Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Klinton

Primus registratum
Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Gazmend Kapllani cilesohet nga autoritet greke si njeriu destabilizues ,te rrezikshem per ceshtjen kombetare greke.


Autoritetet greke me qëllim i refuzojnë lejen e qëndrimit një publicisti shqiptar duke e konsideruar të rrezikshëm

Si e diskriminuan grekët gazetarin shqiptar

Kapllani: “Shantazh për të më mbyllur gojën”. Gazetat greke përkrahin kolegun shqiptar

Nga Altin Metaj/Athinë
Autoritetet greke kanë refuzuar t&amp;#8217;i japin lejen e qëndrimit në Greqi, publicistit dhe gazetarit shqiptar me banim në Athinë, Gaz Kapllani. Nën motivacionin <ul style="list-style-type: disc">[*]&amp;#8220;I rrezikshëm për rendin dhe sigurinë kombëtare&amp;#8221;[/list]
autoritetet greke po përpiqen që të justifikojnë arsyet e mosdhënies së lejes së qëndrimit gazetarit Kapllani. &amp;#8220;Ky është një shantazh dhe një kërcënim për dëbim, për t&amp;#8217;u dhënë një leksion të gjithë atyre që duan të flasin dhe tentojnë të kenë aktivitet gazetaresk e politik. Thjesht na duan qytetarë të dorës së tretë&amp;#8221; - i tha Kapllani, &amp;#8220;Shekullit&amp;#8221; dje në mesditë. Reagimet ndaj vendimit ka qenë të mëdha dhe kanë vazhduar edhe gjatë ditës së djeshme. Kanë qenë të shumtë ata që i kanë telefonuar viktimës, po kështu ka patur edhe protesta drejtuar autoriteteve greke nga gazeta greke, organizata &amp;#8220;Amnesty International&amp;#8221;, &amp;#8220;Reporterët pa Kufi&amp;#8221;, Universitete në Angli dhe organizata të tjera për mbrojtjen e të drejtave të njeriut.
Kapllani është një person shumë i njohur për emigrantët shqiptarë, falë veprimtarisë së tij në mbrojtje të të drejtave të emigrantëve. Por ai është i njohur edhe për shtypin dhe masmedian greke për qëndrimet e tij kundër frymës raciste që dominon në shoqërinë greke, si dhe për deklaratat e tij në televizionin grek në mbrojtje të shqiptarëve. Gjatë kohës së qëndrimit në Greqi, Kapllani ka bashkëpunuar me radion shtetërore greke NET dhe nga 2002 ka qenë bashkëpunëtor i rregullt i gazetës së madhe greke &amp;#8220;TA NEA&amp;#8221;.
Më 26 shkurt 2002 Gazmend Kapllani paraqiti në Bashkinë e Kalitheas kërkesën e tij (Nr.Prot. 669) me të gjitha dokumentet, që parashikon ligji për të marrë lejen e qëndrimit për vitin në vazhdim. Por muajt kalonin dhe ai nuk po merrte përgjigje. Në bashki i thanë se mungonte vetëm përgjigja nga policia, e cila erdhi një vit më vonë nën titullin: &amp;#8220;Mosnjohje e kërkesës për ridhënien e lejes së qëndrimit, për arsye studimi&amp;#8221;. Kjo, sipas policisë, bëhet pasi në fjalimet e Kapllanit &amp;#8220;ka elemente që rrezikojnë rregullin publik dhe sigurinë kombëtare&amp;#8221;. Pas kësaj, të dhënat e tij nga lista e të huajve që kërkojnë lejeqëndrimi, kalojnë në sistemin SIS të marrëveshjes Shengen, gjë që bëhet vetëm për persona shumë të kërkuar në të gjithë botën.
Përpara se t&amp;#8217;i drejtohej gjykatës, Kapllani vendos që të bisedojë me Sekretarin e Përgjithshëm të Ministrisë së Brendshme, i cili i premtoi se çështjen do ta zgjidhte ai së shpejti, dhe se për tre ditë do të merrte një përgjigje prej tij. Dhe përgjigja nuk vonoi të vinte. Në orët e para të mëngjesit të së shtunës më 15. 3. 2003, policia trokiti në portën e shtëpisë së tij në Kalithea dhe e shoqëroi Kapllanin për në rajon, ku pasi i morën shenjat e gishtërinjve dhe e fotografuan, e mbajtën për dy ditë brenda në qeli. Arsyeja e këtij ndalimi, sipas policisë, bëhej për shkak se më 1995 Kapllani qarkullonte me një motoçikletë, të cilën e kishte të pasiguruar. Por më pas ai i tha policisë se asnjëherë nuk mban mend të jetë gjobitur nga policia, megjithatë pagoi për &amp;#8220;fajin&amp;#8221; 1500 euro.
Reagime
Shtypi grek mbron gazetarin shqiptar
Në përgjithësi gazetat greke kanë mbajtur një qëndrim shumë të ashpër ndaj vendimit të autoriteteve greke. Kështu gazeta të mëdha si &amp;#8220;TA NEA&amp;#8221;, &amp;#8220;Elefterotipia&amp;#8221; janë rreshtuar në krahun e Kapllanit. Gazeta &amp;#8220;Elefterotipia&amp;#8221; shkruante të shtunën se &amp;#8220;vendimi i marrë nuk është dhe nuk mund të jetë ai që thuhet. Qëllimi i këtij vendimi qëndron gjetkë. Ai gjendet tek ato që përfaqëson Kapllani: ai është i kulturuar, është i suksesshëm në gjërat që zgjodhi të bëjë në jetë, shkruan dhe thotë mendimin e tij pa patur frikë, por në fund të fundit është një... shqiptar. Dhe në vendin tonë, figura e shqiptarit duhet të jetë krejt e ndryshme: të punojë pa asnjë të drejtë, të hajë shpulla sa herë që ne duam, dhe herë pas here të jetë &amp;#8220;rrezik kombëtar&amp;#8221;.
 

