Kush eshte feja Hyjnore?

ali

Primus registratum
Re: Kush eshte feja Hyjnore?

Originally Posted By: atman
Kurani mbetet libri i pare qe dokumenton gjuhen e shkruar arabe.

Pra, nese do te kishte rrjedhur prej Zotit, perse u kujtua kaq vone per ta shkruajtur?

Pastaj, jam kurioz te na sjellesh fakte qe arabishtja eshte gjuha e Zotit.

Nuk eshte Kur'ani ai qe dokumenton gjuhen e shkruar arabe, sepse kur ka zbritur Kur'ani famelarte eshte gjendur ne mesin banoreve te Mekes njerez qe dinin te shkruanin e te lexonin. Per me teper mund te shikosh ketu http://en.wikipedia.org/wiki/Arabic_language

Kur'ani famelarte ka ardhur nga Zoti. Ai eshte shkruar gjate kohes qe ka ardhur dhe jo vite mbasi ka zbritur nga Zoti. Kur'ani nuk mund te shkruhej pa ardhur shpallja sepse nuk ishte pjelle e te derguarit te Zotit Profetit Muhammed (savs).

Argument?
Thjesh mos pasja mundesi te nderhysh ne librin e tij edhe sikur te ishin keta linguistet me te medhenj arabe. Thote Allahu ne Kur'anin famelarte, ne Suretu Isra: Thuaj: “Edhe sikur të bashkoheshin njerëzit dhe xhinët për të sjellë një Kur’an të tillë, ata nuk do të mund të bënin si ky sado që do ta ndihmonin njëri - tjetrin”.
dhe thote ne Suretu Hixhr 9. Ne me madhërinë Tonë e shpallëm Kur’anin dhe Ne gjithsesi jemi mbrojtës të tij.
 

gurax

Pan ignoramus
Pjesa e fundit e ketij shkrimi jane mashtrim. Eshte nje mashtrim qe besimtaret duan me gjithe shpirt ta besojne. Argumentat e llojit "s'eshte e vertete se Kurani vete thote qe s'eshte i ndryshuar" nuk qendrojne dhe jane argumenta te nje femije 5 vjec. Per te verifikuar vertetesine e nje materiali A, nuk merret parasysh materiali A, sepse s'kemi vertetuar asgje ne kete menyre. Duhet te gjejme materiale te tjera qe te jene koherente me nje material A.

Kurani eshte ndryshuar, sipas informacioneve te tjera, jo pjese e Kuranit.
1 *** Ibn Umar al-Khatab ka thene ne menyre eksplicite: "Te tere ju qe thoni se e kane marre Kuranin te plote, nga e dini ju qe eshte i plote? Shumica e Kuranit ka humbur, prandaj duhet te thoni 'Une kam marre ate qe ka mbetur nga Kurani' ". (Suyuti: Itqan pjesa 3, faqja 72)

Aisha, po ne faqen 72 gjithashtu shton ne kete argument duke shprehur se: "Gjate kohes se profetit, kapitulli mbi Grupet ka qene 200 vargje. Kur Uthman redaktoi kopjet e Kuranit, jane mbajtur vetem vargjet qe njohim sot." (73 vargje)

2 *** Ne librin e tij, Ibn Hazm ka thene (Vellimi 8, pjesa 2, faqe 235-236): "Vargjet per goditjet me gure dhe te ushqyerit me gji i ka patur Aisha ne nje nga kopjet e saj. Kur Muhamedi vdiq dhe shume njerez u morren me pergatitjet e varrimit, nje kafshe shtepiake hyri ne banese dhe e hengri materialin".

Kjo gje verifikohet nga shume te tjere. Abdulla Ibn Abi Bakr qe ju tha drejtperdrejt nga Aisha. Me pas Dar-al-Qutni, al-Bazzar, al-Tarabani, te cilet konfirmojne Muhamed Ibn Ishaq, te cilit ju tha direkt kjo gje nga Abdulla Ibn Abi Bakr.

