Aeroporti i Rinasit "Nene Tereza" nen administrim amerikano-gjerman per 20 vjet
Aeroporti i Rinasit "Nene Tereza" nen administrim amerikano-gjerman per 20 vjet
Pas nje gare gati nje vjecare qeveria ka arritur te shpalle dje fituesin qe do te administroje aeroportin e vetem nderkombetar ne vend, "Nene Tereza", per 20 vitet e ardhshme. "Airport Partners" eshte zgjedhur ndermjet tre kompaive qe kishin arritur ne garen finale per zoterimin e aeroportit shqiptar, e cila ne oferten e saj ka vene ne dispozion nje vlere investimi prej 80.9 milione dollaresh qe do ta kryeje ne tre vitet e ardhshme. Qeveria njoftoi me ane te burimeve zyrtare te saj se, emri i ri per kontraten e koncesionit te aeroportit perfshiu interesimin e 18 kompanive te medha e te njohura nderkombetare, te bashkuara ne 9 konsorciume, te cilat iu nenshkruan fazes se parakualifikimit ne muajin mars te vitit 2003. Ne perfundim te ketij procesi u kualifikuan keto konsorciume,si : Airport Partners, VAK, TEPE-AKFEN dhe konsorciumi italian. Komisioni i Vleresimit te Ofertave, pas shqyrtimit te ofertave te dorezuara ne daten 5 dhjetor 2003, kualifikoi per fazen permbyllese dy konsorciume: "Airport Partners" i perbere nga Hochtief Airport, DEG i bashkuar me Fondin Shqiptaro Amerikan te Ndermarrjeve dhe konsorciumi VAK i perbere nga Aeroporti i Parisit, Kompania VINCI dhe Grupi M.A.Kharafi. Sakaq fituesi i gares "Airport Partners" eshte investitori strategjik i konsorciumit Hochtief GmbH, me 60 vjet pervoje ne projektimin e aeroporteve, ne planizim, prokurim, ndertim, manaxhim, ne shkalle boterore. Hochtief zoteron pjesen me te madhe te aksioneve ne Aeroportin e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut, gjithashtu 15% ne Aeroportin e Sydney. Qarkullimi vjetor monetar i investitorit strategjik per vitin 2002 ishte 12 miliarde euro. Programi i investimeve vetem ne Aeroportin e Athines arriti ne shifren 1.3 miliarde euro. Ne Aeroportet e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut ku "Airport Partners" kane punuar se bashku kane mbi 50 milione pasagjere ne tre vitet e fundit. VAK ne aeroportet qe ai manaxhon ka pervoje ne ndertimin dhe menaxhimin e aeroporteve nderkombetare. Qarkullimi vjetor monetar per tre vitet e fundit per Aeroportin e Parisit eshte 1.4 miliarde Euro, kurse per VINCI qe bashkohet ne kete konsorcium qarkullimi monetar per tre vitet e fundit eshte 14.4 miliarde Euro. Investimet e kryera nga Aeroporti i Parisit dhe VINCI ne kater vitet e fundit jane perkatesisht 3.2 miliarde Euro dhe 200 milione Euro. Vetem Aeroporti i Parisit perpunon 70 milione pasagjere ne vit. Pervec investitoreve private kjo kontrate ka ngjallur edhe interesimin e shume institucioneve financiare nderkombetare. Financuesit e ketyre dy konsorsiumeve jane banka te njohura, si KfE, BERZH, Banka e Detit te Zi dhe Koorporata financiare Nderkombetare, apo dhe banka te tjera me filiale ne vendin tone. Ministri i Transportit dhe Telekomunikacionit Spartak Poci ka thene se, me dhenien me koncension te Aeroportit, "Nene Tereza" do te kete nje rindertim total te infrastruktures, duke ndikuar ne rritjen e cilesise se sherbimeve dhe ne dyfishimin e kapaciteteve perpunuese te Aeroportit. Konsorciumi "Airport Partners", perbehet nga 1- Hochtief Airport si partneri kryesor me 47% te paketes kontrolluese, 2- DEG (Grupi i Investimeve dhe Zhvillimeve Gjermane), me 37% te paketes kontrolluese dhe 3- Fondi Shqiptaro Amerikan i Ndermarrjeve, qe ka 16% te paketes. Investitori strategjik i ketij konsorciumi ka 60 vjet pervoje ne projektimin e aeroporteve, ne planizim, prokurim, ndertim, manaxhim, ne shkalle boterore. Hochtief zoteron pjesen me te madhe te aksioneve ne Aeroportin e Athines, Dusseldorfit and Hamburgut, gjithashtu 15% ne Aeroportin e Sydney. Qarkullimi vjetor monetar i investitorit strategjik per vitin 2002 ishte 12 miliarde Euro. Programi i investimeve vetem ne Aeroportin e Athines arriti ne shifren e 1.3 miliarde euro. Aeroportet e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut se bashku kane mbi 50 milione pasagjere ne tre vitet e fundit.
Marre nga Albanian.com
Besoj se eshte nje gje e mire se qeveria jone eshte e pa afte. Me qe eshte e perkoheshme eshte me mire akoma se mbase mbas 20 vjetesh mund te jemi ne ne gjendje me te mire.
