PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

komino

Valoris scriptorum
PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

- identifikojme problemin real

- analizojme zgjidhjet eventuale qe jane dhene (ose jo)

- propozojme nje zgjidhje (me te mire) si e mendojme ne (mudesisht dicka te hollesishme)
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

- identifikojme problemin real

- analizojme zgjidhjet eventuale qe jane dhene (ose jo)

- propozojme nje zgjidhje (me te mire) si e mendojme ne (mudesisht dicka te hollesishme)
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

nje nga problemet ne te ndjera ne realitetin shqipetar eshte, aktualisht, nderrimi i brezave ne drejtimin e vendit

probleme te tjera jane

-mungesa e besimit ne institucionet

-mungesa e kontaktit me realitetin institucional i brezit te ri (studenteve)

-kthimi e integrimi i studenteve nga jashte
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

nje nga problemet ne te ndjera ne realitetin shqipetar eshte, aktualisht, nderrimi i brezave ne drejtimin e vendit

probleme te tjera jane

-mungesa e besimit ne institucionet

-mungesa e kontaktit me realitetin institucional i brezit te ri (studenteve)

-kthimi e integrimi i studenteve nga jashte
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

keto probleme prekin ne menyre te drejtperdrejte ose jo te gjithe pjesetaret e ketij komuniteti virtual (albforumit +... +... +... )

nese ne nuk gjejme e propozojme ndonje zgjidhje,

1- nuk jemi ne kategorine e intelektualeve te ardhshem
2- eshte e kote te presim nga te tjeret (pushtetaret) sepse ata nuk kane asnje interes personal per te bere kete
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

keto probleme prekin ne menyre te drejtperdrejte ose jo te gjithe pjesetaret e ketij komuniteti virtual (albforumit +... +... +... )

nese ne nuk gjejme e propozojme ndonje zgjidhje,

1- nuk jemi ne kategorine e intelektualeve te ardhshem
2- eshte e kote te presim nga te tjeret (pushtetaret) sepse ata nuk kane asnje interes personal per te bere kete
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

pra

problemi ishte: PJESEMARRJA NE JETEN INSTITUCIONALE

po, cila eshte jeta institucionle e shqiperise??

le te perpiqemi te bejme nje liste
po filloj une

---parlamenti shqipetar, me rreth 150 deputetet qe perfaqesojne popullin e punojne per te (mire apo keq nuk ka rendesi ketu)

---administrata qendrore, me te gjitha ministrite e dikasteret

---administrata vendore, edhe kjo me dikasteret e veta

po mjaftohem me kaq se zgjidhja do te jete e njejte per te gjithe
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

pra

problemi ishte: PJESEMARRJA NE JETEN INSTITUCIONALE

po, cila eshte jeta institucionle e shqiperise??

le te perpiqemi te bejme nje liste
po filloj une

---parlamenti shqipetar, me rreth 150 deputetet qe perfaqesojne popullin e punojne per te (mire apo keq nuk ka rendesi ketu)

---administrata qendrore, me te gjitha ministrite e dikasteret

---administrata vendore, edhe kjo me dikasteret e veta

po mjaftohem me kaq se zgjidhja do te jete e njejte per te gjithe
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

kjo eshte nje pergjigje qe me dhane gjate nje diskutimi mbi mundesine e nje stazhi ne bashkine e tiranes
tek forumi i fushtas elektorale te Rames (po kjo nuk ka rendesi)


NiKu
Administrator


Anëtarësuar: 29 Aug 2003
Mesazhe: 24
Vendodhja: Tiranë
Postuar: Tue Sep 30, 2003 1:09 am Titulli i mesazhit: per stazhet

--------------------------------------------------------------------------------


Bashkia e Tiranes ka dy vjet qe praktikon stazhet. Ne disa drejtori e sektore te rendesishem. Ekonomiste, juriste, sociologe e inxhinjere te ardhshem pre dy vjetesh, me periudha te caktuara bejne stazh ne Bashkine e Tiranes. Programi sic na kane thene ka qene mjaft i suksesshem.
Ju faleminderit


