Lufta e pedagogëve, çështjen e ekskluzivitetit e bëjnë pagesat

Lufta e pedagogëve, çështjen e ekskluzivitetit e bëjnë pagesat

Shprehen universitetet private: Reforma në arsim duhet të sqarojë edhe pjesën e kapaciteteve njerëzore</p>


Rrokaj: Nuk ka asnjë frymë antiprivat, profesorët janë të mbingarkuar me punë</p>


Pedagogët e dypunësuar, apo ata të cilët përveçse japin mësim në universitetet shtetërore janë të angazhuar edhe në disa nga fakultetet private, ndodhen në dilemë.</p>


Pagesat në shtet pothuajse po barazohen, për të mos thënë po konkurrojnë denjësisht pagat që ofrojnë universitetet private në vend. Urdhri i rektorit të Tiranës i firmosur në datën 4 nëntor nuk është pritur keq nga universitetet me numër të vogël studentësh, por u ka ardhur pak “thartë” atyre që në stafet e akademike shumicën e pedagogëve e kanë “huajtur” nga fakultetet shtetërore.</p>


Thuhet se punonjësit e shtetit nuk kanë asnjë frymë antiprivate, ndërkohë që përfaqësuesit e universiteteve private thonë që pedagogët janë të lirë të zgjedhin vetë se ku angazhohen pas orëve zyrtare në fakultete. Për më shumë reforma në arsim ka ende shumë rrugë për të bërë, por një nga hapat e parë është edhe shqyrtimi me seriozitet i çështjes së kapaciteteve, burimeve njerëzore.</p>


Deklaratat</p>


Sipas administratorit të Universitetit Europian të Tiranës, Henri Çili, ka sqaruar se çështjet e ekskluzivitetit bëhen nëpërmjet pagesave, ndërkohë që profesorët kanë të drejtën e tyre të zgjedhin angazhimet në të cilat do të përfshihen pas punës në auditorët shtetërorë. “Pjesë e reformës së arsimit janë edhe kapacitetet, burimet njerëzore. Konflikti i krijuar është një tregues për defektet që ka sot sistemi aktual dhe ///që hapësirat që ka nevojë për përmirësim”, sqaroi Çili.</p>


Ndërkohë që lidhur me vendimin e rektoratit të Universitetit të Tiranës, rektori i Universitetit Polis ka sqaruar se sistemi privat dhe ai shtetëror janë komplementar të njëri-tjetrit. Sipas tij, rëndësi ka produkti final, që është studenti, ///oferat për studentët shqiptarë në këtë rast janë për kultivimin dhe formimin e tyre. Por kushtet që ofrohen janë të ndryshme. “Sistemi arsimor privat dhe sistemi publik janë komplementare dhe plotësojnë njëra-tjetrën. Në universitetin tonë ne kemi si pedagogë shqiptarë ashtu edhe të huaj. Produkti për të cilin ne kujdesemi dhe qendra është përgatitja e studentit”, sqaroi Besnik Aliaj.</p>


Vendimi</p>


Sakaq, dekani i Universitetit të Histori-Filologjisë ka sqaruar se vendimi i marrë nga rektorati ka ardhur në një kohë kur sistemi i Bolonjës ka nisur të zbatohet në tërësi. Në një kohë kur profesorët u duhet të japin leksione edhe për sistemin e parë të studimit, edhe për sistemet e tjera dhe madje të qëndrojnë në punë edhe ditën e diel, lindi e arsyeshme nxjerrja e një udhëzimi, i cili të vendoste kufizimin për përfshirjen në dy sisteme. “Pedagogu është një vlerë dhe si i tillë, duke pasur parasysh këtë, u lejua që profesorët të japin mësim për nivelin e parë, ndërkohë që janë përjashtuar për të dhënë mësim në dy nivelet e tjera, kjo jo sepse ka një frymë antiprivate, por ngarkesa është tepër e madhe”, sqaroi dekani Rrokaj. Sipas tij, /////////procedi i akreditimit renditja e universiteteve, merr parasysh edhe stafet akademike.</p>


Henri Çili, Universiteti Europian i Tiranës</p>


Çështja e ekskluzivitetit bëhet nëpërmjet pagesave. Pjesë e reformës së arsimit janë edhe kapacitetet, burimet njerëzore. Konflikti i krijuar është një tregues për defektet që ka sot sistemi aktual dhe ////që hapësirat që ka nevojë për përmirësim.</p>


Është zgjedhje e pedagogëve që pas orarit zyrtar të jenë të angazhuar me punën.</p>


Besnik Aliaj, Universiteti Polis</p>


Sistemi arsimor privat dhe sistemi publik janë komplementare dhe plotësojnë njëra-tjetrën. Në universitetin tonë ne kemi si pedagogë shqiptarë ashtu edhe të huaj. Produkti për të cilin ne kujdesemi dhe qendra është përgatitja e studentit. Sistemi publik dhe ai shtetëror janë plotësues të njëra-tjetrës. Secili ofron për studentin dije, ajo që ndryshon janë kushtet.</p>


Shezai Rrokaj, dekani i Histori-Filologjisë</p>


Kam qenë pjesë e vendimit, nuk mund të thuhet se ka një frymë antiprivat. Arsyet pse është marrë vendimi është duke pasur parasysh futjen e sistemit të Bolonjës, aplikimin e programeve të reja të studimit të cilat bëjnë që profesorët të jenë në auditorë edhe ditën e diel paradite. Stafi është më i impenjuar, pedagogu është vlerë dhe për këtë udhëzimi pengon profesorët që të mos japin mësim për nivelin e dytë të studimit. Akreditimi do të bëjë edhe renditjen e universiteteve dhe në këtë kuadër llogariten edhe burimet njerëzore. Nuk ka një frymë antiprivat, por mbingarkesa e pedagogëve në këtë kohë është shumë e madhe. Për këtë është marrë edhe vendimi i pagesës së tyre për mbingarkesën dhe orët suplementare në masën 100%.(Shqip)</p>
dLjRYbVfjtQ

Ky artikull eshte marre nga: http://www.albaniasite.net/?p=25833. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.albaniasite.net/?p=25833
 
Top