Alexander the Great

nela_kristi

Primus registratum
Re: Alexander the Great

heheh oki oki nje laqpsus i vogel por qe nga fis epiriot;-)kjo me interesonte....
Fillimisht postuar nga Ceasar:
[qb] kristina Aleksandri i Madh nuk e ka patur nenen Olimpian nga fisi i Kaoneve por nga fisi i Moloseve ndersa mamaja e Filipit ose gjyshja e Aleksandrit te Madh (Euridika) ka qene Ilire nga fisi i Linkesteve .Shkurt Aleksandri ka qene 3/4 e gjakut Shqiptar por greket le ta mbajne.Aleksandri nuk beri asgje per Iliret vetem per Helenet beri ate qe sot ata mburren.Ne nuk kemi pse te mburremi me Aleksandrin.Thjesht qe ai ishte Ilir dhe mbase nuk ishte i ndergjegjshem qe ishte ose le te themi shkurt ai i beri mu.t.in kultures dhe gjuhes ilire ne kembim te asaj greke.

Kaq kisha Kristina

ose ne qoftese do te bindesh hyr tek

www.greenspun.com Alexander the Great Forums dhe ka me shume Evidenca dhe fakte nga ato qe po them une.

Shendet dhe Bukuri /pf/images/graemlins/wink.gif [/qb]
 

Sacred

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Pershendetje!

Per kohen e Aleksandrit te Madh nuk ekzistonte koncepti i homoseksualitetit, pasi ky hyri me vone ne shoqerine njerezore. Prandaj ne ate kohe nuk perbente as turp, as krim e asgje tjeter te llojit. Pastaj avokatet greke i terhoqen akuzat. Per ushtaraket e asaj kohe biseksualiteti ka qene i zakonshem. Ajo eshte nje veper shume e bukur kinematogafike.
Ah edhe dicka, Aleksandri ka pasur te jemen Ilire dhe te jatin Grek. Por ai eshte arsimuar ne Greqi.
 

ledioni

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Si nuk egzistonte koncepti i homoseksualizmit? Madje ka qene me i perhapur atehere se tani.
 

tushi

Valoris scriptorum
Re: Alexander the Great

Dy herë nip në Iliri


E.Demo

Studiuesi i lashtësisë ilire dhe arkeologu Neritan Ceka shpjegon në këtë intervistë “rrembin ilir” të Aleksandrit të Madh, mbret i Maqedonisë së lashtë dhe shpjegon se burimet historike nuk dëshmojnë për prirje homoseksuale të heroit si fjala bie për figurën e antikitetit Cezari që cilësohej “burri i të gjitha grave dhe gruaja e të gjithë burrave”.

Cilat janë burimet origjinale më të besueshme dhe cilët autorë antikë që dëshmojnë historinë e Aleksandrit të Madh.
Nga autorët që kanë përshkruar jetën e Aleksandrit më i rëndësishmi është padyshim Arriani. Nuk është i kohës së tij dhe historia e tij është kodifikuar shumë, në periudhën perandorake, në kohën e Augustit dhe natyrisht disa shekuj pas vdekjes së Aleksandrit. Ndërkohë ka pasur disa historianë të famshëm që kanë trajtuar jetën e tij. Qoftë në kritere shkencore, por edhe në formën letrare.

Ç’mund të thuhet për “rrembin ilir”, origjinën e tij?
Të themi që Aleksandri është ilir nga origjina është e tepruar. Së pari, ai është maqedonas dhe maqedonasit nuk janë ilirë. Dallohet qartë nga autorët, pavarësisht se të dy popujt kanë shumë gjëra të përbashkëta. Arkeologjikisht janë shumë të afërt, po themi në periudhën e hekurit, objektet arkeologjike të gjetura në territorin maqedonas janë shumë të afërta me ato të gjetura në fushën e Korçës, ku në shek.V kemi mbretërinë ilire. Por nga ana tjetër, kur bëhet fjalë për Aleksandrin, në shek.IV, kur maqedonasit ishin popull që dalloheshin, qoftë nga ilirët, qoftë nga grekët, qoftë edhe nga epirotët. Dhe për këtë jemi të sigurtë edhe nga Straboni i cili thotë që “epirotët edhe maqedonasit, pavarësisht se mbanin veshje të ngjashme dhe i qethnin flokët pothuajse njësoj, flisnin gjuhë të ndryshme”. Pra, epirotët dhe maqedonasit nuk ishin i njëjti popull. Dhe në këtë rast dimë një gjë që i ati i Aleksandrit, Filipi II, u martua me një princeshë epirotase, Olimpinë që vinte nga familja mbretërore e Ajakidëve. Ishte e motra e Aleksandër Molosit dhe e bija Ajakidit, mbretit Molos dhe si rrjedhim, Aleksandri është nip në trojet e hershme iliro-epirote, por jo ilir.