PASI KERKOVA INFORMACION TE METEJSHEM

NiKu
Administrator


Anëtarësuar: 29 Aug 2003
Mesazhe: 24
Vendodhja: Tiranë
Postuar: Tue Sep 30, 2003 12:24 pm Titulli i mesazhit: info stazh

--------------------------------------------------------------------------------

Ok. do qe e udhes te vizitoje faqen e bashkise se tiranes, ose te kontaktoje, nepermjet kontakteve qe paraqiten ne ate faqe, Drejtorine e Burimeve Njerezore dhe Informacionit e Teknologjise, Dr. Keti TRESKA. Cel 0682050238.
Ju faleminderit
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

kjo eshte nje pergjigje qe me dhane gjate nje diskutimi mbi mundesine e nje stazhi ne bashkine e tiranes
tek forumi i fushtas elektorale te Rames (po kjo nuk ka rendesi)


NiKu
Administrator


Anëtarësuar: 29 Aug 2003
Mesazhe: 24
Vendodhja: Tiranë
Postuar: Tue Sep 30, 2003 1:09 am Titulli i mesazhit: per stazhet

--------------------------------------------------------------------------------


Bashkia e Tiranes ka dy vjet qe praktikon stazhet. Ne disa drejtori e sektore te rendesishem. Ekonomiste, juriste, sociologe e inxhinjere te ardhshem pre dy vjetesh, me periudha te caktuara bejne stazh ne Bashkine e Tiranes. Programi sic na kane thene ka qene mjaft i suksesshem.
Ju faleminderit


PASI KERKOVA INFORMACION TE METEJSHEM

NiKu
Administrator


Anëtarësuar: 29 Aug 2003
Mesazhe: 24
Vendodhja: Tiranë
Postuar: Tue Sep 30, 2003 12:24 pm Titulli i mesazhit: info stazh

--------------------------------------------------------------------------------

Ok. do qe e udhes te vizitoje faqen e bashkise se tiranes, ose te kontaktoje, nepermjet kontakteve qe paraqiten ne ate faqe, Drejtorine e Burimeve Njerezore dhe Informacionit e Teknologjise, Dr. Keti TRESKA. Cel 0682050238.
Ju faleminderit
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

dua te theksoj se nuk ka rendesi nese ky projekt realizohet vertet apo jo ne bashkine e tiranes e ne c'mase e ne c'forme

une info ne site nuk gjeta dhe mund te diskutojme me vone vleren e informimit

per tani mjafton ideja e nje stazhi ne insitucione
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

dua te theksoj se nuk ka rendesi nese ky projekt realizohet vertet apo jo ne bashkine e tiranes e ne c'mase e ne c'forme

une info ne site nuk gjeta dhe mund te diskutojme me vone vleren e informimit

per tani mjafton ideja e nje stazhi ne insitucione
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

ne fund te fundit ideja ishte kjo

nje mundesi stazhi (6 mujor) per te gjithe studentet ne institucionet e shtetit


une them te diskutojme rastine e parlamentit
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

ne fund te fundit ideja ishte kjo

nje mundesi stazhi (6 mujor) per te gjithe studentet ne institucionet e shtetit


une them te diskutojme rastine e parlamentit
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

parlamenti perbehet ng 140 deputete qe perfaqesojne popullin e punojne per te duke projektuar ligje etj etj etj etj

kush jane deputetet aktuale?

