BSH bashkefajtore per mjerimin e shqiptareve

Leopardii

Primus registratum
BSH bashkefajtore per mjerimin e shqiptareve

Pse eshte pergjegjese per BSH per gjendjen e mjeruar te shqiptarve.

1- bejme pergjegjese BSH sepse lejon dhenien i kredise ne valute ne masen 80 % te totalit te kredive(shume e rrezikshme kjo lloj kredie)

2- bejme pergjegjese BSH sepse ka bere blerje valute /dollar ne treg me cmim 130 lek kur sot e kemi me 97 lek

3- bejme pergjegjese BSH sepse niveli i repove eshte i papershtatshem me nivelin e inflacionit

4- bejme pergjegjese BSH sepse ne drejtimin e BSH kane qene politikan dikur (si shkelqim cani zv/kryeminister) e sot kemi governator bizesmen(lidhje me revisten monitor) e shume afer politikes ( shoku i tij nano e propozoj edhe per minister finance)por ka edhe antar te bordit- antar partie e kandidat per deputet (harasani)

5- bejme pergjegjese BSH sepse trasparenca e bankes se shqiperise eshte e pamjaftushme.

6- bejme pergjegjese BSH sepse ka hyre ne debate me shtresat e persekutuara duke mos pranuar demshperblimin e tyre legjitim , duke e bere kete insituzion me CREDIBILITET te ulet qe merret me konflikte politike, kur duhet te rrije jashte tyre.

7- bejme pergjegjese BSH sepse menyre e prezantimit ne public e pjestarve te bordit eshte e PAPERSHTATSHEM per detyren qe u eshte besuar nga kuvendi i republikes.

8- bejme pergjegjese BSH sepse ne banken e shqiperise ka patur persona te akuzuar(edhe denuar besoj sot e kesaj dite) per vjedhje (600.000 $) ne nivele te larta drejtuse(si zv-governatori) .

9- bejme pergjegjese BSH sepse ndjek ne menyre te verber politiken e FMN-se kur ne kushtetuten e RSH eshte shprehur qarte se ky insituzion eshte i PAVARUR (qe kuptohet edhe nga ata te jashtmit).shpesh here politica e FMN-se ka deshtuar ne vende te tjera te botes keshtu qe….

10- bejme pergjegjese BSH per mungese vigjilence per falimentimin e pronarit te bankes se dyte per nga madhesia ne shqiperi (kent bank –BKT)

11- bejme pergjegjese BSH per mos krijim te nje tregu valutor te pershtatshem per vitin 2005(jemi akoma me kembim me canta)

12- bejme pergjegjese BSH per mos HOMOGJENIZIMIN e te gjitha llogarive bankare ne RSH(shikon llogari me 4,5,6……10 shifra ne banka te ndryshme)

13- bejme pergjegjese BSH per mos REAGIM ndaj deficitit tregtar gjithmone ne rritje (12-15% te PBB) ku ne amerike po alarmohen me nje deficit tregtar prej 5 % su PBB.

14- bejme pergjegjese BSH sepse nuk i ka dhene te njeten mundesi te gjithe shqiptarve per te marre pjese ne ankandin e bonove te thesarit per vet faktin se ne V-L e J-P te shqiperise qindra mijra njerez nuk kane nje dege te bankes se shqiperise ne qarqet e tyre .

15-bejme pergjegjese BSH sepse ne drejtimin e saj jane vene persona te PAPERSHTATSHEM , qe kane zene keto vende jo nga meritat e tyre akademike por nga lidhjet me politiken .
te gjithe antaret e bordit drejtues behen Prof.dott. kur fillojne pune ne kete institut.(si per cudi)

16- bejme pergjegjese BSH sepse si konsulente e qeverise ,duhet te kishte ndryshuar ligjin per banken e shqiperise sepse ky ligj nuk i jep pavarsine e plote ketij instituzioni duke e bere BASHK-FAJTORE per gjendjen e mjeruar te shqiptarve.(menyren e zgjedhjes e shkarkimit te governatorit e bordit , etj etj)

17- bejme pergjegjese BSH sepse ka lincezuar nje sistem bankar sa unik aq edhe i dobet pa asnje precedent ne evrope , edhe pasajot e kesaj politike i paguajm te gjithe shqiptaret me mungese sherbimesh e ne ato raste kur keto sherbime ekzistojne ,jane me nje kosto te madhe.

18- bejme pergjegjese BSH sepse lejon qe ne sistemin bankar shqiptar afersisht 1/3 e depozitave eshte ne valute te huaj edhe jo ne monedhen tone kombetare.per kete instituzion kjo gje i duket mese normale.

19- bejme pergjegjese BSH sepse miliarda dollar (ne formen e lekut e te valutes ) gjendet jashte bankave. Rruga e zgjedhur per ta futur kete para ne sistemin bankar eshte e PAMJAFTUSHME (me vite qe po punohet me metoden e BSH por duke pare statistikat asgje nuk ka ndryshuar).

20- bejme pergjegjese BSH sepse financon deficitin e buxhetit te shtetit kur ne europe as nje banke qendrore e ben nje gje te tille (kuptohet se kujt i behet favor me kete financim )

21. bejme pergjegjese BSH sepse Investimi i Rezerves valutore te Bankes se Shqiperise eshte sa SKANDALOZ aq edhe JO-fritimprures.

22- bejme pergjegjese BSH sepse cdo vit derdh ne arkat e shtetit nje DIVIDENT shume te madh(50 MILION dollar) , kur ka lene mbas dore shume investime qe i takojne asaj ti bej me keto para.

23- bejme pergjegjese BSH sepse edhe sot e kesaj dite (2005) detyron bankat e nivelit te dyte te kene te njejten nivel rezerve te detyrushme (10%) sa ishte ne vitet ‘90 , ndersa ne evrope ky nivel eshte 3 % duke mbajtur miliona dollar te ngrira , qe mund te shkonin per aq shume investime qe ka nevoje shqiperia sot.

24- bejme pergjegjese BSH sepse ka lejuar qe normat e interesit te bonove te thesarit te jene shume here me te larta sesa duhet te jene ne te vertet(kemi anomali SKANDALOZE: repo=5,25% interessi i bonove 3- mujore 6,50% , depozitat
3-mujore e qytetarve ne bankat me te medha VETEM 4,40% )
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

vazhdoj akoma me BSH:


25- bejme pergjegjese BSH sepse akoma nuk ka krijuar nje BANKE te DHENASH(banca-dati) ku te shenohen te gjithe emrat e atyre qytetarve qe kane patur probleme me bankat , si psh:
mos kthyerje kredie , pagesa ceqesh te pa mbuluara ,vonesa ne pagesa etj etj.
Ne te njeten kohe duhet qe BSH te detyroje bankat e nivelit te dyte qe gjithmone ta riperterijne me material te “fresket” ne menyre qe te mos lejoheshin individ jo korrekt ndaj nje banke te ishin jo-korrekt perseri , por kesaj here duke kaluar ne nje banke tjeter , per vet faktin se e dyta nuk di asgje per te kaluaren e tij te “ndritur” ne raport me bankat.