tirana

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Mosss.. po tani!?
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Kjo tregon edhe nje here qe nje pjese e madhe e qarqeve dhe politikaneve grek jan injorant.

Nuk eshte per ide rraciste qe i refuzuan qendrimin Kapllanit ne greqi por thjesht per ide fodulle dhe idjote. E ndjen veten inferior dhe mediokra prandaj nuk mund te pranonin qe ka shqiptar me te zgjuar se ata.

Mbase Kapllani nuk fitoj te drejten e qendrimit por fitoj te drejten per ti treguar botes, dhe grekeve vete, se kush jane.
 

Klinton

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Mendoj se ata kane te drejte.
 

Le_Routard

Forumium maestatis
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Pak a shume edhe une dakort jom, e drejta me qen torollak hyn ke te drejtat e njeriut, dhe greket e ushtrojn sa here qe u jepet mundsia.
 

Profeti Drejt

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

The hajde thuj qe ne krye te vendit nuk kemi nje shimpaze parahistorike si presiden, dhe sorra te zeza orthodokse kolaboracionist serbo-grek qe na shurrojne ne koke ne shqipri, dhe na dhjesin me nje mut te madh ne koke ne greqi.
 

lysien shardon

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Nuk e njoh veprimtarine e Kapllanit ,por nuk besoj se ka vene ne dyshim integritetin e Greqise, apo me, ka dale me shpate kunder grekeve.Fakti i mbeshtetjes nga gazetat greke,tregon se &quot;e keqja&quot; e Kapllanit eshte e pavlere.
Por nje gje duhet patur parasysh:ata mbeten te pacivilizuar dhe agresiv.
Por kjo s`do te thote qe edhe ne &quot;te kacafytemi&quot; dhe shtremberojme faktet midis nesh.
 

emssnc@libero.it

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Me falni qe se njoh Kapllanin por ne qofte se eshte sic thoni ju do te ishte gje e mire per te gjithe ta njihnim nepermjet veprave te tij.
ka mundesi te shkrunit dicka per ato qe ka bere/shkruar!
 

Archi

Forumium praecox
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Gazmend Kapllani eshte nje nga perfaqesuesit e liberalisteve perparimtare qe perpiqen (dhe shume mire kjo) ti japin nje dimension te ri marredhenieve te popullit shqiptar dhe atij grek. E theksoj marredheniet midis popujve dhe jo politikaneve. Shkrimet dhe publikimet e tij kane gjetur jehone ne te gjithe spektrin perparimtar ballkanik dhe ndiqen me interes edhe nga politika e EU, sepse jane shkrime qe perpiqen te afrojne popujt ballkanike dhe jo ti ndaje sic ka dashur dhe don perhere politika interesaxhie e qeverive te korruptuara ballkanike.
Qeverise greke nuk i vjen per shtat qendrimi i kesaj rryme perparimtare dhe kerkon ta godase qe ne lindje. E theksoj, eshte qeveria greke dhe jo opinioni publik grek, i cili eshte i indinjuar dhe ka protestuar kunder ketij akti te intolerances dhe injorances se qeverise greke.

