Skuadra e Tirones/ 17 NENTORI

disku

UNI
Re: Skuadra e Tirones/ 17 NENTORI

Ferencvaroshi eshte ekime i famshem i hungarise. Eshte ekipi qe nxorri Pushkashin e Tsiborin. Ama futbolli ne Hungari ka rene shume. Te them te drejten ekipet tona preferojne me shume te shesin rezultatet e ketyre ndeshjeve per te bo na i lek sesa te kualifikohen gje qe e ben sportin te kalbur. Ndodhi me Partizanin ne ndeshjen e pare partizani shenon 4 gola edhe qe te "boj" ca pare i le 2 gola per eurolloto atij ekipit. ndodhi me Tironen qe fiton 2-0 jashte edhe mundet 1-0 ne Tirane.

swimmer

Primus registratum

Tirana i shet ndeshjet qe te beje ca lek per te blere ndeshjet e kampionatit shqiptar.
Keshtu nuk ka per te ecur futbolli shqiptar.
Shpresoj qe te kualifikohet per champions Leag Tirana dhe te luaj futboll siç duhet.

shevchenko

Primus registratum

SK Tirana - Ferencvárosi TC 2-3 (0-1)
Tirana,Qemal Stafa 3000.
Goal : Devis Mukaj (58.min., 68.min) ; Szabolcs Huszti (42.min.- pen., 93.min), Gentian Hajdari (90.min. og)

Yellow Card : Ervin Bulku (25.min.) Sajmir Patushi (60.min), Isli Hidi (81.min.); Szabolcs Huszti (26.min.), Zoltán Balog (38.min.), Rósa Dénes (48.min)

SK Tirana : Isli Hidi - Rezart Dabulla, Gentian Hajdari, Nevil Dede - Suat Lici, Devis Muka (Luan Pinari 88.min), Ervin Bulku, Sajmir Patushi, Elvis Sina - Fjodor Xhafa (Indrit Fortuzi 65.min), Eldorado Merkoqi (Mahir Halili 52.min)

Ferencváros : Lajos Szûcs - Zoltán Balog, Péter Lipcsei, Gábor Gyepes - Gábor Zavadszky, Dénes Rósa, Adem Kapic (János Zováth 78.min), Szabolcs Huszti - Zoltán Gera (Árpád Nógrádi 86.min)- Marius Sasu, Marek Penksa (Leandro 83.min)

545-match-42-big.jpg

First goal, Szabolcs Huszti

545-match-63-big.jpg

news_8144-3_big.jpg

545-match-14-big.jpg

vllaznia 2001

Primus registratum

Tirana e hangri dje ne Elbasan 1-3 dhe kampionati esht me se i hapur TIRANA 21,ELBASANI 19,VLLAZNIA 18.