Ti Shkolle R.Tuda
TI SHKOLLE</p>
R.Tuda</p>
Këngët e zogjve,</p>
gjuhët e luleve,</p>
I di vetëm ti,</p>
burim që etjen shuan</p>
melhem që lëngatën e ndal,</p>
bar që zjarrminë e zhduk.</p>
Ti fluturimn ua mësonë</p>
dallëndysheve</p>
Lulet , bimët i mëson</p>
si të rritem</p>
si të ngrihen</p>
si të mplaken</p>
si të shërohen</p>
si të vdesin.</p>
Ti iidi të gjitha gjuhët</p>
dhe shkrimet</p>
alfabetët e popujve,</p>
urtitë e gjithësisë</p>
ndaj njësoj të duan</p>
zogjtë e Ballkanit,</p>
të Evropës, të Amerikës,</p>
të Azisë, të Afrikës,</p>
të Australisë,</p>
të tërë botës,</p>
.</p>
Prandaj akëcili të do</p>
si buken, si ujin,</p>
si zjarrin, si ajrin,</p>
si dritën, si diellin,</p>
si rriten, si jetën,</p>
si gjakun</p>
se je burim i diturisë.</p>
Bisedë rreth vjershës:</p>
Kujt i drejtohet poeti me këto vargje?
Cka fiton nxënësi në shkolle?
Cilat gjuhë i din shkolla dhe pse?
Pse shkolla i din të gjithë alfabetët dhe shkrimet?
Cilët janë ata që e duan shkollën?
Komentojmë:</p>
Së bashku me mesuesen mundohuni te pergjigjeni se cka do të thotë poeti me vargjet : Ndaj njësoj të duan</p>
Zogjtë e Ballkanit</p>
të Evropës, të Amerikës</p>
të Azisë , të Afrikës,</p>
të Australisë të tërë botës</p>
Fjalori:</p>
lengatën-dhembjen,lëngimin</p>
akëcili- të gjithë, gjithësecili,</p>
rritën- rriten, ngritjen.</p>
Mësojmë:</p>
Poeti në këtë poezi me mjeshtri ka përdorur figurën stilistike të krahasimit. Këtë e vërëjmë në vargjet : Prandaj akecili të do</p>
si bukën , si ujin</p>
si zjarri ,si ajrin</p>
Në vargjet tjera mundohuni të gjeni këtë figurë stilistike.
Detyrë:</p>
Vjershën mësoni në tre pjesë ( grupe)</p>
deri te vargu: si të vdesin,
deri te vargu: të tërë botës
pjesën e fundit
Shënim:</p>
Në klasë e recitojmë sipas grupeve : 1 ,2 ,3 dhe përsëri 1,2,3</p>
Komunikim me shkrim:</p>
Shkruani një hartim të shkurtër në temë : Shkolla, burim i diturisë.</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.shqypnia.com/?p=213. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.shqypnia.com/?p=213
TI SHKOLLE</p>
R.Tuda</p>
Këngët e zogjve,</p>
gjuhët e luleve,</p>
I di vetëm ti,</p>
burim që etjen shuan</p>
melhem që lëngatën e ndal,</p>
bar që zjarrminë e zhduk.</p>
Ti fluturimn ua mësonë</p>
dallëndysheve</p>
Lulet , bimët i mëson</p>
si të rritem</p>
si të ngrihen</p>
si të mplaken</p>
si të shërohen</p>
si të vdesin.</p>
Ti iidi të gjitha gjuhët</p>
dhe shkrimet</p>
alfabetët e popujve,</p>
urtitë e gjithësisë</p>
ndaj njësoj të duan</p>
zogjtë e Ballkanit,</p>
të Evropës, të Amerikës,</p>
të Azisë, të Afrikës,</p>
të Australisë,</p>
të tërë botës,</p>
.</p>
Prandaj akëcili të do</p>
si buken, si ujin,</p>
si zjarrin, si ajrin,</p>
si dritën, si diellin,</p>
si rriten, si jetën,</p>
si gjakun</p>
se je burim i diturisë.</p>
Bisedë rreth vjershës:</p>
Kujt i drejtohet poeti me këto vargje?
Cka fiton nxënësi në shkolle?
Cilat gjuhë i din shkolla dhe pse?
Pse shkolla i din të gjithë alfabetët dhe shkrimet?
Cilët janë ata që e duan shkollën?
Komentojmë:</p>
Së bashku me mesuesen mundohuni te pergjigjeni se cka do të thotë poeti me vargjet : Ndaj njësoj të duan</p>
Zogjtë e Ballkanit</p>
të Evropës, të Amerikës</p>
të Azisë , të Afrikës,</p>
të Australisë të tërë botës</p>
Fjalori:</p>
lengatën-dhembjen,lëngimin</p>
akëcili- të gjithë, gjithësecili,</p>
rritën- rriten, ngritjen.</p>
Mësojmë:</p>
Poeti në këtë poezi me mjeshtri ka përdorur figurën stilistike të krahasimit. Këtë e vërëjmë në vargjet : Prandaj akecili të do</p>
si bukën , si ujin</p>
si zjarri ,si ajrin</p>
Në vargjet tjera mundohuni të gjeni këtë figurë stilistike.
Detyrë:</p>
Vjershën mësoni në tre pjesë ( grupe)</p>
deri te vargu: si të vdesin,
deri te vargu: të tërë botës
pjesën e fundit
Shënim:</p>
Në klasë e recitojmë sipas grupeve : 1 ,2 ,3 dhe përsëri 1,2,3</p>
Komunikim me shkrim:</p>
Shkruani një hartim të shkurtër në temë : Shkolla, burim i diturisë.</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.shqypnia.com/?p=213. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.shqypnia.com/?p=213