Kjo është e vetmja lidhje?
Unë mund të them një gjë që Aleksandri kishte lidhje të ngushta me ilirët, jo vetëm për faktin që nëna e tij ishte ilire, por edhe gjyshja e tij, ishte me origjinë ilire, nëna e Filipit II të Maqedonisë, ishte një princeshë me origjinë ilire.
Pra ka një vërtetë në atë që thuhet se Aleksandri i Madh ka shumë lidhje me Ilirinë e lashtë dhe kjo është arsyeja që në kohën që u vendos krijimi i monedhës shqiptare, u vendos që të quhej LEK. Lek, ndoshta shumë pak e dinë që vjen nga Aleksandri i Madh dhe në Lekun e parë shqiptar ishte paraqitur dhe Leka i Madh, Aleksandri i Madh, me kalë.
Përveç të tjerave, ndërgjegja e lidhjes midis Aleksandrit edhe shqiptarëve është shumë e vjetër, nuk është një krijim i kohëve të fundit. I pari që e afirmon këtë ishte edhe vetë Skënderbeu që e quante veten epirot, duke u nisur pikërisht nga lidhjet që kishte me Pirron e Epirit. Duke e quajtur veten epirotas, në atë kohë gjithë pjesa ku s’ishin ndarë kufijtë e shtetit shqiptar, deri në Gjirin e Ambraksisë edhe nga autorët bashkëkohorë, madje edhe më vonë, quhej Shqipëri, pra Albani, tokat që quheshin shqiptare, por ndarja pas shek.IV pas erës sonë, gjithë tokat shqiptare morën emrin Epir. Qendra e Epirit të ri ishte Durrësi, ndërsa e Epirit të vjetër ishte Nikopolis, dhe kuptohet që gjithë tokat shqiptare që njihte Skënderbeu përfshiheshin në këto dy provinca të vjetra antike. Prandaj ai nuk e quan veten ilir, sepse ilirë u quajtën trevat e Dalmacisë kur në kohën e Skënderbeut jetonin sllavët dhe jo më ilirë, shqiptarë, dhe ai e quan veten me prejardhje epirotase. Pra ai e quante veten pasardhës të Pirros, por edhe të Aleksandrit. Përkrenarja e tij s’është gjë tjetër vetëm një përkrenare e Aleksandrit të Madh të Maqedonisë e cila dallohet se kishte në pjesën e sipërme të saj kokën e dhisë. E dëshmojnë edhe autorët antikë. Përveç të tjerave, një truk tjetër që bën Skënderbeu dhe historiani i tij Marin Barleti, është që e quan Mbret të Emathisë, duke u nisur nga Mati. Emathia s’është gjë tjetër veç emri i lashtë i Maqedosnisë së vjetër. Skënderbeu pretendon që krahina nga ai vjen që ishte pronë e Kastriotëve, Mati, s’ishte gjë tjetër vetëm trashëgimtare e tokave të Aleksandrit të Madh, Emathia.

Përse vazhdimisht mes nesh hapen debate për origjinën shqiptare të figurave të mëdha historike, se sa për kontributin që kjo figurë mund të ketë dhënë në kufijtë realë të Shqipërisë, qoftë të vjetër apo të re?
Patjetër kjo është ashtu si e thotë edhe Eqrem Bej Vlora që Shqipëria është vend shumë i vogël për ambicjet e tyre. Gjithmonë ata që kanë origjinë shqiptare kanë gjetur hapësirë për ambicjet dhe talentet e tyre, jashtë Shqipërisë. Po të përmendim me radhë Muhamet Aliun e Egjiptit, qoftë Qyprilinjtë e famshëm, ndoshta dhe Aleksandri, nëse nuk ishte ilir, ishte një nip ilir, siç thashë më përpara, gjë që jam i sigurtë, gjeti hapësirat e veta, jo në Iliri. Doja të thoja që Aleksandri u trajtua si armik nga ilirët. Të vetmen disfatë që ka pasur e ka pasur në Iliri, në vitin 345 ku u thye nga ilirët në Pelion, në Selcën e Poshtme të Pogradecit. Dhe ai nuk guxoi më t’u kthehej ilirëve.

