“TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

I love new york

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

sionizmi qe thoni ju shqip a eshte e njejta fjale/kuptim me zionism??
 

Dolores

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Yep yep smth like that..po me trojan e shpata ne vend te levizjes cifute /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Nadia81

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Mua "Troy" nuk mu duk aq keq kur e pashe. Kuptohet faktet historike ishin shtremberuar shume( Agamemnonin e vret gruaja pas lufte psh dhe kurresesi Hektori psh, e detaje te tjera) por ne pergjithesi s'mu duk aq i dobet sac e beri kritika. I vetmi qe s'me pelqeu fare ishte Brad Pit! Roli i Akilit ishte nje nga punet me te dobeta qe ka bere ndonjehere qe kur eshte bere i famshem, megjithate mua vazhdon te me pelqeje si aktor.
 

gavros

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Më fal o byrazer po ja ke fut kot më duket. Çlidhje ka sionizmi me historine e luftës së Trojës, unë s'arrij ta kuptoj.Ke të drejtë nuk është mbështetur në veprat e Homerit, po më thuaj të paktën një film që mbështetet verbërisht në historinë e shkruar ose në libra?
Dhe sa për dijeni Iliada flet vetëm për vitin e fundit të luftës dhe është më shumë një himn mbi Akilin dhe Hektorin, e mbyllet me djegien e trupit të Hektorit. Vazhdimi i luftës jepet në Odiseja. Po çrëndësi ka , se mos historia shkruhet duke u bazuar në filma?
Edhe Gladiatori e mori temën nga jeta e Spartakut, tani s'ju përmbajt historisë, e pastaj?Si film është i përkryer, :thumbsup:
edhe Troy është shumë i bukur. :thumbsup:
 

Presidenti

Forumium maestatis
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

arturi eshte vete "abbastanza immaginaroi" sa duke qene se dhe burimet mbi te jane fantazi, pse te mos jete fantazi dhe shkrimet a trillimet me pas.


Nese dikush ngrihet e nxjerr vampiret pederaste ,ma merr mendja shoqata "Vampiret e bashkuar per identitet, VBI-ja /pf/images/graemlins/laugh.gif ) do protesonte...por deri sa s'ka vampira, legjeda e pare s'ka pse limiton te dyten!!! /pf/images/graemlins/smile.gif
 

Presidenti

Forumium maestatis
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

po normal...historia na verteton vetem konkliktin greko-trojan...agamemnonerat...akilerat....odisete e itakes...penelloperat, jane kopirait i Omerit /pf/images/graemlins/smile.gif
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Per te gjithe naharet dhe ata te vobekte qe nuk e shohin sionizmin(zionizmin) si dirigjent i kesaj bote, ja se si, në njëfarë mënyre, mori fillesën lufta e Trojës(1250 B.C.), një nga luftrat më të përgjakshme të njerëzimit:

Në dasmën e Peleut me Tean (ose Thetin), prindër të Akilit, Zeusi nuk kishte ftuar Erisin, perëndinë e grindjes. Erisi, si pasojë e kësaj, vendosi një mollë të artë në tryezë para fillimit të dasmës, ku shkruhej: “Më të bukurës!”. Perënditë u futën në grindje duke pretenduar secila për vete mollën e artë, sidomos Hera (mbretëresha e perëndive), Athinaja (perëndia e urtësisë) dhe Afërdita (perëndia e bukurisë). Pasi Zeusi pa se gjithçka po shkonte keq, u vendos që ta shpallte një i vdekshëm, njjë fëmijë, se cila ishte perëndia më e bukur për të marrë mollën e artë.
Në një lëndinë gjendej një bari (VINI RE FJALËN SHQIPE BARI!) riosh e i pashëm. Ky ishte një nga djemtë e mbretit Priam të Trojës (ose Ilionit), Paridi. Tri perënditë iu shfaqën djaloshit dhe e pyetën se kujt do t’ia jepte ai mollën e artë. Hera i premtoi se po t’ia jepte asaj, ajo do ta bënte njeriun më të fortë në botë. Athinaja i premtoi se po t’ia jepte asaj, ajo do ta bënte njeriun më të ditur në botë, ndërsa Afërdita i premtoi se do t’i jepte vajzën më të bukur të botës po t’ia jepte asaj mollën. Paridi vendosi për Afërditën. Dhe, pas disa vitesh, Afërdita e mbajti premtmin…
Kur Helena u martua me Menelaun (kjo s’e njihte ende Paridin), mbretin e Spartës, dhe motra e saj, Klitemnestra, me vëllanë e Menelaut, Agamemnonin (mbret i Mikenës), ishin të ftuar shumë mbretër e princë midis të cilëve Helena do të zgjidhte. Mbretërit e pretendonin të gjithë bukuroshen dhe, para se Helena të zgjidhte, premtuan mes njëri-tjetrit se do ta pranonin zgjedhjen e Helenës dhe do të ndëshkonin keq atë që prishte dhe nuk respektonte këtë zgjedhje. OSE, TË PAKTËN, KËSHTU NA TREGON HOMERI TEK “ILIADA”!
Dikur, Paridit i bie rruga në pallat dhe vendos që të ikë fshehurazi me Helenën për në Trojë. Oborri mbretëror trojan e pranoi këtë vendim të Paridit (+Afërditës) dhe po kështu edhe populli. Kurse lidhja e pricërve, jo! Kështu u organizuan për në luftë, me në krye mbretërit më në zë të kohës: AGAMEMNONIN, MENELAUN, ODISEUN, AKILIN, AJAKSIN, NESTORIN, DIOMEDIN, etj.

