Microsoft 44.6 miliarde USD per YAHOO

Al-Punk

Still here
Microsoft 44.6 miliarde USD per YAHOO

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Microsoft" është ofruar të blejë "motorin e kërkimit", "Yahoo" për plot 44.6 miliardë dollarë në para kesh dhe aksione. Oferta është përshkruar në një letër drejtuar bordit drejtues të "Yahoo"-së dhe është shumë më e lartë se kuotimi i "Yahoo"-së në bursë.
Në fillim të javës, "Yahoo" bëri të ditur se do të shpenzonte edhe 300 milionë dollarë shtesë këtë vit, në një përpjekje për të rifreskuar kompaninë. Ajo është përpjekur vitet e fundit të hyjë në garë me "Google"-in, që gjithashtu ka qenë një konkurrent i "Microsoftit". Në një konferencë për shtyp, Kevin Xhonson nga "Microsoft", tha se kombinimi i dy kompanive do të krijonte një njësi që do të konkurronte më me forcë me "Google"-in. "Sot, tregu për kërkime dhe publikime online po dominohet gjithnjë e më shumë nga një aktor i vetëm", tha ai duke shtuar se një situatë e tillë duhet të ndryshojë. "Yahoo" konfirmoi ndërkohë se kishte marrë një ofertë të pazakontë dhe tha se bordi drejtues i kompanisë do të vlerësonte propozimin me kujdes dhe në mbështetje të planeve strategjike të "Yahoo"-së e se do të ndjekë rrugën më efikase për të rritur vlerën e aksioneve të saj. Nëse "Yahoo" pranon ofertën, autoritetet e konkurrencës si në SHBA ashtu edhe në BE, ka shumë gjasa që të investigojnë detajet e kësaj shkrirjeje.

Drejtori i përgjithshëm i "Yahoo"-së, Xherri Jang, pati lajmëruar së fundmi se do të shkurtoheshin rreth 1 mijë vende pune si pjesë e një plani ristrukturues. Ndërkohë, "Microsofti" ka sqaruar se aksionerët e "Yahoo"-së mund të zgjedhin të marrin para në dorë apo aksione në kompani. Kuotimi i "Yahoo"-së në bursë ka rënë me 46 për qind që nga tetori. Por, pas publikimit të lajmit të ofertës së bërë nga "Microsoft", u regjistrua menjëherë një rritje prej 51.2 përqindësh.

"Në fund të fundit, kjo ‘martesë‘ është detyruar nga rritja e ‘Google‘-it, që është shndërruar në një konkurrent serioz për të dyja kompanitë, ‘Microsoftin‘, si kompani softuerësh dhe ‘Yahoo‘-në si portal interneti", thonë ekspertët. "Microsoft", në fakt, është përpjekur të nisë bisedimet një vit më parë, por ishte tërhequr, pasi "Yahoo"-ja kishte qenë e bindur se një riorganizim i saj do ta fuqizonte atë. "Ka kaluar një vit dhe situata nuk ka ndryshuar", thuhet në letrën-ofertë të "Microsoftit". Gjithsesi, ka pasur edhe shqetësime në lidhje me çmimin që "Microsoft" ka ofruar. Shumë ekspertë mendojnë se shifra është e ekzagjeruar, trullosëse dhe për më tepër ekziston edhe skepticizëm në lidhje me faktin se edhe një bashkim "Microsoft-Yahoo" nuk do të mund të linte pas "Google"-in. Por, gjithsesi, ka edhe analistë entuziastë mbi këtë ofertë. Sipas këtyre të fundit, kjo shkrirje konsolidon tregun dhe vë "Google"-in përballë "Microsoftit". Si pasojë, të dyja këto kompani do të bënin një konkurrencë të fortë. </div></div>
 

Al-Punk

Still here
Re: Microsoft 44.6 miliarde USD per YAHOO

Personalisht me duket gabim nga ana e Microsoftit tentimi i blerjes se YAHOO.

Microsoft duhet te drejtohet me shume per te blere ndonje kompani si FaceBook qe ka nje nivel te larte perdoruesish dhe te integroje brenda tij searchin e tij te LIVE qe nuk eshte shume larg Google Search per mendimin tim.
Per 44.6 miliarde, mund te blesh disa site si Facebook, ku trafiku eshte shume i larte cdo dite dhe mund te startoje dhe te shese reklama si Google Ads qe eshte dhe fitimi kryesor i Google.

