Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

VitoCorleone

Primus registratum
Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Ne ç'drejtim,sipas mendimit tuaj do te kerkohet zgjidhja e problemit te Kosoves.
Egzistojne disa opcione:
- Autonomia me te drejtat qe Kosoves i qene pranuar me Kushtetuten e 1974-it
- Republike
- Kosova shteti i pavarur
- Bashkimi i Kosoves me Shqiperine

Cilin nga keto opcione konsideroni me real ?
 

TheLaw

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Per mendimin tim opcioni me diplomatik dhe me i mundshem per tu pranuar pa perdhosur gjakun e derdhur dhe sakrificat per Kosoven eshte Kosova Republike. Nese kerkojme 1974 kemi humb. Nese kerkojme Kosoven shtet te pavarur, ne veshet e atyre qe luajne politiken sot vjen si kaprico dhe natyrshem te con te frika e bashkimit me Shqiperine. Duke pas Parasysh qe shtet nacionale ne Evropen e bashkuar nuk do kene te njejtin rrol si jashte Evropes varianti me i pranueshem eshte Kosova Republike. Hapi tjeter, pasi te konsolidohet cdo gje institucionale ne Kosove eshte referendumi I LIGJSHEM per pavarsi. Nese fitojme republiken e kemi mare davane.
 

VitoCorleone

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Zgjidhja e problemit te Kosoves nuk eshte nje ceshtje qe duhet lere pas dore se kjo ka ndodhur shume heret dhe ka perfunduar me masakrime,shkelje te drejtave elementare,vrasje e shume tjera nder fajtore gjithmone ka qene Evropa.
Keshtu qe jam i mendimit se ceshtja e Kosoves nuk do te zgjatet/vonohet shume kjo me eshte fiksuar edhe me shume pasi qe tash shume vende USA,Evropa e kane kuptuar se Historia eshte duke na shikuar,nje mesim i tille ka ardhur edhe nga ceshtja e Bosnjes,kjo i shtyri edhe qe mos te gabojne te vonohen ne luften ne Kosoves dhe intervenuan,kjo do ti shtyje qe te mos gabojne te bejne nje ndarje te tille se ne Bosnje,si dhe varianti i autonomise me drejtat 1974 do te ishte ofendim per shqiptaret pas tere atij gjaku derdhur,kurse varianti i Bashkimit kombetare do te jete i papranushem per nderkombetaret per nje gje te tille nuk jemi as ne shqiptaret te gatshem.
Keshtu qe e vetmja menyre e zgjidhjes se problemit do te jete Referendumi ku edhe do te shpallet Pavarsia e Kosoves.
E vetmja gje qe me ben te frikohem eshte politika nderkombtare qe po i ben keto shkeputje kufijesh,andaj i frikohem nje coptimi si shkeputja e Kosoves Lindore,Mitrovices e atehere te na japet Pavarsia(se gjak kemi derdhur mjaft ama si duket sot nuk eshte gjaku ai qe po i zgjedh po dipolomacia ketu pune)
 

VitoCorleone

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Prof.Dr.Arsim Bajrami (profesor i Drejtes Kushtetuese dhe Parlamentare si dhe prorektor i Universitetit te Prishtines)

