Albumi (Komente)

bebi

Primus registratum
Re: Albumi (Komente)

e mban e mban po tesh t'xuna!

violent-smiley-084.gif

personazh

Valoris scriptorum

Fillimisht postuar nga Djep:
[qb] He mer dhe ti, "dollap", pa pike lidhjeje. Nga djep, dollap? Jane dy sende me funksione krejt te ndryshme.

Me sig. ke dash me thone krevat perandori /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
s'kam nigju per "krevat perandori mbi barrikada" robo pranej /pf/images/graemlins/smile.gif

ke t'fala nga grupi knej lale. m'pyten per ty, po perveçse "di me gjet fotot e 100 lekshave te vjeterne internet" nuk dita ça me i thon /pf/images/graemlins/laugh.gif . mire je ere? /pf/images/graemlins/wink.gif

Djep

Forumium maestatis

Mire jam o burr ca do me gjeje mu. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Ate gramshiotin si e kam. Po ate elbasanlliien?(boooo.... kam harru emrat, qafsha t'gjith...) Eshte akoma e fejume me ate italionin?

Me gjej ca foto te grupit tashi, mi nis me e-mail edhe t'iu boj nei montazh per kujtim. /pf/images/graemlins/wink.gif

olti

Neo

Fillimisht postuar nga albana:
[qb] Kam bere nje fotografi me nje arushe ne Korce po nuk di si te bej, ta nis, te mos e nis :shrug: [/qb]
Dhe une te du'.

Ne foton dmth /pf/images/graemlins/laugh.gif

Dergoma /pf/images/graemlins/smile.gif

Diavolessa

Valoris scriptorum

Eshte akoma e fejume me ate italionin?

Mu bene floket e bardha duke te prit ..ky dreqi pyt per taljonin :mad: /pf/images/graemlins/laugh.gif

Diavolessa

Valoris scriptorum

Ngjo ..se me Konfuzed ma shume ti mu se sa una ty ...

Me mesu anglisht pra..pse per ca te te pres una ty :smash:

Diavolessa

Valoris scriptorum

Fillimisht postuar nga hajduti hurmave:
[qb] t'ja bosh BAM plako /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
Per njat pune t'kam ty ma afer assai /pf/images/graemlins/laugh.gif

Djep

Forumium maestatis

Me te mesu anglisht eee? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Une thash per ca po me pritshe me kaq ankth...

Djep

Forumium maestatis

Jo mi jo nuk u nervozova un, vetem ngela i cik deluso /pf/images/graemlins/frown.gif ............. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Diavolessa

Valoris scriptorum

Ho fatto rumore.. tanto rumore! Ho fatto entrare la tempesta e i venti del nord! Ho strappato le fotografie rassicuranti e i pensati sorrisi amorevoli. Ho acceso e colori, li ho bruciati, li mischiati, li ho fatti splodere nella loro essenza. Ho spento il sole, ho chiamato la notte, ho vissuto le suo ore ombrose e vitali, un atmosfera eccitata, sorrisi e tanti progetti per un futuro radioso!

pS: Depre /pf/images/graemlins/frown.gif Mo ma vini fort re.

beshbossi

Primus registratum

Fillimisht postuar nga Djep:
[qb] Jo mi jo nuk u nervozova un, vetem ngela i cik deluso /pf/images/graemlins/frown.gif ............. /pf/images/graemlins/laugh.gif [/qb]
kush mendon se ma ka nervozu djepin more!!!po nga kush je deluso more??kush te ka delusuar?? /pf/images/graemlins/laugh.gif hajt trego!

b.k.

Primus registratum

Hje po mire gjithe ato goca te bukura (penelja, papi, smile, suami) cfare beni te mbylluar perpara nje kompiuteri juve /pf/images/graemlins/laugh.gif

dilni janshte dhe na rrisni ca reputacionin neper bote... :rolleyes:

goca shume te bukura vertete, mgjs dhe cunat jo keq :thumbsup:

moonlight

Primus registratum

Ne albumin e fotove anetarja 'griselda' mu duk shume simpatike. /pf/images/graemlins/smile.gif
Goce do na i marresh m'qaf cunat e forumit. /pf/images/graemlins/laugh.gif

Goca

Primus registratum

Triumfi, si mos ta vesh edhe tina foton, te ka fal Zoti... /pf/images/graemlins/smile.gif