Per xhon silver dhe ata te cilet nuk njihen mire me publikimet e Gazmend Kapllanit, ja nje shkrim i tij, pak i vjeter, por aktual:


<span style="font-weight: bold">Marredheniet Greko - Shqiptare: nga mitet tek realiteti </span>

<span style="font-weight: bold">Nga Gazmend Kapllani</span>

Ne se dikush deshiron te flase seriozisht per marredheniet greko-shqiptare, kam pershtypjen se duhet te perdore metoden e Dekartit: te vere menjane bagazhin e mitologjive dhe bestytnive reciproke. Pa dyshim metodologjia ne fjale ka &quot;koston&quot; e saj: mund te te furnizoje me simpatizante por edhe me akuzues. Duke jetuar dymbedhjete vjete &quot;in between&quot; i kam provuar te dyja. Kam perftuar shume &quot;pergezime&quot; por edhe jam akuzuar jo rralle here (deri ne seanca te Parlamentit grek) si &quot;antigrek i rrezikshem&quot;. Nga ana tjeter, specialiste te &quot;patriotizmes shqiptare&quot; nuk kane nguruar te me stolisin me epitetin e renegatit. Megjithate, me perunjesi, do ngul kembe edhe sot t'i qendroj besnik filozofise se tipit &quot;Mendoj, pra Ekzistoj&quot;.

****

Po te besh radiografine e marredhenieve greko-shqiptare pas vitit 1991, do konstatosh se i ngjajne nje kardiograme te trazuar. Njekohesisht nuk veshtiresohesh te nxjerresh konkuzionin se Greqia dhe Shqiperia, duke filluar nga viti 1991, nuk jane me te &quot;huaja&quot; per njera-tjetren. Asnjehere ne historine e tyre, si shtete-kombe nuk kane qene kaq afer njera-tjetres. Asnjehere kufijte midis tyre nuk kane qene kaq poroze (pavaresisht nga &quot;radhet e doganave&quot;). Nuk eshte thjesht nje afrim &quot;elitash&quot; shteterore. Behet fjale, pa dashur te jem epik, per nje epoke te re: emigracioni masiv shqiptar ne Greqi, pozita sociale dhe politike e minoritetit grek ne Shqiperi, prania ekonomike greke ne Shqiperi, vizioni i perbashket i Bashkimit Europian etj, jane realitete shume te reja qe i perjetojme pas vitit 1991. Realitete qe shpesh shoqerohen nga &quot;kusure historike&quot;, stereotipe dhe anakronizma te se kaluares. Dhe qe njekohesisht behen burimi i stereotipeve, mitologjive dhe fobive te reja. Te afrohesh me &quot;Tjetrin&quot;, nuk do te thote vetvetiu se eshte garantuar edhe harmonia. Afrimi, ne boten tone njerezore dhe aq me shume ne ate ballkanike, kerkon perpjekje te vazhdueshme qe te dale ne te mire te te dyve. Kerkon shume pune per te ndertuar nje hapesire mirebesimi ne te ardhmen. Ndryshe kufinj te rinj mund te sajohen dhe konflikte te reja mund te pergjojne. Aq me shume qe ky afrim behet ne nje situate &quot;pabarazie objektive&quot;: Greqia megjithese ne historine e saj te re kaloi periudha te tmerrshme, ne fund doli e &quot;mikluara e historise&quot;. Megjithe kontradiktat qe e brejne si shoqeri, sot eshte vendi me i zhvilluar dhe i begate ne Ballkan. Ndersa Shqiperia, e penalizuar rende nga 50 vjet totalitarizem, po kalon sot nje nga periudhat me te veshtira te historise te saj te re.

Ne cdo rast, marrdheniet greko-shqiptare, do guxoja te thosha, kane hyre ne nje periudhe post-nacionale. Kjo nuk do te thote qe kane hedhur pas shpine identitetin kombetar: ceshtja e te ardhmes nuk eshte zhdukja apo ruajtja e identitetit kombetar por si ky identitet do nderthret dhe do vije ne kontakt me identitete te tjere, ne nje kuader kulturor dhe politik shume me te nderlikuar dhe te pasur se sa kurre me pare ne histori.