Blerja e YAHOO eshte nje concept korporativ, ku njerez biznesi, larg teknologjise, mendojne se kompanite mund te forcohen duke blere me para kompanite qe jane ne treg. Microsoft e ka te gjithe strukturen e YAHOO, asgje nuk i nevojitet.

Ndoshta Brand i Yahoo? Interneti ka treguar qe Brandet shkojne e vijne. Te rendesisshme jane sherbimet qe u ofrohen perdoruesve.
 

2celjan-fr3

Primus registratum
Re: Microsoft 44.6 miliarde USD per YAHOO

billi(Bilal Gaci nga Shijaku thone disa qe shkoj ne USA dhe e ndryshoj) nuk para njihet si mik i konkurences, keshtu ai me parat e investimit,nese e bente sic thua ti do te ishte me nje konkurent tjeter Yahoo, tashti eleminon edhe nje konkurent
 

olti

Neo
Re: Microsoft 44.6 miliarde USD per YAHOO

Facebook dhe faqet e tjera si ai jane faqe qe preferohen nga rinia dhe studente xhepashpuar. Keshtu edhe blerja e tyre nuk do ndryshonte shume situaten. Ne fakt Mikrosofti tentoi ta bleje te tere Facebook dhe nuk ia arriti. Sidoqofte llogarite e tyre jane relativisht te mira, por jo te plota. Qe Yahoo eshte shume here me mire se Facebook kjo nuk ka diskutim dhe kjo vjen pikesepari nga ajo qe permenda mesiper, pra publiku, por dhe trafiku, qe eshte akoma me i madh ne Yahoo dhe i perbere nga grupe te ndryshme e jo vetem te rinj. Duhet shtuar ketu dhe gama e gjere e sherbimeve qe ofron Yahoo ne ndryshim nga lloqet e kavajes qe shkruajne njerezit ne Facebook & Co.
Por nga ana tjeter te dyja kompanite jane ne minus dhe eshte pak e veshtire qe dy minuse te bejne nje plus.
 

Al-Punk

Still here
Is Facebook the Future of Search

Facebook eshte nje nder faqet me te vizituara ne bote. Fakti qe eshte nje nder faqet me te vizituara, ben qe te ndikoje ne perceptimin dhe orientimin e perdoruesve ne internet.
Do te thote qe futja e nje "menyre te re" kerkimi ne internet nga Facebook do te behet shume shpejt reflek i shume personave.

Qofte dhe futja e nje forme te thjeshte Kerkimi nga Facebook do te ndikonte.
Nje shkrim interesant mbi facebook dhe te ardhmen e internetit
mund te gjesh ketu:

http://www.quareos.com/39/Business/19754/Is_Facebook_the_Future_of_Search.html
 

DriniS

Ecejak
Re: Is Facebook the Future of Search

Do vije nje moment kur flluskat si Facebook dhe Myspace te plasin dhe te kthehen ne hicgje nga merzitja e perdorimit te tyre nga anetaret qe kane. Vjen nje pike kur ngopja i ben qe te pyesin veten pse harxhojne akoma kohe me te. Megjithate ndoshta jam i gabuar, koha do e tregoje.
 

Hellena

Primus registratum
Re: Is Facebook the Future of Search

qenke icik naiv ... ku ka reklame me te mire se sa keto dy website mo.. cdo artist e ka nje faqe ne myspace , dhe aty i ben reklame kujtdo ne bote punen dhe talentin e tij .. dhe rrjedhimisht arrin perfitime te medha dhe pa paguar asgje .. reklame free ..
 

Al-Punk

Still here
Re: Is Facebook the Future of Search

eshte e vertete qe interesi do bjere, po nderkohe qe interesi bie, kalojne te pakten 3-4 vjet dominim ne internet!
 

Al-Punk

Still here
Re: Is Facebook the Future of Search

Artikulli arsyeton mbi nje arsye pse njerezit nuk do donin nje social network.
Nga ana tjeter, social networks jane nje trend dhe te tilla trende shkojne si vale te medha qe shuhen ne nje vend e fillojne ne nje tjeter. Do te thote qe vala do vazhdoje te jete financiarisht "me interes" per nje fare kohe te konsiderueshme!

Lajmet: Yahoo refuzon oferten e Microsoft si teper e ulet. Jane te gatshem te negociojne per nje tjeter cmim!
 

kunder19

Primus registratum
Re: Is Facebook the Future of Search

Oferta e microsoft per blerjen e yahoo ishte vetem per te krijuar nje monpol ku ne krye do te qendronte lideri microsoft.
por yahoo refuzoi oferten duke e pare ate si shume te ulet...


http://www.albaniaonline.it.gg
 

caretaker2

Primus registratum
Re: Is Facebook the Future of Search

Ne vijim te temes po postoj te plote nje artikull te "The Economist", 13 mars 2008, print edition. Kerkoj falje qe po e postoj ne anglisht.

