Blogosfera 2009: Shkruhet me shume, por per hobby

Albforumi

Primus registratum
Blogosfera 2009: Shkruhet me shume, por per hobby

imagebutton.gif
Richard Jalichandra, CEO i Technorati, presantoi para pak ditesh ne Las Vegas raportin vjetor mbi gjendjen e blogosferes ne vitin 2009. Nga studimi qe perfshiu 2900 blogger rezulton se kete vit eshte shkruar me shume dhe se pjesa me e madhe e atyre qe kane nje blog e bejne kete thjeshte per kenaqesi, per te shprehur mendimet e veta.
Para se te shikojme ne detaj, le te kujtojme cilat ishin kater risite e vitit 2008: 1) Produkti i vertete i social medias eshte bisedimi; 2) Blogjet jane media; 3) Markat (brand) jane pjese e blogosferes; 4) Po lind nje klase e re blogger-esh profesioniste.
Por le te kthehemi ne 2009-en: sic thame, 72% e te intervistuarve mban nje blog per hobby, thjeshte sepse defrehen. Nuk kane te ardhura nga ky aktivitet ndonese gjysma shpreson qe nje dite te mund te fitoje dicka permes blogut. Keta persona shkruajne kryesisht per te shprehur vetveten.
2/3 e blogger-eve profesioniste jane meshkuj. 10% shkruan per 40 ose me shume ore ne jave dhe 60% e tyre jane te moshes nga 18-44 vjec. Zakonisht jane persona qe kane studiuar dhe 75% ka nje dipllome universitare. 74% e tyre ka edhe nje profil Twitter (kunder 14% te popullsise se pergjithshme) dhe e perdorin ate kryesisht per te promovuar blogun.
Nje tjeter e dhene interesante eshte se 40% e profesionisteve ka punuar me pare ne median tradicionale ndersa 27% ende punon ne to. 73% mendon se blogjet tashme merren me shume ne konsiderate ndersa 60% prej tyre jane te sigurt se pas 5 vjetesh blogjet do te kthehen ne burimin kryesor per lajme dhe informacion. Ka nga ata (40%) qe mendojne se gazetat nuk do tu mbijetojne blogjeve gjate 10 viteve te ardhshme.
Si fitojne para blogger-et profesioniste? Interesant fakti se 40% e te ardhurava vijne nga te ashtuquajturat Display ads (ne 2008 ishin 28%), 39% nga Search ads, 36% nga shkembimi i linqeve dhe 8% nga artikuj te sponsorizuar. Ndoshta kjo mund te jete nje prej motiveve qe shtyn 70% prej tyre te shkruajne shpesh per firma te ndryshme.
Po planet per te ardhmen? Disa prej pergjigjeve jane: te shkruaj me shume, te shtoj temat e trajtuara, te publikoj nje liber, te ve reklama ne blog, te shkruaj permes celularit, te hap nje blog te ri.
Atehere, keshillat e disa prej blogger-eve qe kane pasur nje sukses te jashtezakonshem mund te ndihmojne. Rregulli kryesor duket te jete: BE PASSIONATE…! Michael Arrington, i TechCrunch, thote: Nese nuk shkruan per gjera qe te pelqejne, atehere mund te them se nuk do te jesh i suksesshem pavaresisht nga cfare do te besh. Arianna Huffington, e Huffington Post, shton: Nese ky eshte pasioni yt, atehere ky eshte celsi i gjthckaje.


Technorati-Blog-2009.png
Richard Jalichandra, CEO i Technorati, presantoi para pak ditesh ne Las Vegas raportin vjetor mbi gjendjen e blogosferes ne vitin 2009. Nga studimi qe perfshiu 2900 blogger rezulton se kete vit eshte shkruar me shume dhe se pjesa me e madhe e atyre qe kane nje blog e bejne kete thjeshte per kenaqesi, per te shprehur mendimet e veta.</p>


Para se te shikojme ne detaj, le te kujtojme cilat ishin kater risite e vitit 2008: 1) Produkti i vertete i social medias eshte bisedimi; 2) Blogjet jane media; 3) Markat (brand) jane pjese e blogosferes; 4) Po lind nje klase e re blogger-esh profesioniste.</p>


Por le te kthehemi ne 2009-en: sic thame, 72% e te intervistuarve mban nje blog per hobby, thjeshte sepse defrehen. Nuk kane te ardhura nga ky aktivitet ndonese gjysma shpreson qe nje dite te mund te fitoje dicka permes blogut. Keta persona shkruajne kryesisht per te shprehur vetveten.</p>


2/3 e blogger-eve profesioniste jane meshkuj. 10% shkruan per 40 ose me shume ore ne jave dhe 60% e tyre jane te moshes nga 18-44 vjec. Zakonisht jane persona qe kane studiuar dhe 75% ka nje dipllome universitare. 74% e tyre ka edhe nje profil Twitter (kunder 14% te popullsise se pergjithshme) dhe e perdorin ate kryesisht per te promovuar blogun.</p>


Nje tjeter e dhene interesante eshte se 40% e profesionisteve ka punuar me pare ne median tradicionale ndersa 27% ende punon ne to. 73% mendon se blogjet tashme merren me shume ne konsiderate ndersa 60% prej tyre jane te sigurt se pas 5 vjetesh blogjet do te kthehen ne burimin kryesor per lajme dhe informacion. Ka nga ata (40%) qe mendojne se gazetat nuk do tu mbijetojne blogjeve gjate 10 viteve te ardhshme.</p>


Si fitojne para blogger-et profesioniste? Interesant fakti se 40% e te ardhurava vijne nga te ashtuquajturat Display ads (ne 2008 ishin 28%), 39% nga Search ads, 36% nga shkembimi i linqeve dhe 8% nga artikuj te sponsorizuar. Ndoshta kjo mund te jete nje prej motiveve qe shtyn 70% prej tyre te shkruajne shpesh per firma te ndryshme.</p>


Po planet per te ardhmen? Disa prej pergjigjeve jane: te shkruaj me shume, te shtoj temat e trajtuara, te publikoj nje liber, te ve reklama ne blog, te shkruaj permes celularit, te hap nje blog te ri.</p>


Atehere, keshillat e disa prej blogger-eve qe kane pasur nje sukses te jashtezakonshem mund te ndihmojne. Rregulli kryesor duket te jete: BE PASSIONATE…! Michael Arrington, i TechCrunch, thote: Nese nuk shkruan per gjera qe te pelqejne, atehere mund te them se nuk do te jesh i suksesshem pavaresisht nga cfare do te besh. Arianna Huffington, e Huffington Post, shton: Nese ky eshte pasioni yt, atehere ky eshte celsi i gjthckaje.</p>


Technorati-tabela.png
</p>
share_save_171_16.png




Nuk ka artikuj te ngjashem!</p>
Ky artikull eshte marre nga: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=8. Per me shume artikuj te ngjashem vizitoni: http://www.indritmaraku.com/alb/?p=8
 
Top