A do të rreshtoheshin edhe në ushtrinë e Aleksandrit?
Patjetër që në ushtrinë e tij ka pasur ushtarë ilirë. Ka një hamendje që në një moment të vështirë në fushatën e Mesopotamisë, u është drejtuar në gjuhën e vet, që mendoj të ishte gjuha iliro-maqedone. Kjo është e thënë nga autorët antikë, por ne nuk mund të themi realisht cila ishte maqedonishtja e afërt me ilirishten. Nga komandantët e tij më i famshmi ishte Ptolemeu, ose Ptoleme Lagu që është me origjinë nga Maqedonia Perëndimore, krahinat kufitare me ilirët dhe shumë herë është trajtuar nga historianët si person me origjinë ilire.

Sipas jush çfarë cilësish e bëjnë Aleksandrin të madh?
E para e punës ai ishte nxënës i Aristotelit dhe dihet që Aleksandri ka qenë edhe një mendimtar, pavarësisht se nuk pati kohë që ta zhvillojë këtë talent. Ndoshta kjo i dha gjithë mundësitë të krijonte imazhin e një shteti multietnik dhe multikulturor, ku u gatua e ardhmja e kulturës evropiane.
E dyta ka qenë trimëria që vinte nga vetë natyra e popujve në periferi, siç ishin maqedonasit apo vetë ilirët me mbretërit e tyre, veçanërisht me Bardhylin për të cilin mund të themi se ishte po aq i madh sa i ati i Aleksandrit, Filipi II dhe e theu atë dhe paraardhësit e tij në disa beteja.
Cilësia e tretë, Aleksandri ishte një prodhim i kohës, kohës së ndryshimeve të mëdha, të mënyrës së re të prodhimit, të përhapjes së kulturës greke në hapësira të mëdha të cilat u angazhuan në atë kohë në sistem të ri shoqëror.

Mbi çfarë burimesh mbështetet homoseksualiteti i Aleksandrit?
Më duket kjo është diçka e tepruar, sepse autorët e filmit nisen nga fakti i asaj që quhej eteria që ishte një miqësi e vendosur midis luftëtarëve, qoftë në shoqërinë greke, aq më shumë në atë maqedonase. Etaroi del për herë të si institucion gjatë kohës së Filipit II dhe pastaj zhvillohet gjatë kohës së Aleksandrit. Gjeneralët e tij të famshëm, veçanërisht Kliti, të cilin ai në një diskutim edhe e vrau, ishin kundra marrjes së zakoneve lindore, duke qenë të edukuar me kulturën greke, antipersiane. Aleksandri nuk bën pjesë në personat e cilësuar si homoseksualë, siç ishte për shembull, rasti i Cezarit i cili cilësohej si “burri i të gjitha grave dhe gruaja e të gjithë burrave”. Një gjë të tillë nuk e kam dëgjuar asnjëherë për Aleksandrin, besoj se është një truk i filmit se sa një e dhënë historike.
Në mbyllje dua të them se si për njerëzit e shquar të lashtësisë ka shumë mite, por për fat të keq pjesa më e madhe e miteve që tentojnë drejt heroizimit ose drejt një Aleksandri njeri, por në nivele banale, janë krijime të kohës së sotme.


11/01/2005


web page
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Sipas filmit,besimi i ushtareve/gjeneraleve ne Apollonin(zotin e drites)ishte i madh.dihet qe ky ishte zoti i Ilireve,pra nuk ishim aq te "varfer"(historikisht) sa e mendojne njerezit.
Ne filmat e vjeter mbi romaket apo Greket nuk permendet asnjehere emri Ilir,ndersa ne keto filmat e fundit gjithnje e me teper po del ne pah edhe prezenca e Ilirerve ne vendosjen e fateve te njerezimit!!
E nesermja mund te na sjelle te reja shume te dobishme per racen tone Ilire(ne qoftese ne vete nuk e prishim me filoarabizmin e tepruar qe po vihet re kohet e fundit) /pf/images/graemlins/wink.gif
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Alexander the Great