****

Duke jetuar dymbedhjete vjete midis dy vendeve, nje nga gjerat qe me ka bere pershtypje te thelle eshte vellimi i padijes reciproke (megjithese shpesh pretendohet e kunderta). Dikur flisja me mikun tim hebre dhe perkthyesin e mrekullueshem, Iakob Shiibi, i cili me thoshte se: &quot;Ne dhe Palestinezet kemi marredhenie tragjike me njeri-tjetrin po njohim gjithcka per njeri-tjetrin qofte per mire, qofte per keq. Njohim mitologjine e njeri-tjetrit, poetet, politikanet...&quot;... Asgje e tille nuk ndodh mes Greqise dhe Shqiperise (lumturisht marrdheniet midis tyre nuk jane si ato mes Izraeliteve dhe Palestinezeve dhe Zoti na ruajt nga dicka e tille...). Mund te jete ky ndoshta nje tregues i &quot;sindromit ballkanik&quot;. Personalisht mendoj se mungesa e informacionit eshte shume me e theksuar ne Greqi.

Ne cdo rast, kur flas per &quot;padije&quot;, nuk i referohem thjesht &quot;padijes popullore&quot; apo asaj te mediave, te cilat shesh levrijne mes dizinformacionit dhe indiferences skandaloze; pervec te tjerave, ne te dy vendet, sic ndodh shpesh ne Ballkan, pjaca gelon nga &quot;gazetaret patriote&quot;... Flas edhe per &quot;vatren e diturise&quot;, Universitetin. Eshte e rastesishme qe &quot;studimet ballkanike&quot; jane pothuajse inekzistente ne te dy vendet? Ose kur ekzistojne, jane te mbarsura me mitologjine nacionaliste te fillimeve te shekullit te XX-te?

Sigurisht qe stereotipet dhe mitologjia jane kundershtare shume te frikshem. Jane &quot;palca&quot; e orientimit dhe interpretimit te botes. Kane dashur shume kohe te krijohen dhe te kristalizohen, prandaj eshte shume e veshtire t'u kundervihesh dhe t'i ndryshosh me argumenta logjike dhe brenda nje kohe te shkurter. Por dikur duhet filluar. E imponon vete realiteti qe ekziston sot midis Shqiperise dhe Greqise.

Nuk do ishte ide e keqe besoj sikur te nisej nga krijimi i nje apo me shume katedrave - ne kuptimin e vertete te fjales - te &quot;studimeve Greke&quot;, ne Shqiperi dhe te &quot;studimeve Shqiptare&quot; ne Greqi. Katedra qe do perbehen nga shkencetare dhe studiues serioze dhe jo nga intelektuale qe nuk dine te distancohen prej &quot;Idese se Kombit&quot;. Sepse, fundi i fundit, sajuesit e stereotipeve dhe mitologjise negative, nuk jane &quot;masat e pakultivuara&quot; por ata qe jemi mesuar t'i emertojme intelektuale. Le te filloje aty njohja jo-mitologjike e njeri-tjetrit dhe gjithashtu ftillimi i disa ceshtjeve qe mbeten ende &quot;tabu historike&quot;.

****

Dhe meqenese ra fjala per &quot;tabu&quot;, nje problem i tille eshte problemi i Cameve dhe Ligjit te Luftes. Ndersa ne Shqiperi gelon nje filologji e tere, ne Greqi askush nuk flet. Nje situate qe i perafrohet &quot;teatrit absurd&quot;.

