Studentët ndërtojnë automjete hibride

Albforumi

Primus registratum
Studentët ndërtojnë automjete hibride

Student%C3%ABt-nd%C3%ABrtojn%C3%AB-automjete-hibride-300x203.jpg
Studentët duke punuar në perëndim të Filadelfias, Stefon Gonzalez dhe grupi i tij janë të sigurtë se do të fitojnë çmimin prej $10 milionësh për ndërtimin e makinës hibride të parë, super-efiçente ndaj karburantit dhe për prodhimit në masë.</p>


Stefon Gonzalez nuk është një inxhinier, as akademik ose drejtor i ndonjë kompanie prodhuese. Ai është vetem një student 15-vjeçar në gjimnazin West Philadelphia High School dhe pjesë e një grupi nxënësish që shpresojnë të fitojnë çmimin e madh të konkursit prestigjioz ndërkombëtar të krijimit të makinave progresive, Progressive Automotive X Prize.
trans.gif
</p>


Nxënësit e shkollës Akademia Automotive dhe e Inxhinierisë Mekanike kanë fituar edhe më parë kompeticione dhe çmime kombëtare për ndërtimin e makinave, që megjithëse nuk ishin plotësisht efiçente në konsumimin e karburantit, ishin të besueshme, të shpejta dhe me stil.</p>


Ata po përpiqen për majën — çmimin Automotive X Prize. Aty kërkohet që konkurruesit të ndërtojnë një makinë që mund të ecë për 100 milje me 1 galon (afërsisht 3.8 litra) benzinë, të mund të prodhohet në sasi prej 10,000 copash, dhe të jetë e sigurtë, e besueshme. Skuadra e tyre West Philly Hybrid X është e vetmja që vjen nga një shkollë e mesme në këtë kompeticion, ku ka rreth 90 konkurrentë nga SHBA dhe jashtë.”E di se do të fitojmë”,- thotë Gonzalez. “Ne kemi fituar kompeticione edhe më parë, dhe kemi përvojën e eksperiencën inxhinierike.”</p>


Në 2002, 2005 dhe 2006, grupi i tyre ka fituar Tour de Sol, një konkurs për prodhimin e makinave hibride ose me bio-karburante, që mund të udhëtojnë të paktën 150 milje (xx km) me energjinë ekuivalente të 100 miljeve për galon. Në provën e tyre të parë, ata mundën 40 skuadra të tjera, duke përfshirë edhe një nga Instituti i Teknologjisë së Massachusetts.</p>


Kësaj here, rivalët e tyre përfshijnë një skuadër nga Cornell University, një aleancë inxhinierësh nga Ottawa dhe Silicon Valley, dhe një grup të drejtuar nga një shpikës, të cilit i akreditohet programi i njohjes së zërit që përdoret në celularët BlackBerry.</p>


Skuadrat do të përgjysmohen deri në 19 tetor reduktim që skuadra Philly është e sigurt se do ta kalojë. Fituesi final do të vendoset më 2010-ën.</p>


Simon Hauger, drejtor i akademisë që prej krijimit të saj më 1998, tha se ideja se fëmijët e shkollës së mesme nga lagje të varfra të qytetit mund të mundin konkurrentë seriozë, nuk është aq e çuditshme po të mendojmë për aftësitë e adoleshentëve për të menduar në mënyrë të pavarur.”Kur je adoleshent, ti beson se mund të bësh gjithçka”,- tha ai.</p>


Studentët panë modelin e Toyota Prius benzinë/elektrike në konkursin e vitit 2003 dhe morën idenë e ndërtimit të një makine hibride që do të arrinte standardet e reja të efiçencës së karburantit, duke qenë njëkohësisht e shpejtë dhe e bukur.</p>


Dhe rezultati ishte Hybrid Attack, një makinë e ulët sportive e aerodinamike, që mund të shkonte nga zero në 60 milje në orë për katër sekonda dhe që udhëton për 60 milje me një galon bio-karburanti në autostradë.</p>


“Ne nuk e projektuam makinën për të fituar, por për të prishur stereotipin ekzistues të makinës hibride”,- tha Hauger. Por, gjithsesi, makina fitoi duke marrë çmimin më të lartë në konkurrimin e Tour de Sol në 2005-ën dhe 2006-ën.</p>


Prodhimet e konkursit janë zhvillime të ideve fillestare të akademisë, e cila përgatit studentët për mirëmbajtjen e makinave, në mënyrë që ata të mund të punësohen pas shkollës.</p>


10 deri në 15 studentët që formojnë një klasë të zakonshme në akademisë, marrin mësime në funksionet bazë të automobilit për ti vënë në aplikim më pas në ndërtimin e makinave fituese të kompeticioneve. Studentët duhet të kenë rezultate të mirë në mësime, në mënyrë që të hyjnë dhe të qëndrojnë në program.</p>


Por edhe pa aktivitetet e tyre të teknologjisë së lartë, studentët do të arrijnë të marrin aftësitë të cilat do të bëjnë që ata ti largohen varfërisë dhe krimit, që zakonisht i rrethon pasi afro 40 për qind e adoleshentëve të qyteteve të Filadelfias nuk arrijnë të mbarojnë shkollën e mesme, tha koordinatori i grupit Ron Preiss.”Kjo është një shkollë tipike e brendshme e qytetit”,- tha Preiss. “Shumica e studentëve tanë marrin drekë falas.”</p>


Chris Millsip, një17-vjeçar në vitin e tretë të akademisë, kërkon të vazhdojë shkollën e lartë teknike në Ohio dhe të mësojë më shumë për ndërtimin e makinave hibride.” Prius-i ynë është i mirë, tha ai. “Por duhet të ecë pak më shpejt.”</p>




</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.autolajme.com/?p=779. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.autolajme.com/?p=779
 
Top