3 *** Ne nje liber me titull "Historia e Ligjit Islam" (faqja 38), autori Dr.Ahmad Shalabi ka thene:
"Kurani u mblodh dhe iu besua Hafsas. Kjo gje u mbajt e padeklaruar deri ne kohen e Uthman ibn Affan. Nje nga pasuesit e Muhamedit, Huthayfa, i cili luftoi ne Armeni dhe Azerbajxhan, i tha Uthman: 'Mulsimanet nuk jane dakord me shkrimet e sakta te Kuranit dhe ata luftojne me njeri tjetrin'. Uthman i dha urdher Zayd ibn Thabit dhe te tre te tjereve qe te mblidhnin Kuranin ne nje kopje te vetme. Pasi ata e kryen kete detyre, Uthman dha urdher qe te digjen te tera kopjet e tjera te Kuranit dhe qe ishin ne zoterim te pasuesve te Muhametit. Keto ndodhen ne vitin 25."

4 *** Eshte shume i cuditshem fakti qe Uthman urdheroi djegien e kopjeve te pasuesve te tjere. Ne kete rast lind pyetja se sa ndryshonin keto nga njera tjetra dhe nga kopja qe Zayd editoi dhe perfundoi. Ne rast te kundert Uthman nuk do te kishte arsye qe te ndiqte te gjente dhe te digjte te tera kopjet e tjera. Kjo pyetje nuk eshte nje pyetje dosido, por nje pyetje shume e vjeter dhe themelore per shume skolastike muslimane, midis te cileve dhe Ibrahim al-Abyari, i cili e shpreh mendimin e tij ne librin "Historia e Kuranit" (botimi i trete, viti 1982, faqja 107). A thote ne menyre te drejtperdrejte:
"Kishte dhe kopje te tjera te Kuranit, si kopja e Abi Musa al-Ash'ari, al-Maqdad ibn al-Aswad, dhe Salim klienti i Abi Huthayfa. Kishte diferenca midis ketyre kopjeve, diferenca te cilat vertetohen nga Huthayka. Uthmani shume i frikesuar dha urdher qe te mblidhen te tera Kuranet sepse Kufi-te ndiqnin Kopjen e ibn Mas`ud; Sirianet Kopjen e ibn Abi Ka`b, populli i Basras Kopjen e Musa al-Ash`ari, Damaskanet kopjen e ibn Maqad."

*** Shume vetave ne kete moment do t'ju linde pyetja: C'na qenkan keto kopje, Kopja e ibn-Abas, Kopja e ibn-Mas`ud, Kopja e Aishas, etj etj? Kaq shume kopje te Kuranit ka patur?
Pergjigjen e kesaj pyetje une nuk do e jap ketu, por do e le teme te hapur per diskutim. Kryesisht per skolastiket e Muslimanizmit dhe historianet e Muslimanizmit, qe te na hedhin drite mbi djegien e kopjeve te shumta te Kuranit dhe renien dakord qe te mbahet vetem nje kopje.

PS: Te paraqitura jane dhene nje pjese shume e vogel e nje informacioni te pasur per redaktimin e tekstit ne Kuran, ne kohe dhe vende te ndryshme. Sidoqofte nuk mendoj se eshte detyre e imja te sjell te tera keto ketu. Une ndjek parimin: Mjafton edhe nje shembull i vetem kundershtues per te hedhur poshte nje pohim te dhene.
 
I

izo

Guest
Pjesa e fundit e ketij shkrimi jane mashtrim. Eshte nje mashtrim qe besimtaret duan me gjithe shpirt ta besojne. Argumentat e llojit "s'eshte e vertete se Kurani vete thote qe s'eshte i ndryshuar" nuk qendrojne dhe jane argumenta te nje femije 5 vjec. Per te verifikuar vertetesine e nje materiali A, nuk merret parasysh materiali A, sepse s'kemi vertetuar asgje ne kete menyre. Duhet te gjejme materiale te tjera qe te jene koherente me nje material A.

Kurani eshte ndryshuar, sipas informacioneve te tjera, jo pjese e Kuranit.
1 *** Ibn Umar al-Khatab ka thene ne menyre eksplicite: "Te tere ju qe thoni se e kane marre Kuranin te plote, nga e dini ju qe eshte i plote? Shumica e Kuranit ka humbur, prandaj duhet te thoni 'Une kam marre ate qe ka mbetur nga Kurani' ". (Suyuti: Itqan pjesa 3, faqja 72)

Aisha, po ne faqen 72 gjithashtu shton ne kete argument duke shprehur se: "Gjate kohes se profetit, kapitulli mbi Grupet ka qene 200 vargje. Kur Uthman redaktoi kopjet e Kuranit, jane mbajtur vetem vargjet qe njohim sot." (73 vargje)

2 *** Ne librin e tij, Ibn Hazm ka thene (Vellimi 8, pjesa 2, faqe 235-236): "Vargjet per goditjet me gure dhe te ushqyerit me gji i ka patur Aisha ne nje nga kopjet e saj. Kur Muhamedi vdiq dhe shume njerez u morren me pergatitjet e varrimit, nje kafshe shtepiake hyri ne banese dhe e hengri materialin".