SFIDIDAT E REZOLUTËS 1244 TË KS. TË KOMBEVE TË BASHKUARA

Rezoluta 1244 e miratuar nga Këshilli i Sigurimit të OKB_së, ka promovuar në Kosovë një formë specifike të administrimit ndërkombëtar , i cili në vete ngërthen shumë të panjohura, dilema, kontraversa. Këto pakjartësi të rezolutës, vijn në shprehje sidomos rreth zgjidhjes finale të statusit juridiko-politik të Kosovës, që në fakt nuk është objekt përcaktimi i kësaj rezolute. Dykuptimësia e shumë zgjidhjeve juridike që përcakton rezoluta ka bërë që ato të interpretohen në mënyra të ndryshme në vartësi prej asaj se a vështrohen nga këndëvështrimi shqiptar, serb, apo ndërkombëtar.
Interpretimet shqiptare të rezolutës, të shprehura në qëndrimet politike dhe profesionale, e shohin këtë akt si një zgjidhje të përkohshme, që realisht përjashton juridiksionin serb ndaj Kosovës dhe që synon që në një fazë të mëvonshme të mundësoj zgjidhjen demokratike të statusit të saj në bazë të vullnetit politikë të popullit të saj. Kjo qasje ndaj rezolutës është e drejtë dhe realiste sepse bazohet në faktin që para zgjidhjës së statusit final të Kosovës duhet të plotësohen disa parakushte siç janë; ngritja dhe funkcionaliteti i institucioneve demokratike, vendosja e shtetit dhe e së drejtës, luftimi i kriminalitetit dhe formave tjera të dukurive devijante, mbrojtja e të drejtave të minoriteteve dhe integrimi i tyre në të gjitha strukturat e shoqërisë kosovare, si dhe një proces i tranzicionit shumdimensional në të gjitha sferat e jetës.
Shqiptarët e Kosovës, tani më i kanë të kjarta këto parakushte dhe janë në rrugë të përmbushjës për të dëshmuar aftësit e tyre shtetformuese dhe demokratike. Këtë e vërteton edhe qasja e shumicës ndaj minoriteteve dhe diskriminimi i tyre pozitiv në të gjitha institucionet qendrore dhe lokale të pushtetit në Kosovë. Në funkcion të përgaditjes të zgjidhjes së statusit final të Kosovës UNMIKU do të duhej të përshpejtoj procesin e transferit të përgjegjësive të rezervuara tek organet e Kosovës, në mënyrë që ato të dëshmojnë aftësitë e tyre qeverisëse. Qendrimin realist ndajë Rezolutës 1244, shqiptaret e kanë konfirmuar duke zhvilluar një politikë të përmbajtur ndaj këtij akti. Edhe pse nuk jan pyetur as konsultuar, me rastin e miratimit të Rezolutës 1244, edhe pse ajo në shumë pikpamje është largë kërkesave reale të shqiptarëve, ata me asgjë nuk kanë sfiduar kët akt me veprime të njianshme të cilat do të prejudikonin statusin final të Kosovës. Në ketë kontekst, institucionet e Kosovës në dy raste janë vënë në mbrojtje të Rezolutës 1244, kur ajo në mënyrë shumë të rrezikshme është sfiduar nga Serbia. Në rastin e parë, Kuvendi i Kosovës, ka miratuar Rezoluten për mbrojtjen e tërësisë territoriale të Kosovës, duke shpallur si të pavlefëshme marrëveshjen e Serbisë dhe IRJ të Maqedonisë, me të cilen përvetësohen territoret e Kosovës të cilat si historikishtë ashtu dhe aktualishtë janë pjesë e pandashme e territorit të Kosovës. Në rastin e dytë, Kuvendi i Kosovës miratojë Rezolutën me të cilen deklarojë të pavlefëshme përpjekjet e Serbisë të shprehura në Preambulen e Kartes Kushtetuese të të ashtuqujturit Union të Serbisë dhe Malit të Zi, me të cilen Kosova përcaktohet si pjesë e Serbisë. Këto dy Rezoluta paraqesin akte historike(pa marrë parasysh kontestimin e vleres së tyre), të cilat në vete mbajnë porosinë se për fatin e Kosovës mund të vendos vetëm populli i saj përmes institucioneve demokratike dhe sa janë të paligjëshme dhe të papranushme tendencat e prejudikimit të statusit të Kosovës nga shtetet tjera, e aqë më tepër nga Serbia e cila si historikisht, ashtu edhe aktualishet nuk kishte dhe nuk ka të drejtë të vendos për Kosoven.