Por duhet shtuar edhe fakti qe i intereson me shume popullit shqiptar , se bankat duke pare edhe kete sherbim te ri , qe duhet te ishte bere me kohe nga BSH , do te jepnin me shume kredi duke patur me shume kurajo per qytetaret e rregullt , gje qe e kuptojme te gjithe qe do te ishte ne te miren e gjithe vendit.
Jemi ne pritje......... Z .governator per kete sherbim qe duhet tja kishe bere vendit tend.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

3. Një ndryshim në rregulloren "Për dhënien e licencës për të ushtruar veprimtari bankare në Republikën e Shqipërisë"

Këshilli Mbikëqyrës i Bankës së Shqipërisë në mbledhjen e tij të datës 26. 01. 2005, vendosi për rritjen e kapitalit minimal të kërkuar të paguar për kryerjen e veprimtarisë bankare, nga 700 milionë lekë ne 1 miliard lekë.

Disa nga arsyet që motivojnë marrjen e këtij vendimi, lidhen me nevojën për të patur banka të mirëkapitalizuara në kushtet e:

zgjerimit të shpejtë të rritjes së rrjetit të tyre
anagazhimit më të madh në veprimtarinë e kreditimit, e cila përfaqëson një nga veprimtaritë me fitim më të lartë, por edhe me rrezik të konsiderueshëm
nevojës që të nxitet një përmirësim cilësor i sistemit bankar në vend, për sa i takon institucioneve të reja që mund të kërkojnë të hyjnë në tregun bankar në Shqipëri, si edhe për të mbështetur konsolidimin e institucioneve bankare ekzistuese. Rritja e kërkesës minimale të kapitalit do të mundësonte afrimin e investitorëve të fuqishëm dhe të besueshëm në tregun bankar, gjë që do të ndikonte në rritjen e stabilitetit të sistemit financiar në përgjithësi
Vendimi për rritjen e kapitali minimal të kërkuar, ka efekt edhe për bankat që ushtrojnë aktualisht veprimtarinë bankare. Ndaj ky vendim, shoqërohet me një vendim të dytë, lidhur me afatet e plotësimit të këtij kapitali nga bankat ekzistuese, si edhe nga aplikuesit për licencë bankare përpara marrjes së vendimit. Afati brenda të cilit duhët të ndodhë rritja e kapitalit për bankat ekzistuese është 3 vjetë nga data e hyrjes në fuqi të vendimit. Gjysma e rritjes së kapitalit, duhet të ndodhë brenda 1.5 vjetësh.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

shyqyr qe e ngriten ne 1 miliard lek te reja licencen per bankat, .....e kishim thene ne kete forum prej shume muajsh ne piken 17 te temes.

tjeter.......ky governatori keto dite po kerkon me shume edhe flesibilitet nga FMN-ja , megjithese BSH e ka te saktesuar me kushtetute PAVARSINE .
te shohim cfare do te beje.

drejtimi eshte i mire .........po shume ngadale zoti governator.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

shikoni cfare mentaliteti KONSERVATOR kane ne perendim per sistemin bankar.
vetem ne jemi hapur e shklyer , duke lejuar qe 95% e aktivitetit bankar ta kene te huajt.
lecojeni per ata qe dine italisht , per te tjeret qe dine anglisht si gjithmone :
http://babelfish.altavista.com/


Thu February 3, 2005 7:38 PM GMT
ROMA (Reuters) - Il controllo delle banche popolari italiane deve restare in Italia :shrug: ed a questo scopo la migliore garanzia è la difesa del governatore della Banca d'Italia /pf/images/graemlins/laugh.gif .

Lo ha detto il ministro del Welfare, il leghista Roberto Maroni, aprendo di fatto al presidente del consiglio Silvio Berlusconi che si è impegnato a modificare in aula alla Camera la norma del ddl risparmio sul mandato a termine del governatore.

In una intervista al quotidiano Finanza e Mercati, in edicola domani e anticipata alle agenzie, Maroni, che finora con la Lega si è detto invece favorevole al mandato a termine, ha detto: "Siamo fortemente contrari ad un'apertura indiscriminata alle banche straniere :shrug: . E così, anche se non abbiamo mai avuto particolare simpatia per Via Nazionale, riteniamo che la difesa del governatore sia la migliore garanzia per uno stop agli stranieri :eek: ".

"Al di là della validità o meno delle tesi sulla durata a termine del governatore, noi della Lega non possiamo ignorare che questa vicenda fa da sfondo ad una partita tutta padana: Non possiamo permettere che una popolare padana non resti nelle mani dei padani", ha precisato il ministro.

Il riferimento è alle trattative in corso fra Popolare di Lodi e l'olandese Abn Amro per il controllo di Banca Antonveneta :book: .

Un portavoce del ministro precisa che la Lega rimane tendenzialmente favorevole al mandato a termine per il capo della banca centrale ma in questo momento "fa quadrato intorno al governo per questioni politiche, cioè per sostenere la difesa della banche popolari che Antonio Fazio sta portando avanti /pf/images/graemlins/laugh.gif ".
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

sa larg jemi si mentalitet me europen.
shume flm Fatoq nano e Shkelqim Cani qe na bete te kolonizuar ne shqiperi.
do te hyni ne histori per Pislliqet qe i bete ketij populli e qe do ti paguajme gjithe jeten.
 

antares

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Se cfare eshte FMN e mesuan shume mire Rusia dhe gjithe vendet e lindjes ne praktike (eksperienca e te gjithe vendeve te tjera nuk u mjaftonte!). Gati askush nuk thote kur analizon ekonomine e Kines qe Kina as qe ka pranuar t'i afrohen ne kufij keta bandite me kollare! Apo qe presidenti Mahatir i Malajzise arriti ta nxjerre vendin nga kriza dhe ta coje Malajzine ne nje nivel te shkelqyeshem, duke bere te kunderten e asaj qe kerkonin terroristet ekonomike te FMN, apo qe e plasi brenda lakeun e FMN (kryeminister i asaj kohe) pikerisht per kete arsye (per konsum te jashtem u perdor nje akuze pederastie)!
Shikoni c'ben Rusia sot (ariu po zgjohet nga gjumi dhe per kete cakejte jane goxha te shqetsuar)!


Frightening Foreign Investors Makes Economic $ense By Khakjaan Wessington, Special business correspondent

The standard theory expressed in the English-language business press is that the Siloviki are crudely seizing Yukos in a Soviet style crackdown and that Putin is punishing Khodorkovsky for entering politics. Now that the Siloviki have consolidated control over the upper layers of the Russian state (marked with Putin's second election victory and subsequent media crackdown), their next step is to revisit all privatizations from the 1990s. Under this theory, Putin is leading Russia back to the inefficient Soviet days. Foreign investment will flee and we'll see a repeat of 1998.