Kjo gje verifikohet nga shume te tjere. Abdulla Ibn Abi Bakr qe ju tha drejtperdrejt nga Aisha. Me pas Dar-al-Qutni, al-Bazzar, al-Tarabani, te cilet konfirmojne Muhamed Ibn Ishaq, te cilit ju tha direkt kjo gje nga Abdulla Ibn Abi Bakr.

3 *** Ne nje liber me titull "Historia e Ligjit Islam" (faqja 38), autori Dr.Ahmad Shalabi ka thene:
"Kurani u mblodh dhe iu besua Hafsas. Kjo gje u mbajt e padeklaruar deri ne kohen e Uthman ibn Affan. Nje nga pasuesit e Muhamedit, Huthayfa, i cili luftoi ne Armeni dhe Azerbajxhan, i tha Uthman: 'Mulsimanet nuk jane dakord me shkrimet e sakta te Kuranit dhe ata luftojne me njeri tjetrin'. Uthman i dha urdher Zayd ibn Thabit dhe te tre te tjereve qe te mblidhnin Kuranin ne nje kopje te vetme. Pasi ata e kryen kete detyre, Uthman dha urdher qe te digjen te tera kopjet e tjera te Kuranit dhe qe ishin ne zoterim te pasuesve te Muhametit. Keto ndodhen ne vitin 25."

4 *** Eshte shume i cuditshem fakti qe Uthman urdheroi djegien e kopjeve te pasuesve te tjere. Ne kete rast lind pyetja se sa ndryshonin keto nga njera tjetra dhe nga kopja qe Zayd editoi dhe perfundoi. Ne rast te kundert Uthman nuk do te kishte arsye qe te ndiqte te gjente dhe te digjte te tera kopjet e tjera. Kjo pyetje nuk eshte nje pyetje dosido, por nje pyetje shume e vjeter dhe themelore per shume skolastike muslimane, midis te cileve dhe Ibrahim al-Abyari, i cili e shpreh mendimin e tij ne librin "Historia e Kuranit" (botimi i trete, viti 1982, faqja 107). A thote ne menyre te drejtperdrejte:
"Kishte dhe kopje te tjera te Kuranit, si kopja e Abi Musa al-Ash'ari, al-Maqdad ibn al-Aswad, dhe Salim klienti i Abi Huthayfa. Kishte diferenca midis ketyre kopjeve, diferenca te cilat vertetohen nga Huthayka. Uthmani shume i frikesuar dha urdher qe te mblidhen te tera Kuranet sepse Kufi-te ndiqnin Kopjen e ibn Mas`ud; Sirianet Kopjen e ibn Abi Ka`b, populli i Basras Kopjen e Musa al-Ash`ari, Damaskanet kopjen e ibn Maqad."

*** Shume vetave ne kete moment do t'ju linde pyetja: C'na qenkan keto kopje, Kopja e ibn-Abas, Kopja e ibn-Mas`ud, Kopja e Aishas, etj etj? Kaq shume kopje te Kuranit ka patur?
Pergjigjen e kesaj pyetje une nuk do e jap ketu, por do e le teme te hapur per diskutim. Kryesisht per skolastiket e Muslimanizmit dhe historianet e Muslimanizmit, qe te na hedhin drite mbi djegien e kopjeve te shumta te Kuranit dhe renien dakord qe te mbahet vetem nje kopje.

PS: Te paraqitura jane dhene nje pjese shume e vogel e nje informacioni te pasur per redaktimin e tekstit ne Kuran, ne kohe dhe vende te ndryshme. Sidoqofte nuk mendoj se eshte detyre e imja te sjell te tera keto ketu. Une ndjek parimin: Mjafton edhe nje shembull i vetem kundershtues per te hedhur poshte nje pohim te dhene.
 
Top