DEPUTETËT E KUVENDIT


1. Agron DUKA
2. Agron TATO
3. Albert ÇAÇI
4. Aleksander GARULI
5. Alfred Çako
6. Anastas ANGJELI
7. Arben IMAMI
8. Arben MALAJ
9. Ardian MYSLIMAJ
10. Arjan STAROVA

11. Arta DADE
12. Asllan HAXHIU
13. Astrit BUSHATI
14. Athem FEZOLLARI
15. Azgan HAKLAJ
16. Bamir TOPI
17. Banush GOZHDARI
18. Bardhyl AGASI
19. Bardhyl LONDO
20. Bashkim FINO

21. Behri KOLLÇAKU
22. Ben BLUSHI
23. Besnik MUSTAFAJ
24. Blendi KLOSI
25. Brahim BRUKA
26. Dashamir SHEHI
27. Dilaver QESJA
28. Dritan PRIFTI
29. Durim HUSHI
30. Edi PALOKA

31. Eduart ALUSHI
32. Ejup TABAKU
33. Elida TEPELENA
34. Elmaz SHERIFI
35. Engjëll BEJTAJ
36. Eqerem SPAHIU
37. Erjon BRAÇE
38. Ermelinda MEKSI
39. Et'hem RUKA
40. Fatbardha SHABANI

41. Fatmir XHINDI
42. Fatmir MEDIU
43. Fatmir XHAFAJ
44. Fatos BEJA
45. Fatos NANO
46. Ferit HOTI
47. Flamur DINGO(ROGU)
48. Flamur HOXHA
49. Gani HOXHA
50. Gaqo APOSTOLI

51. Gazmir BIZHGA
52. Gjergj KOJA
53. Gjovalin BZHETA
54. Gramoz RUÇI
55. Hasan HOXHA
56. Ilir BANO
57. Ilir GJONI
58. Ilir META
59. Ilir ZELA
60. Ilirian BARZANI

61. Ardit KAJA
62. Jak NDOKAJ
63. Jemin GJANA
64. Jozefina TOPALLI(ÇOBA)
65. Kastriot ISLAMI
66. Lekë ÇUKAJ
67. Ligoraq KARAMELO
68. Luan MEMUSHI
69. Luan RAMA
70. Lublin DILJA

71. Lufter XHUVELI
72. Luigj GJOKA
73. Makbule ÇEÇO
74. Maksim BEGEJA
75. Maksut BALLA
76. Maqo LAKRORI
77. Marjeta PRONJARI
78. Marko BELLO
79. Mezan MALAJ
80. Monika KRYEMADHI

81. Muhamet UKPERAJ
82. Musa ULQINI
83. Mustafa MUÇI
84. Mustafa XHANI
85. Namik DOKLE
86. Nard NDOKA
87. Nazmir BILANI
88. Ndre LEGISI
89. Ndriçim BABASI
90. Ndriçim HYSA

91. Ndue PREKA
92. Neritan ALIBALI
93. Neritan CEKA
94. Nezir SELIMAJ
95. Niko FABER
96. Nikollë LESI
97. Pal DAJÇI
98. Pandeli MAJKO
99. Paskal MILO
100. Pëllumb BERISHA

101. Petro KOÇI
102. Pjetër ARBNORI
103. Preç ZOGAJ
104. Qazim TEPSHI
105. Rahmi MEHMETLLARI
106. Refet DERVINA
107. Ritvan BODE
108. Robert ÇEKU
109. Sabit BROKAJ
110. Sadedin BALLA

111. Saimir CURRI
112. Sali BERISHA
113. Sali SHEHU
114. Servet PËLLUMBI
115. Shaban MEMIA
116. Shpëtim KATESHI
117. Shpetim ROQI
118. Shyqyri Duraku
119. Skënder GJINUSHI
120. Sokol OLLDASHI

121. Sotir KOKERI
122. Spartak BRAHO
123. Spartak NGJELA
124. Spartak POÇI
125. Stefan ÇIPA
126. Taulant DEDJA
127. Teodor LAÇO
128. Limoz DIZDARI
129. Uran METKO
130. Valentin PALAJ

131. Vangjel DULE
132. Vangjel TAVO
133. Kristo Goci
134. Vath KORESHI
135. Viktor DODA
136. Vili MINAROLLI
137. Vladimir MALO
138. Ylli BUFI
139. Zef GJOKA
140. Zyhdi PEPA
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

parlamenti perbehet ng 140 deputete qe perfaqesojne popullin e punojne per te duke projektuar ligje etj etj etj etj

kush jane deputetet aktuale?