Tani, mund të shtoni edhe ju të tjerët që njhni episode interesante nga Lufta e Trojës, nga kampi i akejve apo trojanëve, nga Olimpi, etj. Problemi është se regjizori na e ka paraqitur luftën si një grabitje të pashkak mbretërie dhe si një hakmarrje të rëndomtë kushërinjsh. Pra, i qenka tekur Agamemnonit të mbështesë të vëllain (të cilit i iku gruaja) dhe - një rrugë e dy punë - hajde të plaçkisim Trojën duke ia mbushur mendjen edhe do princërve të tjerë… Ç’gajasje hollivudiane!!!
/pf/images/graemlins/laugh.gif
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Më e keqja është se Akili, kur njihet me Briseidën e bukur, kjo i thotë se na e paskësh kushëri Hektorin(!!!). KURSE MË E FORTA NË BOTË ËSHTË SE PATROKLI SHOKU I NGUSHTË I AKILIT, SIP. HOMERIT) NA QENKËSH KUSHËRI I AKILIT. Ja ku e nxorri kokën regjizori hollivudian se, meqë Hektori i kishte vrarë ‘kushëririn’ Akilit, Briseida i kërkonte Akilit të mos e ndëshkonte Hektorin meqë ishte kushërirë e tij. Çfarë rrumpalle, sidomos po të shtojmë se unë kam qeshuhr me lotë kur pashë se si Hektori vret në një betejë, me një të rënë shpate, AJAKSIN. Ha-ha-ha-ha-ha-haaa… Të hëngërt mortja, mo regjizor! Ç’ke dashur të tregosh me këtë, sepse Ajaksi i Madh (kështu quhej ai nga prijësat), djali i mbretit të Salaminës, vdiq pas një marrie që i shkaktoi Athinaja, mbrojtësja e Odiseut, kur Ajaksi tentoi të dyluftonte me Odiseun për të marrë armët e Akilit të vdekur. Ajaksi, pra, vrau veten, në dëshpërim e sipër, sepse kishte kryer një veprim makabër pasi ia caktuan Odiseut armët e Akilit; në verbëri të plotë, Ajaksi kishte masakruar dhjetëra dhen, të cilët i ishin dukur si njerëz. Kur erdhi në vete, ishte shumë i dëshpëruar që shumë të vdekshëm i kishte kundërshtarë (Agamemnoni dhe Menelau nuk donin as ta varrosnin pas vdekjes, por i bindi Odiseu vetë që ta varrosnin). Po regjizorit nuk ia ka dashur puna të shtonte edhe ca sekonda film me vetëvrasjen e Ajaksit, por ia ka dashur puna ta paraqiste si të vrarë nga Hektori, se donte të tregonte madhështinë e Hektorit, veprim i cili e fyen kujtimin e Hektorit edhe sot e kësaj dite, sepse i tillë hero nuk ka pasur e nuk ka nevojë për ekzagjerime që e kalojnë përmbledhjen homerike. Hektori ishte ai që ishte edhe pa vrarë Ajaksin, se në fakt NUK E KA VRARË AI.