Aeroporti i Rinasit "Nene Tereza" nen administrim amerikano-gjerman per 20 vjet
Pas nje gare gati nje vjecare qeveria ka arritur te shpalle dje fituesin qe do te administroje aeroportin e vetem nderkombetar ne vend, "Nene Tereza", per 20 vitet e ardhshme. "Airport Partners" eshte zgjedhur ndermjet tre kompaive qe kishin arritur ne garen finale per zoterimin e aeroportit shqiptar, e cila ne oferten e saj ka vene ne dispozion nje vlere investimi prej 80.9 milione dollaresh qe do ta kryeje ne tre vitet e ardhshme. Qeveria njoftoi me ane te burimeve zyrtare te saj se, emri i ri per kontraten e koncesionit te aeroportit perfshiu interesimin e 18 kompanive te medha e te njohura nderkombetare, te bashkuara ne 9 konsorciume, te cilat iu nenshkruan fazes se parakualifikimit ne muajin mars te vitit 2003. Ne perfundim te ketij procesi u kualifikuan keto konsorciume,si : Airport Partners, VAK, TEPE-AKFEN dhe konsorciumi italian. Komisioni i Vleresimit te Ofertave, pas shqyrtimit te ofertave te dorezuara ne daten 5 dhjetor 2003, kualifikoi per fazen permbyllese dy konsorciume: "Airport Partners" i perbere nga Hochtief Airport, DEG i bashkuar me Fondin Shqiptaro Amerikan te Ndermarrjeve dhe konsorciumi VAK i perbere nga Aeroporti i Parisit, Kompania VINCI dhe Grupi M.A.Kharafi. Sakaq fituesi i gares "Airport Partners" eshte investitori strategjik i konsorciumit Hochtief GmbH, me 60 vjet pervoje ne projektimin e aeroporteve, ne planizim, prokurim, ndertim, manaxhim, ne shkalle boterore. Hochtief zoteron pjesen me te madhe te aksioneve ne Aeroportin e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut, gjithashtu 15% ne Aeroportin e Sydney. Qarkullimi vjetor monetar i investitorit strategjik per vitin 2002 ishte 12 miliarde euro. Programi i investimeve vetem ne Aeroportin e Athines arriti ne shifren 1.3 miliarde euro. Ne Aeroportet e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut ku "Airport Partners" kane punuar se bashku kane mbi 50 milione pasagjere ne tre vitet e fundit. VAK ne aeroportet qe ai manaxhon ka pervoje ne ndertimin dhe menaxhimin e aeroporteve nderkombetare. Qarkullimi vjetor monetar per tre vitet e fundit per Aeroportin e Parisit eshte 1.4 miliarde Euro, kurse per VINCI qe bashkohet ne kete konsorcium qarkullimi monetar per tre vitet e fundit eshte 14.4 miliarde Euro. Investimet e kryera nga Aeroporti i Parisit dhe VINCI ne kater vitet e fundit jane perkatesisht 3.2 miliarde Euro dhe 200 milione Euro. Vetem Aeroporti i Parisit perpunon 70 milione pasagjere ne vit. Pervec investitoreve private kjo kontrate ka ngjallur edhe interesimin e shume institucioneve financiare nderkombetare. Financuesit e ketyre dy konsorsiumeve jane banka te njohura, si KfE, BERZH, Banka e Detit te Zi dhe Koorporata financiare Nderkombetare, apo dhe banka te tjera me filiale ne vendin tone. Ministri i Transportit dhe Telekomunikacionit Spartak Poci ka thene se, me dhenien me koncension te Aeroportit, "Nene Tereza" do te kete nje rindertim total te infrastruktures, duke ndikuar ne rritjen e cilesise se sherbimeve dhe ne dyfishimin e kapaciteteve perpunuese te Aeroportit. Konsorciumi "Airport Partners", perbehet nga 1- Hochtief Airport si partneri kryesor me 47% te paketes kontrolluese, 2- DEG (Grupi i Investimeve dhe Zhvillimeve Gjermane), me 37% te paketes kontrolluese dhe 3- Fondi Shqiptaro Amerikan i Ndermarrjeve, qe ka 16% te paketes. Investitori strategjik i ketij konsorciumi ka 60 vjet pervoje ne projektimin e aeroporteve, ne planizim, prokurim, ndertim, manaxhim, ne shkalle boterore. Hochtief zoteron pjesen me te madhe te aksioneve ne Aeroportin e Athines, Dusseldorfit and Hamburgut, gjithashtu 15% ne Aeroportin e Sydney. Qarkullimi vjetor monetar i investitorit strategjik per vitin 2002 ishte 12 miliarde Euro. Programi i investimeve vetem ne Aeroportin e Athines arriti ne shifren e 1.3 miliarde euro. Aeroportet e Athines, Dusseldorfit dhe Hamburgut se bashku kane mbi 50 milione pasagjere ne tre vitet e fundit.
Marre nga Albanian.com
Besoj se eshte nje gje e mire se qeveria jone eshte e pa afte. Me qe eshte e perkoheshme eshte me mire akoma se mbase mbas 20 vjetesh mund te jemi ne ne gjendje me te mire.