A subtle gesture by Yahoo! allows Microsoft to keep things polite, for now THIRTEEN years ago a great many people first saw the internet through “Jerry's Guide to the World Wide Web”. It was a list of cool websites, maintained by Jerry Yang and David Filo, two friends who really should have been studying for their graduate programme in electrical engineering at Stanford University. Out of truancy came a hit. Never too serious, they
renamed their list Yahoo!, for “Yet Another Hierarchical Officious Oracle”, and soon were smiling for the cameras through piles of old pizza boxes. They personified everything young and fun about the fledgling web, a loveable antidote to that darker technological force, Microsoft, which was stifling the first popular web browser, Netscape, just as Yahoo! went public in 1996.
But times change. Mr Yang hired one chief executive to guide Yahoo! through its early growth, then another to manage its crisis during the dotcom bust. Another pair of truant Stanford graduate students, Sergey Brin and Larry Page, invented Google, a search engine that Yahoo! chose not to buy, mistaking search for a feature of web portals rather than a new approach to surfing. Yahoo! floundered, and last June Mr Yang, who
had remained on its board, took over as chief executive to try to rescue his creation rather as Steve Jobs, Mr Yang's idol, came back to save Apple.
But there was no romance in it any more. Yahoo!'s morale was collapsing and its best people were defecting. Far from smiling through pizza boxes, Mr Yang was now being harangued in Congress for giving the Chinese government information that led to the jailing of two dissidents, one of whose grieving mothers sat behind Mr Yang as he testified. In online advertising, Yahoo! kept falling behind Google, and shareholders continued to suffer. Last month Microsoft offered to put them out of their misery, offering $44.6 billion in cash and shares for the company.
Mr Yang's first instinct was to look around for absolutely any alternative. But as a fiduciary, he had to look out for his shareholders, some of whom started suing. One option was to make a deal with News Corp, a media giant that owns the largest online social network, MySpace. News Corp would swap MySpace for a large stake in Yahoo!, which has notably failed to build its own social network. But News Corp is busy digesting Dow Jones, an old-media acquisition, and Rupert Murdoch, its boss, this week said that he had no interest in getting into a fight with Microsoft, which has more money.
Another option is to get help from Time Warner, another media giant, which could fold its web portal, AOL, into Yahoo!, also in return for a big stake in the firm. Yahoo! and AOL are similar in many ways: both are strong in web mail, instant messaging and online display-advertising. And both are long in the tooth, with AOL fading since its glory days in the early 1990s and Yahoo! following suit a decade later.
One advantage of such a combination is that Google, which
owns a 5% stake in AOL, may be able to help. Perhaps
surprisingly, Yahoo! considers Google more friend than foe
during the negotiations. Its founders have an alma mater and
much else in common with Yahoo!'s, and both regard Microsoft
as the real enemy. Google at first tried to spread the idea that
a Microsoft-Yahoo! combination would raise antitrust concerns,
which rang hollow given that Google itself was facing an
antitrust investigation in Europe over its acquisition of
DoubleClick, a company that could make it as powerful in
display advertising as is it in search ads. (On March 11th European regulators cleared the deal.)
The overwhelming problem for Mr Yang is that none of these
paths would obviously yield more money to his shareholders
than Microsoft's offer. Microsoft has bid cash and shares,
whereas both MySpace and AOL are subsidiaries without a
public market. How would shareholders compare their value
with Microsoft's concrete offer?
Mr Yang is an amiable character who hates aggression in
management as much as in takeovers. So he made a gesture to
Microsoft this week to avert hostility. Yahoo! had a deadline of
March 14th for shareholders to nominate directors to be voted
on at the annual meeting, which must be held between now
and July. This would have forced Microsoft to put up its own
slate of directors in opposition to the present batch, and thus to fire the first salvo in a proxy battle. But Yahoo! postponed the deadline, buying more time and keeping Microsoft officially
friendly, for now.
There are worse fates for Mr Yang than selling. He is 39, recently became a father, and he has a promising golf game. He is reluctant to cave in to Microsoft, but he probably has no choice, given his duty to his shareholders. He needs to explore all the alternatives and put up a bit of a struggle first, if
only for the sake of his own pride. As any parent knows, the most painful part is always letting go.
 
Top