Pse viteve të fundit është rritur numri i divorceve.

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
Me rritjene pavarësisë ekonomike,të femres,martesa është bërë një lidhje,jo shumë e domosdoshme siq ka qenë më parë-mundësit e sotme ekonomike e bëjnë jetën më të lehtë si individ-në rast paknaqësie nga martesa.Faktore tjetër është edhe vetëdiesimi i shoqërisë për vlerat dhe vlerësimin e martesës në bazë të shkallës së knaqësis personale që ofron ajo.
Edhe pse në shoqërinë shqiptare ende dominon ai mentaliteti patriakal,ku martesa shifet si obligim dhe jo si një realite që rrjedh nga vullneti dhe qëllimi i mirë(dashuria)i njlë qifti.
Mirpo pse shkurorëzimi në ditët tona po përhapet,gjithnjë e më shumë,dhe cilët faktor ndikojnë në rritjen e shkurorëzimeve.me siguri që kjo,sfidë-lidhet me një numër faktorësh qe janë të ndër lidhura me ndryshimet e thella sociale,duke përjashtuar një numë të njerëzve të pasur,sot martesa nuk është me lidhjen e etjeve,për të trashëguar pronë,apo trashëgimin enjëri brez apo tjetrit.
Me siguri që ka shumë faktor objektiv dhe subjektiv,që e imponojnë rrethanat në jetën bashkëshortore që një martesë mos të funksionoj dhe të përfundoj me shkurorëzim,etj
 

