Gjysma e qytetarëve të Maqedonisë përdorin internet, 80 % telefon celular
Gjithsej 49 për qind e qytetarëve të Maqedonisë shfrytëzojnë internet, 80 për qind përdorin telefon celular, përderisa telefonia fikse është e pranishme në 69 për qind të shtëpive në Maqedoni.</p>
Këto të dhëna, të fituara përmes anketës së zbatuar në fillim të muajit në mesin e 1.100 qytetarëve sot i publikoi Agjencia për Komunikime Elektronike (AKE).</p>
Prej shfrytëzuesve të përgjithshëm, dy të tretat janë përgjigjur se internet përdorin çdo ditë, e madje 81 për qind e shfrytëzuesve, internet shfrytëzojnë në shtëpi.</p>
Shfrytëzues më të shpeshtë të internetit në Maqedoni janë popullata e re dhe personat me arsim të mbaruar sipëror.</p>
Gjithsej 81 për qind e shfrytëzuesve të telefonisë celulare posedojnë vetëm një SIM kartelë, 14 për qind dy, ndërsa pesë për qind tri kartele.</p>
Kënaqësi nga çmimet e shërbimeve në telefoninë celulare kanë shprehur 73 për qind e të anketuarve, ndërsa përkundër tyre 27 për qind e të anketuarve janë të pakënaqur me çmimet.</p>
Madje 78 për qind e shfrytëzuesve nuk e kanë ndryshuar operatorin e tyre celular, ndërsa ata që e kanë bërë këtë si arsye më të shpeshtë e kanë përmendur çmimin e shërbimeve.</p>
Rreth 31 për qind e amvisërive në Maqedoni nuk posedojnë telefoni fikse, ndërsa si përgjigje më e shpeshtë për arsyet, të anketuarit kanë përmendur se më parë kanë poseduar, por u është shkyçur linja për shkak të pamundësisë që t`i paguajnë llogaritë. Një pjesë e madhe kanë pushuar me përdorimin e telefonisë fikse meqë shfrytëzojnë atë celulare.</p>
Nga popullata e përgjithshme që posedon telefoni fikse, 15 për qind e kanë ndërruar operatorin, ndërsa si arsye më e shpeshtë është përmendur dallimi në çmimet.</p>
Rritja e çmimit të shërbimeve prej 10 për qind ka qenë arsye e mjaftueshme për madje 64 për qind të qytetarëve që ta ndërrojnë operatorin.</p>
Vlera mesatare e kënaqësisë nga çmimet për telefoninë fikse arrin 2.4 (1 për pakënaqshëm, 4 për më të kënaqshëm), përderisa vlera mesatare për kënaqësinë e shërbimeve arrin 3.1. </p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.shqipmedia.com/?p=22842. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.shqipmedia.com/?p=22842
![mobile-150x150.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.shqipmedia.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2009%2F09%2Fmobile-150x150.jpg&hash=0abec0a70616b9e7eb3493dd437e7905)
Këto të dhëna, të fituara përmes anketës së zbatuar në fillim të muajit në mesin e 1.100 qytetarëve sot i publikoi Agjencia për Komunikime Elektronike (AKE).</p>
Prej shfrytëzuesve të përgjithshëm, dy të tretat janë përgjigjur se internet përdorin çdo ditë, e madje 81 për qind e shfrytëzuesve, internet shfrytëzojnë në shtëpi.</p>
Shfrytëzues më të shpeshtë të internetit në Maqedoni janë popullata e re dhe personat me arsim të mbaruar sipëror.</p>
Gjithsej 81 për qind e shfrytëzuesve të telefonisë celulare posedojnë vetëm një SIM kartelë, 14 për qind dy, ndërsa pesë për qind tri kartele.</p>
Kënaqësi nga çmimet e shërbimeve në telefoninë celulare kanë shprehur 73 për qind e të anketuarve, ndërsa përkundër tyre 27 për qind e të anketuarve janë të pakënaqur me çmimet.</p>
Madje 78 për qind e shfrytëzuesve nuk e kanë ndryshuar operatorin e tyre celular, ndërsa ata që e kanë bërë këtë si arsye më të shpeshtë e kanë përmendur çmimin e shërbimeve.</p>
Rreth 31 për qind e amvisërive në Maqedoni nuk posedojnë telefoni fikse, ndërsa si përgjigje më e shpeshtë për arsyet, të anketuarit kanë përmendur se më parë kanë poseduar, por u është shkyçur linja për shkak të pamundësisë që t`i paguajnë llogaritë. Një pjesë e madhe kanë pushuar me përdorimin e telefonisë fikse meqë shfrytëzojnë atë celulare.</p>
Nga popullata e përgjithshme që posedon telefoni fikse, 15 për qind e kanë ndërruar operatorin, ndërsa si arsye më e shpeshtë është përmendur dallimi në çmimet.</p>
Rritja e çmimit të shërbimeve prej 10 për qind ka qenë arsye e mjaftueshme për madje 64 për qind të qytetarëve që ta ndërrojnë operatorin.</p>
Vlera mesatare e kënaqësisë nga çmimet për telefoninë fikse arrin 2.4 (1 për pakënaqshëm, 4 për më të kënaqshëm), përderisa vlera mesatare për kënaqësinë e shërbimeve arrin 3.1. </p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.shqipmedia.com/?p=22842. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.shqipmedia.com/?p=22842