Robbie -- I love U!!!!!!!!!!!!!

VoGeLuShI

Primus registratum
Re: Robbie -- I love U!!!!!!!!!!!!!

lips-o qenke ber pirate e pa pame ti /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/kiss.gif

^^MIA^^

Forumium maestatis

Kjo seshte asgje,i postova per inat te Mozit /pf/images/graemlins/laugh.gif

Te shofesh ci bej filmave /pf/images/graemlins/laugh.gif

VoGeLuShI

Primus registratum

/pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif /pf/images/graemlins/lol.gif

kaq te shpejte e paske linjen???

^^MIA^^

Forumium maestatis

dua nje vit per nje film po ska gje ,rendesi ka qe ja dal /pf/images/graemlins/laugh.gif

S

Scorpion

Guest

Miresevjen Dahlia...

pppppaa

Primus registratum

Uuuuhhh thashe se shpetuam nga kjo tema... por s'qenkesh e thene... /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif
Sikur e kishit myll ca kohe mer burre... pse e hapet prape.. /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif /pf/images/graemlins/laugh.gif

VoGeLuShI

Primus registratum

i pelqen robbie sic duket /pf/images/graemlins/laugh.gif

edhe mua me pelqen /pf/images/graemlins/grin.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

[imazh]
concert003.jpg
[/imazh]

Foto me lart eshte vetem per LIPS /pf/images/graemlins/grin.gif

dahlia

Grupi i të çmëndurve!

Ne pritje te koncertit rreth ores 3 pasdite...njerezit kishin zaptuar trotuaret...shume larg stadiumit... /pf/images/graemlins/grin.gif

concert014.jpg

^^MIA^^

Forumium maestatis

Ueeeeeeeeeee sa afer paske qene ,e tmerrshmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dua dhe une...duaaa duaaaaaaaa /pf/images/graemlins/laugh.gif

p.s .ju lutem moderatorve mos me moderoni temen kot me kot,ka mundesi mos te fshini asnje postim sepse per mua jane brenda temes te gjithe.flm shume.

^^MIA^^

Forumium maestatis

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
what a faggot

[/ QUOTE ]

jo Robbie-t tim ashtu ti /pf/images/graemlins/smash.gif /pf/images/graemlins/smash.gif

Diddy19

Su@mi

Mercoledì 7 Marzo 2007, 12:33 --

(ANSA) - LONDRA, 7 MAR - Il cantante inglese Robbie Williams e' stato dimesso dalla clinica americana dove e' stato sottoposto ad una cura di disintossicazione. Lo ha reso noto oggi a Londra una portavoce della pop star, che a febbraio si e' fatto ricoverare in una clinica dell'Arizona dove hanno tentato di guarirgli una preoccupante dipendenza da farmaci anti-depressivi. Robbie e' stato disintossicato alla clinica Cottonwood di Tucson, dove era entrato il 13 febbraio.

^^MIA^^

Forumium maestatis

/pf/images/graemlins/cry.gif /pf/images/graemlins/cry.gif

S

Scorpion

Guest

Sa gjynah! /pf/images/graemlins/cry.gif

Po pse mi gra, pak burra ka kjo bote qe u bete copa per kete RoBoN... /pf/images/graemlins/laugh.gif

^^MIA^^

Forumium maestatis

me ate te paren te pershendes dhe ty /pf/images/graemlins/laugh.gif

aristokratja

Forumium praecox

</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Mercoledì 7 Marzo 2007, 12:33 --

(ANSA) - LONDRA, 7 MAR - Il cantante inglese Robbie Williams e' stato dimesso dalla clinica americana dove e' stato sottoposto ad una cura di disintossicazione. Lo ha reso noto oggi a Londra una portavoce della pop star, che a febbraio si e' fatto ricoverare in una clinica dell'Arizona dove hanno tentato di guarirgli una preoccupante dipendenza da farmaci anti-depressivi. Robbie e' stato disintossicato alla clinica Cottonwood di Tucson, dove era entrato il 13 febbraio.

[/ QUOTE ]

E paska festu ditelindjen e vet ne klinike i gjori...
I kam thene 500 here, mos u merr me droge... /pf/images/graemlins/grin.gif