Por gabimi apo qëllimshmëria më e rëndë e regjizorit u pa kur Akilin na e nxorri sikur qe gjallë kur u mor Troja (këtu nuk po di çfarë shenje pikësimi të vë më :eek: ). Akili i ndjerë u vra nga Paridi. As Paridi, as Akili e askush nga të vdekshmit nuk e dinte se ku e kishte pikën e dobët Akili. Teti (apo Tea), e ëma e Akilit, një perëndi, e kishte zhytur Akilin e sapolindur në lumin … (tani e harrova emrin), i cili i kthente në të paprekshëm (lexo: që nuk plagosen a vriten nga jashtë) njerëzit e lagur me të. Por Tea nuk e kishte zhytur dorën e vet dhe thembrën e majtë (më duket, po ç’rëndësi ka) të djalit të saj, Akilit. Pra, pika e dobët e Akilit ishte thembra, po s’e dinte askush, as ai vetë, se po ta dinte, e mbronte. Paridi, në dëshpërim e sipër, kohë pas vrasjes së Hektorit nga Akili, hipën në një nga kullat e mureve të Trojës dhe sheh helenët apo pellazgët pushtues teksa kishin ngritur një fushim aty përballë. Distanca për të lëshuar harqe e heshta ishte e largët, por Paridi i drejtohet Apollonit dëshpërimisht që t’ia drejtojë heshtën për nga Akili. Apolloni ia plotëson dëshirën Paridit, duke qenë se Akili kishte dhununar një statujë/tempull të Apollonit dhe nuk i honepste fort perënditë. Akili vdes, sepse heshta e godet në thembër. Pas kësaj dite e pas një varrimi nga më madhështorët e kohës, GJITHNJË SIPAS HOMERIT/PËRMBLEDHJES HOMERIKE, fillon sherri mes Odiseut e Ajaksit për armët e Akilit. I urti Nestor, një mbret plak me mjekër të madhe (shihni emrin: NESTOR = LESHTOR, sepse n=l, bazuar në dukurinë gjuhësore të dalluar p.sh. në fjalët e tipit “nalt”=”lart”, etj. DHE sepse s≈sh), e shmang sherrin duke ia lënë disa robërve të vendosin, si asnjanës, nga ku del humbës Ajaksi…
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Megjithatë, qëllimi i regjizorit duhet të ketë qenë që ta nxirrte Akilin një palaço dosido, dhe jo një gjysmëperëndi siç ishte, sepse regjizori nuk kishte futur asnjë perëndi në film dhe nuk e kishte përmendur aspak në film ndikimin e tyre në zhvillimet e luftës, paraluftës dhe pasluftës. D.M.TH., të përmendësh Luftën e Trojës (një nga më të përgjakshmet dhe më të gjatat e historisë, meqë janë gjetur edhe dokumenta) pa përmendur perënditë (lexo: kultin ndaj perëndive/besimin politeist), do të ishte njësoj sikur të jepje një përmbledhje të luftës së Napoleon Bonapartit pa përmendur fare Rusinë. Ose gjejeni vetë një krahasim më të denjë! Regjizori ka dashur me siguri të flasë për paqen, mëshirën, burracakërinë në dyluftim (kur gjoja Paridi na ikërka nga dyluftimi me Menelaun, se donte të rronte për Helenën (?!?!?!), jo se e largoi me zor Afërdita, perëndia e tij mbrojtëse) e të tjera virtyte kristiane e sioniste. Ku kishte mëshirë në ato kohë mor regjizor paremadh i Hollivudit sionist??? Në ato kohë (1250 para Jezu Krishtit) mbreti ishte mbret, perëndia perëndi dhe skllavi skllav. Oj, na paska qenë Akili brenda kur u mor Troja!!!