Si mund te dilet nga ky qorrsokak? Duke paditur spastrimin etnik kunder Cameve, tek &quot;Europianet&quot;! Pike se pari duhet ditur se Europa nuk tregon zell te madh te merret me &quot;kusuret e se kaluares&quot;. Ne harrojme se Europa u ngrit duke mbyllur kapitullin e se kaluares dhe duke e arkivuar ate ne hapesiren e ndergjegjies dhe kujteses. Europa, djepi i nacionalizmit dhe kolonializmit, akoma edhe sot nuk eshte nje hapesire e qete nga tensionet akute minoritare: Spanja ka problem me Basket, Franca me Sardenjen, Anglia me Irlanden etj., etj. Per mos te folur per tensionet me minoritetet post-koloniale, pra emigrantet, sidomos sot ne epoken e evolimit te islamizmit politik. Per me shume, shtete te fuqishme ne Europe akoma edhe sot nuk kane mbyllur kapituj te ngjashem me ate Cam: ne Ceki ndodhi ndaj Gjermaneve Sudite, i njejti spastrim etnik. Pas Luftes se Dyte Boterore, nepermjet &quot;dekreteve Benes&quot; u perzune dhjetera mije Gjermane nga shtepite dhe pronat e tyre. Edhe pse Cekia eshte kandidate te hyje ne Europe, mohon te shfuqizoje dekretet ne fjale dhe t'i kerkoje falje Gjermanise per masakrat ndaj civileve te pambrojtur. Gjermania ka bere te qarte se nuk kerkon rikthimin e pronave por rehabilitimin moral te minoritetit Gjerman. Presidenti Vacllav Havel me guxim para disa vitesh shqiptoi nje &quot;mea culpa&quot; ne emer te popullit Cek, por dicka e tille nuk mjaftonte per te shfuqizuar &quot;Dekretet Benes&quot;. Nje problem te ngjashem perball Italia me Kroacine. Italia ka kercenuar disa here Kroacine qe do bllokoje hyrjen e saj ne BE nese nuk zgjidhet problemi i pronave te italianeve te perzene nga Istria dhe qytetete te tjera te Kroacise se sotme. E megjithate deri tani rezultatet kane qene te zbehta. Kur Gjermania dhe Italia nuk jane ne gjendje te zgjidhin probleme te ngjashme atehere si mund t'a arrije kete Shqiperia?

Konkluzioni nga gjithe kjo eshte qe duhet te fillojme te themi disa te verteta. Edhe pse ato dhembin. Probabilitetet per zgjidhjen e problemit cam - jo thjesht per rehabilitimin moral por edhe ate material - nuk jane te larta. Ekzistojne dy menyra per plotesimin e te gjitha &quot;kerkesave legjitime&quot; qe promovojne zakonisht organizatat e Cameve dhe ata qe me shume shohin voten se sa zgjidhjen. E para: ndodh nje mrekulli dhe Qeveria Greke - e cila deri tani nuk do as te zere ne goje dicka te tille - kthen mendje dhe &quot;jetojme ne te lumtur dhe ata te gezuar&quot;. Menyra e dyte eshte lufte me nje vend te BE-se, Greqine. Pra katastrofa...

Kjo nuk do te thote qe duhet hequr dore nga sensibilizimi i Europianeve, nga kerkimi i aleancave dhe promovimi i ceshtjes - jo me parrulla por me strategji juridike - ne Gjykaten Europiane. Thjesht duhet te dime qe ceshtje te tilla kaq delikate e te dhembshme nuk zgjidhen duke i shnderruar ne demagogji. Ne te njejten kohe, meqenese Shqiperia dhe Greqia kane interes qe ky problem te mos mbetet nje plage ne marredheniet mes tyre duhet te nisin te diskutojne. Dhe diskutim ne politike dhe diplomaci do te thote kompromis. Me pak fjale marreveshje qe &quot;dhembin&quot; per te dy palet, sepse nuk jane kurre te perkryera... Si ndodh keshtu t'a haje dreqi, ne Ballkan ku te gjitha fenomenet politike dhe historike interpretohen nepermjet &quot;forcave te erreta&quot; dhe &quot;prapaskenave&quot; (`Greket bene 1997-en'... `Emigrantet shqiptare erdhen per te krijuar minoritet') eshte fare pak e zhvilluar diplomacia e fshehte? Nese marrdheniet midis Greqise dhe Shqiperise ndodhen ne nivelin e tyre me te mire atehere probleme &quot;tabu&quot; si ai i Cameve mund te kerkohet te zgjidhen nepermjet &quot;dipolamice se fshehte&quot;. Ndryshe Shqiptaret do te mbeten ne monologun e tyre dhe Greket ne heshtjen e tyre dhe ne &quot;listat e zeza&quot; te ambasades. Ndersa marredheniet mes dy vendeve do mbeten per nje kohe te gjate pengje te se kaluares, demagogeve, propagandes dhe &quot;patrioteve profesioniste&quot;.