DEPUTETËT E KUVENDIT


1. Agron DUKA
2. Agron TATO
3. Albert ÇAÇI
4. Aleksander GARULI
5. Alfred Çako
6. Anastas ANGJELI
7. Arben IMAMI
8. Arben MALAJ
9. Ardian MYSLIMAJ
10. Arjan STAROVA

11. Arta DADE
12. Asllan HAXHIU
13. Astrit BUSHATI
14. Athem FEZOLLARI
15. Azgan HAKLAJ
16. Bamir TOPI
17. Banush GOZHDARI
18. Bardhyl AGASI
19. Bardhyl LONDO
20. Bashkim FINO

21. Behri KOLLÇAKU
22. Ben BLUSHI
23. Besnik MUSTAFAJ
24. Blendi KLOSI
25. Brahim BRUKA
26. Dashamir SHEHI
27. Dilaver QESJA
28. Dritan PRIFTI
29. Durim HUSHI
30. Edi PALOKA

31. Eduart ALUSHI
32. Ejup TABAKU
33. Elida TEPELENA
34. Elmaz SHERIFI
35. Engjëll BEJTAJ
36. Eqerem SPAHIU
37. Erjon BRAÇE
38. Ermelinda MEKSI
39. Et'hem RUKA
40. Fatbardha SHABANI

41. Fatmir XHINDI
42. Fatmir MEDIU
43. Fatmir XHAFAJ
44. Fatos BEJA
45. Fatos NANO
46. Ferit HOTI
47. Flamur DINGO(ROGU)
48. Flamur HOXHA
49. Gani HOXHA
50. Gaqo APOSTOLI

51. Gazmir BIZHGA
52. Gjergj KOJA
53. Gjovalin BZHETA
54. Gramoz RUÇI
55. Hasan HOXHA
56. Ilir BANO
57. Ilir GJONI
58. Ilir META
59. Ilir ZELA
60. Ilirian BARZANI

61. Ardit KAJA
62. Jak NDOKAJ
63. Jemin GJANA
64. Jozefina TOPALLI(ÇOBA)
65. Kastriot ISLAMI
66. Lekë ÇUKAJ
67. Ligoraq KARAMELO
68. Luan MEMUSHI
69. Luan RAMA
70. Lublin DILJA

71. Lufter XHUVELI
72. Luigj GJOKA
73. Makbule ÇEÇO
74. Maksim BEGEJA
75. Maksut BALLA
76. Maqo LAKRORI
77. Marjeta PRONJARI
78. Marko BELLO
79. Mezan MALAJ
80. Monika KRYEMADHI

81. Muhamet UKPERAJ
82. Musa ULQINI
83. Mustafa MUÇI
84. Mustafa XHANI
85. Namik DOKLE
86. Nard NDOKA
87. Nazmir BILANI
88. Ndre LEGISI
89. Ndriçim BABASI
90. Ndriçim HYSA

91. Ndue PREKA
92. Neritan ALIBALI
93. Neritan CEKA
94. Nezir SELIMAJ
95. Niko FABER
96. Nikollë LESI
97. Pal DAJÇI
98. Pandeli MAJKO
99. Paskal MILO
100. Pëllumb BERISHA

101. Petro KOÇI
102. Pjetër ARBNORI
103. Preç ZOGAJ
104. Qazim TEPSHI
105. Rahmi MEHMETLLARI
106. Refet DERVINA
107. Ritvan BODE
108. Robert ÇEKU
109. Sabit BROKAJ
110. Sadedin BALLA

