Vladimir Shyti
Rilindje në kohë edhe për hekurudhën shqiptare. Jehona e sirenës së lokomotivës përshkoi çdo rrugë e rrugicë, dritare e shesh të qytetit, duke humbur tutje nga mali Dajtit. Tashmë nuk është më asgjë e largët për atë ndërmarje të sfilituar, të përzënë, të përndjekur, të tërhequr zvarrë ndër vite, ku drita do të shkëlqejë mbi linjat hekurudhore. Të mbytur në zjarrmi, me një vrull të verbër, me pasion përherë e më shumë fanatik, qeveria e shkuar çau rrugë me goditje varreje edhe asnjëherë të vetme s'tregoi sadopak vëmendje për të. Dhe më e keqja, më e papranueshme, misterioze ishte heqja e stacionit të trenit nga kryeqyeti, ku i humbi buxhetit të shtetit rreth 35 milionë lekë deri më sot, kur treni hyri sërish në Tiranë.
Punë ka ende për të bërë, por drita jeshile u ndez. Qeveria Rama-Meta nuk mbetën ëndrrimtarë. Ata e mësuan shpejt realitetin hekurudhor. Ditën të gjejnë njerzit e duhur, të ardhura nga sferat e larta, qofshin edhe të ulta për t’i vënë në krye të punës, ku edhe solli shpresë në rilindjen e hekurudhës.
Treni hyri në stacionin provizor të Kasharit, por që së shpejti do të hyjë më në thellësi të kryeqytetit pas ndërtimit të terminalit në rang europian. Stacioni është i lidhur me autobuzët e linjave urbane, ku shërbimi do të jetë i shpejtë dhe me kulturë. Treni është komod dhe me klas, ka një shpejtësi maksimale deri në 55km/në orë dhe do e përshkojë Kashar-Durrës për dyzet e dy minuta. Për këtë lëvizje është për t’u lavdërur puna e drejtorisë së degës të udhëtarit dhe drejtuesit e saj të përkushtuar.
Trenat janë shpeshtuar, plot shtatë udhëtime nga Kashari-Durrës dhe anasjelltas. Biletat janë mjaft të kënaqshme për masën e gjerë popullore dhe është vendosur çmimi 70 lekë. Për pensionistët është 60 lekë dhe për studentët aboneja kushton vetëm 500 lekë.
Puna po vazhdon edhe në linjat e tjera hekurudhore. Po merren masa për rikonstruktimin e linjës Librazhd-Përrenjas dhe pritet së shpejti lëvizja e trenit në atë zonë. Janë hartuar shumë plane e studime, ku e ardhmja e hekurudhës shqiptare duket e ndritur. Kjo u vu re qartë edhe në fjalën e z. Ilir Meta në përurimin e stacionit të Kasharit. Mjaft më me nostalgji. Ky vrull i mrekullueshëm po arrin një forcë të jashtëzakonshme qartësie dhe shpresëdhënëse.
/Shekulli
Rilindje në kohë edhe për hekurudhën shqiptare. Jehona e sirenës së lokomotivës përshkoi çdo rrugë e rrugicë, dritare e shesh të qytetit, duke humbur tutje nga mali Dajtit. Tashmë nuk është më asgjë e largët për atë ndërmarje të sfilituar, të përzënë, të përndjekur, të tërhequr zvarrë ndër vite, ku drita do të shkëlqejë mbi linjat hekurudhore. Të mbytur në zjarrmi, me një vrull të verbër, me pasion përherë e më shumë fanatik, qeveria e shkuar çau rrugë me goditje varreje edhe asnjëherë të vetme s'tregoi sadopak vëmendje për të. Dhe më e keqja, më e papranueshme, misterioze ishte heqja e stacionit të trenit nga kryeqyeti, ku i humbi buxhetit të shtetit rreth 35 milionë lekë deri më sot, kur treni hyri sërish në Tiranë.
Punë ka ende për të bërë, por drita jeshile u ndez. Qeveria Rama-Meta nuk mbetën ëndrrimtarë. Ata e mësuan shpejt realitetin hekurudhor. Ditën të gjejnë njerzit e duhur, të ardhura nga sferat e larta, qofshin edhe të ulta për t’i vënë në krye të punës, ku edhe solli shpresë në rilindjen e hekurudhës.
Treni hyri në stacionin provizor të Kasharit, por që së shpejti do të hyjë më në thellësi të kryeqytetit pas ndërtimit të terminalit në rang europian. Stacioni është i lidhur me autobuzët e linjave urbane, ku shërbimi do të jetë i shpejtë dhe me kulturë. Treni është komod dhe me klas, ka një shpejtësi maksimale deri në 55km/në orë dhe do e përshkojë Kashar-Durrës për dyzet e dy minuta. Për këtë lëvizje është për t’u lavdërur puna e drejtorisë së degës të udhëtarit dhe drejtuesit e saj të përkushtuar.
Trenat janë shpeshtuar, plot shtatë udhëtime nga Kashari-Durrës dhe anasjelltas. Biletat janë mjaft të kënaqshme për masën e gjerë popullore dhe është vendosur çmimi 70 lekë. Për pensionistët është 60 lekë dhe për studentët aboneja kushton vetëm 500 lekë.
Puna po vazhdon edhe në linjat e tjera hekurudhore. Po merren masa për rikonstruktimin e linjës Librazhd-Përrenjas dhe pritet së shpejti lëvizja e trenit në atë zonë. Janë hartuar shumë plane e studime, ku e ardhmja e hekurudhës shqiptare duket e ndritur. Kjo u vu re qartë edhe në fjalën e z. Ilir Meta në përurimin e stacionit të Kasharit. Mjaft më me nostalgji. Ky vrull i mrekullueshëm po arrin një forcë të jashtëzakonshme qartësie dhe shpresëdhënëse.
/Shekulli