</span>
- As idiotizmi s`paska kufij!!

<span style="font-weight: bold">.. Ju lutem të debatojmë rreth kësaj dukurie që shpesh po ndodh,që veshja e femrës muslimane të nënçmohet e të fyhet ..</span>
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga Zonjusha:
.....
Kordelja!
Qenke e mir per komente,vec nje verejtje kam per ty;kur te komentosh hereve tjera mos harro m`i lexo mesazhet para saj,se perndryshe flet si t`a doje qejfi.Dicka tjeter,ku ke mbaru filozofin?
.....
Prej teje hyra ne kete teme, te lexova me shumeeeeeeee vemendje dhe te them qe nuk duhet aspak filozofi per te kutptuar qe per juve sublimiteti NUK eshte tek karakteri i njeriut, por tek ajo c'ka hedhur mbi supe.E nderuar, per mua vlerat i shkojne njeriut, jo rrobes.

Per temen, Shadow u ka dhene variantin e vetem, ka kode per paraqitjen e pjesemarresve ne takime, mbledhje, darka etj si keto.Ne Protokolle te ndryshme, panvaresisht deshirave tuaja per te ulur keto protokolle, veshja paraqet seriozitet apo mondanitet.Mos i ngaterroni gjerat.


P.s.Ju lutem sarkazmen ne s'mundni ta vendosni ne piedestal, mos e perdorni fare se e beni qesharake si figure letrare &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/wink.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Kordelja!

Do pergjigjem me vone ate qe pretendon ti dhe Shadow-i,sepse tani per tani nuk kam kohe t`i hyj debatit.

shnet
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Derisa te qasem ne debat,kisha dicka per t`thene si fillim,se parimet dhe vlerat nuk ka ligje qe mund t`i ndryshoj apo shfuqizon,<span style="font-weight: bold">sepse parimi dhe vlera vet eshte ligje - superior,</span>qe njeriu nese i eshte bindur,cdo pershkelje do te krijonte kaos dhe katastrofa nder-njerezore.

ishte si fillim... lexohemi me vone &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/smile.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;

shnet
 

albana

Lara Croft
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Nje pytje kam une,a iu be zonjes perkthyese kerkesa te vishte nje kostum gjate vizites se delegacionit dhe nese po cili ishte endrimi i saj?
Une cdo lloj deskriminimi ne lidhje me veshjen i qendroj kunder por ama sipas vendit dhe kuvendi.Shume prej nesh jemi te detyruar te vishemi ne nje menyre te caktuar gjate orarit te punes megjithese veshja apo uniforma qe kerkohet nuk na pelqen aspak.Kjo nuk do te thote qe e gjithe organizata apo kompania per te cilen punojme te nderoje gjithe kodet e saj sepse ne ate menyre do kishte vec kaos e mungese uniformiteti.Nje mjeke vishet ndryshe nga nje gjykatese apo nga nje kamariere.Pra sipas vendit edhe veshja.
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

pershendetje

Albana!
Mos gabofsha,nese mendon se perkthyeses para se te marrte pjese ne delegacion a i eshte kerkuar veshja e caktuar!
Delegacioni kosovar as qe ka patur idene se kush do te jete perkthyese,ne kohen e fundit eshte kuptuar se OSBE kishte percaktuar nje femer qe zoteron gjermanishten perfekt(dhe gjuhe tjera) dhe se gezonte pozite te kenaqshme ne kete organizate,kur e kuptuan delegacioni kete e kundershtuan marrezishte.

Albana,te lumte - se plotsisht ke drejt kur thua se <span style="font-weight: bold">...Kjo nuk do te thote qe e gjithe organizata apo kompania per te cilen punojme te nderoje gjithe kodet e saj sepse ne ate menyre do kishte vec kaos e mungese uniformiteti..</span>ashtu eshte,por do te kisha shtuar dicka edhe une se ;sikur eshte uniforma e mjekes apo gjykates(si thua ti),ashtu eshte edhe e femres qe pranoi Islamin Fe,sepse Islami s`eshte thjeshte religjion per ithtarin e saj,por edhe Ligje jete,kod moral,sistem jete ..

shnet
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

pershendetje

<span style="font-weight: bold">Albana!</span>
Mos gabofsha,nese mendon se perkthyeses para se te marrte pjese ne delegacion a i eshte kerkuar veshja e caktuar!
Delegacioni kosovar as qe ka patur idene se kush do te jete perkthyese,ne kohen e fundit eshte kuptuar se OSBE kishte percaktuar nje femer qe zoteron gjermanishten perfekt dhe se gezonte pozite te kenaqshme ne kete organizate,kur e kuptuan delegacioni kete e kundershtuan marrezishte.

Albana,te lumte - se plotsisht ke drejt kur thua se <span style="font-weight: bold">...Kjo nuk do te thote qe e gjithe organizata apo kompania per te cilen punojme te nderoje gjithe kodet e saj sepse ne ate menyre do kishte vec kaos e mungese uniformiteti..</span>ashtu eshte,por do te kisha shtuar dicka edhe une se ;sikur eshte uniforma e mjekes apo gjykates(si thua ti),ashtu eshte edhe e femres qe pranoi Islamin Fe,sepse Islami s`eshte thjeshte religjion per ithtarin e saj,por edhe Ligje jete,kod moral,sistem jete ..


<span style="font-weight: bold">Luledele!</span>
ashtu eshte,se tani te kuptova se me heret isha e lodhur.
E shoh se patjeter duhet te kete harmoni dhe barazi kur eshte ne pyetje bindja apo besimi per dicka,perndryshe lind ekstremizmi i imponuar.


shnet
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

pershendetje,
Nese keni kohe,poashtu nese ju intereson kjo teme,kini durim e lexoni nje leter shkruar nga Nexhat Ibrahimi ne lidhje me aksidentin.


<span style="font-weight: bold">Femra islame shqiptare dhe 'arroganca politike' e pseudopatriotëve!</span>
Nga: Nexhat Ibrahimi


Ditëve të fundit çështja e femrës muslimane u ngrit në shkallë të lartë të preokupimeve të politikës diletante dhe politikës së diletantëve të organeve shtetërore në Kosovë. Në këtë rast 'fajtor kujdestar' ishte shamia (joferexhja apo peqja) e një femre intelektuale muslimane. Konkretisht, disa politikanë në anonimitet të etshëm për poena politikë në llogari të një femre muslimane shqiptare duke harruar se nami prej politikani dhe diplomati fitohet me intelektualizëm, urtësi dhe këmbëngulësi politike, e jo me denigrim dhe cenim të të drejtave më elementare njerëzore: të drejtën e mënyrës së vesh-mbathjes, kulturës së ushqimit, banimit etj.