A frightening image: do Kremlin economists use this to encourage capital flight?
At the same time, the English-language media, such as The Wall Street Journal, The New York Times and the Economist (among many), warns that Russia's oil boom puts Russia at risk of natural resource dependency. The fashionable theory argues that resource-rich economies encourage the natives to fight over resources instead of creating new wealth. So the economy suffers from more dollars than it has mechanisms to properly invest. Thus the twin specters of inflation and currency appreciation loom in their estimation, disincentivizing foreign and domestic investment. Under this scenario, Russia's industry continues to atrophy, because the ruble becomes overvalued. Because of a rise in inflation under this scenario, asset depreciation accelerates. Thus the inherited Soviet industrial base will utterly rust away, turning Russia into a Eurasian Brazil.

Both scenarios pose some legitimate risks, which is why it's surprising that the English-language press hasn't identified the most important motive behind the Kremlin crackdown on Yukos: the Siloviki want to scare off foreign investment. Why would the government want to encourage more liquidity, when they're already choking on too many petrodollars right now? That's why there's so much currency flight from Russia — most of the good investments have been snapped up. In fact, the English-language media advising Russia to encourage foreign investment despite its overheating economy strikes me a bit like giving one's chess foe advice on his next move.

The last few times Russia listened to the English-language media it got *** -raped by the global markets. See, the English-language media confers legitimacy to bad ideas which most sane people would never listen to. So when Yegor Gaidar said that liberalization would help modernize the economy, it seemed like a pretty good idea to those who couldn't tell good advice from bad. Gaidar's liberalization instead led to the hyperinflation that lost Russians their Soviet savings. In fact, after such a disaster, one might think that Russia might've had enough with the English-language media's advice at that point... but one would be wrong.

According to the mainstream Anglo-American press's reasoning, Russia didn't push its reforms far enough and it's only fair the dirty ex-commies got hyperinflation, or at best, it was a "necessary dose of medicine" that they needed to swallow in order to "heal" — even though the medicine was poison. Never ones to let empirical evidence get in the way of theory, the IMF, the World Bank, and the US Treasury Department all decided a few years after Gaidar's programs that Russia had to make a few more reforms before it could join the other seven major modern economies. So those not electrocuted by shock treatment got loans-for-shares. It seems obvious now that such a scheme couldn't have worked, considering the Russian government couldn't even protect basic property rights. But remember history ended in the 1990s and little things like third party appraisals weren't important at the dawn of hyper-capitalism. After all, the English-language press said so.

Sure people were starving, shooting, freezing, and drinking themselves to death, but it's like I tell panhandlers, change comes from within... and sometimes change is painful. But the Anglo-American press and pundits didn't admit they made a mistake - after all, this was before 1998. I hear Russians discovered spices other than horseradish, dill, and sour cream during that period as well, so one can't say real progress wasn't made. And since Russia was cranking out the billionaires, they thought it was on the right track. Even after 1998, the English-language press refused to accept that its advice had been wrong the whole time. Instead, they blamed Russian laziness and corruption for the mess. In fact, they blamed the Russian default for triggering the global crash of 1998. Odd, considering how most of the world was following IMF, World Bank, US Treasury Department, and English-language media's advice at the time. It was like the Cold War — blame it all on the Russians!

After 1998, the Russian economy started to recover. Not in dollar terms (the only thing the Anglo-American media cared and cares about anyhow), but in ruble terms. Import substitution stimulated manufacturing. When that slowed down, oil and commodity prices started to climb. The oil boom injected new life into the Russian economy. This in itself stimulated manufacturing on all levels. But most importantly, since 1998 the Russian government has been steadily paying off its foreign debt and increasing its currency reserves. According to the Central Bank of the Russian Federation, external General Government debt ($93.5 billion) is currently less than its foreign currency reserves, which hit $100.1 billion October 15, 2004... not including funds from the stabilization fund and any other secret asset stashes and slush funds they've got hidden away. So the Federal government is finally in the black.

Well, what about private liabilities and monetary authority debt you say? That totals $98.5 billion according to the CBRF. Since citizens alone have an estimated $60-$100 billion in mattress money, as well as the $100-$300 billion figure of cash stashed overseas means Russia is a creditor nation — not something you ever hear from the English-language business press when they make their dire prognostications about Russia's oil future. Not that Russian policymakers are listening to them anymore.

The Kremlin has a blueprint for growth and it borrows more from the Chinese than it does from the Anglophone world. Anglophone nations had their chance to help Russia and instead, helped loot it. Now the English-language media is irrelevant in Russia and they'll have to face facts just like the rest of us.
 

arun

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Vetem ne qender te Tiranes jane 4 banka greke qe rrethojne Skenderbeun.
Ato jane: Banka Kombetare e Greqise, Alfa Kredit Bank, Banka e Tiranes, (e
blere nga greket), dhe Banka Nderkombetare Tregtare (Greke). Perse pjaca me
e mire e vendit te shqiptareve, ne me pak se 200 metra katrore u eshte dhene
grekeve? Perse duhet te favorizohen kaq shume ata? Pastaj nuk jane vetem
bankat....Monopoli i naftes eshte ne duart e grekeve dhe ne duart e
minoritareve greke si Llazar Angjeli, kusheriri i Anastas Angjelit, i cili
personalisht me ka deklaruar: ``Une jam Arkimedi i Greqise!``

Bonot e thesarit dhe Banka e Shqipërisë

Banka e Shqipërise është fajtore për gjendjen e keqe të shqiptarëve sepse po lejon qe bankat e nivelit te dyte te pasurohen ne menyre te padrejte ne kurriz te shtetit shqiptar-si rrjedhim ne kurriz te gjithe shqiptarëve- duke lejuar qe normat e interesit te bonove te thesarit te jene shume here me te larta sesa duhet te jene ne te vertetë. Shikoni se çfare ndodh ne Europe ne ankandet e fundit, edhe krahasojeni me ato qe ndodhin ne Shqiperi:

interesi i repove BCE ne Itali/Europe = 2%
interessi i bonove te thesarit 3 muaj = 2,003 %
interessi i bonove te thesarit 6 muaj = 2,065%
interessi i bonove te thesarit 12 muaj =2,283%

Shqipëri

interesi i repove BSh = 5,5%
interesi i bonove te thesarit 3 muaj = 6,36 %
interesi i bonove te thesarit 6 muaj = 7,59%
interesi i bonove te thesarit 12 muaj =8,49%


Shikoni se çfare diference te madhe ka si ne vlere absolute, por edhe ne perqindje midis tyre interesi i repove te Bankes se Shqiperise me interesin e bonove te thesarit te shtetit shqiptar. Shikoni edhe çfare ndodh ne Itali ( por edhe ne te gjithe vendet e euros) e bëni krahasimet e rastit.
A është normale qe me repo te BSh 5,5% te kemi bono thesari 3 mujore me 6,36% kur ne Europe kemi repo te BCE me interes 2% e bono me interes 2,003%?
Nga e gjithe kjo fitojne bankat e nivelit te dyte, ne kurriz te shtetit shqiptar, qe nuk e meriton te paguaj 6,36 % interes per borxhin e tij kur repot jane 5,5%. Edhe duke llogaritur per te gjithe borxhin qe shteti u ka ketyre bankave (2800 miliardë lek te vjetra) mendojeni vete sesa eshte kostoja per ne te gjithe shqiptaret, edhe rrjedhimisht fitimi i pamerituar i bankave te nivelit te dyte. Mjaftojne pak numra mbas presjes te interesit te bonove edhe fitimi /humbja per bankat/shtetin eshte me miliona dollarë. Pergjegjesia per kete situate bie mbi Banken e Shqiperise qe po mban ne kembe edhe po e nxjerr me "fitim" ne menyre artificiale nje sistem bankar te "shendoshë" me lekët e shtetit, por edhe të qytetarëve shqiptarë.