111. Saimir CURRI
112. Sali BERISHA
113. Sali SHEHU
114. Servet PËLLUMBI
115. Shaban MEMIA
116. Shpëtim KATESHI
117. Shpetim ROQI
118. Shyqyri Duraku
119. Skënder GJINUSHI
120. Sokol OLLDASHI

121. Sotir KOKERI
122. Spartak BRAHO
123. Spartak NGJELA
124. Spartak POÇI
125. Stefan ÇIPA
126. Taulant DEDJA
127. Teodor LAÇO
128. Limoz DIZDARI
129. Uran METKO
130. Valentin PALAJ

131. Vangjel DULE
132. Vangjel TAVO
133. Kristo Goci
134. Vath KORESHI
135. Viktor DODA
136. Vili MINAROLLI
137. Vladimir MALO
138. Ylli BUFI
139. Zef GJOKA
140. Zyhdi PEPA
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

...pastaj projektligjet behen ligje si me poshte

NUK KA NEVOJE TA LEXOSH


Sipas nenit 81 te Kushtetutes e drejta per te propozuar ligje i takon Keshillit te Ministrave, cdo deputeti si dhe 20 mije zgjedhesve. Aktualisht, ne praktike ne me te shumten e rasteve projektligjet propozohen me iniciative te Keshillit te Ministrave, karakteristike kjo per te gjithe sistemet parlamentare. Keshilli i Ministrave e ushtron te drejten e iniciatives legjislative ne menyre kolegjiale, gje qe do te thote se kjo iniciative nuk i takon nje ministri te vecante. Projektligjet, te shoqeruar me relacionin perkates, i dergohen Kuvendit dhe Kryetari i Kuvendit urdheron shumefishimin dhe shperndarjen e tyre per t'u njohur deputetet. Nje projektligj nuk mund te futet ne rendin e dites pa kaluar te pakten nje afat prej 10 ditesh nga dita e paraqitjes se tij. Kopje te projektligjeve u vihen ne dispozicion perfaqesuesve te medias dhe personave te tjere te interesuar me kerkesen e tyre.

Per organizimin e punes dhe shqyrtimin e projektligjeve, miratohet programi dhe kalendari i punimeve te Kuvendit. Projekt-programi dhe projekt-kalendari pregatitet nga Kryetari i Kuvendit dhe miratohet me konsensus ne mbledhjen e Byrose se Kuvendit (Kryetari, Zevendeskryetaret dhe kryetaret e grupeve parlamentare). Ne kete mbledhje merr pjese edhe nje anetar i Keshillit te Ministrave i ngarkuar per te mbajtur lidhjet me Kuvendin. Nje deputet qe ka paraqitur nje projektligj ka te drejte te kerkoje venien e ketij projektligji ne rendin e dites per shqyrtim ne seance plenare brenda 6 javeve nga data e paraqitjes.

Shqyrtimi i projektligjeve ne seance plenare behet sipas radhes se percaktuar ne rendin e dites te pregatitur nga Byroja e Kuvendit.

Perpara se te kaloje per miratim ne seance plenare, projektligji shqyrtohet nga Komisionet parlamentare perkatese. Keto te fundit i shqyrtojne projektligjet sipas nje radhe te pregatitur nga kryesia e komisionit, por qe duhet te perkoje me programin dhe kalendarin e punimeve te Kuvendit. Komisionet zhvillojne nje diskutim te gjere gjate mbledhjes ne te cilin thirren autoret e projektligjit si dhe persona te tjere qe mund te ndihmojne ne sqarimin e problemeve te ndryshme qe lidhen me projektligjin. Nje rol te rendesishem ne kete proces luajne organizatat jo- qeveritare si dhe subjektet e tjera te interesuara.