Në këtë reagim më nxitën disa veprime 'joekuilibruese' të të 'rebeluarëve' kosovarë në Gjermani. Sipas asaj që pamë në TV, prej tyre më i zëshmi ishte zotëri Sherif Konjufca. Për këtë arsye, do ta bëj publike një informatë, që edhe zotëri Konjufcës do të mund t'i shërbej si material për memoaret e tij prej politikani.

Po filloj ...

Prej 21. 06. 1998 deri 15. 12. 1999 isha në vuajtje të dënimit 7 vjeçar në burgun e Zajeçarit në Serbi. Sigurisht se edhe zotëri Konjufcës i kujtohet ky burg, sepse sipas të dhënave verbale të zyrtarëve të burgut, edhe ai ka qenë në këtë burg para disa viteve si i burgosur politik. Për dallim nga unë, ku i kalova 18 muaj burg në izolim total bashkë me disa të tjerë si Sejfullahun nga Gjakova, Muhametin nga Istogu, Fadilin nga Ferizaji, dy Bekimët nga Ajvalia, Gazmendin nga Prizreni, e shumë të tjerë, me malltretim, provokim dhe me zvogëlim të ushqimit dhe të të gjitha të drejtave tjera kundrejt të burgosurve vendorë, zotëri Konjufca në kohën e tij kishte kaluar kohën më të madhe në tipin e lirë të këtij burgu. Zyrtari i burgut, mbikëqyrësi serb me përkatësi partiake radikal i Sheshelit, nga pëshpërtitjet e të burgosurve, kuptuam se e kishte emrin Dragan (?), më tha: Përse bëhesh kokëfortë, përse nuk pranon të dalësh në tipin e lirë, do të punosh ngapak, por do të jesh në natyrë të pastër. E sheh se je shëndetlig. Në të kundërtën, do të kalben eshtrat në betonin e burgut dhe do të verbohesh nga terri... Iu përgjigja se nuk dua të punoj, qoftë nëse e kaloj tërë burgun në izolim. Më tha: Ja, ju hoxhët jeni fundamentalistë, nuk jeni kooperativë. Një kolegë i yti, Konjufca dhe disa të tjerë, para disa viteve, ishin më të arsueshëm, më të mençur. I njeh!? Se ai ka qenë kooperativ dhe se ka kaluar mirë këtu me ne tregon fakti se ai edhe këtë kohë vjen për biznis në Zajeçar dhe na viziton, pijmë diçka dhe këmbejmë mendime.

Koha kur m'i tha këto fjalë ishte ndërmjet korrikut 1998 - janarit 1999. Disa herë kam menduar: si mund ta bëj këtë Konjufca, qoftë edhe për tregti dhe të ngjashme.

Mirëpo, ...

Me konstituimin e organeve kosovare zotëri Konjufca doli në sipërfaqe. Detyrë me rëndësi vitale. Edhe atëherë kam menduar edhe sot mendoj se nëse në tërë këtë ka edhe një atom të vërtete, e duhet të ketë, Konjufca nuk ka vend në politikën kosovare. Jo që dua ta anametoj, por sepse meriton. Në anën tjetër, ...

Vallë, përse Konjufca nuk merret me të kaluarën e tij, me miqësinë e tij me serbët edhe në kohën e krimeve të rënda serbe në Kosovë (1989 e këndej), por merret me veshjen e bashkëkombases së tij shqiptare, të nderuarës Besa Ismaili, të cilën nuk e njoh as tërthorazi. Vallë, po harron Konjufca dhe partizanët tjerë se shamia është veshje fetare islame, por edhe kombëtare shqiptare deri në ditët tona. Po harrojnë zotërinjtë se edhe nënat e loket e tyre kanë bartur e bartin edhe sot shami. Po harrojnë se të drejtat elementare njerëzore nënkuptojnë të respektosh diversitetin fetar, kulturor, politik e jo të bësh veprime primitive. Dëshiruam ne apo jo, Kosova është ajo që është. Kosovën nuk ka nevojë ta çojmë në Perëndim sepse ajo gjeografikisht është aty. Evropa nuk mund të mashtrohet nga 'arrogancat' e politikës arrogante dhe të politikanëve diletantë, por me punë serioze dhe vizione afatgjate, me politikë të shëndoshë e jo me matrapazë përfitimesh ekonomike e politike. Pas gjithë kësaj mendoj se të tillët vendin e kanë minimum në dorëheqje, politikisht dhe moralisht.

Në vazhdim do t'i cekim disa probleme, pak më larg polemikave ditore, me shpresë që të jemi patriotë edhe kur duhet ta pranojmë faktin.

&amp;#1575;ështja e femrës në islam është një nga problemet që më së shumti iriton Perëndimin dhe pseudopatriotët shqiptarë. Sipas tyre, një ndër problemet që më së shumti provokojnë është institucioni i poligamisë, i cili është shprehje barbare e pangopësisë seksuale të mashkullit, mbeturinë e kohëve primitive e të ngjashme, andaj sa më parë duhet sjellur lirinë e plotë seksuale. Një intelektual ballkanas u kundërvihet mendimeve evropiane duke konsideruar se &quot;poligamia islame nuk është ndonjë institucion &quot;seksual&quot;, por zë fill në rrethanat specifike shoqërore-historike dhe në parimet e caktuara ideale. Në pyetje janë rrethanat e fillimit të misionit islam, në shenjë të luftërave të pakursyeshme, kur formalizimi i poligamisë u ka ofruar siguri grave që në po ato luftëra kanë humbur mbështetjen e meshkujve. Në aspekt të parimit medoemos duhet të ceket se bashkësitë poligame vetëm në rastet e rralla lejohen, &quot;që është më tepër mundësi teorike se reale e njeriut.&quot; Ky intelektual vazhdon e thotë se: &quot;Palës që gjykon poligaminë mund t'i shtrohet pyetja se çfarë mbështetje morale mund të ketë kritika apo gjykimi i poligamisë që vjen nga kultura, ku praktika e pabesisë martesore dhe e këmbimit seksual të bashkëshortëve tashmë është bërë një institucion i ekonomisë seksuale që shpallet edhe me anë të komunikimit masiv, ku zhvillohet 'poligamia' praktike, joformale ose amorfe në bazë të motivacioneve më të ulëta&quot;.