Këndëvështrimet serbe ndaj Rezolutës 1244 bazohen në qasjen obstrukcioniste ndaj këtij akti dhe ndajë tërë procesit të UNMIK-ut në Kosovë. Ky obstrukcion po manifestohet në tri forma kryesore. E para përmes tendences aktuale për rianeksimin e sërishëm dhe agresionin kushtetues ndaj Kosovës. Kjo tendencë e shprehur ne Preambulen e Kartes Kushtetuese të të ashtuqujturit Union të Serbisë dhe Malit të Zi parqet provokimin më të rëndë që i bëhet Kosovës dhe vetë Rezolutës 1244. Në faktë, ajo parqet përpjekje që të prejudikohet statusi final i Kosovë, fakt ky që në aspektin politik është mjaftë i rrezikshëm dhe mundë të riciklojë konfliktin e ri të armatosur shqiptaro-serb. Me ketë rastë nuk po sfidohet vetëm Kosova, por edhe vet Misioni i Kombeve të Bashkuara në Kosovë, i cili ka për detyrë që të administrojë Kosovën deri në zgjidhjen përfundimtare të statusit të saj. Mu për ketë, krahas reagimit legjitim të Kuvendit të Kosovës, do të duhej që edhe UNMIK-u, por edhe KS të OKB-së të mbrojë Rezoluten 1244 dhe misionin e tij në Kosovë, i cili serozishtë sfidohet me ketë akt të Serbisë. Forma e dytë e veprimi obstruktiv të Serbisë ndaj Kosovës konsiston në politiken e krijimit të organeve paralele dhe enklavave në baza etnike në territorinë e Kosovës, që synon krijimin e raporteve faktike të cilat me rastin e zgjidhjes së statusit final të Kosovës, do të legjitiminon ndarjen territoriale të Kosovës. Kjo politikë manifestohet jo vetëm në qytetin e Mitrovicës, por dhe në shumë vendbanime tjera ku jeton pakica serbe dhe ku funksionojnë kuaziinstitucionet shtetrore. Ndaj kësaj sfide, UNMIK-u nuk ka pasur një pozicion të kjartë dhe strategji e cila do të mundësonte realizimin e mandatit të tij në tërë territorin e Kosovës. Në ketë kontekst, duhet theksuar edhe inercionin e institucioneve të Kosovës, të cilat paaftësinë e tyre për të ndertuar një strategji dhe alternativ të tyre për funksionimin e tyre anembanë territorit të Kosovës, e arsyetojnë me alibi, duke theksuar se kjo është kompetencë e PSSP-së. Hapat e ndermarrë ditëve të fundit nga PSSP-ja në Mitrovicë janë inkurajues, por gjykimet e rëndësisë dhe peshes së këtij akti duhet të presin rezultatet konkrete.
Në kontekstin e tendences serbe për ndarjet teritoriale në baza etnike të territorit të Kosovë mund të vështrohet oferta e zotit Shtajner në prag të mbajtjes së zgjedhjeve lokale për decentralizimin. Koncepti fillestar i këtij projekti, i cili tanimë është tërhjekur nuk ka qenë një decentralizim demokratik sipas parimeve evropiane, por një decentralizim etnik, që në vend të integrimit të komuniteteve do të homogjenizonte atë në enklava duke krijuar ndasi dhe mure të jetës së përbashkët me shumicen shqiptare.Në anen tjetër debatet për decentralizim në Kosovë janë hapur para kohe, kur Kosova vazhdon të jet pezull sa i përket statusit final dhe kur akoma në Kosovë nuk ka pushtet të mirëfilltë vendor. Nese në Kosovë pushteti rel dhe efektiv nuk është në duart e organeve të Kosovës, pra nuk ka as pushtet, e as centralizim të tij, shtrohet pytja se çka do të decentralizohet. Decentralizimi i pushtetit lokal si një hapë sistemor dhe mjaftë i rëndësishëm(për të cilin edhe shtetet e demokracisë perendimore do të konsulltonin popullin përmes referendumit) do të duhej të shtrohej pas zgjidhjes së statusit final të Kosovës, kur Kosova duhet të zgjedh modeli më të avansuar të decentarlizimit në nivel të Evropës, koncept ky që do të ofrojë pushtetin dhe shërbimet publike sa më afër qytetarëve, por që do të siguroj mekanizmat për funksionimi e një pushteti dhe politike unike në tërë territorinë e Kosovës.
