Re: Si Nuk Po Del Ndonje @ Per Te Bere Kerkese Per &
Acer leni /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/yay.gif se eshte fryt me kalori ta rekomandojme qe ti marresh kalorite e bananes por kjo teme nuk eshte per ty se je sop /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_boohoo.gif
Hallall Kominaci je i pa pame /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/thumbsup.gif Ja ta shikoje Ky Acer Qe Meno Per Shqonine Ti /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bier.gif
/ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/emot-jerkbag.gif me duket se ishte per ato me @ une skam access po e kisha fjalen ne pergjithsi /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/shrug.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/pippiripi.gif
Mos ia thuj fare se kush je Goddess...ta gjeje vete po te doje..... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_dance.gif <u>E shikon qe te ka ik memorja o Acer Te duhet pa tjeter te fitosh kalorite e humbura per te te ardh kujtesa</u> www.banane.alper rikthim kujtese /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/Eliterate.gif
He Acer Se Do Mesohesh Po He.. /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_boohoo.gif Gjithmone Fillimi Eshte I Veshtire /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eusa_dance.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.