Ai më tej thotë se &quot;poligamia islame është pakrahasueshëm institucion më civilizues, që zë fill në parime të dashurisë dhe paraqet mbrojtje të sigurt nga anarkia dhe promiskuiteti seksual ...&quot;

Kurse shkrimtari i njohur francez, Stendali, duke u përgjigjur në paragjykimet perëndimore rreth femrës në Islam, thotë: &quot;Nën tendën e zezë të arabit beduin duhet kërkuar shembullin dhe atdheun e dashurisë së mirëfilltë ... Shihet se ne kemi qenë barbarë në raport me Orientin kur kemi shkuar që këtë dashuri ta çrregullojmë me luftërat tona kryqtare.&quot;

Njëri ndër teologët më të mëdhenj boshnjakë të të gjitha kohëve, H. Gjozo, në këto insinuata përgjigjet mjeshtërisht, duke pohuar: &quot;Dispozitat islame kanë parasysh nevojat fiziologjike dhe biologjike të njeriut. Nëse meshkuj dhe femra me nevoja të njëjta fiziologjike dhe biologjike kanë nevojë për njëri-tjetrin, pse këto lidhje mos të legalizohen, duke pasur parasysh dinjitetin, detyrimet dhe përgjegjësitë. Lidhjet intime vihen nën kontroll shoqëror, në faza të caktuara historike, për ta ruajtur shoqërinë nga deformimet, seksomania dhe hipererotizmi, apo për t'i mbrojtur femrat dhe fëmijët.&quot;

Se çfarë ndodh aty ku ndalohet poligamia ligjore, mund të shohim nga një shënim statistikor, i cili ndonëse i vjetër, megjithatë dëfton tragjedinë e modernizmit. Në vitin 1936 Turqia ndaloi poligaminë, e pas tetë vjetëve, ministri i Punëve të Brendshme në Kuvendin Popullor shpalli:

3.229.318 - lindje të fshehta nga prostitucioni

923.325 - martesa të fshehta

1.849.511 - aborte të fshehta

6.002.154 - krime si pasojë e ligjit.

Aktualiteti ynë është shumë më tragjik, sepse rreth vetes kemi kriminelë të shumëfishtë të mbrojtur nga shteti.

Njëri nga njohësit më të mirë të Sheri'atit në botën bashkëkohore, J. Karadavi, bën vrojtimin vijues: &quot;Perëndimi i krishterë i kritikon muslimanët për poligaminë, kurse në anën tjetër ua lejon meshkujve të vetë të kenë shumë dashnore, duke i injoruar të gjitha kufizimet dhe përgjegjësitë ligjore ose etike ndaj gruas ose ndaj rrjedhës që pason nga poligamia joligjore, jofetare dhe jomorale. &quot;Sipas tij, femrat janë para tri alternativave: 1) të jetojnë tërë jetën të vetmuara, 2) të jenë objekt kënaqësie për burrat e huaj, dhe 3) të martohen me njerëz të martuar që mund t'i furnizojnë dhe t'i respektojnë

Po ashtu, edhe çështja e barazimit absolut ndërmjet mashkullit dhe femrës, në të cilin insistohet me të madhe është absurde. Barazia &quot;është e pakuptimtë po në atë mënyrë sikur edhe diskutimi mbi barazinë e trëndafilit dhe jaseminit. &amp;#1575;donjëri ka aromën e vet, formën e vet dhe bukurinë e vet. Mashkulli dhe femra nuk janë të njëjtë; çdonjëri ka funksione dhe karakteristika të ndryshme. Femrat nuk janë të barabarta me meshkujt pikërisht për atë shkak që as meshkujt nuk janë të barabartë me femrat. Islami i koncipon funksionet e tyre në shoqërinë muslimane jo si antagoniste por si komplementariste. &amp;#1575;donjëri ka detyrat e caktuara që janë në pajtim me natyrat dhe konstitucionet specifike.&quot;

&quot;Barazia moderne&quot;, në të cilën insiston Perëndimi, është aplikimi i një parimi juridiko-social në një domen krejt të papërshtatshëm, me çka nivelizohen dallimet objektive psiko-fizike kurse femrës i bëhet dyfish e padrejtë: me represionin e natyrës së saj, përkatësisë &quot;femërores&quot;, dhe me humbjen e privilegjeve që në shoqërinë normale implikon natyrën e njëjtë. Prapavija ekonomike e &quot;barazisë&quot; është përdorimi demagogjik i atij parimi në funksion të alibit, me të cilin mbulohet sistemi i eksploatimit fizik dhe shpirtëror të femrave në universumin e mbyllur të prodhimit dhe konsumit.&quot; Prandaj, ndryshe nga Evropa, në Islam femra dhe mashkulli janë të barabartë në dinjitet, në arsimim, në edukim, në aktivitete e të tjera, varësisht nga predispozicionet psiko-fizike, e assesi a priori në çdo aspekt.

Në pamundësi që të lëshohemi në hollësi, mund të konstatojmë se paragjykimet evroperëndimore gjenezën e tërheqin duke filluar nga tradita biblike, në trashëgiminë greko-romake, në kryqëzatat e inkuizicionin famëkeq, në paraqitjen e osmanlinjve në trollin evropian, e deri te kolonializmi e neokolonializmi, përkatësisht në modernizmin bashkëkohor, personifikim i të cilit është edhe Ibrahim Rugova, dorë e zgjatur e masonizmit dhe Vatikanit, por edhe e një varg intelektualësh tjerë, të cilëve nuk u mungon dija, por sinqeriteti ndaj popullit. Në vend që këta 'laramanë' t'i shërbejnë popullit, populli u shërben atyre të jetojnë një jetë 'mbreti nga përrallat', larg nga populli dhe lart popullit por asesi në favor të popullit.

Mjerë populli nëse këta politikanë do ta mbanin të drejtën e jetës dhe jojetës.

