Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

komino

Valoris scriptorum
Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

shpesh here kam degjuar kete shprehje nga shume vete

doja te diskutohej
perse mendohet keshtu?
cilat jane avantazht qe mund te ofrohen?
a mund te ofrohen avantazhe tatimore(te drejtperdrejta), duke patur parasysh udhezimet e fmn e te komunitetit europian per vendet qe duan te bashkohen?
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

edhe dicka tjeter
nese ulet niveli i tatimit per investitoret e huaj qe me pas exportojne, cfare perfitimi ka shoqeria shqiptare?
konsideruar ne afatin e shkurter e pastaj ne afatin e gjate
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

nje artikull i gazetes pakti (i unionit te industrialeve) mbi investimet e huaja ne shqiperi


Investimet e huaja në Shqipëri, biznes i vogël

Shumica e investitorëve që vijnë në Shqipëri i takojnë biznesit të vogël e të mesëm ndërsa numrohen me "gishtat e dorës" kapitalistët e mëdhenj që kanë investuar në Shqipëri. Nëse shifra e investitorëve të huaj ka njohur rritje dhe tashmë janë rreth një mijë, nevoja për investime serioze është imediate. Sipas statistikave të pakonfirmuara, janë rreth 200 biznesmenë grekë dhe 500 italianë që investojnë në Shqipëri ndërsa pjesa tjetër vijnë nga vende të ndryshme. Duke përjashtuar raste sporadike, ku ka patur investitorë mashtrues e spekulantë, pjesa dërmuese e tyre kanë marrë përsipër një risk jo të vogël duke investuar në Shqipëri. Ndonëse vitet e para postkomuniste, investimet kanë qenë minimale, të dhënat e Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim tregojnë se në vitin 1992 në Shqipëri investimet e huaja kanë qenë 32 milionë dollarë. Kurba e investimeve të huaja ka ardhur në rritje deri në vitin 1996, që mund të quhet dhe viti më i mirë për investimet e huaja të cilat kanë kapur shifrën 97 milionë dollarë. Shifrat për vitet e tjera, siç u tha, duke shkuar në 45 milionë USD në vitin 1993, 65 milionë USD në vitin 1994, 89 milionë në vitin 1995 dhe 97 milionë në vitin 1996. Kriza e vitit 1997 solli efekte negative të theksuara te investitorët e huaj ku shumë ambasada i bënin thirje shtetasve të tyre të largoheshin sa më shpejt nga Shqipëria. Rrëmujat e '97-ës do të reduktonin shifrën e investimeve të huaja menjëherë në 42 milionë dollarë, duke patur një ulje rreth 60 për qind krahasuar me një vit më parë. E që në këtë vit investitorët e huaj që iu larguan Shqipërisë, do të "trembeshin" edhe nga ngjarjet e shtatorit të vitit 1998. Historia e klimës jo të përshtatshme do të vijonte edhe në vitin 1999 ku kriza kosovare kishte larguar investitorët e huaj nga rajoni e njëkohësisht edhe nga Shqipëria, kufiri Jugor i Luftës. Këto ngjarje bënë që deri vitin e kaluar shifra e investimeve të huaja të mos i kalonte 43 milionë dollarët. Viti 2000, ku klima për investime është përmirësuar ndjeshëm, të paktën në spektrin politik, ka sjellë më shumë të huaj. Procesi i privatizimit të kompanive shtetërore të sektorit strategiik, si kompania e shërbimit telefonik celular, Albania Mobile Comunication, Banka Kombëtare Tregtare dhe shitja e ndërrmarjeve tërheqëse për investitorët si birra "Tirana", qumështi "Ajka", Profarma, Kantina e pijeve "Gjergj Kastrioti" apo fabrika e Çimentos së Fushë-Krujës, ka sjellë miliona dollarë të të huajve në Shqipëri. Në këtë mënyrë, viti 2000 ka thyer mitin e vitit 1996 për dollarët që kanë sjellë të huajt në Shqipëri.
P.Melani
 

Isabelle

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Fillimisht postuar nga gene:
[qb] edhe dicka tjeter
nese ulet niveli i tatimit per investitoret e huaj qe me pas exportojne, cfare perfitimi ka shoqeria shqiptare?
[/qb]
Duhet filluar diku. Dhe sinqerisht sa here u kthehesh ketyre situatave eshte mjaft kollaj te dekurajohesh dhe te mos te te shkoje mendja as se largmi te investosh para ne Shqiperi.

