Fillojne paisjet me karta identiteti
Procedura për pasijen me karta identiteti nis me paraqitjen në postën shqiptare, ku pasi jep gjeneralitetet paguan kuponin e pagesës së shërbimit 1200 lekë, vendosur nga qeveria për kartat e identitetit dhe drejtohesh në Njësinë Bashkiake, banor i të cilit figuron të jesh. Më tej, drejtohesh në zyrat e gjendjes civile ku aplikanti vendos në letër shenjat e gishtërinjve, të nevojshme për identifikimin e tij. Procesi i radhës është fotografimi. Aplikanti futet në dhomën e fotografimit, ku krahas bustit, specialistët kryejnë edhe foto të retinës së syrit. Në formularin individual të plotësuar do të bashkëngjiten, fotografia e personit, modulari i plotësuar, certifikata nga gjendja e zyrës civile. Të gjitha këto procedura do të bëhen në bashkëpunim të ngushtë me grupet e punës. Përfundimi i procedurës në zyrën e gjendjes civile do të pasohet me kalimin e kartelës së aplikantit në vendin e përcaktuar për shtypjen e kartave të identitetit. Organizimi i punës është i ndarë midis tre institucioneve, përkatësisht; përfaqësuesit të projektit për karta, Policisë së Shtetit dhe zyrës së gjendjes civile. Një polic qëndron posaçërisht i vendosur në zyrë për të ndjekur procesin e pajisjes me karta identiteti. Punonjësi i Policisë së Shtetit bën lidhjen midis fotografisë së personit aplikues dhe gjeneraliteteve që ai ka në regjistrin civil. Pajisja me karta identiteti, besohet se do t'i japë fund edhe certifikatomanisë, sikundër mund të quhet dhënia e certifikatave për çdo shërbim që qytetarët përfitojnë në administratë. Karta e identitetit, ka një jetëgjatësi 10-vjeçare. Për punonjësit e administratës pagesa do të mbëhet nga rroga. Administrata qëndrore dhe ajo lokale është e detyruar që të derdhë brenda datës 15 janar 2009, të gjitha pagesat për letërnjoftime për nëpunësit dhe punonjësit e tyre, edhe pa dëshirën e këtyre të fundit.
Procedura për pasijen me karta identiteti nis me paraqitjen në postën shqiptare, ku pasi jep gjeneralitetet paguan kuponin e pagesës së shërbimit 1200 lekë, vendosur nga qeveria për kartat e identitetit dhe drejtohesh në Njësinë Bashkiake, banor i të cilit figuron të jesh. Më tej, drejtohesh në zyrat e gjendjes civile ku aplikanti vendos në letër shenjat e gishtërinjve, të nevojshme për identifikimin e tij. Procesi i radhës është fotografimi. Aplikanti futet në dhomën e fotografimit, ku krahas bustit, specialistët kryejnë edhe foto të retinës së syrit. Në formularin individual të plotësuar do të bashkëngjiten, fotografia e personit, modulari i plotësuar, certifikata nga gjendja e zyrës civile. Të gjitha këto procedura do të bëhen në bashkëpunim të ngushtë me grupet e punës. Përfundimi i procedurës në zyrën e gjendjes civile do të pasohet me kalimin e kartelës së aplikantit në vendin e përcaktuar për shtypjen e kartave të identitetit. Organizimi i punës është i ndarë midis tre institucioneve, përkatësisht; përfaqësuesit të projektit për karta, Policisë së Shtetit dhe zyrës së gjendjes civile. Një polic qëndron posaçërisht i vendosur në zyrë për të ndjekur procesin e pajisjes me karta identiteti. Punonjësi i Policisë së Shtetit bën lidhjen midis fotografisë së personit aplikues dhe gjeneraliteteve që ai ka në regjistrin civil. Pajisja me karta identiteti, besohet se do t'i japë fund edhe certifikatomanisë, sikundër mund të quhet dhënia e certifikatave për çdo shërbim që qytetarët përfitojnë në administratë. Karta e identitetit, ka një jetëgjatësi 10-vjeçare. Për punonjësit e administratës pagesa do të mbëhet nga rroga. Administrata qëndrore dhe ajo lokale është e detyruar që të derdhë brenda datës 15 janar 2009, të gjitha pagesat për letërnjoftime për nëpunësit dhe punonjësit e tyre, edhe pa dëshirën e këtyre të fundit.