Jo po nuk jemi vetem ne qe themi qe Leka i Modh ka qen shqiptar. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Sir William Woodthorpe Tarn, of the British Academy, regarded worldwide as having written the definitive work on Alexander the Great, states in the opening paragraph of his book Alexander the Great that "Alexander certainly had from his father (Philip II) and probably from his mother (Olymbia) Illyrian, i.e. Albanian, blood!"* During Rose Wilder Lane's visit to Albania in 1921 resulting in the publication in1923 of her book Peaks of Shala, she heard the following rather extraordinary rendition of Albanian oral history about Alexander the Great from an Albanian elder: "There was at that time two capitals of the united kingdom of Macedonia. There was Pela, between Salonika and Manastir, and there was Emadhija**, the old capital, lying in the valley which is now Mati (a high, fertile plateau north of Tirana, near the coast of northern Albania - ED). "Alexander's father, Filip the Second had great houses in both Pela and Emadhija, and before Lec i Madhe was born, his mother left Pela and came back to the original capital, Emadhija. It was there that Lec i Madhe was born, and there he lived until he was out of the cradle and rode on a horse when he first went down into Pela to see his father who came from the city to meet and see his son for the first time. "Filip the Second was very proud of his son, and his pride led him to the one great foolishness of a good and wise king. He said that he would make Lec i Madhe king of the world, and that was well enough, but he thought to be king of the world a man must be more learned than he himself. Whereas all old men who have watched the ways of the world know that to be strong and ruthless will make a man powerful, but to be learned makes a man full of dreams and hesitations. "In his pride and blindness, Filip the Second sent to Greece for an Albanian who had learned the ways of the Greeks, and to that man he gave the boy, to be taught books. (The Albanian's) name was Aristotle, and he came from a family of the tribe of Ajeropi, his father having gone to a village in Macedonia and became a merchant there. Being rich, he sent his son, who was fond of thought rather than of action, to learn the Greek ways of thinking. And it was this man who was brought by Filip the Second to teach his son."***
 

gentilushi

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Permenden fjalet si Ilir,Iliria na filmin Alexander te Oliver Stone?????

Ne cfare filmash te tjere permendet emri ilir apo emri Iliria.????
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Fillimisht postuar nga Ceasar:
[qb] Permenden fjalet si Ilir,Iliria na filmin Alexander te Oliver Stone?????

Ne cfare filmash te tjere permendet emri ilir apo emri Iliria.???? [/qb]
Po permendet,shife se e degjon vete,eshte permendur gjithashtu edhe tek filmi "Gladiatori".

Nje pershkrim me profesional te Aleksandrit te Madh na jep edhe historiani me fame nderkombetare Halil Sinani(keshtu e ka me duket,nuk jam i sigurte)i cili jep fakte shumne te besueshme per ngjarjet e asaj kohe,fakte te bazuara ne sa e sa historiane boteror!!
 

MLK

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Alexander i madh mund te kete qene e mund dhe te mos kete qene pede e kjo eshte e veshtire qe te vertetohet pasi mjafton te shohesh periudhen qe ka jetuar e nga brezi ne brez e verteta eshte transformuar aq shume sa qe nuk mund te pretendosh saktesira mbi supozimet qe behen. Ashtu sikurse asnje nuk mund te konfirmoje qe Enver Hoxha ka qene pede dhe pse shume llafe jane hapur. Pra kjo histori eshte nje absurditet i madh dhe sherben shitjen e miliona mediave te shkruara neper botesi dhe i sherben si publicitet mediatik falas filmit te Oliver Stone. Ky eshte kapitalizmi e mos u çuditni nese nje dite mesoni se keto lloj llafesh mund ti ket hapur dhe vete shtepia prodhuese e filmit apo te tjere ndermjetes te kesaj natyre.
 

Nadia81

Primus registratum
Re: Alexander the Great

[
Sipas kesaj qe thote ky anglezi jot LR, i bie qe dhe Aristoteli te jete shqiptar!Hajde c'vete. Me sa kam degjuar edhe Napoleoni doli arberesh nga Korsika. Ore po do lini ndonje te madh per boten apo te gjithe per vete do ti mbajme?S'do cuditesha nqs Hitleri do dilte me origjine shqiptare!
 