****

Nje pyetje tjeter eshte: sa mund t'a ndihmoje Greqia, si nje vende anetare e BE-se, Shqiperine te hyje ne BE? Para se t'i ergjigjemi kesaj pyetje e shoh te udhes te rrefeje nje anektode qe qarkullonte me bollek ne vendet e &quot;realizmit socialist&quot;. Ne nje shkolle fillore nxenesit pyesinin mesuesen &quot;pse nuk ka presh dhe oriz ne pazar?&quot; dhe ajo u pergjigjej &quot;durim sa te arrijme ne Komunizem. Atehere te gjitha do zgjidhen. Pazari do jete plot. Madje, s'do duhen as para dhe gjithkush do marre cfare te doje&quot;. Ne menyre te ngjashme parrulla &quot;Durim derisa te hyjme ne BE&quot;, eshte kthyer sot ne mitin me te madh bashkekohor shqiptar: me pak fjale, sapo te hyjme ne BE do kemi drita dhe uj. Madje do eksportojme ca qe te &quot;lehtesohemi&quot;. Politikanet do heqin dore nga korrupsioni i tmerrshem. Mafiozet do heqin dore nga trafiqet dhe do u kushtohen studimeve teologjike dhe shkencave politike...

Para se te bejme pyetjen &quot;kush mund te na ndihmoje per te hyre ne Europe&quot; duhet t'i japim pergjigje pyetjes &quot;Cfare kemi bere per te hyre ne Europe?&quot;. Rruga kryesore per ne Europe nuk kalon as nga Athina as nga Roma as nga Vjena por nga qendra e Tiranes... Sigurisht qe kane rendesi aleancat te cilat nuk jane kurre ideale. Keshtu p.sh Italia mbeshteste me zjarr hyrjen e Greqise ne BE dhe jo rastesisht sot sektore te tere te tregut grek jane te &quot;okupuara&quot; nga mallrat italiane. Por ne cdo rast ne BE nuk hyet thjesht me &quot;miq&quot; sic mund te hyet ne administraten shqiptare: per te hyre duhen plotesuar disa kritere dhe e verteta eshte qe Shqiperia eshte shume larg ketyre kritereve.

Edhe dicka tjeter: pas zgjerimit te Europes, pas &quot;problemit Turk&quot;, dhe pas Kushtetutes Europiane, hyrja e vendeve te reja ne Europe do behet me pikatore dhe kriteret e hyrjes do te jene shume kerkuese. Hyrja ne BE mbetet padyshim nje vizion historik per gjithe hapesiren shqiptare por ajo sot po perdoret si mitologji dhe propagande per te fshehur pergjegjesite dhe paaftesine e qeveritareve per gjendjen ende te vajtueshme ku ndodhet Shqiperia.

Tani le te vijme tek pyetja e fillimit: a mund t'a ndihmoje Greqia, si nje vende anetare e BE-se, Shqiperine te hyje ne BE? Pergjigjia eshte padyshim qe po. Per me shume, Greqia ne vitet e fundit ka bere nje ndryshim spektakolar ne mentalitetin e saj politik. Ministri i Jashtem Grek, Jorgos Papandreu eshte &quot;simboli&quot; i nje &quot;Greqie tjeter&quot; (edhe pse e shoqeruar ende me mjaft anakronizma). Nje Greqie qe kerkon te ushtroje politike jo nepermjet mitologjise nacionaliste dhe kompleksit te persekutimit. Greqia ka kuptuar se sa me afer Europes te jene fqinjet dhe mes tyre edhe Shqiperia, aq me e fituar eshte edhe ajo vete. Eshte pikerisht kjo mendesi qe &quot;imponoi&quot; ndryshimin e saj te madh ne marredheniet me Turqine.

Nga ana tjeter Greqia ne Europe duhet te perbeje nje shembull per t'u imituar. Filologjia qe ndeshet here pas here ne shtypin shqiptar se Greqia eshte vend ballkanik dhe nuk e meriton te jete ne Europe, tregon vetem nje cmire primitive dhe drite-shkurtesi. Shqiperise i intereson nje Greqi sa me &quot;Europiane&quot; dhe sa me e zhvilluar. Dhe Greqise po ashtu, i intereson nje Shqiperi sa me e zhvilluar dhe &quot;Europiane&quot;. Mentaliteti i epokes se re per te cilen folem ne fillim duhet te jete &quot;begatia e fqinjit nuk perben fatkeqesine time, por nje shans begatie edhe per mua&quot;.