Hektor12

Locus omnem
me e.sakta do ish paradoksi i mosperputhjes se karaktereve si shkaku kryesor sipas gjykatave ... per mendimin tim nese.ndjenja segziston ose transformohet ... lind detyrimisht nevoja e te jetuarit vecmas
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
-Është për keqardhje se si nuk i kushtojm rëndësi edukimit të mirëfillt shoelror,kur sot,ekspert të ndryshëm,rënien ekonomike,kolapset dhe falimentimet e shumë e shtetëve ia faturojn pikërisht ngecjes së tyre,në zhvillim shoqeror.Ne shqiptaret (në përgjithsi),nuk kemi pasur mundesi të mburremi pra botës me diç më shumë se me nderin tonë familjar dhe me shtimin e madhë-natalitetin,Këto dy raste,siç duket,janë në shkatërrim e sipër,Një vëzhgim i vazhdueshëm i gjendjes sonë politike dhe shoqërore do të na sillte imazhet e një fundosje hap-pas në të gjithas sferat e jetës shoqërore,ekonomike,politike dhe në atë me të shtrejtën familjen tonë.
Sot,Nderi dhe Morali janë dobësuar shumë,për të mos thënë,ka rënë krejtësisht.sot ,prindi,e as bashkëshorti,nuk e ka dert se ku e ka të bijën,apo gruan e tijë.kur del,me kë del dhe me kë shoqërohet dhe kur kthehet.
Jo vetëm kaq,por femra sot nxitet dhe stimulohet për zhveshje e lakuriqesi,të gjitha këto,dhe tjera,ndikojnë në tradhtinë bashkëshortore dhe në devijimin moral.nuk ka dyshim se ndër shkaqet kryesore të shkurorëzimeve është tradhëtija bashkëshortore.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
shkaqet deri te ardhja e shkurorëzimeve janë:
1-zgjeja jo e mirë,-qoftë nga ana e burri,apo nga ana e gruas,Kjo për faktin se jo rrall herë nuk zgjedhin,nuk vërtetohen,e nuk sigurohen mirë për çiftin e jetës se çfarë cilësish e vetish ka,ai/ajo,çfarë familje e rrethi janë,çfarë mentaliteti e edukimi kanë.etj.
Por me një të shikur,apo me një cilësi të tijë,e që zakonisht bukuria është ajo që shikohet më së shumti dhe vendosin të martohen.
Epas martese fillojn të zbulojnë,një oqean të metash të njëri-tjetrit,mospajtiemsh e mospërputhshmëri mes vete,me çka e bëjnë të pamundur,vazhdimin e jetës së tyre bashkëshortore,dhe vjen deri te më e keqja,te ndarja-shkurorezimi.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
-"ndërhyrja e familjes"
Jo rrallë herë,çifti bashkëshortor fillimisht nuk ka probleme mes vete,përdeerisa më vonë të fillojn të tjerët të ndërhyjnë në jetën e tyre private,në veqanti,nënat,qoftë e djalit apo e vajzës.
Por me e theksuar është ndërhyrja e nënlës së vajzës,në punët e vajzës dhe të dhëndrit.ku mundohet tia imponoj dëshirat dhe mendimet e veta,ku ajo do që të komandoj,ku ankohet shumë se po i bëhet pa-drejtësi bijës së saj,kub ajo nuk ika kushtet sikurse motrat dhe shoqet e saja.se ajo dhe dhëndërri duhetn të ndahen nga prinderit.
Ose nëna e djalit e djalit i përzihet në gjdo gjë resë(nuses)së saj,dhe se ajo është personi që duhet të pyetet,në gjdo gjë,të vogël apo të madhe.Çka i bie se djali nuk ka kurrfar kompetenca e as autoritet ndaj gruas së tijë,dhe normal tash gruaja(nusja)i thot burrit -Unë a kum ardh për ty a për nanen tane.
e kshtu me radhë,gjë që kjo e cila,ndikon çoft nga vajza apo djali,të mendojnë edhe për shkurorëzim.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
-"Devijimi i burrit apo gruas"edhe ky ësht shkak për shkurorëzim.
Kjo zakonisht ndodhë më shumë tek burrat,se te gratë.të cilët pas martesës devijojnë,ndryshojnë shumë për së keqi,duke u shoqëruar me shokë të këqijë,duke u marrë me alkool,drog dhe dukuri të tjera negative,per çka edhe i bëhet e pa mundur gruas të jetojë me një njeri ((burrë)të këtill.
Ani pse ky,devijim ka mundësi të ndodhë edhe nga ana e gruas,në veqanti nëse ajo punon,por më rrall se sa ana e burrit.
dhe normal vie deri te shkurorëzimi.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
-"shikimi i të tjerëve dhe më pas krahasimi me çiftin tjetër"
Kjo më shumë ndodhë tek grat.të cilat i shikojnë më shumë punet e huaja se sa burrat.dhe ajo (gruja)natyrisht sheh që ka më mirë,se çiftet tjera kanë para më shumë,po shëtisin më shumë,po blejnë gjëra të reja më shumë,etj,ndërsa ne kemi mbetur të shkret,nuk po përparojmë,etj.
Me çka rriten edhe mosmarrveshejet,kacafytjet dhe vjen deri tek shkurorëzimi.Ani pse kjo dukuri mund të ndodhë edhe nga ana e burrit,i cili sheh shum çka më mirë dhe nuk është i kënaqur shumë me gruan e tij,por kjo ndodhë me rrall se sa nga ana e gruas.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
"Dëgjimi i shpifjeve thashëthëmëve të cilat thuhen për njërin apo tjetrin çift"
Dike u besuar fjalëve të tjerëve dhe shpifjet për burrat e tyre-grave të tyre.në veçanti kur është fjala për tradhëti bashkëshortore.
dhe normal fjalë-pas fjale vjen deri te zmadhimi i problemit ku hinë fjalë të pa hijshme ndërmjet burrit dhe gruas nlë moral dhe në dyshime "të vërteta ose të pa vërteta rreth moralit të gruas ose burrit rreth moralit"për shkak të fjalëve të tjerëve,dhe aty lind ideja si nga ana e burrit ashtu esdhe nga ana e gruas për shkurorëzim.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
"Problemet dhe kacafytjet e shumta"
-Shumë çifte nuk dinë as të debatojnë,as të bisedojnë për ndonjë problem të lindur.por menjëher fillojnë të kacafyten me fjalë të rënda,ofendime mes vete.duke u justefikuar se nuk po muj të përballojë më.muk po mujë të duroj më,"burri ose Gruaja".
Kësisoji problemet e vogla,vinë duke u rritur e shtuar derisa secili mendonë plër ndarje-shkëputje të lidhjes martesore.e në realitet ku gjërat ndoshta janë shumë të vogla dhe të thjeshta,por mospjekuria e çifteve sa duhet vie edhe deri te shkurorëzimi,ndoshta i pa dëshiruar.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
"Pa-aftësia e përceptimit të martesës,apo jetës bashkëshortore"
-Çka do të thotë se dikush,ani pse është pjekur fizikisht për martesë,ai nuk është pjekur fare psiqikisht për ta kuptuar jetën bashkëshortore,përgjegjësit që ika secili bashkëshortë ndaj njëri-tjetrit.por,zhjesht martesën e marrin si një dëfrim fiziologjik dhe kaq.e më pas me momentet e shfaqjeve të problemeve,nuk janë në gjendje ti menagjojnë ato si duhet.dhe aty lindin probleme në mosmarrveshje,ku shkaktar është mos pjekuria e "burrit ose gruas"ose të dyve dhe vjen deri të ndarja e tyre e pa dëshiruar.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
Shkaqet ndër to janë edhe -Mungesa e madhe dhe e gjat e burrit në shtëpi,nuk i intereson fare gruja dhe fëmijet,nuk dihet kur del dhe kur kthehet në shtëpi,më shum nuk është se sa është në shtëpi,dhe aty lindin mosmarrveshjet bashkëshortorëve,ku gruaja e qorton burrin për mos kujdesje sa duhet ndaj saj ,fëmijeve dhe familjes në përgjithësi.ku burri meniher i thot gruas -mos tu dokt hec shko.dhe normal gruja merr vendimin e pa dëshiruar që ia imponon burri dhe ndahet,ku prej asaj ndarje më së shumti pëson fëmija.
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
"Kur gruaja përzihet në pumët e burrit"
Ajo mundohet me gjdo kusht,të jetë komandant në atë shtëpi.Sipas asaj,Ajo duhet të pyetet edhe në raportet e burrit me prindërit dhe familjen e tij të ngusht.se lëre më në çshtjen e financave dhe në punët e tjera.Çka i bie se burri nuk ka kurrfar kompetenca e as autoritet në atë shtëpi.Për këtë arsye edhe gjejmë jo rrallë herë kur djali para se të martohet,është shumë i mirë dhe i sjellshëm,por me martes ai ndryshon gjdo gjë.e pastaj populli thotë."e ka bërë gruja për veti,apo ai nuk pyetët në atë shtëpi por gruja"etj
 