Me respekt për lexuesit, qoft edhe nuk pajtohen!
 

albana

Lara Croft
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Zonjushe!
Te gjithe kemi nje fe,nje besim dhe e ruajme te paster ne shpirt e ne praktike por ama e ke gabim kur thua se mbulesa eshte e pershtatshme kudo.Nese jeton e punon ne nje vend ku te gjitha mbulohen atehere mund te veshesh mbulesen kudo qe te jesh.Ne nje vend ku ekzistojne shume besime duhet ti pergjigjemi nje kodi te pergjithshem.Ajo duhej te vishte kostum per takimet e delegacionit e ferexhe jashte tyre e kudo qofte pune e saj.Mos insisto kot.
 

zog

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga Zonjusha:
[qb]
por do te kisha shtuar dicka edhe une se ;sikur eshte uniforma e mjekes apo gjykates(si thua ti),ashtu eshte edhe e femres qe pranoi Islamin Fe,sepse Islami s`eshte thjeshte religjion per ithtarin e saj,por edhe Ligje jete,kod moral,sistem jete ..

[/qb]
me duket se po ngaterron PROFESION dhe RELIGION. ti mund ta kesh te drejt kur thu se Islami eshte me shume se besim (dhe ketu bile shfaqet integrizmi i tij), por per VENDET ISLAMIKE ama, aty ku muslimanet perbejne shumicen derrmuese te popullsise.

me sa di as shqiperia as kosova nuk jane (akoma) republika islamike.
 

tananamera

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga zog:
[qb]
Fillimisht postuar nga Zonjusha:
[qb]
por do te kisha shtuar dicka edhe une se ;sikur eshte uniforma e mjekes apo gjykates(si thua ti),ashtu eshte edhe e femres qe pranoi Islamin Fe,sepse Islami s`eshte thjeshte religjion per ithtarin e saj,por edhe Ligje jete,kod moral,sistem jete ..

[/qb]
me duket se po ngaterron PROFESION dhe RELIGION. ti mund ta kesh te drejt kur thu se Islami eshte me shume se besim (dhe ketu bile shfaqet integrizmi i tij), por per VENDET ISLAMIKE ama, aty ku muslimanet perbejne shumicen derrmuese te popullsise.

me sa di as shqiperia as kosova nuk jane (akoma) republika islamike. [/qb]
Edhe pse Kosova dhe Shqiperia nuk jan republika islamike, te dyjat kane popullat (edhe ate shumic) qe i perkasin besimit islam, qe do te thot femrave qe i perkasin ketij religjioni ne keto e dy shtete askush nuk mund te ua ndaloj qe te vishen ashtu siq e thon parimet islame.
 

edoni

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

dhjetor 2003 / TN
Zef AHMETI, St. Gallen (ZVICËR)

FEREXHJA NUK ËSHTË KULTURË SHQIPTARE ZOTRI NDËRKOMBËTAR


Kohen e fundit u zhvillua një polemikë lidhur me çështjen e protestimit të një grupi nënpunës të Qeverisë dhe Kuvendit të Kosovës rreth pjesëmarrjes së një përkthyeseje shqiptare, e cila në një vizitë te Organet përkatëse Gjermane bartëte ferexhe në kokë (Shiko: Koha Ditore, 29.11. 2003).
Arsyeja që më shtyri të shkruaj dhe të shprehi qëndrimin tim lidhur me rastin në fjalë, është shprehja apo vlerësimi i ndërkombëtarit Jürg Löneburg gjoja se ferexhja: „na çenka pjesë e shoqërisë dhe kulturës shqipetare“ (Shiko: Zeri i ditës, botimi për perendim, 2. 12.2003, fq. 5.)
Fillimisht dua të bëjë një sqarim rreth Fesë Islame, ndonëse është tejet veshtire të japësh një veshtrim i pergjithshëm për Islamin. Feja islame në një anë prezentohet si një fe moniste (besimi në një Zot), ndërsa në anën tjeter paraqet një civilizacion.