Mbledhjet e Komisionit jane te hapura. Ne perfundim te diskutimin Komisioni harton nje raport, i cili i paraqitet Kryetarit te pakten dy dite perpara dates se percaktuar per shqyrtimin e projektligjit. Ne raport mund te propozohet me arsyetimin perkates, miratimi i projektligjit sic eshte, miratimi i tij me ndryshime per nene te vecanta ose mosmiratimi i tij dhe kthimi i tij autorit qe e ka iniciuar. Ne rastin kur Komisioni nuk eshte unanim, ne raport pasqyrohet edhe mendimi i pakices. Komisioni i Ceshtjeve Kushtetuese dhe Ligjeve i shqyrton te gjitha projektligjet dhe jep mendim per perputhshmerine e tyre me Kushtetuten.

Ne seance plenare ne fillim procedohet me miratimin ne parim te projektligjit, ne te cilen kane te drejte te diskutojne te gjithe deputetet. Kuvendi vendos me shumicen e votave ne prani te me shume se gjysmes se te gjithe deputeteve, por ka edhe projektligje ( te parashikuara ne nenin 81 te Kushtetutes) qe kerkojne nje shumice prej tre te pestash per miratimin e tyre ose ne rastet te vecanta te parashikuara ne Kushtetute shumicen e te gjithe anetareve te Kuvendit. Asnje projektligj joqeveritar qe ben te mundur rritjen e shpenzimeve te buxhetit te shtetit ose pakeson te ardhurat, nuk mund te miratohet pa marre me pare mendimin e Keshillit te Ministrave, i cili duhet te shprehet brenda 30 ditesh nga data e marrjes se projektligjit. Ne rast se Keshilli i Ministrave nuk shprehet brenda afatit te sipermendur, projektligji kalon ne shqyrtim sipas procedures se zakonshme.

Kuvendi me kerkesen e bere nga Keshilli i Ministrave ose te nje te pestes se deputeteve mundet qe te shqyrtoje dhe miratoje nje projektligj me procedure te pershpejtuar, por gjithmone jo me pare se 1 jave nga fillimi i procedures se shqyrtimit. Kjo procedure nuk lejohet te perdoret ne rastet e ligjeve te cilat miratohen me nje shumice prej tre te pestash, me perjashtim te ligjit per gjendjen e jashtezakonshme.

Mbas miratimit ne parim te projektligjit ne parim, ai miratohet nen per nen. Propozime per ndryshim, heqje apo shtime te neneve te reja nuk mund te paraqiten drejtpersedrejti ne seance plenare, ne rast se ato nuk i jane dhene me shkrim me pare komisionit perkates per shqyrtim dhe diskutim. Mbas miratimit nen per nen behet miratimi ne teresi i projektligjit se bashku me ndryshimet e bera.

Mbas miratimit te projektligjit ai i dergohet Presidentit te Republikes i cili duhet ta shpalle ate brenda 20 diteve nga paraqitja e tij. Presidenti ka te drejte ta ktheje per rishqyrtim ligjin vetem nje here. Dekreti i tij per rishqyrtimin e nje ligji e humbet fuqine kur kunder tij votojne shumica e te gjithe anetareve te Kuvendit. Ne rast se Presidenti nuk e shpall ose nuk e kthen ligjin per rishqyrtim brenda 20 ditesh nga paraqitja e tij, atehere ligji quhet i shpallur.

Kushtetuta parashikon qe ligji hyn ne fuqi jo me pak se 15 dite pas botimit ne Fletoren Zyrtare, por ne rastet e masave te jashtezakonshme si dhe ne rast emergjence dhe nevoje, kur Kuvendi vendos me shumicen e te gjithe anetareve dhe Presidenti i Republikes jep pelqimin, ligji hyn ne fuqi menjehere vetem pasi te jete njoftuar publikisht. Gjithashtu, ai duhet qe te botohet ne numrin me te pare te Fletores Zyrtare.