Leqë autori i palo-filmit nuk e tregon as me hamendje e përafërsi se përpjekja për Trojën zgjati dhjetë vjet (në film të jepet përshtypja sikur zgjat dy a tri javë), por nuk na nxjerr në skenë as Kasandrën, motrën falltare të Hektorit, Paridt, Eneas, e cila kishte kriza e haluçinacione herë pas here. Kasandra, siç duhet ta dijë çdo njeri njohës i histori antike, parashikoi se Kali i Trojës, të cilin akejtë e kishin lënë si gjoja-dhuratë nga humbja. Kasandra ulëriu që trojanët të mos e fusnin kalin e drunjtë brenda, se paraqiste rrezik, por s’e dëgjuan. Po kështu parashikoi edhe trojani tjetër, Laokonti, por këtë s’po ia kërkon njeri regjizorit.

Kështu, pra, dihet tashmë që qëllimi i mjaft filmave të Hollivudit është të promovojnë doktrinën monoteiste kristiane dhe të shfarosin apo tjetërsojnë besimet e kulturat e tjera, sidomos ato politeiste. Filmi "Troja" është një dëshmi e gjallë, ku regjizori i transmeton publikut të gjerë se edhe në kohët e para tre mijë viteve ka ekzistuar kulti hebraiko-kristian i mëshirës, dhembshurisë, hakmarrjes pas shpine. Kujt ia shet Hollivudi këto dëngla sioniste??? :rolleyes: Normalisht që injorantëve!

Injorantë të të gjitha vendeve, bashkohuni e shihni në DVD-të tuaja filmin më të fundit të Hollivudit "TROJA"!
 

bebivogel

Forumium maestatis
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

e pse duhet te shkruash ne kete menyre edhe me BOLD pale injorantet... pak a shume ketu te tere e dime si eshte shkruar neper libra... edhe kush e sheh e sheh per qejf ... e jo duke analizuar se sa i eshte permbajtur regjizori librit... do ishin bere 3 dite film e jo 3 ore ...

pfff :shrug:
 

Vis Elbasani

Forumium praecox
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Shiko, qe ta sqaroj edhe per "hajdutin e hurmave" dhe per te tjeret qe nuk po e kapin ende fillin e muhabetit. Dakord qe regjizori ka dashur te nxjerre jetet e Akilit dhe hektorit si paresore, por duke zgjedhur titullin "Troja" ka minimizuar te gjithe elementet histori-formues e luftëbërës, duke i derguar telespektatorit nje mesazh gjysmak, metafizikisht te derrmuar dhe historitransformues. Gjithashtu, nese ketij pisit hollivuds e te gjithe producenteve e skenaristeve te tij do t'i ishte shkrepur te na fliste vecse per Akilin e Hektorin, le ta titullonte ndryshe filmin e tij! Konkretisht, ju duhet ta keni pare edhe filmin Zemerimi i Akilit, me aktorin shqiptar Bekim Fehmiu ne rolin e Akilit. Ketu flitet edhe per heronj te tjere te Trojes, edhe per perendite, dhe filmi korri sukses pa asnje proteste ne kohen e tij (vitet 70 a 80).

Kurse tani, del nje regjizor, ia fut nje version te fundit te "Trojes", flet vetem per Akilin e Hektorin, te cilet i sakaton ne personazh, zgjedh titullin "Troja", nuk behet asnje proteste nga shumica derrmuese e kritikeve te huaj dhe, ne rastin kur behet nje proteste sado modeste si kjo imja/jona, behet nami. Po vriteni pak mendjen se c'mesazh ju dergon regjizori pasi keni pare nje film, apo mjaft qe hengret kokosha ne kinema me te dashuren, ë? :book:

Mesoni historine tuaj, o shqiptare te paditur, se e keni jo vetem më te bukur se cdo film i Hollivudit, por edhe me te lashte e me te mrekullueshme! :book:
 

personazh

Valoris scriptorum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

ty tu shtoft durimi vllajo per te shkrujt, se durimi eshte virtyt.

mesa kapa une, nuk eshte se po te kundershto njeri faktin qe regjizori ja ka fut per pune historie simas qejfit te vet. per punen e mesazhit qe ka desh me percjell ate e shef seicili simas cepit te vet te te pames. se sionist, se hamburgaxhi se naigjo tjeter, qoft me jete. shyqyr historine e dime pak a shume, e ne mos e ditshim do e lexojme ktu ku e ke shkrujt ti e ja ku u zgjidh puna.

me te mira.