Mëtutje shtrohet pyetja a është islami si fe kulturë apo zivilizacion? Nese do perfshihej bota islame ne tërësi, atëherë mund të flasim për zivilizim, poqese flasim për kulturë, ky koncept është shumë më i ngushtë se civilizimi. (krahaso: B. Tibi, Krieg der Zivilisationen=&gt;Lufta mes zivilizimeve). T´i qasem tani rastit konkret shqiptarë. Historia e popullit shqiptar është një histori specifike njëherit edhe interesante. Islamizimi i popullit shqiptar pason me zgjërimin e perandorisë Osmane në rajonin e Ballkanit. Sipas dëshmive historike, procesi i islamizimit tek shqiptarët vazhdon deri në fund të shekullit 19-të dhe fillim të shek 20-të (Shiko: Georg Stadtmüller, Ilsamizimi te shqiptarët, revista Urtia, 2001 Zagreb).
Kur flasim per Islamin, vlen të theksohet se, kjo fe kultivohet nga teologë islam të shkollave të ndryshme. Shkollat teologjike islame që kanë bazën në Arabinë Saudite, janë të njohura si shkolla më ekstreme, të cilat dallohen nga shkollat islame turke, ku islami mësohet ndryshe nga ato arabe. Vahabizmi është një lëvizje ekstreme e demontrimit të islamit që mësohet në shkollat islame në Arabinë Saudite. Sufizmi, si shkollë tjetër, ka bazë në shkollat teologjike turke, e cila është shkollë më tolerante në relacion me ato të Arabisë Saudite.
Tradicionalisht, shqiptarët janë te njohur si tolerant sa i përket çështjes së fesë, dhe kjo argumentohet me faktin e rrjedhës së procesit të islamizimit të shqiptarëve si dhe vënien e çështjes së kombit (etnisë dhe gjuhës) në radhë të parë, dhe këtë e bëjnë shqiptarët edhe sot kurë deklarohen në regjistrimet e ndryshme që bëhen në perendim (Krahaso:Lajmin për media të Bundesamt für Statistik der Schweiz, Eidgenössische Volkszählung 2000, 30.1. 2003). Islami te shqiptarët është islam sufist dhe brenda fejës islame kemi nënndarje apo sekte. Feja islame si fe, te populli shqiptarë dallon nga popujt tjerë, njëherit edhe nga vet fakti se ka elemente të ndryshme tradicionale të kulturës specifike shqiptare. Ky fakt mund të vërtetohet tek disa tradita të popullit shqiptarë, pavarësisht nga besimi i tyre.
Të konstatohet se „ferexhja çenka pjesë e kulturës së popullit shqiptarë“ është një gabim fatal. Metutje dua t`i kujtoj zotit ndërkombëtar se, bartja e shamisë dhe mantelit kanë qenë përherë prezente në „kulturën shqiptare“ por jo edhe ferexhja. Këtu duhet të bëjmë dallimin mes ferexhes dhe shamisë e mantelit. Ferexhja nuk është pjesë e kulturës shqiptare z. ndërkombëtar. Kjo e ashtuquajtura „kultuër“ u paraqit me ardhjen e organizatave të ndryshme islamike nga vendet arabe, ku vahabizmi është shumë prezent (Krahaso: Isa Blumi, Islami politik ndër shqiptar: A po vijnë talibanët në Ballkan). Prandaj protestuesit me të drejtë e kanë refuzuar ferexhën si joshqiptare.
Trajtimet lidhur me ferexhen nga aspekti juridik
Sipas të dhënave të njohura statistikore në botë janë diku 1.3 miliard popullatë të besimit musliman. Në Europë kemi 20 milion, 12 milion prej tyre janë emigrant. Praktika juridike e vendeve perendimore ka dhënë disa vlersime, të cilat dallojnë nga një ligj i një shteti nga një shtet tjetër. Pra, duhet theksuar se, në perendim nuk ka dallime mes ferexhës dhe shamisë. Emigrantët musliman që jetojnë dhe veprojnë në vendet perendimore e kanë shfrytëzuar lirinë e religjionit për të kërkuar për bartjen e lirë të shamive në vendet e tyre te punës si shkolla etj., etj.. Në përgjithësi vendet demokratike vlerësojnë dhe qëndrojnë pas mendimit se, shteti nuk duhet të involvohet, përzihet në punët e feve, mirëpo shqetësimet lindin atëherë kurë në kuadër të lirisë së fesë kërcënohet indoktrinimi (Krahaso: Der Standard, 26.9.2003, Austri).
Në literaturë, çështja e „shamisë“ sipas analizave juridike, ka përfunduar në një kolizion mes të drejtës së fesë dhe neutralitetit të shtetit përballë feve. Pra, ndarja e shtetit nga religjioni.
Gjykata Kushtetutese e Gjermanisë në vendimin e saj shembullorë që mori lidhur me një prozes gjyqësor ku si lendë trajtohej çështja, se a duhet lejuar që një mësuese të bartë shaminë gjatë dhënies së mësimit. Gjykata në fjalë parimisht i jep të drejtë zonjës mësuese muslimane, duke u bazuar në lirinë e fesë, por njëkohësisht gjykata apelon te organet ligjvënëse gjermane, ku thotë se, politika duhet të marrë iniciativë, që një çështje apo problematikë e tillë të sanksionohet nga ligjore.(Shiko: Njoftimin për media të Gjykatës Kushtetuese Gjermane nr. 71/2003). Me këtë vendim Gjykata Kushtetutese Gjermane ka hudhur poshtë vendimin e gjyqit të shkallës së dytë, ku ndalimi i bartjes së shamisë ishte argumentuar me neutralitetin e shtetit përballë feve, ku shteti si shtet ka prioritet nga liria e fesë.
Trupi gjykues edhe pse kishte vendosur me shumicë votash, brenda këtij trupi prej gjykatësve ka pasur edhe mendime tjera sa i përket këtij vendimi. Argumenti që ata kanë përfaqësuar është se „punëtorët e inkuadruar në punë publike, duhet të jetë shumë i matur në çështje të fesë dhe pikëpamjeve të tyre”. Rreth problemit në fjalë kemi mendime dhe vlerësime të ndryshme. Disa mbrojne mendimin se, liria e religjionit ka përparësi nga neutraliteti i shtetit, dhe se bartjen e shamisë e trajtojnë si më tepër “kulturë të veshjes” se sa si element që demonstronë një fe. Grupi tjetër mendon se shamia është shenjë që demonstron përkatësinë fetare të një personi, dhe se shkollat janë vende publike dhe si te tilla duhet të mbesin neutrale ndaj feve. Poashtu me tutje pason argumenti se, shamia është shenjë e shkeljes së lirive dhe të drejtave të gruas, pra paraqet edhe diskriminimin e saj ne jetë (Krahaso: Der Standard, 25.9.2003).