A. F.
 

Adriatik

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Fillimisht postuar nga arun:
[qb]

A është normale qe me repo te BSh 5,5% te kemi bono thesari 3 mujore me 6,36% kur ne Europe kemi repo te BCE me interes 2% e bono me interes 2,003%?

A. F. [/qb]
NUk mund te pretendohet qe ne te kemi nje norme 2% sa Europa pasi nuk kemi te njetat probleme ekonomike. Tek ne vertet duhen ulur normat per te nxitur kreditimin-investimin, por ama te mos harrojme se ne Shqiperi mbetet akoma problem paraja jashte bankave. Pastaj ne vertet kemi ca vite qe mbajme inflacionin e ulet por ky nivel inflacioni nuk ka garanci qe te mbetet i tille ne te ardhmen (probabiliteti per luhatje te medha te inflacionit eshte me i madhe ne Shqiperi se ne Europe).
Ne fund te fundit per kete pike nuk eshte per tu fajesuar Banka e Shqiperise pasi ajo eshte ne nje periudhe te uljes se normes baze te interesit.

P.s. Sic e keni nisur do te fajesoni Banken e Shqiperise edhe per bomben e vene ne Mosul :thumbsup:
 

arun

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

P.s. Sic e keni nisur do te fajesoni Banken e Shqiperise edhe per bomben e vene ne Mosul


p.s. jo nuk mund ta bej banken e shqiperise fajtore per bomben ne mosul , por mund ta bej fajtore per shembull per 3-4 lloje kartemonedhash 5 mije lekeshe(te vjetra) qe qarkullojne ne shqiperi ne te njejten kohe

ose per zevendes guvernatorin qe e futen ne burg per 600 mije $ te vjedhura ne tenderin e shtypjes se kartemonedhave ,

mendoj se banka qendrore e shqiperise eshte goxha fajtore per gjendjen e renduar te shqiperise
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Fillimisht postuar nga Adriatik:
[qb]
Fillimisht postuar nga arun:
[qb]

A është normale qe me repo te BSh 5,5% te kemi bono thesari 3 mujore me 6,36% kur ne Europe kemi repo te BCE me interes 2% e bono me interes 2,003%?

A. F. [/qb]
NUk mund te pretendohet qe ne te kemi nje norme 2% sa Europa pasi nuk kemi te njetat probleme ekonomike. Tek ne vertet duhen ulur normat per te nxitur kreditimin-investimin, por ama te mos harrojme se ne Shqiperi mbetet akoma problem paraja jashte bankave. Pastaj ne vertet kemi ca vite qe mbajme inflacionin e ulet por ky nivel inflacioni nuk ka garanci qe te mbetet i tille ne te ardhmen (probabiliteti per luhatje te medha te inflacionit eshte me i madhe ne Shqiperi se ne Europe).
Ne fund te fundit per kete pike nuk eshte per tu fajesuar Banka e Shqiperise pasi ajo eshte ne nje periudhe te uljes se normes baze te interesit.

P.s. Sic e keni nisur do te fajesoni Banken e Shqiperise edhe per bomben e vene ne Mosul :thumbsup: [/qb]
ASNJERI nuk ve fajtor banken e SHQIPERISE pse nuk con normat e interessit 2% sa BCE ,por e vejme fajtore per diferencen e madhe si ne vlere Nominale ashtu edhe ne Perqindje midis interessit te repove (5,25% ) edhe bonove te thesarit
3-mujore me (6,30%) kur ne EUROPE kemi interessin e repove (2,00% ) edhe bonove te thesarit 3-mujore me (2,003%) .
ne shqiperi ne 2 bankat me te medha qe kane mbi 70% te kursimeve te gjithe popullit shqiptar japin interess ne librezat e kursimit 3-mujore vetem 4,40% .


ketu gjerat nuk qendrojne...... te DIFERENCA e madhe e ketyre vlerave . :shrug:
se kush fiton ne kete mes , eshte mese e qarte .
por edhe kush humbet eshte prap mese e qarte...... besoj.
pra eshte e PAPRANUSHME qe te vazhdohet me keto Pislliqe te bera nga BSH.
 

Adriatik

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Nese e keni te qarte menyren e caktimit te normes se interesit per bonot duhet ta kuptoni se nuk eshte Banka e Shqiperise ajo qe cakton kete nomre.
Norma mesatare e ponderuar e interesit per cdo ankand percaktohet nga kerkesa e qeverise per borxh dhe oferta e "publikut" per te dhene hua duke blere bono thesari. Problemi ketu qendron ne ate qe "publiku" qe blen bono thesari, ne mbi 90 per qind te tij perbehet nga bankat e nivelit te dyte te cilat natyrisht kur japin hua (ne kete rast shtetit) do te kerkojne nje norme me te larte se kostoja e parase qe do te ofrojne. Pra nje banke parate e grumbulluara me 5 deri ne 7 per qind me anen e depozitave do ti ofronte hua me nje norme me te larte per te siguruar fitmin e saj.
Pra problemi per norma te larta te interesit per bonot qendron ne pjesemarrjen e vogel te publikut neper ankande. Dhe ketu Banka e Shqiperise duhet qe te mbaje pergjegjesine e saj per mosafrimin e individeve apo subjekteve private ne ankande te bonove. Por ama duhet te jemi koshiente qe kjo ceshtje ka shume dimensione mirefunksionimi i te cilave jo domosdoshmerisht varet nga Banka Qendrore.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Fillimisht postuar nga Adriatik:
[qb] Nese e keni te qarte menyren e caktimit te normes se interesit per bonot duhet ta kuptoni se nuk eshte Banka e Shqiperise ajo qe cakton kete nomre.
Norma mesatare e ponderuar e interesit per cdo ankand percaktohet nga kerkesa e qeverise per borxh dhe oferta e "publikut" per te dhene hua duke blere bono thesari. Problemi ketu qendron ne ate qe "publiku" qe blen bono thesari, ne mbi 90 per qind te tij perbehet nga bankat e nivelit te dyte te cilat natyrisht kur japin hua (ne kete rast shtetit) do te kerkojne nje norme me te larte se kostoja e parase qe do te ofrojne. Pra nje banke parate e grumbulluara me 5 deri ne 7 per qind me anen e depozitave do ti ofronte hua me nje norme me te larte per te siguruar fitmin e saj.
Pra problemi per norma te larta te interesit per bonot qendron ne pjesemarrjen e vogel te publikut neper ankande. Dhe ketu Banka e Shqiperise duhet qe te mbaje pergjegjesine e saj per mosafrimin e individeve apo subjekteve private ne ankande te bonove. Por ama duhet te jemi koshiente qe kjo ceshtje ka shume dimensione mirefunksionimi i te cilave jo domosdoshmerisht varet nga Banka Qendrore. [/qb]
une nuk dua te bej te mencurin e "kotecit" por te gjithe e dime qe konkurrenca ne ankandet e bonove te thesarit eshte fiktive.

