Publiciteti, Interneti mund gazetat dhe sfidon TV

Al-Punk

Still here


Jane te shumte ata qe e kishin parashikuar por tashme eshte zyrtare: ne Shtetet e Bashkuara, te ardhurat nga reklamat ne Internet gjate vitit 2010 per here te pare kane kaluar ato ne gazetat e shtypura. Sipas te dheneva te publikuara nga Internet Advertising Bureau, reklamat online kane grumbulluar 26 miliarde dollare, ndersa ato ne gazeta 22,8 miliarde. Ne vend te pare mbetet gjithesesi televizioni me 28,6 miliarde dollare.
Nje tjeter fakt interesant qe del nga raporti i Internet Advertising Bureau tregon qarte se tregu i publicitetit ne Internet eshte shume i perqendruar: 72% e te ardhurave kane perfunduar ne arkat e 10 kompanive me te medha te sektorit, si Google, Yahoo! dhe Microsoft.
Perveç kesaj, reklamuesit preferojne me shume segmentin e njoftimeve ne rezultatet e motorreve te kerkimit, ndonese modeli “display” eshte ne rritje e siper.

Artikuj te ngjashem:
  1. Edhe Perendimi çensuron Internetin
  2. Reklama shperthyese e The Sun
  3. Kur nje blogger (shqiptar) informon me shume se gazetat (shqiptare)
-jlJA4GpJ1I


Artikulli i plote...
 
Top