Duke qene qe ne jemi koshiente qe eshte mjaft 'risky' te investosh ne Shqiperi, atehere duhen gjetur menyra qe te inkurajohen dhe thjeshtesohen rruget investitoreve (qofte te huaj, qofte vendas) per te siguruar nje pjesemarrje me aktive te tyren.

Ulje tatimesh apo dhenie kredish... jane pjese e 'riskut' qe duhet te marre shteti shqipetar per te sjelle prane vetes dhe injektuar interes tek investitori... Eshte me humbje per qeverine ndoshta ne afat te shkurter, por mendoj mund te jete e frytshme afat - gjate.

Megjithate e dime fare mire qe problemi eshte se mundohesh te fillosh dicka normale, dhe te nxjerr jashte loje nipi i filanit me kaq para dhe me pushke ne brez /pf/images/graemlins/laugh.gif se fut mall pa dogane... ndersa individit mund ti kene shkuar muaj e muaj te tere pune dhe mundi per te arrire diku...

Me duket se si fillim fare duhet ta fillosh tek policat /pf/images/graemlins/laugh.gif ...
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

sa e ngaterruar kjo pune

kaos

nuk di nga te fillosh

kam frike se duhet te ngaterrohemi me probleme politike (si reforma e policile e doganave e policise financiare etj)

tani kujtohen se kam vene disa info per sistemin tatimor shqipetar (po nuk besoj se ka njeri aq kohe sa te lezoje gjithe ligjin)
le te sjellim experirenca personale

une di se nje sh.a. ne shqiperi paguan max 35 - 40% te fitimit ne taxa e tatime
ne itali paguan 50- 55%
fuqia punetore paguhet 300 euro tek ne (perfshi taxa e sigurime)
ne itali paguhet min 1500 euro (me taxa e sigurime)

ne shqiperi ne institor i fuqishem (si shume te tjere ne nje vend te huaj) ka shume mundesi te ndikoje indirekt ne vendimet politike ndresa ne vendin e tij shume pak

egziston agjensia e garancise se rrezikut politik (mund te mbuloje bizneset e vogla e mbase te mesme)

nje shembull i lehtesive te biznesit te huaj ne krahasim me ate shqiptar
...
A. Taksa për veprime e shërbime që kryhen
nga administrata gjyqësore e prokuroria:
1. Për regjistrimin e personave fizikë e
juridikë privatë (shtetas shqiptarë) 1 000
2. Për regjistrimin e personave
juridikë privatë (shtetas të huaj) 4 500
...

:cry: duket qarte fryma bashkepunuese e shqiperise me bizneset e huaja /pf/images/graemlins/laugh.gif
 

tirana

Primus registratum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Sistemi yne nuk ka per te ofruar avantazhe per investitore perderisa kush do hyje e kush do dale nga Shqiperia e vendosin qeveritaret e rradhes te cilet kane doren e tyre te forte zhvatese ne te gjitha bizneset. Kushte avantazhuse dmth qe un bej 5 ligje e regulla dhe kush i gjen avantazhuese le te beje perpara e te trokasi ne dere. Atehere ne Shqiperi do te kishim me dhjetra fabrikant tullash, distributor cigaresh, perpunues leshi, korres preshi etj etj etj etj,por ja qe muterve tane qe u kemi dhene voten nuk u intereson sepse ato qe ekzistojne i kane pjeserisht te tyret.
Kredite bankat nuk i leshojne kollaj sepse politka jone nuk garanton nje linje vazhdimesie reformash te paprekshme pavarsisht qeverise qe hyn apo bie nga froni. Kush garanton qe neser e djathta do jete per kete vazhdimesi nese fiton zgjedhjet kur eshte provuar qe gjate pushtetit te saja u be lesh e li ç'do gje dhe kush kishte investuar e hengri n'katersh... Ju do thoni "po mire kohet kane ndryshuar dhe nuk jemi me ne '97".. Vertet kohet kane ndryshuar dhe brima e ozonit eshte zgjeruar me shume por Sali Berisha eshte shume plak per ta kuptuar kete.

Sqarim: Kur them Berisha mund te them dhe Nano se nji mut jane..