Çështja e shamisë në vendet e tjera të Evropës
Në Francë, çështja e shamisë është zgjidhur qysh para njëqind vjetësh. Republika laike e Francës ka ligjin miratuar, i cili bënë ndarjen mes fesë dhe shtetit, njëkohësisht ndalon rreptësisht bartjen e shenjave në vendet publike që tregojnë përkatësinë fetare. Nga kjo rezulton se, në Francë nuk është fare diskutabile bartja e shamive në vendet publike të punës. Ndërsa ajo që është diskutuar në francë, është se, a duhet të ndalohet edhe bartja e shamisë edhe për nxënësit apo jo? Dhe kjo pyetje ka mbjellur probleme tek drejtoritë e shkollave franceze.
Një rast të ngjajshëm si ai në Gjermani, kemi pasur edhe ne Zvicër. Një mësueseje zvicerane, e konvertuar në islam, i ndalohet bartja e shamisë gjatë orës mësimore. Në vitin 1996 gjyqi i shkallës së dytë i ndalon bartjen e shamisë gjatë dhënies së mësimit. Këtë vendim e vërteton edhe gjykata federale e Zvicrës në vitin 1997. Mësuesja e konvertuar vazhdon me akuzën e saj edhe mëtutje, e cila paraqet ankesë pranë Gjykatës Evropiane për të Drejtat e Njeriut. Gjykata Evropiane vlerëson në vendimin e saj në vitin 2001 se, ndalimi i bartjes së shamisë në orët e mësimit nuk është shkelje e lirisë së fesë dhe poashtu nuk është vendim diskriminues (Krahaso: Apa/Reuters, 24 shtator 2003).
Epilog
Feja/besimi është çështje shpirtërore, individuale. Populli shqiptarë duhet ta ketë një gjë të qartë se, ortodoksizmi, islamizmi dhe katolicizmi tanimë janë bërë pjesë e popullit shqiptar. Kontinuiteti i bashkëjetesës mes bashkësive fetare shqiptare duhet të ruhet e të kultivohet edhe më shumë se që është kultivuar deri më tani. Nëse vëjmë në rend të parë kombin, pra, se jemi shiptarë, atëherë duhet doemos të punohet në reduktimin e tensioneve ndërfetare te shqiptarët. Apelojë, që te jemi shumë vigjilent ndaj ndikimeve dhe rrymave të ndryshme fetare radikale që kërkojnë tjetërsimin e identitetit tonë shqiptar, ngase atëherë nuk do jemi vetëvetja.
Sa i përket polemikës rreth përkthyeses me ferexhe, që për ne shqiptarët dallon nga bartja e shamisë, ishte e udhës të vëhet në diskusion, ngase praktika dhe përvoja të detyronë të marrësh vendime të rëndësishme për të ardhmën. Të kemi parasysh se, është edhe shumë e ndieshme nëse nuk përmbahemi nga emocionet dhe nuk e vëjmë në lëvizje logjikën e gjuhes së arsyes së shëndoshë, për të tejkaluar problemin. Mirëpo edhe tabuzimi i problemve nuk shpien te zhgjidhja. Udhëheqësia dhe organet kompetente të Kosovës duhet të marrin qëndrim dhe t`i tregojnë popullit se për cilën rrugë ata janë të vendosur, megjithëse kjo është shprehur shumë herë nga krerët e ndyshëm shqiptarë se synohet Evropa, një shtet i së drejtës me kushtetutë laike, dhe janë kundër një shtet islamik, ku do mbreteronte ligji i sheriatit. Shtrohet pytja, liria e fesë a duhet të vlejë për të gjithë apo vetëm për një individ të një bashkësie fetare? Nëse disa po e mbrojnë ferexhen duke u mbështetur në lirinë e fesë, atëherë pse sulmohen ashtu rënd ata që kanë një simpati për një religjion tjetër?
Nëse nisemi nga principi përpjestimorë (gjermanisht: Verhältnismässigkeitsprinzip) shumë argumente flasin për ndarjen absolute të shtetit të Kosovës nga fetë, pra të jetë neutral ndaj feve. Aprovimi i një ligji nga parlamenti i Kosovës, permes të cilit do të precizoheshin ndalimet e elementet fetare në vendet publike (shtetërore), do të lehtësonte shumë edhe gjykatat e Kosovës që nesër të kenë bazen juridike për rastet e mundshme që do mund të lindin. Zgjidhja e këtyre problemeve delikate nuk mund të zhgjidhet përmes mediave, ato mund të senzibilizojnë problemin e të ndihmojnë në zgjidhjen e një çështjeje por jo edhe ta zgjedhin definitivisht problemin. Një procedurë gjyqësore dhe një vendim nga Gjykata Supreme e Kosovës do të ishin të mirëseradhura. Edhe vetë korrniza kushtetuese e Kosovës ka mjaft elemente që do t`i mjaftonte çdo gjykate të marrë vendim në favor të neutralitetit të shtetit përballe feve. Vlersoj se duhet të provokohen precese gjyqësore për kristalizimin e situatave të paqarta.
Paraqitja e veshjeve arabe që reflektonë qartë elemente radikale islame, në Kosovë kanë hyrë pas luftës. Dhe kjo paraqitje e re e demonstrimit te religjionit islam bie ndeshë me traditën shqiptare muslimane. Ferexhja padyshim është për tu vlerësuar si element qe ka për qëllim indoktrinimin e islamit ekstrem vahabist dhe ekziston rreziku i pretendimeve për arabizimin e popullit shqiptar (krahaso: Arbër Xhaferi, Pax serbia, Shekulli, 27.09.2003).
Zef Ahmeti, kand. lic. uura, Univerziteti St. Gallen, Zvicër 4.12.2003
 

zog

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga tananamera:
[qb]Edhe pse Kosova dhe Shqiperia nuk jan republika islamike, te dyjat kane popullat (edhe ate shumic) qe i perkasin besimit islam, qe do te thot femrave qe i perkasin ketij religjioni ne keto e dy shtete askush nuk mund te ua ndaloj qe te vishen ashtu siq e thon parimet islame. [/qb]
o &quot;turk&quot; prej prizreni. me duket se ti nuk kupton se çdo me thene BESIM. besimi nuk eshte RACE por bindje, siç njeriu mund me pas me 10-tra te tjera, te cilat ikin e vijne (komunizmi psh eshte nje bindje gjithashtu). pra nuk mund te thush &quot;popullsi qe i perket besimit islam&quot;, ngaqe nuk eshte popullsia qe i perket besimit, por e kunderta, besimi i perket popullsise.

e sa i perket besimit islam ai esht larg me qene dominus ne shqiperi, dhe JO SOT por as nje shekull me pare, ne kohe te gjysherve te mi, nuk ka qene i tille, po te qe ndryshe Zogu I nuk do te mund ta hiqte perçen (ose mbulesen) me LIGJ ne shqiperi qe ne kohe te mbreterimit te tij.

nuk di sa ti kupton, pra po e le.

si dhe &quot;turk&quot; nuk desha me te sha por me te lavderu, ngaqe me dukesh besnik i çartun ndaj tyre, &quot;me turk se turku&quot; kur i thone.

si dhe &quot;veshja islame&quot; nuk eshte tradicionale per shqiptaret (te cilet siç mund ta dish kan ekzistu shume perpara tij), ne duhet te mbeshtesim ate qe vajzat te vishen me veshjet tona te bukra kombetare, vetem Konica pati forcen morale per ta bere kete ne nje takim me ambasadoret ne Kombet e Bashkuara ne Nju Jork.

me te mira.
 

amar

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Nese mendon se kombi eshte para fese,po te them se ti je shqiptare se kur ke lindur nena yte te ka folur shqip,dhe ti ke mbetur shqiptare,dmth,se nuk je shqiptare se ti ke dasht te jesh e till.kurse me fen eshte e kunderta sepse ate munde ta zgjedhesh vet cilen e do.
andaj ti nuk ke pergjegjsi te Zoti se je shqiptare ose jo, kurse per fen tende do te pergjigjesh se ti vet e ke zgjedh ate.
Andaj Zoti thot ne kur'an&quot;O ju njerez ne u krijuam nga nje mashkull dhe nje femre dhe u ndam juve ne popuj dhe fise,ne menyr qe te njiheni ne mes veti me i miri prej juve te Zoti eshte me i devotshmi&quot;
Nese e kuptuat ke te verset do te shihni se te Zoti nuk eshte me i mir ai qe eshte shqiptar apo i ndonje kombi tjetre por me i miri eshte ai qe eshte me i devotshem
 

Triumfi

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Kunderpergjigje idioteske ndaj disa idiotizmave te idiotit te muajit dhjetor:<span style="font-weight: bold"> Zef Ahmetit</span>.


