gangsterja
Primus registratum
Por per paqe shoqerore eshte vendimtare qe dallimet ne shoqeri te jene te argumentueshme dhe qe secili te shohe mundesi per te arritur dicka ne jete perndryshe zgjohen tek njerezit ndjenjat e smires.
Smira eshte nje institucion i mocem,qe nuk i lejon diferencat te marrin permasa teper te medha."Smira funksionon si nje lloj sistemi paralajmerues shoqeror",i ketij mendimi eshte sociologu gjerman Sighard Neckel(Zighard Nekel),"pasiqe na tregon se ku ne shoqeri ka favore dhe privilegje te padrejta".
Nese smira me pare ishte nje mekat i pafalshem,duket sot t'i pergjigjet normave shoqerore.
"Ne perjetojme gjendjen paradoksale ne te cilen ne shoqerine tone flitet tere kohes per pasjen e mundesive financiare por nga ana tjeter parimi i pasjes se mundesive financiare nuk pranohet njehere e mire",veren me shqetesim sociologu Sighard Neckel.
Smira e bardhe nuk mundet te shkeputet nga smirezia dhe kjo e fundit nuk mund te kthehet ne te bardhe.Psikologu Ralf Haubl e pershkruan keshtu smiren:"Ka disa perberes duf-zemerimi dhe pikellimi."Sipas nje autori te nje studimi mbi smiren,me fjale te tjera mund te thuhet se njeriu sheh dicka qe lakmon ne zoterim te nje tjetri dhe ose nxehet mbi kete ose pikellohet,qe pikerisht ai tjetri e ka kete.
Smira haset kudo,sipas hetimeve qe kane bere biologet.Tek orangutanet eshte njesoj si tek njerezit,smira buron nga krahasimi dhe deshirimi.
Smiren e perjetojme per here te pare ne femijeri kur per shembull motrat ose vellezerit me te vegjel terheqin tek ta vemendjen e prinderve dhe ne mendojme se nuk na nduan me aq shume sa me pare.Varet nga sjellja e prinderve nese kjo gjendje e pashmangshme kthehet ne ndjenja te vazhdueshme smire.Ndjenjat e smires shnderrojne njeriun.Njerezve te cileve iu eshte ngrene haku ne vazhdimesi qe kur kane qene te vegjel mund te jene te prekshem tere jeten nga ndjenjat e smires.
Smira eshte nje institucion i mocem,qe nuk i lejon diferencat te marrin permasa teper te medha."Smira funksionon si nje lloj sistemi paralajmerues shoqeror",i ketij mendimi eshte sociologu gjerman Sighard Neckel(Zighard Nekel),"pasiqe na tregon se ku ne shoqeri ka favore dhe privilegje te padrejta".
Nese smira me pare ishte nje mekat i pafalshem,duket sot t'i pergjigjet normave shoqerore.
"Ne perjetojme gjendjen paradoksale ne te cilen ne shoqerine tone flitet tere kohes per pasjen e mundesive financiare por nga ana tjeter parimi i pasjes se mundesive financiare nuk pranohet njehere e mire",veren me shqetesim sociologu Sighard Neckel.
Smira e bardhe nuk mundet te shkeputet nga smirezia dhe kjo e fundit nuk mund te kthehet ne te bardhe.Psikologu Ralf Haubl e pershkruan keshtu smiren:"Ka disa perberes duf-zemerimi dhe pikellimi."Sipas nje autori te nje studimi mbi smiren,me fjale te tjera mund te thuhet se njeriu sheh dicka qe lakmon ne zoterim te nje tjetri dhe ose nxehet mbi kete ose pikellohet,qe pikerisht ai tjetri e ka kete.
Smira haset kudo,sipas hetimeve qe kane bere biologet.Tek orangutanet eshte njesoj si tek njerezit,smira buron nga krahasimi dhe deshirimi.
Smiren e perjetojme per here te pare ne femijeri kur per shembull motrat ose vellezerit me te vegjel terheqin tek ta vemendjen e prinderve dhe ne mendojme se nuk na nduan me aq shume sa me pare.Varet nga sjellja e prinderve nese kjo gjendje e pashmangshme kthehet ne ndjenja te vazhdueshme smire.Ndjenjat e smires shnderrojne njeriun.Njerezve te cileve iu eshte ngrene haku ne vazhdimesi qe kur kane qene te vegjel mund te jene te prekshem tere jeten nga ndjenjat e smires.