Re: AMC- Vjedhja e rradhes
Ne nje rast te tille ekziston nje ekuivok ne menyren sesi mund te trajtohet. Ligji per Llotarite dhe Lojrat e Fatit ashtu si dhe ligji per Tatimin mbi Te Ardhurat nuk eshte fort i qarte ne kete pike.
Ne rastin e AMC situata shfaqet e tille. Nje sms qe normalisht pa TVSH kushton 17.5 lek, ne rastin e ketyre "aksioneve integrale me perfitim financiar" (nuk deshiroj ti quaj as llotari as promocion pasi nuk jane te ngjashme me asnje prej te dy rasteve) kushton rreth 43 lek pa TVSH. Ne kete rast diferenca prej 25.5 lekesh fare mire mund te trajtohej si e ardhur e perfituar per shkak te efektit "gambling" dhe fare mire te trajtohej fiskalisht si e tille. Bazuar ne Ligjin per Tatimin e Te Ardhurave, burimi i te ardhures prej 25.5 lekesh eshte efekti "llotari".
Pra nese do ta shprehnim matematikisht ate qe ligji e shpreh me fjale do te kishim:
sms + gambling = 17.5 + 25.5 => sms=17.5 & gambling = 25.5
Pra AMC per fushata te tilla AIPF per diferencen e cmimit duhet te tatohet me tarifat e Lojrave te Fatit, dhe jo me tatimin fitimin e thjeshte prej 20% .
Megjithate mendoj se mashtrimi fillon qe te e Drejta per te kryer aktivitet "Lojra Fati dhe Llotari". AMC nuk ka lishene per nje gje te tille pasi lishencat per LF kane kushte speciale, nje nga te cilet konsiston ne faktin qe trajtimi i gjithe zerit te te ardhurave per nga aspekti fiskal, ne nje kompani me lishence LF, kryhet me tarifat e LF pavaresisht se mund te vije nga aktivitete te tjera qe mund te kryhen brenda ambjenteve te kompanise (p.sh. te Ardhurat nga bari apo restoranti brenda kazinose). Ne kete menyre AMC i bie te paguaje per gjithe te ardhurat tatim si per LF nese kerkon te marri Lishence. Njekohesisht ajo ne reklamimin qe i ben nje aksioni te ketij lloji nuk permend asnje bashkepuntor te licensuar (c'ka eshte e detyrueshme per te verifikuar ligjshmerine e aksionit), prandaj mendoj se mashtrimi fillon qe ne kete pike...
Ne rastin e Zagorimania cmimi i ujit nuk eshte rritur fare per shkak te stimujve qe ka vendosur kompania. Pra nje shishe uje Zagori ka te njejtin cmim sic e ka pasur dhe me perpara. Ky eshte rast i nje promocioni te mirefillte ku firma per nga aspekti menaxherial kerkon qe kostot e promocionit te mbulohen nga diferenca e SASIVE te shitura dhe nga aspekti fiskal nuk ka vend per trajtim "Gambling" pasi s'ka rritje cmimi...
Ne nje rast te tille ekziston nje ekuivok ne menyren sesi mund te trajtohet. Ligji per Llotarite dhe Lojrat e Fatit ashtu si dhe ligji per Tatimin mbi Te Ardhurat nuk eshte fort i qarte ne kete pike.
Ne rastin e AMC situata shfaqet e tille. Nje sms qe normalisht pa TVSH kushton 17.5 lek, ne rastin e ketyre "aksioneve integrale me perfitim financiar" (nuk deshiroj ti quaj as llotari as promocion pasi nuk jane te ngjashme me asnje prej te dy rasteve) kushton rreth 43 lek pa TVSH. Ne kete rast diferenca prej 25.5 lekesh fare mire mund te trajtohej si e ardhur e perfituar per shkak te efektit "gambling" dhe fare mire te trajtohej fiskalisht si e tille. Bazuar ne Ligjin per Tatimin e Te Ardhurave, burimi i te ardhures prej 25.5 lekesh eshte efekti "llotari".
Pra nese do ta shprehnim matematikisht ate qe ligji e shpreh me fjale do te kishim:
sms + gambling = 17.5 + 25.5 => sms=17.5 & gambling = 25.5
Pra AMC per fushata te tilla AIPF per diferencen e cmimit duhet te tatohet me tarifat e Lojrave te Fatit, dhe jo me tatimin fitimin e thjeshte prej 20% .
Megjithate mendoj se mashtrimi fillon qe te e Drejta per te kryer aktivitet "Lojra Fati dhe Llotari". AMC nuk ka lishene per nje gje te tille pasi lishencat per LF kane kushte speciale, nje nga te cilet konsiston ne faktin qe trajtimi i gjithe zerit te te ardhurave per nga aspekti fiskal, ne nje kompani me lishence LF, kryhet me tarifat e LF pavaresisht se mund te vije nga aktivitete te tjera qe mund te kryhen brenda ambjenteve te kompanise (p.sh. te Ardhurat nga bari apo restoranti brenda kazinose). Ne kete menyre AMC i bie te paguaje per gjithe te ardhurat tatim si per LF nese kerkon te marri Lishence. Njekohesisht ajo ne reklamimin qe i ben nje aksioni te ketij lloji nuk permend asnje bashkepuntor te licensuar (c'ka eshte e detyrueshme per te verifikuar ligjshmerine e aksionit), prandaj mendoj se mashtrimi fillon qe ne kete pike...
Ne rastin e Zagorimania cmimi i ujit nuk eshte rritur fare per shkak te stimujve qe ka vendosur kompania. Pra nje shishe uje Zagori ka te njejtin cmim sic e ka pasur dhe me perpara. Ky eshte rast i nje promocioni te mirefillte ku firma per nga aspekti menaxherial kerkon qe kostot e promocionit te mbulohen nga diferenca e SASIVE te shitura dhe nga aspekti fiskal nuk ka vend per trajtim "Gambling" pasi s'ka rritje cmimi...