Akili per mu eshte me persmari se Hektori! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

gurax

Pan ignoramus
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Ja, kjo eshte tolerance! /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

personazh

Valoris scriptorum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

te tille filma pranej behen legjenda, sepse nepermjet luftes te kultivojne tolerancen ne gjak. falimnerit falimnerit publikut /pf/images/graemlins/tongue.gif
 

Ema

Goddes
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Te lumte ***** o Viso!
:lol:

E hodhi mollen ky,ec tashi per flokesh... :lol:
 

Dolores

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Aman se kto copy&paste tipat kan zvendesuar opinionet gjeniale te shume antareve ktu qe ta kishte enda ti lexoje :rolleyes:
 

bard

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

vis elbasani, te lumte per historin qe ke shkruar.a e ke perseritur iliaden dhe odisene para se me i shkru gjithe keto gjera aaaaaaa.
ta kishte ditur regjizori se do ti kishe bere te gjithe kete kritike ta siguroj qe nuk do ta kishte bere filmin.
po ti a nuk mundesh me ja mbush mendjen vehtes se ndoshta autori nuk e ka bere me perendi e me pallavra sepse nuk ka dashur te perdore efekte speciale te tepruara qe te dali pastaj nje matrix ne vitet 1250 p.e.s ose ndoshta ai eshte nje regjizor realist qe nuk i beson perendive te diellit,aferditen,etj etj etj se jane shume e nuk po i permendi,pastaj sa per kohen qe ka trajtuar ai ne film,pra duket sikur ka trajtuar vec 4-5 jave te luftes,nqs e ke pare filmin "closer" me julia roberts ku kalonin vitet si te ishin dite dhe aktoret as nuk u plaknin as nuk ndryshonin fare,pra nje film pak me pak se zhgarravine.
TITANIC qe ka marre sa cmimet oscar,kot te ta bej nje pyetje a mendon se ashtu eshte historia aaaaaaa
GLADIATOR film i shkelqyer,ma thuaj ti nje perandor romak i cili nje here ka bere te pakten me gisht siper pra qe te jetoje,e jo me qe te ulet dhe per me teper te vritet perandori ne colosse
dhe jane edhe shume filma tjere keshtu por une nuk kam durimin tend qe te rrije dhe te shkruaj gjithe ato faqe
Harrova krejt temen,per mua ai ishte "film i shkelqyer"
 

bard

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

vis harrova une,po ti mor ta marrsha shih "100 vetrine" sepse ajo eshte nje telenovele qe i afrohet bajagi realitetit
 

474A-115

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

Po ti o ta marrsha aaaaa a e kupton ça ka analizu Visi mâ lart apo po zihesh me mullinjt e ers aaaa?

S'ka nevojë t'i paraqesë regjisori hyjtë e lashtë në mishërim personazhesh njerëzorë që të na krijojë "Matrix" para erës sonë. Lashtësia pellazge bashkë me sistemin e vet të hyjnizimit të natyrës dhe të botës së brendshme të njeriut nuk është fe judaike! Janë ndjenjat e mendimet e personazheve të poemës ato që paraqiten në trajtën e hyjve të lashtë pellazgë. Visi nuk e ka dhe aq hallin tek saktësia historike, apo tek përpikëria e riprodhimit të poemës në film se sa tek fakti që Hollivudi nuk merr aspak parasysh mendësinë a botëkuptimin e popujve prej të cilëve "vjedh" temat që trajton, por i riprodhon ato pasi i ka kaluar tashmë nën këndvështrimin e vet judaik të botës duke na kthyer heronjtë e lashtë në karikatura të botës moderne të cilët nuk duhet assesi të fyejnë "mentalitetin modern" judaik të Amerikës e gjetkë.

Kur ta thellosh pak analizën e ta kapësh thelbin e shkrimeve të Visit ec e ironizo prapë.
 

bard

Primus registratum
Re: “TROJA”, KJO ÇORBË E ‘REALIZMIT SIONIST’ HOLLIVUDIAN

o zotni po ti nqs nje njeri varet prej filmit,pra e meson historine sipas filmit atehere ai nuk kia shpresa te mesoje ndonjehere historine,dhe nuk ka pse fyhet kultura greke prej nje filmi sepse nje njeri pak i matur e di sadopak kete histori.

dhe harrova dicka sic e tha edhe dikush me siper se nuk e ben filmi historine apo jo,mendoje nje here ti kete gje qe isha aq i zgjuar

ciao ciao
 
Top