Google rafinon rezultatet e kërkimit

Google rafinon rezultatet e kërkimit

Google.jpg

Google është duke ju ofruar shfletuesve të uebit disa rrugë më shumë për të rafinuar rezultatet e kërkimit, duke sinjalizuar një zgjidhje ndaj kampanjës agresive të Microsoft për të tërhequr trafik.</p>


Ndryshimet që janë lajmëruar gjatë ditës së sotme janë të vështira për të rënë në sy për shkak se kërkojnë klikimin e një linku show options mbi rezultatet kërkuese të Google. Veçoria ka qenë e pranishme qysh prej muajit maj, duke e bërë të mundur fokusimin e rezultateve vetëm në video, forume diskutuese, rishikime apo libra. Tani lajmet dhe blogjet janë shtuar në listën e opsioneve.</p>


Microsoft ka paraqitur një veçori të ngjashme duke limituar rezultatet e kërkimit ndaj kategorive specifike si pjesë e një përditësimi në muajin qershor që ka riemëruar makinën e saj kërkuese në BING.</p>


Në një lëvizje tjetër, Google është duke i mundësuar përdoruesve të limitojnë rezultatet e listuara në informacione të indeksuara brenda orës së fundit. Google veçse ka pasur opsione që kanë sanksionuar rezultatet e ditës së kaluar, javës apo vitit.</p>


Përdoruesit e Google gjithashtu do të jenë në gjendje ti tregojnë makinës kërkuese nëse dëshirojnë të shikojnë më shumë apo më pak rezultate të ndërlidhura me blerje.</p>


Këto gjërat janë shpalosur në një kohë kur Bing ka qenë duke i ndihmuar Microsoft të përfitojë pjesë në kërkim, që është një fushë tërheqëse për shkak se tërheq shumë prej reklamave në ueb.</p>


Sipas comScore, e ndihmuar nga një kampanjë e marketingut me vlerë prej 100 milion dollarë, pjesëmarrja e Microsoft në SHBA është ngritur në 9.3 % gjatë muajit gusht, prej 8% që ishte në muajin maj. Nëndërkohë, Google ka qenë në gjendje të mbaj të qëndrueshme udhëheqjen e saj në rezultatet kërkuese të uebit në SHBA, me 65%.</p>


Microsoft shpreson të përpunojë edhe më shumë kërkesa prej fillimit të vitit të ardhshëm, duke u merr me kërkimet për Yahoo, e cila ka qenë përpunuese e 19% të kërkimeve në SHBA. Megjithëse planifikon të bazohet në teknologjinë e Micorsoft, Yahoo gjithashtu ka shtuar më shumë veçori në rezultatet e saja kërkuese dhe gjithashtu shpreson të përfitojë më shumë trafik.</p>


Google ka deklaruar se ndryshimet e fundit janë sjellë në skenë si rrjedhojë e ndryshimit të kërkesave të audiencës.</p>

Ky artikull eshte marre nga: http://teknologji.blog.al/?p=1224. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://teknologji.blog.al/?p=1224
 
Top