Obstrukcioni i tretë i Serbisë ndaj Kosovës dhe Rezolutës 1244 konsiston në instrumentalizimin e përfaqësuesve politi serb në institucionet e Kosovës nga ana e qeverisë së Beogradit. Përkundër diskriminimit pozitiv të minoritetit serb dhe përfaqsimin e tyre përtej fuqisë politike në të gjitha institucionet e Kosovës, ata vazhdojnë me veprime obstruktive duke krijuar situata ekcesive dhe duke bojkotuar këto institucione. Vedprime të këtilla sidomos po shprehen nga deputetet serb në Kuvendin ser, të cilet shfaqen qëllimet e tyre obstrukrive ndaj të gjitha ligjeve që u diskutuan gjerë me tani dhe së fundi zgjodhen rrugen e bojkotit për të përfituar koncesione të reja nga bashkësia nderkombëtare.Mosbindja e tyre ndaj realitetit të ri, tregon se sa i vështirë do të jetë procesi i integrimit të sinqertë dhe të mirëfilltë të serbëve në shoqërinë kosovare, përderisa ata vazhdojnë të veprojnë sipas instrukcioneve të qeverisë së Beogradit, e cila në esence e saj akoma nuk ka filluar procesin e mirëfilltë të demokratizimit.
Sa i përket pozicioneve nderkombëtare ndaj Rezolutës 1244 dhe statusit final të Kosovës, ato vazhdojnë të jenë divergjente dhe të paprofilizuara. UNMIKU si strukturë civle nuk po manifeston aftësi menagjuese të konfliketeve. Shpeshëherë UNMIKU koncepton gabimishtë sovranitetin në Kosovë, duke identifikuar vehten si pronar të tij në Kosovë. Jo rrallë zyrtarë të UNMIKUT pohojnë se sovraniteti buron nga Rezoluta 1244 dhe ajë pastaj shkallë-shkallë i derivohet popullit të Kosovës dhe institucioneve të saj. Ky koncept për sovranitetin është i gabuar, sepse sovraniteti i takon popullit të Kosovës dhe ai tani ushtrohet përkohësishtë një një pjesë nga autoritetet nderkombëtare. Sikur në rastin e Kosoves, po harrëhet definimi më i plotë i demokracisë nga Abraham Likolni se demokracia është sistem i qeverisjes që buron nga populli, ushtrohet nga populli dhe me popullin. Në rastin e Kosovë në saje të këtij koncepti të gabuar për sovranitetin kjo do të dukej kështu, sovraniteti në Kosovë buron nga Rezoluta 1244. Ushtrohet nga në shkallë të fundit nga PSSP-ja. Ky konceptim i gabuar i sovranitetit në Kosovë sikur përkon me ngadalësimin e procesit të bartjes së përgjegjësive tek institucionet e Kosovës. Mosmveshja e organeve të Kosovës me kompetenca dhe përgjegjësi esenciale qeverisëse, po e dobëson autoritetin e tyre para qytetarëve të Kosovës, të cilet në zgjedhje demokratike krijuan institucionet nga të cilat kërkojnë qeverisje të mirë dhe avansim të procesit drejt zgjidhjes finale të statusit të Kosovës.
Transferi i ngadalshëm i përgjegjësive tek institucionet vendore, qendrime jo të kjarta rreth rianeksimit të Kosovës nga Serbi përmes një agresioni kushtetues, si dhe dilemat që ka zgjuar procesi i decentralizimit janë tri moimente kritike që mund të jenë me rëndësi për zbatimin e mëtejshëm të Rezolutës 1244. Varësishtë se si do të menaxhohen këto tri sfida do të varet edhe procesi i zgjidhjes së statusit final të Kosovës. Problemet si këto dhe ato që do të paraqiten në vijim të Rezolutës 1244, janë edhe një arsye që faktori nderkombëtar për përshpejtojë zgjidhjen e statusit final të Kosovës. Standardet e parashtruar në këtë drejtim duhetë të vështrohen realishtë në kontekstë të kohës dhe hapsirës. Nga Kosova nuk mund të kërkohet më shumë se në shtetet tjera të rajonit dhe atyre në tranzicion. Por rrugë e mirë e përmbushjes së standardeve është dhënja e përgjegjësive substanciale qeverisëse te organet e Kosovës dhe mundësimi i tyre të marrinë përgjegjësi mbi vehte dhe të dëshmojnë aftësitë e shtetformuese. Natyrishtë se kjo është e mundëshme vetëm nëqoftëse politika aktuale kosovare profesionalizohet dhe lirohet nga improvizimet dhe patriotizmi deklarativ.
 