pra shume operator/Banka nxjerrin fitime te medha , vetem nga pozicioni i tyre , edhe jo nga ZOTESIA per te bere aktivitet Banke. :shrug:

pra kjo "llonxhe" e pamerituar duhet te marri fund , sepse po na mban peng te gjitheve , duke mos i bere bankat aktive ne dhenien e kredive e rrjedhimisht duke mos e zhvilluar vendin (pse duhet te sforcohet/rrezikoj nje banke duke dhene kredi kur shume mire financohet nga individi me 4,40% ,nga banka e shqiperise me repo 5,25% e i jep me 6,30% shtetit me rrezik pothuajse ZERO.)

ky eshte problemi....... qe duhet zgjidhur.

ateher nuk duhet qe keto Banka Parazite te vazhdojne me keshtu , por meqe jane sh.a. duhet qe edhe ato te kene te njejtat rreziqe qe ka cdo bizesmen me firmen e tij.
pyesni nje bizesmen sa veshtiresi ka me firmen e tij e krahasoheni me "veshtiresite " e pronarve te ish-bankes se kursimeve.

cfare duhet bere??????

1- duhet zgjidhur pika e 14 me shtrirjen e bankes se SHQIPERISE ne te gjithe qarqet e shqiperise ne menyre qe edhe ata te marrin pjese neper keto ankande , meqe eshte e vetmja menyre nga sportellet e kesaj banke, ne menyre qe te rritet konkurrenca ne ankandet e bonove per te miren e te gjithe pjesmarrseve ( qe do te marrin me shume interess sesa ai 4,40%, ) , e per te miren edhe te shtetit qe sigurisht do te paguaj me pak interess sesa ky i sotmi.te vetmet qe "humbasin" jane bankat , por ato duhet qe te humbin se po hane me krahet e te tjerve , vetem nga pozicioni monopol qe kane.
2- ne itali Banka e Italise ka detyruar te gjitha bankat e nivelit te dyte qe te lejojne publikun te marrin pjese ne ankandet e bonove te thesarit FALAS duke u paraqitur ne sportellet e ketyre bankave qe jane me mijra.
si komision per keto banka , shteti italian u jep 0,2% te interessit per bonot me maturim te shkurter e nje interess 0.3% per ato obligacione shume vjecare.

pra po te kthehemi ne rastin e shqiperise , nqs se shteti harxhon 6,3% interess duhet qe tu lere 0,2 % bankave e jo me (6,30-4,40 = 1,9 % interes sic ndodh RENDOMTE sot ne shqiperi)
te fitosh 1,9 % interess duke i dhene qytetarit vetem 4,40% ketej nga anet ku banoj une quhet VJEDHJE ose FAJDE.
eshte plot 43% qe fut ne xhep banka .
po ti hiqet kjo menyre "jetese" bankave , do te shikoni kur tju luten per kredi vete bankat e jo e kunderta.
ska asgje per tu cuditur , se keshtu ndodh ne te gjithe europen, ku hyn edhe austria /pf/images/graemlins/wink.gif

3- Reklamimi i bonove te thesarit publikut nga Banka e Shqiperise :tipsy: .

sa shqiptar dine se ekzistojne , si merret pjese , sa interess japin etj etj ?????
mos beni sondazhe....... vari.... :shrug:
 

epremte

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

o leo gjalle qenke vlla?
dri sa te behesh nja 80 vjec me BQ ke pune ti??
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

nje axhiornim i normave te interessit te depozitave ne banken me te madhe me 60% te depozitave , e ne shume rrethe te vendit edhe ne banken e vetme qe shqiptaret kane mundesi qe te depozitojne kursimet e tyre , me bonot e thesarit te shtetit shqiptar

per verifikim shkoni ne

http://www.bankofalbania.org/
http://www.raiffeisen.al/


----Normat e Interesit Raiffeisen Bank

Maturiteti ALL

3 m 4.20% :smash:
6 m 4.90%
12 m 5.40 %


-----Rezultati i ankandit te fundit te Bonove te Thesarit


3 m Yield-i mesatar i ponderuar 5,65%
6 m Yield-i mesatar i ponderuar 6,97%
12 m Yield-i mesatar i ponderuar 7,74%


ne interesat 3-mujore diferenca(bono me kursimet ne banke) 5,65-4,20= 1,25% eshte VJEDHJE e duhet ndaluar nga BSH.

komisioni ne itali eshte vetem 0,20% per ndermjetesin ( qe eshte banka e nivelit te dyte ) ndersa ne shqiperi eshte 1,25%.
SKANDALOZE ,Pamoralshme te vjedhesh 1,05% te fitimit 400.000 klienteve shqiptar vetem se je ndermjetes.

diferenca e 6 muaj = 2,07%
diferenca e 12 muaj = 2,34%

resultati.......fitime te Pamerituara te kesaj banke , ne bashkpunim me Zoterinjt e bankes se shqiperise , ne kurris te qindra mijra klienteve SHQIPTAR, qe humbasin miliarda lek nga nje interes me i vogel qe marrin

jam kurjoz te di sesi do te reagonte banka qendrore e austrise ,sikur te sillej edhe me austriaket keshtu kjo banke atje ne austri.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

po ketij raportit amerikan si tja vejme emrin ???


shpifin edhe keta amerikanet , kur shkruajne se pastrohen para ne bonot e thesarit nen syrin "vigjilent" te bankes se shqiperise , qe kryhesohet nga miqte e Nanos?? (hara-sani , kri , fullani etj etj )
nejse futeni edhe kete ne xhep ......
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Rritja e besimit ndaj tregjeve financiare

Fjala e Guvernatorit të Bankës së Shqipërisë, z.Ardian Fullani, mbajtur në Konferencën e Pestë Ndërkombëtare të Bankës së Shqipërisë 'Banka Qendrore në kohën e integrimit'

Data e publikimit 24.03.2005





Zonja dhe Zotërinj,

Është një kënaqësi e madhe që të ndaj me ju disa opinione dhe ide në lidhje me gjendjen aktuale të tregut financiar dhe perspektivat e tij në Shqipëri. Veshur me petkun e Guvernatorit të ri, mund të ndalesha në çështje më të përgjithshme. Megjithatë, vendosa që ta titulloj fjalimin tim “Rritja e besimit ndaj tregjeve financiare”, nisur nga vizioni im se krijimi i një tregu financiar të zhvilluar nuk bën gjë tjetër veçse i shërben më mirë objektivave tona themelore, veçanërisht ambicieve tona në fushën e politikës monetare si dhe të politikave të tjera ekonomike.

