pleqni e kallxime t'mochme

pleqni e kallxime t'mochme

Ish kanë ni beg, ungjun me pari, tu hangër bukë n’ni hije n’stom t’udhës. E kishin pasë i sofër t’madhe, bukë e tana t’mirat. Bjen ni fukare asaj udhe. E u thot :

-U baftë mirë, burra!

-Mirë paç, hajde byjrum

-Jo nuk jam untë.

Nuk e lutin ma shum. E dajnë ni cop buk t’madhe e do jemek mi bukë e ja dhanë. Ai i untë ish kanë. Ju fal nerës edhe shkon n’udhë t’vet fukareja.

Masanej po vje n’kali t’shalës ni zotni i pasun. U thot:

-U baftë mirë!

-Mirë paç, byrum!

E ky begu jollah e n’kamë. E e lut:

-Urdhno, hajde ungju!

Ai nuk pranon:

-S’muj se kam hangër!

Tri katër herë e lut begu e ai s’ungjet. Nejse, shkoi udhës. Kur shkoi, paria qi kenë n’sofër po i thotë:

-Qysh u ba qi at fukaren s’e lute hiç veç ni here, e kti ju çove n’kamë edhe u muove me e ungjë me zor n’sofër?

-He, more burra – thot – ai fukareja nuk a kanë lazëm për tjetër gja veç për buk. Un ati i dhash buk. E ky nuk a kanë lazëm për buk, por a kanë lazëm për iqram, e i bana iqram. Kshtu shkon puna.

Ma s’mirit asht, njerit, për shka asht lazëm, me ja dhanë.

-------

Tri sifate të kqija në Kosovë



Ish kan dalë ni i Masisë n’Kosovë e kish pas shetitë nepër miq e dosllarë e kish pas pa. Kur u kthye n’Malsi, p’e vesin:

- Shka pae atje n’Kosovë?

- Shum t’mira kishin, po tri sifate t’kqija i kishin: sifati i parë, po i mushshin duqit gajle, t’vetat përmas e t’huejat përpara. Sifati i dytë, po i shitshin kijet e mdhaj e po i blejshin t’vocërr (s’ja kishin zanat tregtis, përpiqeshin me ba tregti , por pa fryt). Sifati i tret, masi po u mytshin (vriteshin), thojshin: „hajde t’marohem“ (të pajtohemi), në vend qi me u marue para se mu mytë.

----

Berisha

Ish mbytë njiherë njêni n'lum e ishin tubue do gjind, tue u orvatë me ia nxjerrë kufomën. Lypën goxha giatë, po kurrqysh s'mujshin me i râ n'fije. Kapërcen n'atê nji plak e i pvetë njata dashamirë, se çka ishin tue lypë. I diftojnë këta plakut, qi ish mbytë nji bashkudhtar e qi s'po mund ia gjeshin kufomën. Kujtohet plaku e pvetë: "Çfarë fisit ka kênë i shkreti?" - këta gjegjen, qi kish pas kênë Berishë. "Po ku bash ka sharrue?" - pvetë plaku. Gjindja i diftojnë me gisht mâ përpjetë e i thonë, qi po e lypshin teposhtë, se "lumi i rrëmbyeshëm e do ta ketë bajtë". - "Jo", u thotë plaku, "lypne përpjetë, se berishët janë aq kryefortë, sa edhe t'dekun veç t'kundërtën e bâjnë." Edhe njimênd kufomën e gjetën nja njiqind kâmbë përpjetë vêndit, ku kish sharrue i ngrâti.

----

Dert mbi dert

Gjithmon a thanë fjala “Dert mbi dert” ose “m’ka rrokë dert i madh” ose “filani ka dert”. Ni herë me ni neje t’burrave e kishin pas vetë Adem Bajraktarin:

- Shka asht “dert” e shka asht “dert mbi dert”?

Plaku e kish pas lan kshtu:

- Dertet e njeriut jan shum farnash, po e kam fjalën tu belaja. Me t’u thye puna me ni ma t’largët e me ra n’bela, ksaj i thon dert e duhet me ja gjetë derën e me e marue. Po me ra n’bela me tanin, ksaj i thon dert mi derise, edhe me u ba marim, shihen dit për ditë e rrnesa nuk shkon mirë, se nuk harrohet kurr belaja e dikurshme, e ka tutë t’madheqi apet përtrihet.
 

manga

Primus registratum
Re: pleqni e kallxime t'mochme

Kush asht ma trim

E veti ni djal i ri ni plak e po i thot:

- O baba Osë !