url]
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

...pastaj projektligjet behen ligje si me poshte

NUK KA NEVOJE TA LEXOSH


Sipas nenit 81 te Kushtetutes e drejta per te propozuar ligje i takon Keshillit te Ministrave, cdo deputeti si dhe 20 mije zgjedhesve. Aktualisht, ne praktike ne me te shumten e rasteve projektligjet propozohen me iniciative te Keshillit te Ministrave, karakteristike kjo per te gjithe sistemet parlamentare. Keshilli i Ministrave e ushtron te drejten e iniciatives legjislative ne menyre kolegjiale, gje qe do te thote se kjo iniciative nuk i takon nje ministri te vecante. Projektligjet, te shoqeruar me relacionin perkates, i dergohen Kuvendit dhe Kryetari i Kuvendit urdheron shumefishimin dhe shperndarjen e tyre per t'u njohur deputetet. Nje projektligj nuk mund te futet ne rendin e dites pa kaluar te pakten nje afat prej 10 ditesh nga dita e paraqitjes se tij. Kopje te projektligjeve u vihen ne dispozicion perfaqesuesve te medias dhe personave te tjere te interesuar me kerkesen e tyre.

Per organizimin e punes dhe shqyrtimin e projektligjeve, miratohet programi dhe kalendari i punimeve te Kuvendit. Projekt-programi dhe projekt-kalendari pregatitet nga Kryetari i Kuvendit dhe miratohet me konsensus ne mbledhjen e Byrose se Kuvendit (Kryetari, Zevendeskryetaret dhe kryetaret e grupeve parlamentare). Ne kete mbledhje merr pjese edhe nje anetar i Keshillit te Ministrave i ngarkuar per te mbajtur lidhjet me Kuvendin. Nje deputet qe ka paraqitur nje projektligj ka te drejte te kerkoje venien e ketij projektligji ne rendin e dites per shqyrtim ne seance plenare brenda 6 javeve nga data e paraqitjes.

Shqyrtimi i projektligjeve ne seance plenare behet sipas radhes se percaktuar ne rendin e dites te pregatitur nga Byroja e Kuvendit.

Perpara se te kaloje per miratim ne seance plenare, projektligji shqyrtohet nga Komisionet parlamentare perkatese. Keto te fundit i shqyrtojne projektligjet sipas nje radhe te pregatitur nga kryesia e komisionit, por qe duhet te perkoje me programin dhe kalendarin e punimeve te Kuvendit. Komisionet zhvillojne nje diskutim te gjere gjate mbledhjes ne te cilin thirren autoret e projektligjit si dhe persona te tjere qe mund te ndihmojne ne sqarimin e problemeve te ndryshme qe lidhen me projektligjin. Nje rol te rendesishem ne kete proces luajne organizatat jo- qeveritare si dhe subjektet e tjera te interesuara.

Mbledhjet e Komisionit jane te hapura. Ne perfundim te diskutimin Komisioni harton nje raport, i cili i paraqitet Kryetarit te pakten dy dite perpara dates se percaktuar per shqyrtimin e projektligjit. Ne raport mund te propozohet me arsyetimin perkates, miratimi i projektligjit sic eshte, miratimi i tij me ndryshime per nene te vecanta ose mosmiratimi i tij dhe kthimi i tij autorit qe e ka iniciuar. Ne rastin kur Komisioni nuk eshte unanim, ne raport pasqyrohet edhe mendimi i pakices. Komisioni i Ceshtjeve Kushtetuese dhe Ligjeve i shqyrton te gjitha projektligjet dhe jep mendim per perputhshmerine e tyre me Kushtetuten.