Pervec perkrahjes per hyrjen ne Europe, Greqia ndaj Shqiperise, mund te beje disa gjera shume konkrete. Perec ndihmes ekonomike, ndihme akoma me e madhe do te ishte percaktimi i nje kuadri serioz per emigracionin. Politika e &quot;fshesave&quot;, e ndjekur ndaj emigranteve Shqiptare deri me 1997 ka qene me te vertete katastrofike dhe ka lene pas shume hidherim. Kjo politike fatmiresisht eshte kapercyer ketu e disa vjete (le te shpresojme nje here e pergjithmone). Por nuk u zevendesua nga nje politike serioze emigracioni. Emigrantet gjenden ende ne nje status skandaloz, gjysem te ligjshem dhe njekohesisht gjysem te paligjshem. Aq sa nuk ngurrojne te formulojne sentenca te tipit &quot;ose nxirrni nje ligj qe te na perzini te gjitheve ose na ligjesoni ashtu sic duhet&quot;. Dhe me te drejte, perderisa ne kete moment rrezikojne te katandisen ne nje mase amorfe nen-qytetaresh. Ne se Greqia deshiron t'a ndihmoje Shqiperine te afrohet me Europen - dhe njekohesisht te sfidoje mentalitetin imagjinar dhe jo-imagjinar se ajo e sheh Shqiperine me &quot;syrin e nje kolonialisti&quot; - mund t'a nise nga rregullimi i statusit dhe nga trajtimi i emigranteve. Besoj se do te jete ndihma me e madhe, per me shume me &quot;fitim&quot; reciprok, per te dyja vendet. Dhe per t'u bere kjo duhet qe institucionet greke mos t'a shohin me emigracionin si nje &quot;aksident historik&quot;.

Megjithese politikanet ne dy anet e kufirit bejne sikur se kuptojne, sot emigracioni shqiptar ne Greqi dhe realitetet qe rrjedhin prej tij, jane &quot;guri i proves&quot; dhe barometri i te ardhmes se marredhenieve greko-shqiptare, jo thjesht ne nivelin e elites shteterore por mbi te gjitha ne &quot;baze&quot;.

Ne te njejten kohe, filologjia e kultivuar ne Shqiperi, nga disa te vetshpallur &quot;specialiste te patriotizmes&quot;, qe lidhin Camet me Arvanitet e Arvanitet me emigrantet shqiptare; sulmet denigruese, direkte apo indirekte, ndaj minoritetin grek ne Shqiperi (`kur Greku te jep dicka e ka me dinakeri' `Minoriteti grek eshte kollona e peste e imperializmit grek...' `Anastasi ka ardhur ne Shqiperi per t'a grekezuar' e te tjera shprehje qe arrijne e tejkalojne cakun e marrezise dhe racizmit) demtojne pike se pari shoqerine shqiptare dhe ushqejne filologjine nacionaliste dhe raciste ne anen tjeter te kufirit. Sic dihet super-nacionalistet dhe super-patriotet kundershtare mbijetojne ngahere fale kompeksit te &quot;binjakeve Siameze&quot;. Pikerisht, qe mos te mbeten marredheniet midis dy vendeve monopol i silogjeve dhe &quot;patrioteve profesioniste&quot;, duhet qe politika te rrezoje &quot;tabute&quot; dhe te gjeje nje modus vivendi te ri, i cili t'i pershtatet realitetit te ri. Sic shkruan edhe nobelisti grek Elitis &quot;qe te kthehet vertete dielli duhet te punosh pa pushim mes territ&quot;. Fundi i fundit &quot;politika serioze&quot; nga &quot;politika folklorike&quot;, dallojne ngaqe e para nderton me guxim dhe pune shume te ardhmen, ndersa politika folklorike prodhon parrulla te kendeshme (&quot;Dy popuj miq&quot; etj. etj.,) te cilat ne fakt, mjafton nje situate e veshtire, qe te zbulohet se jane vec keshtjella prej rere.
 

lysien shardon

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

I paanshem dhe kerkim per te gjetur baza lidhje dhe miqesie per te ardhmen.Nje dore miqesore e drejtuar ne te dyja anet,por e padashur nga politika eksremiste.

Sa mire te kishte me teper intelektuale te tille!
 

Djalli_Vogel

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

Greket jane njerezit me te ndyre ne bote jane njerezit me maskarenj ato i shajne shqipetaret i perbuzin shqipetaret ose i shfrytezojne ato greket per mua eshte nje shtet degjenerat komplet si popull bashke me qeveritaret e vet.
 

olsen7

Primus registratum
Re: Greqia largon aktiviste fondamentaliste shqiptare nga vendi tij

<span style="font-weight: bold">pastro pak fjalorin</span>
 
Top