- Hoja !

- A m’tutesh ?

- Boll valla.

- A e di qi t’vras ?

- E di.

- Edhe t’djegu ?

- E di.

- A ma trim je ti a une ?

- Jo, ma trim jam une se ti.

- Qysh ti ma trim edhe po m’tutesh !

- Jam ma trim qi t’i bajë fjalët ty e nuk t’bie pistole me t’i qitë trutë n’tokë se, kur po t’vras ty, un po fikna e kur po fikna, edhe po koritna. At’here as trimnija s’m’duhet gja. Qata po t’duroj.
 

manga

Primus registratum
Re: pleqni e kallxime t'mochme

NGUSHLLIMI ME VEND



Haxhi Ferizi pej Uçe. kish pasë ni djalë pesë vjeq. Shtatdhet rob i kishë pasë n'shpi. Ni ditë i diq djali. Tjetër djalë s’kish pasë sall qata. S'kish pas ditë kush me ja hjekë dhimtën. I thot ni kojshisë vet:

Qu merrma atin e çoja Adem Ukës n'Kopiliq t'Poshtër e thuej Ademit:

,,Shko merrma Ram Lutanin e birma kha tu shpija e le të m'sheh se s'po din kush me m'pa".

Kojshija e merr atin e tflillon e shkon n'Kopiliq t'Poshtër tu Adem Uka e ja çon Adem Ukës atin e i kallxon qka i kish thanë Haxhi Ferizi. Ademi i hip atit e shkon tu Ram Lutani.

Merre i thot gjogun tan e hipi e t'shkojmë të dy bashkë tu Haxhi Ferizi n'Uçë, se i kish dekë diali e nuk po di kush me ja shnoshë kryet.

T’fillojnë e i hipin atllarve të dy e shkojnë tu Haxhi Ferizi. Kur shkojnë, Haxhija i sheh qi po vinë, u del përpara e i merr n'grykë t’dy e u prinë e i çorn n’kullë. At'herë foli Ram Lutani:

Haxhi, a t'ka dekë djali a ? Ti shnosh për djal ! Shyqyr qi s’tka dekë grueja, po t'ka dekë djali! Masi e kie gruen, t'ban djem apet. Me t'pasë dekë grueja, s’t’kish vye kurrgja djali.

A zhdjergjë Haxhi Ferizi e ja ka kallxue t'shoqes fjalët e Ram Lutanit e ja ka hjekë mërzinë t'shoqes, e e ka hjekë mërzinë e vet.

Shtat dit e ka majtë n'shpi e i ka ba muhabet.

Veç Ram Lutani, kish pas thanë ka ditë me m'pa e me ma hjekë mërzine.
 

manga

Primus registratum
Re: pleqni e kallxime t'mochme

Ish kanë, ni fûkara'e è paska pasë ni magâr. lshon natje magarin e, kur vjen prej punës, i thot grues:
Grue, a, ka ardhë magari?
Jo valla, hala nu'k ka ardhë.
Del ky m’e lypë magarin. Sillet n'at anë, n'ket anë, kqyr, e rruga i bjen kah xhamia. P'e ninê ni stupc, tap, tap, tàp. Po ngon ky athue shka do jetë kjo. Kur avitet afër xhamisë, e ka nxanë hoxha magarin edhe p'e rrehê.
0 baba hoxhë, baba hoxhë, shka je tuj ba kshtu? Pse po ma rreh magarin?
Po ky edepsuz à hi n'xhami e m'i ka ba qylymat ibret, e uné s’muj kshtu me durue, tha hoxha.
Baba hoxhë,, ky à magar! A m’ke pa naj herë mue n’xhami qi, vi?
Jo.
Po kti mos ja zê pêr t'madhe, magar âsht, hin gjithkun.
 

jack owar II

Primus registratum
Re: pleqni e kallxime t'mochme

njani tuj ndejt te kisha ne gjakove e sheh nji femen te bukur shume, e mbasi ajo shkon bukur larg, iu thot shokeve: nuk e dij pse zoti kur ma muerr kuvetin nuk ma muerr edhe marakin!
 
Top