Arqitektura Kompjuterike

Burim

Primus registratum
Arqitektura Kompjuterike

A ka ketu ndonje qe ka mesuar lenden Arqitektura Kompjuterike? Me duhet pak ndihme ne lidhje me funksionimin e procesorit, shkruarjen e nje kodi te shkurte ne gjuhen e makines (vetem me dy urdhera: LOAD dhe STORE duke i marre te dhenat nga I/O njesite)

Ju lutem nese mundeni me me ndihmu...

Pershendetje
 

Darien

Primus registratum
Re: Arqitektura Kompjuterike

Burim,

ka ndryshime nga njëra arkitekturë në tjetrën; unë e kam bërë për PC (x86 instruction set) dhe për VAX; ti për se po pyet?

sa herë më është dashur të përdor këto instruksione më ka mjaftuar ndihma (Help) tek programi i asemblerit që përdorja në atë kohë, të këshilloj të fillosh me atë dhe pyet këtu për ndonjë gjë që nuk e kupton tek ndihma
 

Burim

Primus registratum
Re: Arqitektura Kompjuterike

Jam fillestar dhe ende e kam si mjegull kete lende!

Mendoj se do te punojme me Intel procesore (dtth. x86)

Qe te keni me shume informata, ja disa detaje qe i mesuam:


The FETCH-DECODE-EXECUTE detailed
-Instruction fetch:
-Instruction (Memory) - IR Instruction Register
-Program Counter PC - PC+1 (or other)
-Instruction operation decoding
-(OPCODE interpretation)
-Data (operand) localization (calculation), if any
-Data (operand) fetch, from memory or I/O
-Data operation - execute the operation
-Operand store
-GOTO Instruction fetch


JU LUTEM...

P.S. Darien, a mund te komunikojme edhe permes e-mailit.

--
burim@mail.net.mk
 

Darien

Primus registratum
Re: Arqitektura Kompjuterike

Burim,

Një shpjegim për FETCH-DECODE-EXECUTE cycle

Ky cikël është automatik në proçesor
<ul type="square">
[*]proçesori duhet të dijë çfarë të ekzekutojë, prandaj duhet ta lexojë instruksionin nga kujtesa (memorja)
[*]që të dijë nga ta lexojë, proçesori përdor dy regjistra, por këtu po e thjeshtësojmë punën dhe i përmbledhim me regjistrin PC (Program Counter)

Në realitet, që të bësh llogaritje se çfarë po lexohet nga memorja, për t'i kuptuar mirë, mësohu të kryesh veprime matematike në sistemin me bazë 16 (hexadecimal)

Nuk të duhet t'i bësh këto llogaritje shumë gjatë, vetëm për pak kohë sa të kuptosh çfarë ndodh brend kompjuterit se të ndihmon më vonë kur studion sistemet e operimit (operating systems)
[*]pasi lexon njërin instruksion, proçesori i shton një regjistrit që tregon vendin nga duhet lexuar (PC := PC + 1)
Kjo bën që kur të vijë radha prapë për të lexuar një instruksion, proçesori nuk do lexojë përsëri të njëjtën gjë, por do vazhdojë një instruksion më poshtë
Shënim: instruksionet mund të jenë më shumë se një 'byte', prandaj numri që shtohet mund të jetë 2, 3, etj.
[*]Pas kësaj, proçesori interpreton se çfarë veprimi duhet kryer - operatori, p.sh. +, dhe operandët, i mbledhshmi i parë dhe i mbledhshmi i dytë - këta mund të jenë në memorje ose në regjistra të dhënash (data registers)
[*]tani që e di çfarë veprimi duhet kryer, proçesori e ekzekuton këtë veprim
[*]veprimi u krye, duhet marrë instruksioni tjetër, rifillon cikli me hapin e parë, LEXIMIN (FETCH)
[/list]
 

voodoo

Primus registratum
Re: Arqitektura Kompjuterike

kjo qe te shpjegoi Darien eshte thjesht perpunimi me i thjeshte i instruksioneve nga ALU; Keshtu ne cdo cikel te ores punon vetem nje pjese e "procesorit" dhe 4/5 te tjerat nuk jane ne gjendje pune. Keshtu perdoren instruksione ne PIPE. http://diamond.gem.valpo.edu/~jwill/graphics/arch.jpg
IR = eshte regjistri i instruksioneve qe eshte input i ALU bashke me te DataRegister. Per t'i karikuar keto ne regjistra behet Instruction Fetch dhe Data Fetch. Cdo instruksion ka nje renditje keshtu qe per te kaluar nga nje instruksione ne tjetrin kemi nje rritje te Programm Counter.
 
E

eliot

Guest
Re: Arqitektura Kompjuterike

kjo qe te shpjegoi Darien eshte thjesht perpunimi me i thjeshte i instruksioneve nga ALU; Keshtu ne cdo cikel te ores punon vetem nje pjese e "procesorit" dhe 4/5 te tjerat nuk jane ne gjendje pune. Keshtu perdoren instruksione ne PIPE. http://diamond.gem.valpo.edu/~jwill/graphics/arch.jpg
IR = eshte regjistri i instruksioneve qe eshte input i ALU bashke me te DataRegister. Per t'i karikuar keto ne regjistra behet Instruction Fetch dhe Data Fetch. Cdo instruksion ka nje renditje keshtu qe per te kaluar nga nje instruksione ne tjetrin kemi nje rritje te Programm Counter.
 
Top