Sahit Rexhepi Keca

Valoris scriptorum
"Rrebelimi i gruas dhe mosdëgjueshmëria e saj"
-Bënë çka të dojë,vepron çka të dojë,del kur të dojë,kthehet kur të dojë,nuk pyet skënd për asgjë.
Themi se këto janë vetëm disa shkaqet,të cilat ndikojnë në njërën apo në formën tjetrën,që të vijë deri tek shkurorëzimi.
Pasojat janë tani aq të mëdha,sa që jo rrallë herë edhe shkatërruese për një bashlëshort.e në veqanti për femrën.për çka e humb besimin tek meshkujt,nuk ka më vullnet për martesë,e as për të krijuar familje më.Pason shkaktimi i strest dhe mërzisë së madhe,në veqanti nëse kanë pasur fëmijë.sepse me shkurorëzim po ndahet edhe nga fëmijët,e kjo për dikë është e pa përballueshme.
Pastaj shkurorëzimi shkakton edhe përhapjen e imoralitetit edhe të prostuticionit,bile edhe të trafikimit me qënie njerëzore.Fëmijët e kanë mësë vështiri,shumë nga ta kalojnë edhe në depresion,e mëpas edhe devijojn rrugen duke u munduar"ta inkurajojn dhe shtendosin veten"me konsumimin e alkoolit,drogën etj,etj.
 

joetisti_

Locus omnem
Mua me pelqeu kur pashe nje emision qe nje kengetare e njohur, Gjyste Vulaj, u martua perseri me te shoqin qe kishte disa vite qe ishin divorcuar. Divorci eshte nje "zgjidhje" ne raste ekstreme por jo te behet mode. Shkakton probleme e sidomos kur ka ne mes femije. Thjesht shpresoj te kete sa me pak.

Jane shtuar sepse kane nje ekonomi te dobet. Shkaku kryesor. Pastaj tradhtite qe s'jane te rralla. Nje tjeter mund te jete se lidhja eshte bere pa patur pershtatjen e duhur midis vete djalit dhe vajzes. Duhen vene ne peshe disa gjera mendoj para nje martese. Por, po e mbyll duke thene se ne disa raste eshte vertete zgjidhja e duhur, divorci.
 
Top