Arratiset anija nga porti i Durresit

Arratiset anija nga porti i Durresit

Arratiset anija me vajin e OLIM


Llambi Kallço

Arratiset nga porti i Durrësit anija “Pamissoss” me 2000 t vaj në llogari të firmës shqiptare OLIM. Ajo nuk u kap dot edhe pas ndjekjes nga vetë Guardia di Financa. Arratisja ka shkaktuar shumë zhurmë mes institucioneve shtetërore në Durrës. Sipas policisë, dogana, Autoriteti Portual dhe kapiteneria e portit nuk kanë reaguar në kohën e duhur për kapjen e anijes dhe zgjidhjen e problemit. Kurse prokuroria e Durrësit, nën drejtimin e zëvendësprokurorit, ka ngritur menjëherë një grup hetimi në lidhje me këtë çështje.
E mbetur për dhjetëra ditë në port, bllokimi i anijes ka nxitur pronarët e mallit, shoqërinë zviceriane “Glencore Ag” të kërkojë nga shteti shqiptar 500 mijë dollarë dëmshpërblim. Ndërkaq, pasi doli në ujërat ndërkombëtare, “Pamissoss” shkoi në Brindizi për t’u furnizuar me karburant dhe për të vazhduar udhëtimin.
***
Anija "Pamissoss", me flamur të huaj, e regjistruar në nisje në portin "Moroni", e cila kishte sjellë në portin e Durrësit një sasi prej 2000 t vaj të parafinuar për llogari të kompanisë OLIM, ka dalë pas mesnatës së djeshme në ujërat ndërkombëtare, duke i lënë lamtumirën, bashkë me tonët e vajit, portit shqiptar në të cilin qëndroi më shumë se dy muaj e bllokuar, në pritje të përfundimit të një gjyqi.
“Pamissoss” ishte e pozicionuar në distancën 1.4 milje në kuadratin 204 gradë në radën e portit detar të Durrësit dhe është larguar aty rreth orës 01.00 të natës, duke u gdhirë e diela. Kapiteni i saj ka vendosur të largohet nga porti i Durrësit në një mot të vështirë për lundrim, kur forca e dallgëve, sipas kapitenerisë së portit, arrinte në 6 ballë.
Sipas policisë së Durrësit, “Pamissoss” nuk po ruhej nga porti i Durrësit. “Kjo anije nuk ka qenë e specifikuar për ruajtje nga shërbimet e policisë kufitare dhe të migracionit. Duke pasur parasysh problemet që ka pasur ajo anije me doganën e Durrësit, është mbajtur në vëzhgim prioritar nga radari, duke u inkuadruar me shenjën e kryqit në ekranin e tij”.
Kapiteni i përgjithshëm i portit, Muharrem Trupja, tha për Shekullin se ndalimi i kësaj anijeje nuk ishte kompetencë e kapitenerisë, “e cila merret me veprimtarinë e ligjshme, në një kohë që kapiteni i anijes “Pamissoss” ka marrë një vendim të paligjshëm”.
Po sipas Trupjes, anija është larguar nga rada e portit detar të Durrësit në orën 01.00 dhe sinjalin e parë për largimin e paligjshëm të saj e ka dhënë distrikti detar i Durrësit i cili ka njoftuar kapitenerinë e portit të Durrësit. “Kjo e fundit ka kërkuar kontakt me radio me kapitenin e anijes “Pamissoss” për t’i kërkuar kthimin në radën e portit të Durrësit, por ky i fundit nuk i ka kthyer përgjigje kapitenerisë së portit. Anijet e distriktit detar të Durrësit e kanë pasur të pamundur ndjekjen e anijes “Pamissoss” në det të hapur për shkak të motit të rënduar dhe forcës së dallgëve me fuqi 5.6 ballë, në një kohë që dhe motovedetat e policisë kufitare nuk kanë shkuar më larg se rada e portit për të verifikuar largimin e saj”,-deklaroi ai.

Bllokimi
Anija që kishte ngarkesë malli 2000 t vaj të parafinuar për kompaninë Olim, u bllokua në portin e Durrësit në shtator 2005, pas konfliktit mes doganës së këtij porti dhe kompanisë OLIM për një borxh të papaguar që kjo e fundit, sipas doganës, ende nuk e kishte shlyer. Bllokimi i 2000 t vaj që i përkisnin të tretëve (kompanisë Glincore AG), bëri që anija të qëndronte me muaj në radën e portit të Durrësit, duke pritur zhvillimin e seancave gjyqësore.
Vetëm një javë më parë gjykata e Faktit në Durrës la në fuqi vendimin
që kishte marrë një muaj më parë, por që ish kthyer për rishqyrtim nga gjykata
e Apelit. E gjithë garancia pasurore e vënë nga ana e përfaqësuesve të kompanisë OLIM u konsiderua e rregullt, e barabartë me vlerën e detyrimit prej 3,5 milionë USD që dogana pretendon se ia ka borxh kompania e vajit. Në këto kushte kompanisë Olim i çelej drita jeshile për vazhdimin e aktivitetit dhe e drejta për të tërhequr 2000 t e vajit. Por, pasi dogana e çoi çështjen në gjykatën e Apelit, kjo e fundit, në vendimin e saj hodhi poshtë atë të gjykatës së Faktit në Durrës, duke mos njohur garancinë pasurore që kishte paraqitur kompania OLIM.