<span style="font-weight: bold">.. shamia është shenjë e shkeljes së lirive dhe të drejtave të gruas, pra paraqet edhe diskriminimin e saj ne jetë.</span>

- o zefo,ti fjalin e ke kthy mbrapsht,ne vendse te jete; diskriminim i saj ne jete eshte nese shkelet e drejta e saj per mbajtjen e shamis - eh more psikopat,neve edhe fjalt po naj mbrapsht ..
- Zefo,te shoh se je nje mbrojtes i te drejtes se gjinis femrore[ne fakt je nje shpifes i tmerrshem ndaj femres muslimane- poashtu kunder gjinise femrore],ku mbet e drejta univerzale:
<span style="font-style: italic"> &quot; Cdo person ka të drejtën e lirisë së mendimit,të ndërgjegjes dhe të fesë &quot;.</span>
[Neni 18 i Deklaratës Universale për të Drejtat e Njeriut]????


<span style="font-weight: bold">.. bartja e shamisë dhe mantelit kanë qenë përherë prezente në „kulturën shqiptare“ por jo edhe ferexhja. Këtu duhet të bëjmë dallimin mes ferexhes dhe shamisë e mantelit.</span>

ahahahah .. eh more zef je shume FUNNY!,po s`na tregove se ku eshte DALLIMI!!!
- Zefo,lidhje spaske me kulturen shqiptare e as me historine e saj.
Mbajtja mantelit dhe shamis nuk eshte pjell e kultures shqiptare por rrjedh nga trashegimia FETARE,e qe sot ISLAMI si fe e pandryshueshme dhe e vertete vazhdon ta kultivoj kete parim.


<span style="font-weight: bold">Feja/besimi është çështje shpirtërore, individuale ...</span>

- wow,na qenke edhe klerik shpirteroro-fetare!!,po pse ore ben gafe!!
Tani fillove t`na flasesh edhe per fene e besimin,sa bukur e ndave Feja/Besimi,sa i zgjuar na qenke,lexues - ju betohem se po e pyetet kete zef,se cka eshte feja ,n`dijt m`i bo dy fjale bashke qofsha budallaja me i madh ne bote!- perkunder asaj me ben pershtypje se ku merr kete guxim qe te flas per ceshtje te fese!!
Sikur vertete te kuptojke dicka per fene,kisha m`i shpjegu ne detaje - por e shoh se ky ka shkru kete leter pergjumshem,apo ndoshta ka qene i dehur ne ndonje klub me dashnoret e tij te zhveshura ....


<span style="font-weight: bold">Paraqitja e veshjeve arabe që reflektonë qartë elemente radikale islame ..</span>

- O zef ahmaki,' MBULESA' nuk eshte veshje arabe,e as nuk permban element radikale e ekstreme e as qe ka lidhje me to,POR eshte <span style="font-weight: bold">'URDHER KUR`ANOR'</span>,te cilit i besojm dhe i jemi bindur se eshte Fjale e Allahut!
- O zefo,ato qe vesh vajza yte nese ke vajz,miniqa,e gjinsa te ngushta,e badi - eshte veshje radikale e ektreme te perendimit tend,dhe mos na i sjell ne kosove ate veshje te injorances se kohes se gurit,ku njerezit kan ecur zhveshur pa fije turpi dhe pa kurrfar kodi te moralit.


<span style="font-weight: bold">Ferexhja padyshim është për tu vlerësuar si element qe ka për qëllim indoktrinimin e islamit ekstrem vahabist ..</span>

- O zefo,na sjell nje argument lendor per ate qe thua !!?
- 'MBULESA' s`ka lidhje me fraksione e metodash se si i qasen parimeve islame ne zbatim,por ' MBULESA' eshte parim,ligje,kod per femren muslimane - cdo muslimane i denje,qe vertete i eshte nenshtruar Allahut,do e thote kete fjale se <span style="font-weight: bold"> &quot; mbulesa eshte OBLIGIM per femren&quot; </span>


- Fjala ime ne vend te fundit per Zef Ahmetin:

<span style="font-weight: bold">&quot; Zef,lloji yt nuk njeh kod moral,ligje,Fe,e as respekt!,je thjeshte nje llafazan qe nuk kupton ate qe thua as vet!,je thjeshte nje njeri qe ke mesu disa fjale permendesh - ke lexu ca libra te filozofis - e ke shfletu disa gazeta - vetem e vetem qe te dukesh ne opinion &quot;


Rrenacak i vertete,dhe shpifes i tmerrshem!</span>


nderimet i mia Mister IDIOT zefi!

[kerkoj ndjes nga Lista e A.F.per shprehjet - por ky me te vertete na qenka idioti i muajit dhjetor]
 

edoni

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

TRIUMF

sa mire qe je ne gjendje qe te dallosh llojin tand.po bile ky idiot eshte i ekspozuar mendimeve te ndryshme dhe ka mendimin e vet origjinal.po ti jo qe nuk ke mendimin e vet personal po cka eshte me qesharake eshte qe ti nuk je ne gjendje te dallosh religjionin,kulturen dhe civilizimin.
hahhaha pallavrat e tua mundesh me i shit vetem ne kaqanik.sa shpi i ka nja 10 a 15.po normalisht qe po te doket vetja i mencur.ku e ki kry univerzitetin ne prishtine a.bravo
 

Triumfi

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Damastion!

Mos te shpetoj fjala lart:' Kunderpergjigje idioteske ndaj disa idiotizmave te idiotit te muajit dhjetor: Zef Ahmetit.( s`jam i menqur une - flas cfar t`me bie n`mendesh) &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/laugh.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;

c`ne reagimi yt ndaj kesaj - apo mos te lendova ? &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/frown.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;

uh sa etje kam te mesoj gjera te reja,pa me thuaj se ku eshte dallimi mes religjionit - kultures -civilizimit ?
rolleyes.gif


shko numroi ti sa shpija ka kacaniku,se nuk merrem me gjeodezi e as statistika,ato t`i le ty ! &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/tongue.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;

pse a kryhet univerziteti a ,une kam degju se mesohet ne univerzitet !!,edhe kete e msova nga ti,thote populli:<span style="font-weight: bold">' sa te jetosh aq me shume meson '</span>
.. hmm je ne londer! - jeni [open mined]!- po me thuaj - kur fryen era,cfar masash merrni?