Akoma nuk ka ardhur ne fuqi nje gjeneracion i pasur nga xhepi dhe me ambicie per te arritur diçka ne politiken shqiptare. Jemi akoma nen pushtetin e rrjepacakeve qe para dhjet vjetve i kerkonin njeri tjetrit cigare Marlboro kur vinin nga jashte. Shtoji kesaj qe jemi nje popull pa kulturen e votes se lire dhe si te tille nuk dime te zgjedhim. Kam pershtypjen qe nuk mund te vrapohet ne te kundert te kohes.. Na duhet kohe dhe le tja japim vetes.
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

si e sheh komuniteti europian tregetime ne shqiperine

ne nje database gjeta kete informacion


nuk ka nevoje te lezohet i gjithi
une vura re (me aq sa lezova) se pershtypja ishte pozitive.
kjo pershtypje i transmetohet edhe biznesmeneve europiane

lezoni veten nese keni kohe se nuk eshte thelbesore per temen


Market Access Sectoral and Trade Barriers Database

-Albania-
last updated on 2002-09-11



GENERAL FEATURES OF TRADE POLICY
Negotiations are conducted at this time between the EU and Albania to conclude a Stabilisation and Association Agreement (SAA) which will replace the Trade and Economic Cooperation Agreement that entered into force in 1992. This agreement will run for an indefinite period and it is intended to govern the political, economic and trade relations between the parties.

Among other scopes, this agreement refers to the commitment of the parties to free trade, in compliance with the rights and obligations arising out of the WTO, to which Albania is a member since September 2000.

Albania has made considerable progress since 1999. Economic decline has been reversed and in 2000 GDP grew by 7.8%, in line with growth rates reported for 1999 (+8.0%) and 1998 (+7.3%). Important progress has been achieved in securing government revenue through reform of the customs and tax services. Privatisation of small and medium enterprises can now be considered as completed and, with some delay, privatisation of larger companies is also progressing.

Much progress has been achieved in the sector of agriculture, mainly in land distribution and market liberalisation, but major challenges remain like the enforcement of the new legal framework and the development of marketing services in order to promote exports and fully use opportunities provided by the new EU trade preferences.
The EU provides support for land mapping, fishery sector, veterinary control, and policy advice.

However, despite the impressive achievements in the last two years, a lot remains to be done. Main issues to be addressed are: insufficient administrative capacity, lack of implementation of laws, weak judiciary, corruption, further efforts as regards combatting organised crime, further consolidation in the economic area, fight against grey economy, and need for overall consolidation of the reforms recently carried out.

From 1991-2000 the EU provided € 1021 million in total to Albania, of which an important part took the form of balance of payment support or specific budgetary assistance linked to sectorial reforms (agriculture, public administration) or to refugee related costs during the 1999 Kosovo crisis. In humanitarian assistance alone, the EU's Humanitarian Aid Office has provided around € 140 million. Sectoral programmes amount to € 404 million.


TARIFFS AND DUTIES
Import-Export companies must have a license to operate, but do not need to specify the products they will import/export in their license application. There are no prohibited imports. Temporary machinery entering the country is subject to a 1% customs fee and may remain in the country for up to one year.

Since June 2001 an agreement creating the Balkan free trade zone has been signed with Bosnia, Bulgaria, Croatia, the Former Republic of Yugoslavia, Macedonia and Romania. Under this agreement countries will eventually reduce tariffs on agreed goods. The issue of free trade zones to attract foreign investment has been under consideration for some time. However, no free trade zones or free ports have yet been established.

A Customs Assistance Mission in Albania (CAM-A) has been deployed and is achieving valuable results in terms of revenue collection, prevention of smuggling and corruption and reinforcement of the service.





INVESTMENT RELATED BARRIERS
Albania has adopted, in principle, a memorandum of understanding with the International Financial Corporation (IFC) to launch the 'Advisory Service for Foreign Investments' project with support from the IMF and the World Bank.




IPR
With regards to the SAA, Albania will introduce all measures necessary to ensure effective and adequate protection and enforcement of intellectual, industrial and commercial property rights, including protection against counterfeiting and pirating, so as to guarantee a level of protection comparable to that existing in the Community before the end of the transitional period of ten years. Albania has undertaken to ratify or accede to the multilateral conventions in this field to which it is not yet party, on condition that the Member States of the Community are parties to them or apply them de facto.
Albania is party to :
Paris Convention for the Protection of Industrial Property
Madrid Agreement Concerning the International Registration of Marks
International Convention for the Protection of Performers,
Producers of Phonograms and Broadcasting Organisations
Berne Convention for the Protection of Literary and Artistic Works
Patent Cooperation Treaty


PS. hirko te lutem mos e kthe ne nje teme politike (jo se nuk do kishte vlere, por do te komplikohej problemi teper per tu diskutuar ne nje teme te tille)
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

gene, me duket e pamatur nga ti te thaush qe Hirko po e kthen ne nje teme politike.Kjo me ben te mendoj qe ti vertet nuk e ke idene c'ndodh ne kete vend.Mbase edhe e di po ke harruarr...plus nuk ke lexuar sa duhet raportet e Bankes Boterore apo FMN etj...