VitoCorleone

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Kushtetuta e Kosovës e vitit 2005

Preambula

Duke patur parasysh zgjidhjen e statusit përfundimtar të Kosovës i cili njeh të drejtën e vetvendojes së popullit në pajtim me Kartën e OKB-së ,

Duke patur parasysh aspiratat e popullit për pavarësi dhe liri të konfirmuar edhe në luftën e Kosovës për liri dhe pavarësi,

Duke patur parasysh rrethanat gjeopolitike dhe krijimin e një stabiliteti rajonal si dhe aspiratën e Kosovës brenda strukturës euroatlantike,

Duke pasur parasysh vullnetin plebishitar të popullit të Kosovës të shprehur në referundim për zgjidhjen e statusit final të Kosovës ,

Duke u nisur nga nevoja për kalimin në tranzicionin demokratik në të cilin ka hyrë Kosova,

Nisur nga nevoja për nxjerrjen e një kushtetute,

Populli i Kosovës në referendumin e mbajtur më 28 Nëntor 2005 miraton kushtetutën e:


REPUBLIKËS SË KOSOVËS

Pjesa normative

Dispozitat themelore

Neni 1
Kosova është shtet i pavarur, demokratik i bazuar në sovranitetin e popullit.

Neni 1.1.
Kosova është republikë parlamentare e bazuar në parimin e ndarjes së pushtetit

Neni 1.2.
Kosova është njësi unike territoriale dhe kufinjtë e Kosovës janë të pandashëm

Neni 1.3.
Kufinjtë e Kosovës mund të ndryshohen me anë të referendumit të popullit të Kosovës.

Neni 1.4.
Kosova me vendimin e popullit të saj ose vendimin e orgneve përfaqësuese mund të integrohet në strukturat euroatlantike

Neni 1.5.
Kryeqyteti i Republikës së Kosovës është Prishtina

Neni 1.6.
Kosova ka flamurin, himnin si dhe stemën e saj. Pamja e flamurit – stemës si dhe teksti i himnit duhet të përcaktohet me ligj të veçantë.

Neni 1.7.
Gjuhë zyrtare në Kosovë është gjuha shqipe. Në komunikimin me organet shtetërore pakicat mund të shërbehen me gjuhën e tyre amtare.

Neni 1.8.
Dita e Republikës është 28 Nëntori.


Kaptina për liritë dhe të drejtat e njeriut

Neni 2
Kosova njeh të gjitha të drejtat dhe liritë e qytetarit të përcaktuara dhe të garantuara me aktet ndërkombëtare

Neni 3
Liritë dhe të drejtat e njeriut janë të kufizuara vetëm me ligj dhe me interesat e bashkësisë shoqërore.

Neni 4
Të gjithë qytetarët e Kosovës janë të barabartë para ligjit pa dallim përkatsie etnike, besimi fetar, gjinie, profesioni, pozite shoqërore, ekonomike.