Ne seance plenare ne fillim procedohet me miratimin ne parim te projektligjit, ne te cilen kane te drejte te diskutojne te gjithe deputetet. Kuvendi vendos me shumicen e votave ne prani te me shume se gjysmes se te gjithe deputeteve, por ka edhe projektligje ( te parashikuara ne nenin 81 te Kushtetutes) qe kerkojne nje shumice prej tre te pestash per miratimin e tyre ose ne rastet te vecanta te parashikuara ne Kushtetute shumicen e te gjithe anetareve te Kuvendit. Asnje projektligj joqeveritar qe ben te mundur rritjen e shpenzimeve te buxhetit te shtetit ose pakeson te ardhurat, nuk mund te miratohet pa marre me pare mendimin e Keshillit te Ministrave, i cili duhet te shprehet brenda 30 ditesh nga data e marrjes se projektligjit. Ne rast se Keshilli i Ministrave nuk shprehet brenda afatit te sipermendur, projektligji kalon ne shqyrtim sipas procedures se zakonshme.

Kuvendi me kerkesen e bere nga Keshilli i Ministrave ose te nje te pestes se deputeteve mundet qe te shqyrtoje dhe miratoje nje projektligj me procedure te pershpejtuar, por gjithmone jo me pare se 1 jave nga fillimi i procedures se shqyrtimit. Kjo procedure nuk lejohet te perdoret ne rastet e ligjeve te cilat miratohen me nje shumice prej tre te pestash, me perjashtim te ligjit per gjendjen e jashtezakonshme.

Mbas miratimit ne parim te projektligjit ne parim, ai miratohet nen per nen. Propozime per ndryshim, heqje apo shtime te neneve te reja nuk mund te paraqiten drejtpersedrejti ne seance plenare, ne rast se ato nuk i jane dhene me shkrim me pare komisionit perkates per shqyrtim dhe diskutim. Mbas miratimit nen per nen behet miratimi ne teresi i projektligjit se bashku me ndryshimet e bera.

Mbas miratimit te projektligjit ai i dergohet Presidentit te Republikes i cili duhet ta shpalle ate brenda 20 diteve nga paraqitja e tij. Presidenti ka te drejte ta ktheje per rishqyrtim ligjin vetem nje here. Dekreti i tij per rishqyrtimin e nje ligji e humbet fuqine kur kunder tij votojne shumica e te gjithe anetareve te Kuvendit. Ne rast se Presidenti nuk e shpall ose nuk e kthen ligjin per rishqyrtim brenda 20 ditesh nga paraqitja e tij, atehere ligji quhet i shpallur.

Kushtetuta parashikon qe ligji hyn ne fuqi jo me pak se 15 dite pas botimit ne Fletoren Zyrtare, por ne rastet e masave te jashtezakonshme si dhe ne rast emergjence dhe nevoje, kur Kuvendi vendos me shumicen e te gjithe anetareve dhe Presidenti i Republikes jep pelqimin, ligji hyn ne fuqi menjehere vetem pasi te jete njoftuar publikisht. Gjithashtu, ai duhet qe te botohet ne numrin me te pare te Fletores Zyrtare.

url]
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

pjesa ku une do te terhiqja vemendjen eshte
INICIATICA LEGJISLATIVE

ate e ka (pervec te tjereve) cdo deputet

po si mundet nje deputet te marre inisiativen te hartoje e paraqese nje projektligj VETEM (tani e ben PARTIA e ai vetem e mbeshtet)

ketu hyne ne loje edhe projekti yne

ideja eshte kjo

krijohet rreth cdo deputeti nje staf me stazhista (10-12 sepse koordinohen mire) qe nderrohet cdo 6 muaj
 

komino

Valoris scriptorum
Re: PROJEKT PER INTEGRIMIN E STUDENTEVE NE JETEN INSTITUCIONALE

pjesa ku une do te terhiqja vemendjen eshte
INICIATICA LEGJISLATIVE

ate e ka (pervec te tjereve) cdo deputet

po si mundet nje deputet te marre inisiativen te hartoje e paraqese nje projektligj VETEM (tani e ben PARTIA e ai vetem e mbeshtet)

ketu hyne ne loje edhe projekti yne

ideja eshte kjo

krijohet rreth cdo deputeti nje staf me stazhista (10-12 sepse koordinohen mire) qe nderrohet cdo 6 muaj
 
Top