A janë të besueshme ``profecitë`` e Ringjalljes?
A janë të besueshme ``profecitë`` e Ringjalljes?
Dëshmia më e vjetër e krishterë për ringjalljen e Jezusit, është ajo e Palit i cili shkroi 40-50 vjet para se të shkruhej ndonjë pjesë tjetër e dhjatës së re. Për Palin çdo shkrim i dhjatës së vjetër mund të ishte një ``PROFECI``; kjo ilustrohet me dy shembujt e mëposhtëm:
Pali e konsideronte deklarimin gojor të ``ringjalljes``së Jezusit si metodë efikase shpëtimi (Rom.10:5-9). Ai e bën këtë, duke interpretuar në mënyrë të çudtishme një tekst, i cili në origjinal s`ka të bëjë fare me ngjitje-zbritjet e Mesisë të pritur nga judejtë dhe as me ndonjë njeri të quajtur Jezus që do vdiste e do ringjallej, por përkundrazi ai flet për vetë Ligjin me urdhërimet, statutet dhe dekretet e tij, të cilin Pali përpiqet të kundërshtojë, duke e copëtuar tekstin dhe duke ndërhyrë me komente fantastike. Teksti i ``cituar``apo më mirë i ``copëtuar``është Ligji i Përtërirë 30:11-16. Manipulimi i Palit del në pah lehtësisht:
Ndryshimi i tekstit: dhv: LiP.30:13 ``Kush do të kalojë për ne matanë detit``
dhr: Rom.10:7 ``Kush do të zbresë në humnerë?``
Injorimi i Kontekstit: Pali injoron vazhdimisht në citimet e tij shprehjen tipike që gjithmonë i referohet Ligjit ``që ta zbatojmë në praktikë``për të krijuar përshtypjen e gabuar se teksti nuk bën fjalë për urdhërimet e Ligjit.
Pali vetë nuk kish kish qenë dëshmitar i jetës, dhe i ``vdekje-ringjalljes`` së Jezusit. Ungjijtë ``historikë`` s`ishin shkruar akoma, prandaj i vetmi burim shkrimesh, ku ai mund të bazonte bindjen e tij ishin shkrimet e judejve. Ai pretendon se besimi i tij për ``ringjalljen``bazohet në profecitë e shkrimeve (1Kor.15:4). Po për cilat shkrime flet Pali? Nuk ekziston asnjë shkrim në dhv që të flasë për ringjalljen e Mesisë ``të tretën ditë``.
Shumë komentues të krishterë mendojnë se Pali aludon për Osean 6:2. Duke njohur metodën e papërgjegjshme të Palit ndaj teksteve çifute, kjo ka shumë mundësi të jetë e vërtetë. Atëherë, më poshtë po pëpiqemi të paraqesim deformimet kuptimore të tekstit dhe injorimin total të kontekstit, në mendjen e Palit:
Osea 6:1-6. Juda dhe Efraimi thirren të pendohen tek Zoti i cili i ka goditur e copëtuar me anë të gjuhës së profetëve dhe gjykimeve të Tij; nëse pendohen Ai do t’i kthejë ATA në jetë, pra nuk do t`i persekutojë më (vargjet 1, 2, 4, 5 shih dhe 5:10-15). A keni zbuluar deri këtu ndonjë ``profeci``? Izraelitët duhet të njohin Zotin i Cili dëshiron mëshirë e jo flijime (vargjet 3, 6); vetëm kështu do të shpëtojnë. Por ata skanë ndërmend të pendohen. Po tani???
Pali, mesa duket, në këtë tekst mendon se flitet për Jezusin të cilin Zoti e vrau me anë të romakëve për ta flijuar për mëkatet e njerëzve. Pra ai ka zbuluar apo deshifruar një ``profeci``, ku të mbështesë doktrinën e vet. Ja çfarë beson Pali:
- Populli keqbërës të cilin Zoti vetë do ta shqyejë (Osea 5:14), qënka Krishti. Profetët (Osea 6:5), qënkan romakët.
- Zoti që nuk dëshiron flijime (Osea 6:6), flijon Jezusin pa pikë mëshire në vend të keqbërësve për tu dhënë hir këtyre të fundit.
Autorët e tjerë të dhr, të cilët shkruan dekada pas tij, nuk kanë më pak probleme se ai, siç do të shohim më poshtë.