1-Ne Shqiperi pushteti politik dhe ekonomik jane ne te njejtat duar /pf/images/graemlins/wink.gif ata qe bejne polititken jane edhe biznesmenet dhe parelinjte me te medhenj te Shqiperise.

2-Ke harruarr qe faktori i stabilitetit politik eshte nje nga faktoret me te rendesishem per investitoret e huaj ne nje vend aq me shume ne tranzicion si Shqiperia ku politika vendos edhe te ardhmen e biznesit.Eksperiencat kane treguar qe biznese jane rrenuar nga nderrimet e qeverive sepse ketu pa "njoftjet" e niveleve te tilla je nje hic ne treg dhe kjo ka lidhje edhe me ate me lart qe ketu politika dhe ekonomia jane nje e vetme dhe deri me sot nuk kane funksionuar dot te panvaruara nga njera tjetra.

Eshte pak utopike te mendosh qe edhe MUND te funksiononin te panvarura, por nje shtet "me mend" qe mendon per "mireqenien" e popullit do perpiqej te ruante stabel ekonomine dhe te krijonte avantazhe per bizneset e huaja se keto jo vetem qe do i sillnin linja te reja dhe do aktivizonin prodhimin ne vend por edhe ne nje fare menyre do ndihmonin ne permiresimin e "emrit" ne bote te ketij vendi.Ende s'mundemi te ndajme interesat personale (te politikaneve natyrisht) naga interesat e popullit apo te shtetit.

Nje alternative qe do ndihmonte terheqjen e investitoreve te huaj do ishte psh perjashtimi nga tatimi dhe dogana per makinerite e prodhimit dhe lendes se pare per 5 vjecarin e pare te ketij investimi, shteti nuk humb dhe aq shume sepse arrin dhe puneson njerez (ketu zgjidh edhe nje problem social plus merr tatimin mbi te ardhurat personale e ne nje fabrike e linje prodhimi kjo eshte per t'u marre ne konsiderate si shifer), merr tatimin e vleres se shtuar edhe tatimin mbi fitimin (edhe kete mund ta reduktoje disi ne kete rast) gjithashtu ka nje investitor te huaj me shume ne treg...e keshtu bejme nje hap.Po ku m'i ke se... :shrug:
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Fillimisht postuar nga Kordelja:
[qb] ...

Nje alternative qe do ndihmonte terheqjen e investitoreve te huaj do ishte psh perjashtimi nga tatimi dhe dogana per makinerite e prodhimit dhe lendes se pare per 5 vjecarin e pare te ketij investimi, shteti nuk humb dhe aq shume sepse arrin dhe puneson njerez (ketu zgjidh edhe nje problem social plus merr tatimin mbi te ardhurat personale e ne nje fabrike e linje prodhimi kjo eshte per t'u marre ne konsiderate si shifer), merr tatimin e vleres se shtuar edhe tatimin mbi fitimin (edhe kete mund ta reduktoje disi ne kete rast) gjithashtu ka nje investitor te huaj me shume ne treg...e keshtu bejme nje hap.Po ku m'i ke se... :shrug: [/qb]
pse, tani si eshte?
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

ah desh harrova

ne cdo vend politika e ekonomia jane rrenjesisht te lidhura e kete nuk mund ta ve ne diskutim

problemi eshte, se duke gjetur fajtorin (politikanet), tema nuk ka arsye te zhvillohet.

ne fillim diskutojme se cfare avantazhesh duhen ofruar e pastaj, po na u mbush mendja, gjejme edhe arsyet perse nuk ofrohen dhe si te ndikojme ne kete.

duke vecuar problemet mund te diskutojme perndryshe bejme rremuje e asgje me teper
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

gene s'po te marr vesh fare ama fare eee :shrug:
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Ta kam dhene shpjegimin tim, s'kam c'te shtoj gene.