Banka e Shqipërisë është e kënaqur me rezultatet e politikës monetare që ka hartuar dhe zbatuar gjatë 13 viteve të fundit. Gjithësesi, për të qenë të sinqertë, shpesh inflacioni ka patur edhe devijime për shkak të periudhave të rënies dhe të ngadalësimit të zhvillimit ekonomik. Megjithatë, kthimi i tij në nivele të pranueshme ka qenë i shpejtë dhe, në ndonjë rast, edhe këndshëm jemi surprizuar nga normat e ulëta.

Ne mendojmë se ka ende hapësira në rritjen e saktësisë në matjen e çmimeve dhe të peshave, që zënë grupet e ndryshme në shportën e mallrave dhe të shërbimeve të konsumatorit. Disa mallra ende nuk janë të përfshira në shportë, ndërkohë që disa lëvizje çmimesh janë të vështira të justifikohen. Sidoqoftë, indeksi i çmimeve të konsumit është marrë i mirëqenë, i painfluencuar nga banka qendrore, duke shërbyer si tregues me të cilin matet objektivi final i politikës monetare.

Nisur nga supozimi që normat e inflacionit kanë qenë të sakta, çdokush mund të mendojë se ekonomia shqiptare është një ekonomi mjaft fleksibël, përderisa arrin të sjellë inflacionin në nivele normale brenda një kohe të shkurtër. Ky është një argument që dua ta besoj dhe unë. Mungesa e fleksibilitetit, e vërejtur në disa ekonomi të tjera, duket nuk përbën rast për Shqipërinë. Kam parasysh procedurat e gjata të marrjes apo të largimit nga puna apo shumëllojshmërinë e rregullave që lidhen me tregjet e mallrave dhe të shërbimeve. Mbi të gjitha, vendosja e regjimit të kursit fleksibël të këmbimit ka qenë dhe është një nga kontribuesit kryesorë, i cili ndikon drejtpërdrejt në këtë shkallë të lartë mobiliteti të ekonomisë shqiptare.

Duke iu rikthyer performancës së mirë të politikës monetare, Banka e Shqipërisë deri diku bashkohet me idenë se ndërmjet të tjerash nganjëherë kemi pasur edhe pak fat. Ekonomisë shqiptare vazhdojnë t’i mungojnë disa tipare të rëndësishme dhe kësisoj kanalet e transmisionit të politikës monetare akoma nuk janë plotësisht funksionale.

Nga ana tjetër, sektori financiar është akoma i brishtë dhe ka nevojë për reforma të mëtejshme dhe vigjilencë të madhe. Vetë zhvillimi dhe hapja e tregut do të sjellë më shumë ekspozim e për rrjedhim, mbajtja e stabilitetit financiar bëhet më e vështirë. Është kjo arsyeja që më shtyn të konsideroj rritjen e konfidencës së tregut financiar, si një nga ambiciet e mia si Guvernator i Bankës së Shqipërisë.

Ndryshe nga shumë vende të tjera, historia e Shqipërisë është e varfër në drejtim të trashëgimisë në institucione financiare dhe në instrumente financiare. Tradita jonë nuk është ajo e vendeve të zhvilluara.

Ndonëse nga të dhënat arkivore, përpjekjet e para për të ngritur një bankë kombëtare datojnë me fillimin e shekullit të kaluar, institucionet e ngritura kanë qenë kryesisht në funksion të lehtësimit të transfertave reciproke me vendet e tjera. Edhe pas krijimit të Bankës Kombëtare, përsëri duhet thënë se në Shqipëri institucionet financiare nuk kanë pasur ndonjë rol parësor në jetën ekonomiko – financiare të vendit, megjithë progresin e admirueshëm në konsolidimin e ambientit ekonomik në përgjithësi. Po kështu, edhe gjatë viteve të gjata të ekonomisë së centralizuar, sistemi bankar ishte tipik si ai i vendeve të Evropës Lindore. Një bankë e vetme kryente funksionet e bankës qendrore dhe asaj tregtare, ndërkohë që depozitat e popullatës grumbulloheshin nga arkat e kursimeve dhe paralelisht, një bankë e vogël ishte e specializuar në kreditimin e fermave dhe të kooperativave bujqësore. Jam i bindur se edhe gjatë kësaj periudhe të gjatë për shkaqe nga më të ndryshmet, sektori financiar në Shqipëri për nga shkalla e ndërmjetësimit dhe e fleksibilitetit nuk mund të krahasohet me modelet standarde të Lindjes, përfshirë dhe vendet e rajonit.

Nga ana tjetër, nuk më mbetet të bëj komente në lidhje me segmentet e tjera të sektorit financiar, pasi të gjithë jemi dëshmitarë se faktet historike janë shumë të rralla në këtë kontekst, ndërkohë që i vetmi zhvillim institucional i përket pranisë së një shoqërie shtetërore sigurimesh, e cila kishte një rol të kufizuar në fushën e sigurimeve pa asnjë rol tjetër në ndërmjetësim.

Pa dyshim, që reformat e vërteta për herë të parë u prezantuan në fillim të viteve ’90, të cilat kulmuan në mesin e vitit ’92, me miratimin e të parit ligj për bankën qendrore dhe për sistemin bankar në Shqipëri.

Që nga viti 1992 e në vazhdim, sistemi bankar ka ardhur në rritje, për të ardhur në ditët e sotme, kur numërohen 16 banka aktive, ndërkohë që një bankë tjetër ka marrë licencën paraprake.

Duke u ndalur pak më gjatë në sektorin financiar, do të doja të shtoja se kohët e fundit ka zhvillime edhe në segmente të tjera të tij. Ka rritje të numrit të operatorëve në fushën e sigurimeve. Po kështu, janë shfaqur operatorët e parë në fushën e pensioneve, ashtu sikurse ekziston dhe një numër modest operatorësh të vegjël financiarë në fushën e kreditimit, kryesisht në formën e shoqërive të kursim-kredive dhe të institucioneve financiare jobanka.

Nga një vështrim i shpejtë, duket se kemi një sektor financiar që po gjallërohet nga njëri vit në tjetrin. Megjithatë, është e dukshme se zhvillimet cilësore i takojnë sistemit bankar. Aktualisht, besoj se kemi një sistem bankar, konfidenca publike ndaj të cilit sa vjen e rritet. Veçanërisht këto kohët e fundit po punohet shumë në drejtim të mbulimit gjeografik të vendit me shërbime bankare, ashtu sikurse zhvillime pozitive ka edhe në infrastrukturën e pagesave. Konstatoj me kënaqësi se marrëdhëniet biznes – bankë janë në nivel më dinjitoz.

Një tjetër shtysë do të jetë edhe prezantimi i sistemit të kryqëzimit të pagesave në vlerë të vogël. Ky sistem do të lehtësojë pagesat e vogla ndërmjet individëve, pavarësisht distancave gjeografike, ndërkohë që do të krijojë shtratin e sigurtë për zhvillime më të sofistikuara në fushën e pagesave elektronike.

Gjatë kësaj periudhe, në bashkëpunim edhe me Ministrinë e Financave, kemi pasur hapa konkrete edhe në drejtim të reduktimit të ekonomisë cash, gjë që pasqyrohet qartë në ecurinë e raporteve përkatëse monetare.