Dëmshpërblimi
Vetëm disa ditë më parë, shoqëria zviceriane që ka vajin, ka kërkuar nga gjykata e Durrësit të lejojë shkarkimin e ngarkesës. Duke kërkuar njëkohësisht nga shteti shqiptar edhe një dëmshpërblim prej 500 mijë dollarësh për vonesën e këtij shkarkimi. “Glencore Ag “ ka këmbëngulur se Olim ende nuk ishte bërë pronar i ngarkesës, kështu që shoqëria zviceriane nuk kishte ndonjë faj për bllokimin. E thirrur në gjykim, dogana e Durrësit ka mohuar se mbante në posedim mallin dhe ka shtuar se “Glencore Ag” mund ta merrte atë, po të donte.


Ndjekja
Guardia di Financa nuk e kapi dot
Sipas policisë së Durrësit, menjëherë pas identifikimit të ikjes së anijes “Pamissoss” nga ana e radistit është njoftuar salla operative e “Guardia di Financës”, ajo e policisë kufitare shqiptare, drejtoria e policisë së Durrësit, kapiteneria të cilat morën masat për ndjekjen e anijes.
Për shkak të kushteve të vështira në det, vetë Guardia di Financa nuk ka mundur të kërkojë për shumë kohë anijen, edhe pse e ka ndjekur atë. Në orën 04.56 mjeti i Guardia di Financës është kthyer në akuatoriumin e portit mbasi nuk mund të vazhdonte ndjekjen për shkak të kohës së keqe. Roja bregdetare nuk ka nxjerrë mjet lundrues për ndjekje sepse ato nuk ishin në gjendjen e duhur teknike.

Arratisja, u ndoq me radar

Sipas kapitenerisë së portit, lëvizja e anijes “Pamissoss” është mbajtur në vëzhgimin e radarit, sapo u vërtetua ikja e saj. Në orën 04.14 të mëngjesit të djeshëm ajo ka lundruar në distancën 26 milje nga porti i Durrësit, në kuadratin 281 gradë, ndërsa në orën 04.45 distanca e lundrimit ka qenë 28 milje, me kuadrat 279 gradë. Më vonë, pasi ka dalë nga ujërat ndërkombëtare, anija ka shkuar në Brindizi, për t’u furnizuar me karburant.
 

MLK

Primus registratum
Re: Arratiset anija nga porti i Durresit

Ka gallate te modhe ne Shqiperi!
Si ka mundesi atehere qe autoritetet shqiptare, bllokojne nje anije qe ska lidhje me problemet qe ka shteti yne me Olim?!
Nje kompani transporti e pavarur nuk mund te penalizohet nga shteti pasi shteti ne kete rast nuk e ka kete te drejte.
Ne rast se ka problem me Olim, atehere kur Olim ben shkarkimin e mallit e marrjen e tij ne dorezim, mund ti konfiskoje mallin, por jo te bllokoje transportuesin pasi ne kete rast shkel ligjin me te dyja kembet!
Njerezit qe shkelin ne menyre te hapur ligjin e proceduren duhen vene perpara ligjit pasi kane kaluar kompetencat qe u jep posti i funksionit qe ushtrojne.
 

Blendi

Primus registratum
Re: Arratiset anija nga porti i Durresit

S'eshte me gallate kjo MLK, gallate mund te quhej deri nga viti 1996, tani eshte per te vra veten nga ky shtet torrollakesh!
 

MLK

Primus registratum
Re: Arratiset anija nga porti i Durresit

Jam dakort me ty pasi keto metoda largojne investitoret e huaj e rrisin riskun e investimeve ne Shqiperi.
Qeveria harron se çdo kompani qe te kryeje nje biznes, duhet te kete nje police per tu siguruar, e nese risku eshte i larte ka kompani qe nuk sigurojne me asnje lloj investimi apo biznesi, pra ne kete rast kemi braktisje te tregut shqiptar te kompanive serioze e vende te humbura pune e miliona euro qe nuk futen ne ekonomine shqiptare.
Shteti duhet te konsideroje biznesin si partner e duhet te jete ne sherbim te tij e jo ta konsideroje si lope qe mund ta mjeli sa here ti duhen para!
 

Admirali

Primus registratum
Re: Arratiset anija nga porti i Durresit

Eh, ene ai drejtor dogane qe guxoi me ndaluar anijen e botes u transferua. Nuk eshte kollaj te behesh zot me mallin e botes.
 

MLK

Primus registratum
Re: Arratiset anija nga porti i Durresit

Para ca kohesh, bllokuan nje tjeter anije qe solli disa mijera ton banane ne Durres. Preteksi zyrtar ishte se kompania e babes te atij qe i kishte blere kishte difiçit ndaj shtetit dhe tatimeve!
Tatimet, skane nevoje te bllokojne anijet ne port, por llogarite bankare te kompanise nese ka shkelje e mos pagesa!
"Gojet e keqija" thone qe Cac Angjeli ka monopol bananet ne Shqiperi, keshtu qe kush prek monopolet, denohet nga shteti.
Kjo eshte lufta ndaj monopoleve! lol
 
Top