Si Twitter po ndryshon fytyren e medias
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">
Ndryshimi me rrenjesor ne media gjate viteve te fundit eshte se tashme mund te kemi nje platforme qendrore dhe ne kohe reale qe forcon te gjitha platformat e tjera ne web. Sigurisht, mund te vazhdojme te perdorim RSS per blogjet, te rregjistrohemi per te ndjekur aktivitetin e dikujt ne faqe me video dhe foto, por – nese perdoret ne korrektesisht – Twitter ofron nje sherbim te vetem per te gjitha materialet e publikuara nga nje person. Na lejon dicka qe ne te shkuaren vetem kompani te medha mund ta kishin: rrjetin tone te publikimit. Nese je ne Twitter, e deri diku ne Facebook, je ne boten e publikimit. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Soren Gordhamer punon si keshilltar per perdorimin efektiv te teknologjive dhe eshte autor i librit Wisdom 2.0. Kur lexova artikullin e tij ne Mashable mendova: ky njeri duket sikur te me kete lexuar mendjen… vetem se, ndryshe nga une, ka arritur te godase objektivin. Doja menjehere ta ndaja me te tjere, por thashe: prit, eshte gjithmone me mire te lexosh origjinalin por jo te gjithe e kuptojne lehtesisht anglishten dhe ky artikull duhet lexuar nga sa me shume persona. Ja disa prej gjerave me te rendesishme:</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Sigurisht, YouTube, Flickr, WordPress, Blogger etj jane te gjithe te rendesishem per te publikuar materiale. Por Twitter ofron boshtin, qellimin per te nderlidhur te gjitha aktivitetet online te dikujt per te krijuar nje rrjet publikimi ne kohe reale, me protagoniste vete njerezit. Kjo po ndryshon fortesisht natyren e medias.
</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Mediat e reja po shnderrohet gjithmone e me shume ne shared media. Dikush krijon nje tweet, ndoshta me nje link qe con tek nje histori: cfaredo ai te publikoje ne rrjetin e tij, mund ta publikoj edhe une. Ne Twitter, natyrisht, kjo quhet ReTweet. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">E sigurt, ne te shkuaren mund te dergoje nje e-mail ose te telefonoje nje mik per ti sygjeruar nje lajm apo nje spektakel televiziv; por tani, brenda pak sekondave, mund te ndash keto informacione ne rrjetin tend, permes Twitter ose Facebook, me dhjetera, qindra, biles mijera njerez. Nuk eshte me media ime; its our media, and we can all broadcast it. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Me pare njerezit quanin lajm cfare publikohej nga New York Times apo CNN. Ne terrenin e mediave te reja kriteret per te vendosur cfare eshte e rendesishme per njerezit nuk krijohen me nga pak media te medha, por gjithnje e me teper nga flukse te vogla si ti dhe une qe vendosin se per cfare te flasin. Gjithmone e me teper, shume te vegjel te vene bashke po behen me te fuqishem se nje grup te medhenjsh. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Mediat po behen edhe me personale. Njerezit presin qe rrjeti i tyre te perbehet nga individe me personalitet, jo vetem burime te thjeshta lajmesh. Duam te dime rreth personit qe raporton po aq sa duam te dime per gjerat e raportuara. Te publikosh eshte kthyer me shume se kurre ne nje akt personal, pasi perdoruesit kerkojne lidhje jo vetem me materialet apo lajmet por me njerezit. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Nderkohe qe te gjitha faqet online qe publikojne/shperndajne informacion jane te nevojshme, te kesh nje bosht qe i bashkon te gjitha eshte nje ndihme. Boshti me i natyrshem qe kemi ne dispozicion sot eshte Twitter, qe sillet si nje shesh qendror ne te cilin gjithkush mund te publikoje apo linkoje cfaredolloj materiali, qofte ky nje mendim i shkurter, artikull nga nje blog, nje video qe ka krijuar apo nje artikull qe ka lexuar. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Eshte pikerisht ky rrol qe ka krijuar ndryshim me te madh e me te thelle ne media pergjate brezit tone. Ku do te shkojme askush se di, por deri tani eshte mese e qarte se kjo levizje po e ben boten e medias te jete shume me pak e centralizuar dhe gjithnje e me te drejtuar prej njerezve. Eshte nje tjeter bote: Jemi te gjithe publikues tani dhe fytyra e re e medias, je ti.</p>
Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=107. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=107


<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Soren Gordhamer punon si keshilltar per perdorimin efektiv te teknologjive dhe eshte autor i librit Wisdom 2.0. Kur lexova artikullin e tij ne Mashable mendova: ky njeri duket sikur te me kete lexuar mendjen… vetem se, ndryshe nga une, ka arritur te godase objektivin. Doja menjehere ta ndaja me te tjere, por thashe: prit, eshte gjithmone me mire te lexosh origjinalin por jo te gjithe e kuptojne lehtesisht anglishten dhe ky artikull duhet lexuar nga sa me shume persona. Ja disa prej gjerave me te rendesishme:</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Sigurisht, YouTube, Flickr, WordPress, Blogger etj jane te gjithe te rendesishem per te publikuar materiale. Por Twitter ofron boshtin, qellimin per te nderlidhur te gjitha aktivitetet online te dikujt per te krijuar nje rrjet publikimi ne kohe reale, me protagoniste vete njerezit. Kjo po ndryshon fortesisht natyren e medias.
</p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Mediat e reja po shnderrohet gjithmone e me shume ne shared media. Dikush krijon nje tweet, ndoshta me nje link qe con tek nje histori: cfaredo ai te publikoje ne rrjetin e tij, mund ta publikoj edhe une. Ne Twitter, natyrisht, kjo quhet ReTweet. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">E sigurt, ne te shkuaren mund te dergoje nje e-mail ose te telefonoje nje mik per ti sygjeruar nje lajm apo nje spektakel televiziv; por tani, brenda pak sekondave, mund te ndash keto informacione ne rrjetin tend, permes Twitter ose Facebook, me dhjetera, qindra, biles mijera njerez. Nuk eshte me media ime; its our media, and we can all broadcast it. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Me pare njerezit quanin lajm cfare publikohej nga New York Times apo CNN. Ne terrenin e mediave te reja kriteret per te vendosur cfare eshte e rendesishme per njerezit nuk krijohen me nga pak media te medha, por gjithnje e me teper nga flukse te vogla si ti dhe une qe vendosin se per cfare te flasin. Gjithmone e me teper, shume te vegjel te vene bashke po behen me te fuqishem se nje grup te medhenjsh. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Mediat po behen edhe me personale. Njerezit presin qe rrjeti i tyre te perbehet nga individe me personalitet, jo vetem burime te thjeshta lajmesh. Duam te dime rreth personit qe raporton po aq sa duam te dime per gjerat e raportuara. Te publikosh eshte kthyer me shume se kurre ne nje akt personal, pasi perdoruesit kerkojne lidhje jo vetem me materialet apo lajmet por me njerezit. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Nderkohe qe te gjitha faqet online qe publikojne/shperndajne informacion jane te nevojshme, te kesh nje bosht qe i bashkon te gjitha eshte nje ndihme. Boshti me i natyrshem qe kemi ne dispozicion sot eshte Twitter, qe sillet si nje shesh qendror ne te cilin gjithkush mund te publikoje apo linkoje cfaredolloj materiali, qofte ky nje mendim i shkurter, artikull nga nje blog, nje video qe ka krijuar apo nje artikull qe ka lexuar. </p>
<p style="margin: 0.0px 0.0px 12.0px 0.0px; line-height: 17.0px; font: 13.0px Tahoma; color: #333333;">Eshte pikerisht ky rrol qe ka krijuar ndryshim me te madh e me te thelle ne media pergjate brezit tone. Ku do te shkojme askush se di, por deri tani eshte mese e qarte se kjo levizje po e ben boten e medias te jete shume me pak e centralizuar dhe gjithnje e me te drejtuar prej njerezve. Eshte nje tjeter bote: Jemi te gjithe publikues tani dhe fytyra e re e medias, je ti.</p>

Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=107. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=107