Gjithësesi, mendoj se sfidat që qëndrojnë para nesh janë akoma të shumta dhe të mëdha. Besoj se ende shkalla e ndërmjetësimit financiar është e ulët. Nga ana tjetër, ende sektori me potencial të madh ekonomik, bujqësia, vazhdon të mos e jetë i mbuluar me biznes bankar, ndërkohë që shkalla e penetrimit të kartave elektronike të pagesës në jetën e përditshme është në nivele modeste.

Ne si Bankë e Shqipërisë kemi arritur në përfundimin se sistemi bankar ka nevojë për më shumë fleksibilitet, sidomos nga ana rregullative. Për këtë qëllim, jemi duke menduar për një rivlerësim të kornizës rregullatore të lidhur me funksionimin e tregut të parasë, të politikave të kreditimit dhe të tregut valutor. Unë do të shpresoja që bankat të kishin një rol proaktiv. Sigurisht që rregullimet do të jenë pjesë e një vlerësimi më të gjerë, jo vetëm brenda vendit por edhe nga ana e institucioneve dhe organizmave të specializuara ndërkombëtare.

Po pjesa tjetër e sektorit financiar?

Siç e përmenda më sipër, vërehet se ka një shtim të operatorëve në treg. Megjithatë, konstatoj se aktiviteti operacional i tyre është akoma larg standardeve dhe praktikave më të mira. Për më tepër, edhe kuadri i tyre legjislativ, rregullator dhe mbikëqyrës nuk është i plotë. Për këtë qëllim mendoj se sfidat janë të shumta dhe masat korrigjuese duhet të jenë të menjëhershme. Gjykoj se është në vetë interesin e kompanive të sigurimit, që të jenë më të mbikëqyrura, sepse vetëm kështu do të arrijnë standarde të ngjashme me ato të sistemit bankar. Duke i mbajtur të pandryshuara praktikat aktuale nuk bëhet gjë tjetër veçse vështirësohet rruga e tyre drejt procesit të pakthyeshëm të krijimit të një tregu financiar eficient. Në të kundërt, ato do të vazhdojnë të mbeten pjesë periferike të sistemit financiar. Ka ardhur koha që të mos kënaqemi vetëm me shtimin numerik të operatorëve në treg, por duhet të synojmë ndërtimin e një sektori financiar të rregulluar, me vlera, fleksibël dhe transparent.

Po kështu, edhe insitucionet e tjera financiare, përfshi edhe ndërmjetësit dhe ndihmësit e specializuar, gjykoj se kanë hapësira për më shumë rol në ndërmjetësim, ashtu sikurse edhe për to, do të apeloja që aktiviteti i tyre paraprakisht të mbulohet me korniza ligjore dhe mbikëqyrjeje të plota dhe bashkëkohore.

Konfidenca në një treg as nuk mund të dekretohet nga autoriteti monetar, por as nuk mund të imponohet. Ajo është një proces i vështirë që kërkon punë të vazhdueshme. Ajo kërkon rregulla loje dhe njohje të saktë të tyre nga të gjithë aktorët. Ajo kërkon zhdërvjelltësi, transparencë, luajalitet dhe mbikëqyrje të kujdesshme. Vetëm kështu aktorët e saj do të rrisin besimin reciprok ndaj njëri-tjetrit, si dhe ndaj organizatorëve dhe mbikëqyrësve të tregut.

Një bankë qendrore është aq e besueshme sa i besueshëm është vetë sistemi bankar. Është e vështirë të kuptohet se një treg flegmatik, me inventar të pakët instrumentesh financiare, me konkurrencë ende të ulët, të fitojë kredo, të zgjojë interesimin e investitorëve dhe t’i japë shtytje të forta formalizimit të ekonomisë, veprime këto, që në fund të fundit do të rrisnin besimin e publikut ndaj tregut financiar. Pra, konfidenca monetare është një aksiomë e cila vërtetohet çdo ditë, vetëm në qoftë se do të kemi një treg financiar likuid, të hapur dhe transparent.

Forcat e tregut janë më të efektshme, kur numri i pjesëmarrësve është i madh dhe kur principet e tregut njihen dhe përdoren në mënyrën e duhur prej të gjithë pjesëmarrësve. Ndërkaq, sentimentet e tregut janë si valët e detit. Ato vijnë e ikin. Sa më shumë të zhvillohet tregu, aq më të forta do të bëhen ato. Ne mund t’i shikojmë këto valë në ekonomitë ku tregjet financiare të zhvilluara janë forca drejtuese në ekonomi. E rëndësishme është që të ideojmë dhe të zbatojmë politika monetare, fiskale dhe politika të tjera ekonomike të mençura, me qëllim që t’i akomodojmë këto valë në mënyrë të përshtatshme.

Nuk do të doja që në fjalimin tim të ndalesha në detaje në segmentet e veçanta të tregut financiar, ku ne si sistem bankar jemi organizatorë dhe aktorë kryesorë. As nuk do të doja të bëja analiza për mundësimin e përfshirjes aktive të institucioneve të tjera financiare në to.

Ajo që do të doja të ndalesha në vijim, ka të bëjë me një debat të hapur të kohëve të fundit në Bankën e Shqipërisë. Tashmë është pranuar në shkallë të gjerë, se tregu i bonove të thesarit ka hapësira të mëdha për t’u zgjeruar dhe thelluar më shumë. Nga ana tjetër, të gjithë jeni dëshmitarë se, prej një periudhe disavjeçare, Banka e Shqipërisë ka hapur sportelet e saj për t’i shitur drejtpërdrejt bono thesari individëve.

Në gjithë debatin e ditëve të fundit, në asnjë rast, Banka e Shqipërisë nuk ka menduar se individët duhen të përjashtohen nga tregu primar dhe t’u jepet mundësia për të blerë bono vetëm nëpërmjet tregut sekondar.

Kështu, kam bindjen që rritja nga njëri vit në tjetrin e interesimit të popullatës për bonot e thesarit, ka qenë një proces i natyrshëm, i cili mbi të gjitha pasqyron rritjen e kuptimit publik mbi investimin dhe forcimin e besimit publik mbi ekonominë e vendit në përgjithësi.

Mendoj se aktualisht ka ardhur koha që ky biznes të drejtohet drejt sistemit bankar. Nga bashkëbisedimet e kohëve të fundit, bankat janë të interesuara për këtë biznes dhe janë të gatshme që të përfshihen në të. Sigurisht që jam dakord me idenë se ka nevojë për një zhvendosje graduale dhe të studiuar mirë, në mënyrë që pjesa e individëve në stokun e bonove të mos rrudhet. Unë i mirëkuptoj bankat për kostot që kanë, ashtu sikurse e kuptoj edhe parimin që çdo shërbim e ka një çmim. Gjykoj se në momentet që flasim, investitorët e vegjël e kanë kuptuar që nuk mund të fitosh for free.

Nga ana tjetër, mendoj se eksperienca e viteve të kaluara ishte e mjaftueshme në familjarizimin e individëve me përfitimet nga investimi në bonot e thesarit. Për rrjedhim, mendoj se ritmet e rritjes së kohëve të fundit do të ruhen duke e bërë të qëndrueshëm kontributin e publikut të gjerë në financimin e borxhit publik.