A janë të besueshme ``profecitë`` e Ringjalljes?
Dëshmia më e vjetër e krishterë për ringjalljen e Jezusit, është ajo e Palit i cili shkroi 40-50 vjet para se të shkruhej ndonjë pjesë tjetër e dhjatës së re. Për Palin çdo shkrim i dhjatës së vjetër mund të ishte një ``PROFECI``; kjo ilustrohet me dy shembujt e mëposhtëm:
Pali e konsideronte deklarimin gojor të ``ringjalljes``së Jezusit si metodë efikase shpëtimi (Rom.10:5-9). Ai e bën këtë, duke interpretuar në mënyrë të çudtishme një tekst, i cili në origjinal s`ka të bëjë fare me ngjitje-zbritjet e Mesisë të pritur nga judejtë dhe as me ndonjë njeri të quajtur Jezus që do vdiste e do ringjallej, por përkundrazi ai flet për vetë Ligjin me urdhërimet, statutet dhe dekretet e tij, të cilin Pali përpiqet të kundërshtojë, duke e copëtuar tekstin dhe duke ndërhyrë me komente fantastike. Teksti i ``cituar``apo më mirë i ``copëtuar``është Ligji i Përtërirë 30:11-16. Manipulimi i Palit del në pah lehtësisht:
Ndryshimi i tekstit: dhv: LiP.30:13 ``Kush do të kalojë për ne matanë detit``
dhr: Rom.10:7 ``Kush do të zbresë në humnerë?``
Injorimi i Kontekstit: Pali injoron vazhdimisht në citimet e tij shprehjen tipike që gjithmonë i referohet Ligjit ``që ta zbatojmë në praktikë``për të krijuar përshtypjen e gabuar se teksti nuk bën fjalë për urdhërimet e Ligjit.
Pali vetë nuk kish kish qenë dëshmitar i jetës, dhe i ``vdekje-ringjalljes`` së Jezusit. Ungjijtë ``historikë`` s`ishin shkruar akoma, prandaj i vetmi burim shkrimesh, ku ai mund të bazonte bindjen e tij ishin shkrimet e judejve. Ai pretendon se besimi i tij për ``ringjalljen``bazohet në profecitë e shkrimeve (1Kor.15:4). Po për cilat shkrime flet Pali? Nuk ekziston asnjë shkrim në dhv që të flasë për ringjalljen e Mesisë ``të tretën ditë``.
Shumë komentues të krishterë mendojnë se Pali aludon për Osean 6:2. Duke njohur metodën e papërgjegjshme të Palit ndaj teksteve çifute, kjo ka shumë mundësi të jetë e vërtetë. Atëherë, më poshtë po pëpiqemi të paraqesim deformimet kuptimore të tekstit dhe injorimin total të kontekstit, në mendjen e Palit:
Osea 6:1-6. Juda dhe Efraimi thirren të pendohen tek Zoti i cili i ka goditur e copëtuar me anë të gjuhës së profetëve dhe gjykimeve të Tij; nëse pendohen Ai do t’i kthejë ATA në jetë, pra nuk do t`i persekutojë më (vargjet 1, 2, 4, 5 shih dhe 5:10-15). A keni zbuluar deri këtu ndonjë ``profeci``? Izraelitët duhet të njohin Zotin i Cili dëshiron mëshirë e jo flijime (vargjet 3, 6); vetëm kështu do të shpëtojnë. Por ata skanë ndërmend të pendohen. Po tani???
Pali, mesa duket, në këtë tekst mendon se flitet për Jezusin të cilin Zoti e vrau me anë të romakëve për ta flijuar për mëkatet e njerëzve. Pra ai ka zbuluar apo deshifruar një ``profeci``, ku të mbështesë doktrinën e vet. Ja çfarë beson Pali:
- Populli keqbërës të cilin Zoti vetë do ta shqyejë (Osea 5:14), qënka Krishti. Profetët (Osea 6:5), qënkan romakët.
- Zoti që nuk dëshiron flijime (Osea 6:6), flijon Jezusin pa pikë mëshire në vend të keqbërësve për tu dhënë hir këtyre të fundit.
Autorët e tjerë të dhr, të cilët shkruan dekada pas tij, nuk kanë më pak probleme se ai, siç do të shohim më poshtë.