Neni 5
Qytetarët e Kosovës gëzojnë këto liri individuale:

E drejta në jetë
E drejta e pronës
Liria e qarkullimit
Pacenueshmëria e banesës
Liria e shprehjes
Liria e besimit
E drejta e mbrojtjes së dinjitetit
Ndalimi i torturës
E drejta e sekretit personal
E drejta në gjykim të drejtë


Të drejtat politike

E drejta e votimit
E drejta e bashkimit politik
E drejta e peticionit
Liria e shtypit
Liria e tubimeve publike
Liria e të menduarit

LIRITË SOCIALE, EKONOMIKE

E drejta në punë
E drejta e pronësisë
Liria e punës
E drejta në orar të kufizuar të punës
E drejta në shkollim
E drejta në biznes të lirë
E drejta për sigurim social
E drejta e pronësisë autoriale

DETYRIMET KUSHTETUESE TË QYTETARIT

Respektimi i ligjit
Kryerja e shërbimit ushtarak
Mbrojtja e ambientit
Pagesa e tatimeve
Ndihma reciproke
Respektimi i rregullave morale

Organizimi territorial i shtetit

Komuna është njësia themelore administrative

Sistemi i qeverisjes

Sistemi i qeverisjes në Kosovë bazohet në qeverisje parlamentare
Sistemi ekonomik
Prona Private
Prona Publike dhe
Prona shtetërore

Dispozitat për forcat e armatosura të Kosovës

Kosova ka forcat e veta të armatosura.


Siguria e brendshme

Përgjegjës për sigurinë e brendshme të Kosovës është Shërbimi Policor i Kosovës.


Qeverisja lokale


Institucionet e Kosovës

Kuvendi i Kosovës
Kryetarin e Kosovës
Qeveria e Kosovës
Gjykata Kushtetuese e Kosovës
Sistemi i gjyqësisë
Prokuroria Publike e Kosovës
Avokati i Popullit
Dispozitat kalimtare

Kuvendi i Kosovës
Kuvendi i Kosovës ka përbërje njëdhomshe

Kuvendi i Kosovës ka 120 deputet të cilët zgjedhen drejtpëdrejtë në zgjedhjet e lira dhe multipartiake.

Përgjegjësitë e Kuvendit
¨ Shpall referendum për nxjerrjen dhe ndryshimin e kushtetutës
¨ Kuvendi nxjerr ligjet e Kosovës
¨ Miratimin e bugjetit dhe ratifikimin e marrëveshjeve ndërkombëtare
¨ Zgjedh qeverinë dhe kryetarin e Kosovës
¨ Zgjedh gjyqtarët si dhe prokurorët e Kosovës
¨ Shpall gjendjen e luftës

Kryetari i Kosovës

¨ Përfaqëson Kosovën brenda dhe jashtë
¨ Emëron kandidatin për kryeministër
¨ Emëron dhe zgjedh përfaqësuesit diplomatik të Kosovës
¨ Është komandant suprem i forcave të armatosura
¨ Në bashkpunim me Kuvendin shpall aktin për shpërndarjen e Kuvendit
¨ Presidenti i republikës në rast tradhtie apo shkelje të kushtetutës përgjigjet para gjykatës kushtetuese

QEVERIA

¨ Qeveria e Kosovës është organ ekzekutiv dhe mbikqyret nga kuvendi
¨ Zbaton ligjet e Kuvendit
¨ Propozon ligje, sjell dekretligje,
¨ Propozon bugjetin

GJYKATA KUSHTETUESE E KOSOVËS

¨ Mbron kushtetutshmërinë dhe ligjshmërinë
¨ Vlerëson pajtueshmërinë e ligjeve dhe akteve të tjera me kushtetutë
¨ Vendos për përgjegjësinë politike të presidentit
¨ Ndalon punën e partive politike
¨ Zgjidh konfliktet për kompetencë mes organeve të Kosovës dhe komunave
¨ Zgjidh kontestet elektorale

SISTEMI GJYQËSOR I KOSOVËS

¨ Sistemi i gjyqësisë është i organizuar në dy shkallë, gjykata e rrethit dhe gjykata e apelit
¨ Në Kosovë funksiojnë edhe gjykatat ekonomike dhe gjykatat për kundërvajtje
¨ Ne Kosovë funksionojnë edhe gjykatat ushtarake

PROKURORIA PUBLIKE

¨ Bën ndjekjen dhe zbulimin e veprave penale dhe kryesëve të tyre
¨ Prokuroria e Kosovës është e organiz uar në dy shkallë, prokuroria e rrethit dhe e Kosovës.