Sistemi tatimor nuk eshte ne avantazh te investitoreve te rinj as te huaj qofshin. :sleep:
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

mire pra
provojme te fillojme nga e para


Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj


shpesh here kam degjuar kete shprehje nga shume vete

doja te diskutohej

cilat jane avantazht qe mund te ofrohen?
a mund te ofrohen avantazhe tatimore(te drejtperdrejta), duke patur parasysh udhezimet e fmn e te komunitetit europian per vendet qe duan te bashkohen?

nqs nuk merremi vesh, lere fare se vazhdojme ne shtator kur te kthehemi nga pushimet :thumbsup:

:shrug: mua me duket e qarte
 

tirana

Primus registratum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Fillimisht postuar nga gene:
[qb] ....
.

ne fillim diskutojme se cfare avantazhesh duhen ofruar e pastaj, po na u mbush mendja, gjejme edhe arsyet perse nuk ofrohen dhe si te ndikojme ne kete.

duke vecuar problemet mund te diskutojme perndryshe bejme rremuje e asgje me teper [/qb]
Ciao Radio SCN /pf/images/graemlins/smile.gif
Avantazhet nuk eshte se do i shpikim ne. Do i lexojme diku e do i rrjeshtojme ketu. Jane ato qe funksionojne gjithandej, Amerike Latine, Turqi, Jurop Lindor etj etj vende qe mundohen te joshin matrapaze te medhenj e te vegjel. Presion te ulet fiskal, Banka persmari ku te mbeshteten, taksa doganore te pershtatshme, ligje qe mbrojne investimet dhe jo gabel me pushke tek dera e fabrikes, burokraci elegante, personel te kualifikuar, te drejte largimi nga puna kur ti ngrefet atyre, buzeqeshje e llafe te bukra, noi sekretare me minifund etj etj... si gjithanej mo. (ne detaje me numra e thysa ftilloi vet se nuk jam i zanatit).
Keshtuqe sido ta kthejme diskutimin prap do dalim tek: "Dua te bej kshu kshu kshu kshu por se bej dot sepse kushtet jane keto keto keto keto"
 

Kordelja

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

/pf/images/graemlins/laugh.gif

gene meqe elokuenca ime nuk qe mjaftushem ja ku ke kete te Munit SHQETO fare /pf/images/graemlins/laugh.gif

Muni :thumbsup: /pf/images/graemlins/laugh.gif :thumbsup:
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Fillimisht postuar nga Majmuni Hirko:
[qb]
Fillimisht postuar nga gene:
QUOTE]Ciao Radio SCN /pf/images/graemlins/smile.gif
Avantazhet nuk eshte se do i shpikim ne. Do i lexojme diku e do i rrjeshtojme ketu. Jane ato qe funksionojne gjithandej, Amerike Latine, Turqi, Jurop Lindor etj etj vende qe mundohen te joshin matrapaze te medhenj e te vegjel. Presion te ulet fiskal, Banka persmari ku te mbeshteten, taksa doganore te pershtatshme, ligje qe mbrojne investimet dhe jo gabel me pushke tek dera e fabrikes, burokraci elegante, personel te kualifikuar, te drejte largimi nga puna kur ti ngrefet atyre, buzeqeshje e llafe te bukra, noi sekretare me minifund etj etj... si gjithanej mo. (ne detaje me numra e thysa ftilloi vet se nuk jam i zanatit).
Keshtuqe sido ta kthejme diskutimin prap do dalim tek: "Dua te bej kshu kshu kshu kshu por se bej dot sepse kushtet jane keto keto keto keto" [/qb]
pikerisht kjo me duket se ishte dhe pyetja

duhet bere cfare cfare cfare?
PSE PSE PSE?
dhe si si si?

psh
qeveria duhet te uli texat per makinerite?!
ok!
ne cfare niveli jane keto taxa?
ne cfare niveli duhet ti cojme?
pikerisht numrat e thysat doja une /pf/images/graemlins/laugh.gif
cfare avantazhi do sjelle kjo ulje?
pastaj, po deshem, diskutojme pse qeveria nuk e ben kete veprim kaq te thjeshte.