Gjithësesi, dëshiroj të sqaroj auditorin se, me çfarë thashë më sipër, nuk kam parasysh vetëm tregun primar të bonove të thesarit. Përkundrazi, do të inkurajoja bankat që të jenë më agresive në drejtim të tregut sekondar të bonove. Bëjani të qartë publikut se kushdo që është i interesuar, mund të skontojë bonot e tij në çdo moment, ashtu sikurse çdo individ që ka pak para mënjanë, në çdo kohë mund t’i drejtohet sistemit bankar jo vetëm për të depozituar, por edhe për të blerë bono thesari.

E shoh të arsyeshme që edhe roli i ndërmjetësave financiarë duhet rritur në përgjithësi. Sasia e parasë në qarkullim është e madhe. Kjo tregon se arkëtimet e biznesit vazhdojnë të flenë ose të konvertohen në mënyrë jo shumë inteligjente, kryesisht në pasuri të paluajtshme. Vetë Ministria e Financave mund të hapë sportelet e saj për t’i shitur drejtpërdrejt publikut bonot e thesarit. Qeveria duhet të ketë portofolin e saj të bonove të thesarit për të korrektuar pasaktësitë e ndryshme në planifikim, të cilat e kanë imponuar atë t’i drejtohet si alternativë marrjes hua nga ana e Bankës së Shqipërisë.

Nuk mund të rri pa i kujtuar sistemit bankar se tregu ndërbankar mund dhe duhet të përmirësohet. Në ditët e sotme, bankat tregtare shkëmbejnë një sasi të madhe likuiditeti me bankën qendrore. Por, duhet të intensifikohet edhe shkëmbimi i këtij likuditeti ndërmjet bankave tregtare. Kjo do të siguronte më shumë mundësi financuese dhe investuese për individët dhe firmat, përfshirë dhe bankat.

Bankat kanë gjithashtu mundësi t’i kushtojnë më shumë vëmendje tregjeve të valutës dhe të bonove të thesarit, në drejtim të thellimit dhe të zgjerimit të mëtejshëm të tyre. Kështu, përveç paraqitjes së instrumenteve financiare të reja, do të ishte gjithashtu e nevojshme të avancohej në përdorimin e instrumenteve ekzistuese. Këto përmirësime do të ishin në përfitim të ekonomisë në përgjithësi, pra, të individëve, kompanive dhe vetë bankave, por edhe të bankës qendrore dhe qeverisë. Kështu, individët do të kishin më tepër mundësi për të investuar kursimet e tyre, kompanitë do të mund të shfrytëzonin më mirë aktivitetet e reja të biznesit, bankat do të kishin përfitime më të larta dhe banka qendrore bashkë me qeverinë do të bëheshin më eficiente në zbatimin e politikave të tyre.

Fitimi i besimit të publikut, përmirësimet në sistemin bankar dhe thellimi i tregjeve financiare do ta bënte politikën monetare më efektive. Kjo politikë monetare më efektive do ta bënte më të qëndrueshëm stabilitetin e çmimeve. Çmimet e stabilizuara do të garantonin norma më të ulëta të interesit dhe rritje të lartë ekonomike.

Ritmet e larta të rritjes ekonomike janë një dukuri e kënaqshme, pasi janë kontribueset kryesore që ngushtojnë dallimet tona me pjesën tjetër të Evropës. Aktualisht, Shqipëria është një vend pak a shumë i hapur, që vazhdimisht tenton t’i afrohet Evropës dhe për më shumë, të integrohet në të.

Megjithatë, ka shumë gjëra për t’u bërë, ndonëse unë shoh dhe konstatoj shenja pozitive në ekonominë shqiptare. Sistemi i pagesave do të bëhet edhe më eficient. Ndërsa, besimi i publikut në sistemin bankar do të konsolidohet më tej. Njëkohësisht, politika monetare do të bëhet më efektive dhe më e përshtatshme për absorbimin e fenomeneve shock. Gjithashtu, ajo do ta përgatisë Shqipërinë më mirë për të gjitha llojet e bashkëpunimeve me vendet evropiane dhe ato joevropiane.

Me përmirësimin e sistemit financiar, rreziqet dhe kërcënimet ndaj sistemit mund të bëhen më të dukshme. Lëvizjet më të shpejta dhe më të mëdha të parasë në Shqipëri, midis individëve, bankave, kompanive, tregut financiar, bankës qendrore dhe qeverisë mbartin me vete edhe rritjen e ekspozimit më të madh të palëve ndaj njëri-tjetrit. Kjo është një çështje që i përket konceptit “stabilitet financiar”.

Së fundmi, unë mendoj se kemi shumë çështje mbi të cilat duhet të thellohemi gjatë punimeve të kësaj konference. Edhe njëherë, unë shpresoj se në vazhdimësi do të kemi prezantime me vlerë dhe interesante, jo vetëm për ekonominë e vendit tonë, por edhe për ekonomitë e vendeve të tjera.

Jam i bindur, siç edhe ju e dini, se shumë sfida të tjera na presin përpara.


Faleminderit.
 

Leopardii

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

per mua ky governatori nuk eshte shume ne rregull.
 

Jo anarkist

Primus registratum
Re: banka e SHQIPERISE bashke-fajtore per gjendjen e mjeruar te shqiptarve -3

Nuk po i kuptoj fare keto komente. Une jam i ri ne Albforum, por kam disa vite qe merrem me ekonomine shqiptare. Te gjithe keto arsyetime dhe akuza me shprese per te gjetur arsyen pse Shqiperia eshte ne kete nivel ekonomik sot, me duket se ndodhin thjeshte se jemi nje vend i prapambetur. Dalja nga kjo situate do te behet gradualisht, ndoshta per disa shekuj, sepse asnje vend nuk mund t'i kaperceje etapat historike qe ka kaluar e gjithe bota, pra primitivizmin, skllavepronarine, feudalizmin, borgjezine, revolucionin, kapitalizmin dhe postindustrializimin.
Per faktin se kemi rryma ndikimi dhe bollek informacioni, Shqiperia i ka kaluar pak te ngaterruara ne renditje, por gjithmone te plota, fazat e mesierme. Ne vitin 1925, nje hoxhe shqiptar shume i nderuar, Hafiz Ali Korça, botoi nje liber te quajtur "Komunizma apo mallkimi i njerezimit". Hoxha qe per nga lloji ishte i forte ne formimin llogjik te krijimit dhe zhvillimit, doli ne konkluzionin disa vite pasi komunizmi triumfoi ne Rusi, por ne nje kohe qe edhe ne Shqiperi po ndikonte nepermjet (who is the ******* ) Th.S. Nolit, se komunizmi ishte nje shpikje per te shpejtuar kalimin nga feudalizmi ne kapitalizem, ne ato vende ku ky proces nuk ishte kryer ende. Sipas kesaj llogjike, gjendimi sot ne epoken e revolucioneve te tipit France shekulli i XIX. Mos i kerkoni kot problemet tek Banka e Shqiperise.
 
Top