AVOKATI I POPULLIT

¨ Kujdeset për mbrojtjen e lirive dhe të drejtave të qytetarëve

DISPOZITAT KALIMTARE

1. Kjo kushtetutë miratohet nga ana e popullit përmes referendumit
2. Kjo kushtetutë hyn në fuqi më datë 2005 pas shpalljes solemne nga ana e Kuvendit të Kosovës.
3. Të gjitha ligjet e Kosovës duhet të harmonizohen deri më 2006.
4. Amandamentet në Kushtetutë i miraton Kuvendi kurse ndryshimet kushtetuese që kanë të bëjnë me dispozitat themelore i miraton populli përmes referendumit.


Dekret për shpalljen e Kushtetutës
Në bazë të rezultateve të referendumit të mbajtur më 25 Nëntor 2005

SHPALL
Kushtetutën e Republikës së Kosovës


Amandamentet në Kushtetutën e Kosovës

Am.1:
Kuvendi i Kosovës ka 150 deputet. Me këtë amandament ndërrohet neni __ i Kushtetutës së Kosovës që parasheh se Kuvendi i Kosovës ka 120 deputet.

Am.2:
Monedhë zyrtare e Kosovës është euro.

Am.3:
Ligj Kushtetues
Kosova bazohet në një sistem të qeverisjes presidenciale. Pasojnë ndryshime te kompetencat e Kuvendit, Qeverisë dhe Presidentit.


Te gjitha drejtat per kete shkrim jane te rezervuara.
Cdo pergjegjesi per kete e mban antari i AlbForumit -VitoCorleone
 

nike palkola

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Kosova duhet edhe de jure të pavarësohet dhe të krijohet shtet. Më vonë duhet të bashkohet me Shqipërinë! Në drejtimin e krijimit të institucioneve shumë efikasë dhe apartiakë, të vazhdojë të forcojë sa më shumë marrëdhëniet me SHBA dhe të integrohet në Evropë e Nato. Për mendimin tim as që duhet udhëheqësia e Kosovës të negociojë me Serbinë, por vetem me faktorë ndërkombëtarë e ndoshta edhe me minoritetin serb, por ata do jenë kundër pavarësimit e shtetit të Kosovës. Kosova duhet të krijojë siguri për ta e për të gjithë por jo të mbetet peng i tyre. Duhet ti marginalizojn të kuqtë, mafinë e kriminelët ti qesin para gjyqit!
 

Blue Gene

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Autonomia dhe Republika?

Ha-Ha-Haaaaaaaaa. Kosova eshte pavaresuar me lufte nga Serbia. Serbia mund ta rrimari po me lufte! Tani e ka radhen te pavaresohet nga OKB-ja, auton. dhe rep. jane perralla qe t'i zeje gjumi rehat serbet sepse ne kemi gjithnje nevoje per nje popull fqinj hyjnor! Ha-ha-haaaaaaaaaaa.
 

VitoCorleone

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Nga Serbia eshte liruar por jo edhe pavarsuar,perderisa ende serbia ushtron autoritet mbi territorin e Kosoves,per derisa ende pretendohet kthimi i serbeve ne Kosove
Gjithashtu siq u tha edhe me heret nevojitet te behet edhe nje pavaresim nga nderkombetaret,sepse perderisa Shtajneri te perfaqeson si shtet neper bote duke qene institucionet kosovare ,nuk mund te quhesh shtet
 

u74

Primus registratum
Re: Ne ç'drejtim duhet kerkuar zgjidhjen e problemit te Kosoves

Kosova nuk duhet qe kurre te pranoje statusin e 1974, apo te republikes ne nje bashkesi me Serbine dhe Malin eZi.
Ndertimi i institucioneve dhe e shoqerise se lire demokratike me vlera evropiane, per te gjithe qytetaret e Kosoves pa dallim, nen mbikeqyrjen e UMNIK dhe me vone pamvaresia do te jete zgjidhja me e mire.
Integrimi i Shqiperise ne BE dhe NATO
do te jete bileta per zgjidhje perfundimtare dhe ne menyre te drejte te ceshtjes se Ksoves.
 
Top