Avantazhet nuk eshte se do i shpikim ne. Do i lexojme diku e do i rrjeshtojme ketu. Jane ato qe funksionojne gjithandej
dakort, po ne duhet te gjejme ato qe jane te mundshme ne shqiperi
psh
a mund te kthejme shqiperine ne nje parajse fiskale??
JO
nuk na lejon fmn e pakti i stabilitetit.
dhe beje po deshe - te presin asistencen e te shkaterrojne imazhin.

mua nuk me duket kaq e thjeshte sa e beni ju.
megjithate, mbase gabohem :shrug: .

:thumbsup: :thumbsup: SCN :thumbsup: :thumbsup:
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

nuk gjeta tani info me te fresketa por, Meta i thote investitoreve italiane

TAKIM ME INVESTITORET ITALIANE

Pershendetja e kryeministrit Meta
Milano 05 shkurt 2001

Ju investitoret italiane, jeni nder pionieret e biznesit te huaj ne Shqiperi Ndihem shume i nderuar nga prezenca juaj dhe ju falenderoj per interesimin qe tregoni per zhvillimin ekonomik te Shqiperise. Ne kemi qene ne nje bashkebisedim te perhershem me investitoret italiane ne Shqiperi. Ne takime te fundit ju patem premtuar atyre permiresimin e klimes se biznesit nepermjet masash konkrete. Kam kenaqesine te konstatoj se ne e kemi mbajtur premtimin tone. Kjo vertetohet me se miri nga paketa e lehtesive fiskale qe tashme ka hyre ne fuqi.
Keshtu ulem nivelin maksimal te tarifave te importit nga 18 ne 15 perqind; ulem tarifat per importin e makineri pajisjeve per investime ne 2 perqind dhe tatimin mbi fitimin nga 30 ne 25 perqind ...
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

ndersa keto jane tatimet ne itali
IRAP, 4.25%(takse rajonale per aktivitet prodhuese)
IRPEG, 36%(taxe per personat juridike)
with possible
reduction
of up to 27%
in the event
that DIT applies
Only if dividends are distributed:
- IRPEF, if partner is physical person
- IRPEG, if partner is legal person
- Taxable = distributed dividends + tax credit
- Deduct tax credit from total payable
The following percentages apply for distributed dividends:
- 10% on account if dividends are distributed by unfloated companies
- 12.5% as tax if distributed by floated companies (except in the case of options)

arrijme rreth 53 %

kesaj shtohi edhe shume pengesa per mbrojtjen e ambientit
dhe taxa te tjera relativisht te vogla

me ardhejen ne shqiperi, cfare avantazhi kane

irpeg 25 %
irpef mbi divident 10-15 %

dhe kaq

kemi, deri ketu, nje diference tatimesh prej rreth 15-20 % dhe pak kokecarje ne taxsat per ndotjen e ambientit etj etj

problemi eshte se kane shpenzime transporti dhe dogana (ne nivele te uleta per lende te para e makineri)
nivelin manaxherial te bashkepunetoreve shqipetare, burokracite etj, mund ti diskutojme ne teme tjeter
 

komino

Valoris scriptorum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

ketu disa shembuj se si qeveria (italiane) ndihmon zhvillimin ekonomik te jugut te vendit

ketu per me teper
 

tirana

Primus registratum
Re: Sistemi ligjor edhe ai tatimor nuk ofron kurrfare avantazhi per investitoret e huaj

Fillimisht postuar nga gene:
[qb]
........
...a mund te kthejme shqiperine ne nje parajse fiskale??
JO
nuk na lejon fmn e pakti i stabilitetit.
dhe beje po deshe - te presin asistencen e te shkaterrojne imazhin.

mua nuk me duket kaq e thjeshte sa e beni ju.
megjithate, mbase gabohem :shrug: .

... [/qb]
Un per vete jam dakort ta bejme Qipro. 3 milione banore me 300 mije banka dhe 5 milione firma e compani te mpleksura e te sterpleksuar ne te gjitha bizneset qe ka shpikur njeriu. Ne djall vafte imazhi. Sa te na ndreqet imazhi na kane ngordhur familjet per buken e gojes /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif Europa eshte shume serioze per te bere pjese ne te.... Ne dum gallat sepse jemi popull me halle dhe i frustum dhe kina nevoje te haperdahemi kaiçik per qejf tone.

Gene un nuk marr vesh nga numrat por mundohem ti kap si koncepte. Ne detaje, si e qysh e tek, shumzim pjestim, n'katror n'kub /pf/images/graemlins/smile.gif nuk u jap dot dum se s'kam pasur te tilla lende ne shkollen time te hershme.
 
Top