OROSHI

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Fillimisht postuar nga Nadia81:
[qb] [
Sipas kesaj qe thote ky anglezi jot LR, i bie qe dhe Aristoteli te jete shqiptar!Hajde c'vete. Me sa kam degjuar edhe Napoleoni doli arberesh nga Korsika. Ore po do lini ndonje te madh per boten apo te gjithe per vete do ti mbajme?S'do cuditesha nqs Hitleri do dilte me origjine shqiptare! [/qb]
Cfaj kemi ne qe ishim komb i zgjuar?? /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Nadia81

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Fillimisht postuar nga OROSHI:
[qb]
Fillimisht postuar nga Nadia81:
[qb] [
Sipas kesaj qe thote ky anglezi jot LR, i bie qe dhe Aristoteli te jete shqiptar!Hajde c'vete. Me sa kam degjuar edhe Napoleoni doli arberesh nga Korsika. Ore po do lini ndonje te madh per boten apo te gjithe per vete do ti mbajme?S'do cuditesha nqs Hitleri do dilte me origjine shqiptare! [/qb]
Cfaj kemi ne qe ishim komb i zgjuar?? /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
Orosh, dhe sa mire dime ta mbajme fshehur /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif pale? /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Fillimisht postuar nga Achilles:
[qb] interpretimi i homoseksualizimit te lekas, vjen kryesisht nga historian nordic. njerez nga kjo ane e botes e kane mendjen shume..how do you say.. perverted. pra cdo kontakt midis dy burra e interpretojn sexualisht,njerez te tille nuk e kane fare konceptin e dashurise vllaznore. kjo gjithashty shpjegon pse shperndarja e homoseksualiitetit eshte me e larte ne kto zona, afersisht 1/3 e popullsise me sa di une. londra pershembull ka komunitetin peder me te madh ne bote. Argumenti me te cilin kto le ti quajm... individe... arsyetojn lekan si homoseksual eshte se ai mbasi shoku i tij i ngusht, Haphastion vdiq ne betej, leka i madh kaloj dy dite vetem me trupin e tij nga hidherimi. kjo sdo te thote qe leka ishte peder. po prape se prape ky interpretinm i degjeneruar eshte transmetuar tek direktor filmash akoma me te degjeneruar, si oliver stone, qe kerkon te provokoj dhe te insultoj kedo vetem per te bere dy pare. [/qb]



Shumi i sakte ky mendim.

Kete ma ka thene nje vajze huaj q kishte te dashur shqiptar , thoshte;

I dashuri im (shqiptar) kur takon shoket i shkelqejne syte, ja plas muhabetit me ore te tera,kurse kur me takon mua eshte i ftohte ndaj meje.
 

ledioni

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Aleksandri i Madh gjithe jeten e tij e mbajti veten djale te Zeus-Amonit. Ai nuk luftonte as per Greqi as per Maqedoni e as per Iliri. Ai kerkonte fundin e botes, dhe kete ishte i vendosur ta arrinte qofte me greket, qofte me maqedonasit, qofte me persianet. Megjithate mbetet me origjine nga Iliria.
 

ilirjan

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Balli dhe hunda e Aleksandrit jane karakteristike shqiptare.

Gjate ceremonise se pagezimit te Aleksandrit u ther nje dash me brire te gjata (per nderim te ZEUSIT) ku gjaku duhej te derdhej ne toke.
Sic ishte zakon te ftuarve ju servir BUKVALE (zakon ky qe praktikohet edhe sot tek familjet shqiptare)
 

KSC2-303

Primus registratum
Re: Alexander the Great

Fillimisht postuar nga tushi:
[qb] Dy herë nip në Iliri
Studiuesi i lashtësisë ilire dhe arkeologu Neritan Ceka shpjegon në këtë intervistë “rrembin ilir” të Aleksandrit të Madh, mbret i Maqedonisë së lashtë dhe shpjegon se burimet historike nuk dëshmojnë për prirje homoseksuale të heroit si fjala bie për figurën e antikitetit Cezari që cilësohej “burri i të gjitha grave dhe gruaja e të gjithë burrave”.