.. je cool,me ke disponu vellau Damastion,thnx!
thumbsup.gif


- Peace! -
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga zog:
[qb]
Fillimisht postuar nga Zonjusha:
[qb]
por do te kisha shtuar dicka edhe une se ;sikur eshte uniforma e mjekes apo gjykates(si thua ti),ashtu eshte edhe e femres qe pranoi Islamin Fe,sepse Islami s`eshte thjeshte religjion per ithtarin e saj,por edhe Ligje jete,kod moral,sistem jete ..

[/qb]
me duket se po ngaterron PROFESION dhe RELIGION. ti mund ta kesh te drejt kur thu se Islami eshte me shume se besim (dhe ketu bile shfaqet integrizmi i tij), por per VENDET ISLAMIKE ama, aty ku muslimanet perbejne shumicen derrmuese te popullsise.

me sa di as shqiperia as kosova nuk jane (akoma) republika islamike. [/qb]
zog!
Ne fe nuk ekziston teoria; si te jete vendi behet kuvendi,ne fene islame kete se kam par asku,ndoshta ne fete mund te jete kjo!!!
Ne islam,besimtari duhet te pasoj fene e tij kudoqe te jete,e s`eshte e varur nga rrethanat.
toleranca islame eshte shume e njohur,por jo ne ceshtje qe jan te prera si mbulesa te femra muslimane,sepse mbulesa per femren eshte sikurse namazi te gjithe muslimanet.

shnet
 

Thesari

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga albana:
[qb] Zonjushe!
Te gjithe kemi nje fe,nje besim dhe e ruajme te paster ne shpirt e ne praktike por ama e ke gabim kur thua se mbulesa eshte e pershtatshme kudo.Nese jeton e punon ne nje vend ku te gjitha mbulohen atehere mund te veshesh mbulesen kudo qe te jesh.Ne nje vend ku ekzistojne shume besime duhet ti pergjigjemi nje kodi te pergjithshem.Ajo duhej te vishte kostum per takimet e delegacionit e ferexhe jashte tyre e kudo qofte pune e saj.Mos insisto kot. [/qb]
te kuptoj albana,por nuk di se ti a po me kupton! une nuk po insistoj te bind aske,per asgje,po une them vetem ate qe eshte ligje Islam dhe eshte i pandryshueshem.Kushdoqofte dhe kudoqofte muslimanja eshte e thirrur te mbulohet;ne rruge,ne pune,ne shkolle ...etjjj
 

vlera

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Pershnedetje!

Mendoj se ne kete kohe kur edhe pritet statusi perfundimtar i Kosoves, dhe duke marre parasysh se armiqet tane serb luften tone te shenjet gjithmone kane tentuar qe ta identifikojne si lufte mbi baza fetare dhe ne te na indetifikojne me organizata terroriste, dhe duke u frikuar se ceshtja jone po merr nje kahje te pa deshiruar delegacioni kosovare e morri kete si provokim, pra qe te kete nje perkthyese me shami. Nuk ma merr mendja dhe as qe besoj se delegacioni kosovar ka dic kunder fese dhe as qe duhet te kete sepse duam nje shtet demokratike, dhe sic e dim qe nje vend te jete demokratike duhet nejriu ti kete te drejta elementare e nje nder to eshte edhe feja.
Por nga ana tjeter shume politikane tone nga frika e tepert po ikin nga vetvetja dhe nga realiteti, si ne kete rast. Une vetem dua te cek se nuk e di si mundohen disa te paraqiten, por ne media nese flitet per viset shqiptare, gjeja e pare qe tregohet eshte Xhamia dhe Hoxha duke kenduar azanin, prandaj nuk e di sa eshte e arsyeshme qe te iket nga realiteti kur te gjithe na njohin dhe e dine qe jemi popull me perqindje me te madhe te fese myslimane e pastaj edhe krishtere e ndoshta edhe fe tjera, por gjeja me e bukur qe ka populli yne eshte respekti nderfetar dhe kete e di cdo kush nga te huajt qe ka pas rast me takua shqiptare

Gjithe te mirat!
 

amar

Primus registratum
Re: Delegacioni Kosovar nënçmoi femrën muslimane me Mbulesë!

Fillimisht postuar nga Betina:
[qb] Pershnedetje!

Mendoj se ne kete kohe kur edhe pritet statusi perfundimtar i Kosoves, dhe duke marre parasysh se armiqet tane serb luften tone te shenjet gjithmone kane tentuar qe ta identifikojne si lufte mbi baza fetare dhe ne te na indetifikojne me organizata terroriste, dhe duke u frikuar se ceshtja jone po merr nje kahje te pa deshiruar delegacioni kosovare e morri kete si provokim, pra qe te kete nje perkthyese me shami. Nuk ma merr mendja dhe as qe besoj se delegacioni kosovar ka dic kunder fese dhe as qe duhet te kete sepse duam nje shtet demokratike, dhe sic e dim qe nje vend te jete demokratike duhet nejriu ti kete te drejta elementare e nje nder to eshte edhe feja.
Por nga ana tjeter shume politikane tone nga frika e tepert po ikin nga vetvetja dhe nga realiteti, si ne kete rast. Une vetem dua te cek se nuk e di si mundohen disa te paraqiten, por ne media nese flitet per viset shqiptare, gjeja e pare qe tregohet eshte Xhamia dhe Hoxha duke kenduar azanin, prandaj nuk e di sa eshte e arsyeshme qe te iket nga realiteti kur te gjithe na njohin dhe e dine qe jemi popull me perqindje me te madhe te fese myslimane e pastaj edhe krishtere e ndoshta edhe fe tjera, por gjeja me e bukur qe ka populli yne eshte respekti nderfetar dhe kete e di cdo kush nga te huajt qe ka pas rast me takua shqiptare

Gjithe te mirat! [/qb]
------------------------------------------------
Po he moj betina ,hec e bindi keta njerez.

:ALL-LLAHU UA MBYLLI ATYRE ZEMRAT,VESHET E TYRE DHE NE TE PAMURIT E TYRE KA NJE PERDE, E ATA KANE NJE DENIM TE MADH.

ska nevoje te flas me teper,njerezit e mencur e kuptojne ,kurse per te tjeret.... &lt;img src=&quot;/pf/images/graemlins/tongue.gif&quot; alt=&quot;&quot; /&gt;
 
Top