Mbi çfarë burimesh mbështetet homoseksualiteti i Aleksandrit?
Më duket kjo është diçka e tepruar, sepse autorët e filmit nisen nga fakti i asaj që quhej eteria që ishte një miqësi e vendosur midis luftëtarëve, qoftë në shoqërinë greke, aq më shumë në atë maqedonase. Etaroi del për herë të si institucion gjatë kohës së Filipit II dhe pastaj zhvillohet gjatë kohës së Aleksandrit. Gjeneralët e tij të famshëm, veçanërisht Kliti, të cilin ai në një diskutim edhe e vrau, ishin kundra marrjes së zakoneve lindore, duke qenë të edukuar me kulturën greke, antipersiane. Aleksandri nuk bën pjesë në personat e cilësuar si homoseksualë, siç ishte për shembull, rasti i Cezarit i cili cilësohej si “burri i të gjitha grave dhe gruaja e të gjithë burrave”. Një gjë të tillë nuk e kam dëgjuar asnjëherë për Aleksandrin, besoj se është një truk i filmit se sa një e dhënë historike.
Në mbyllje dua të them se si për njerëzit e shquar të lashtësisë ka shumë mite, por për fat të keq pjesa më e madhe e miteve që tentojnë drejt heroizimit ose drejt një Aleksandri njeri, por në nivele banale, janë krijime të kohës së sotme.

web page [/qb]
"Eteria"
Bëhet fjalë për institucionin e vëllazërisë, vllam, vllami, vllazni. Nuk është çudi që një pjesë e madhe e atyre që përgjigjen kuturu pa ditur gjëra thelbësore (sidomos ata që hanë propagandën bashkë me mëngjes, pa parë se ç'hanë) mos t'a kenë dëgjuar kurrë këtë. Shqiptarët dhe arbërorët e kanë praktikuar vllaminë deri në fillimet e 1900 (rastësi dhe kjo?!). Për këto ka dokumente historike në Shqipëri dhe çdokush mund t'i studiojë. Shokët e ngushtë, shokët e armëve, apo trimat e krahinave të ndryshme të njohur mes vështirësive të jetës, luftimeve apo përqasjeve ideologjike lidhnin "vllami" me njëri-tjetrin (pra bëheshin vëllezër ndonëse nuk ishin realisht). Kjo bëhej deri dhe me pirjen e një sasie simbolike të gjakut të njëri tjetrit, etj. Duke shkuar sipas të njëjtës mënyrë interpretimi që i bëjnë regjisorët e Hollivudit "Eterias" rezulton se tërë trimat shqiptarë gjatë shekujve kanë qenë e janë homoseksualë por nuk e dinë. Kështu sipas këtyre standardeve të sjelljes, siç gjykojnë sot matanë kontinentit, ne jemi komb homoseksual, por nuk e dimë! Mësojeni pra, "të pacivilizuar"!

Fillimisht postuar nga Achilles:
[qb]
Dhe ta thashe dhe njeher nuk ekziston asnje fakt qe tregon homoseksualizmit te greket apo romaket. Po deshe lexo herodotus, thycedidies, plutarchun, s'ke per te gjet gje. librat e tanishme jane interpretime te bera me vone pa baze pa fakte, thjesht interpretime te nje mendje te semur. GAbimi me i madh qe nje njeri mundet te bej eshte te gjukoj ate periudhe me mentalitetin e tanishmen. Besoj se kte e kane thene shume parafoles.[/qb]
Homoseksualizmi në Greqi ishte i dënuar moralisht dhe nuk praktikohej, megjithatë njihej si përjashtim i natyrës dhe personat e tillë veçoheshin nga populli.

Çka thuhet nga parafolësi ia vlen të lexohet MIRË. Mendjemadhësia dhe vendosja e statusit "tabu" që i bëjnë çështjes homoseksualizmit tipa si the_buzz në shkrimet e mëparshme (dhe më gjerë në Amerikë e gjetkë), tregon se njerëz të tillë e shikojnë realitetin historik pas xhamash të deformuar, ose krijojnë një realitet të tyrin historik, sipas pëlqimeve të tyre e sipas mendësisë "moderne", pa studiuar aspak traditat e zakonet e popujve rreth të cilëve japin mendim. Kjo duket qartë dhe tek filmi në fjalë. Ku është e parë që u dashka interpretuar Leka sipas traditave e zakoneve të popullit të vet; e si do ia paraqisim ne ato tradita "barbare" e "primiteve" apo "të pakuptueshme" shikuesit amerikan, që sot ka vlera të reja, morale të reja. Pastaj mbetet dhe reklamimi! Pse të shkoj ta shikoj unë filmin. Yyyy po hajt pra se ka dhe homo, qisin Aleksandrin Dhë Grejt e qisin homo mër ej. yyy, hajt ta shofim. Dekadenca e shoqërive multi-kulti. Më vjen keq që disa shqiptarë bien pre e propagandës boshe të Hollivudit.
 
Top