Armatimet e Shqiperise

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri COUGAR AS 532 AL



Është i përshtatshëm për shërbimet SAR dhe Combat SAR. Janë nga më modernët të cilët operojnë në të gjitha kushtet meteorologjike, ditën dhe natën, në misione të vështira SAR apo në operacione luftarake në mbështetje të FT apo FD.
COUGAR AS 532 AL, që sapo është bërë pjesë e Forcës Ajrore Shqiptare, është një helikopter me dy motorë, prodhuar nga kompania “Eurocopter”. Ai është një helikopter me një peshë mesatare dhe me një kabinë të gjerë, kryesisht i përdorur për transportim trupash por edhe në: transport ngarkesash, operacione SAR, Combat SAR; evakuim të plagosurish; mbështetje në misione kundërzjarrit.
Fakti që është i pajisur me 2 motorë, e kombinuar kjo me fuqinë e madhe rezervë të tij, e bën atë një helikopter të përshtatshëm për misione të veçanta dhe paraqet siguri operacionale në lartësi dhe temperatura të ndryshme. Veçoria e këtij mjeti është se rezulton në një perfomancë optimale edhe në kushtet e fluturimit me një motor.
Ekuipazhi minimal: VFR: 1 pilot : IFR: 2 pilotë
Transport trupash: 1 lider trupash dhe 24 ndenjëse trupash,
Evakuimi i të plagosurve: 6 barela dhe 11 ndenjëse për pacientët dhe/ ose stafin mjekësor.
 

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri EC-145

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë2
Gjatësia e trupit13,03 m
Lartësia e trupit3,956 m
Pesha max e ngritjes3585 kg
Shpejtësia max150 km/orë
Lartësia e fluturimit18000 ft
Pasagjerë9 persona
Përdoret për transport VIP
 

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri BO-105

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë2
Gjerësia e motorit9,84 m
Gjatësia e trupit8,56 m
Pesha max e ngritjes2500 kg
Shpejtësia ekonomike242 km/orë
Rrezja me peshë max596 km
Motorë 2 Allison250-C20B
Kapaciteti i rezervuarit580 l
Pasagjerë4 ose 2 barela
Sistemi i navigimitDoppler
Armatimi:6 raketa kundërtanke
 

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri AB-206

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë2
Diametri i helikës10,16 m
Gjatësia e trupit9,50 m
Lartësia2,91 m
Pesha max1451 kg
Shpejtësia max225 km/orë
Shpejtësia ekonomike219 km/orë
Lartësia max4115 m
Rrezja taktike715 km
Pasagjerë5-7 persona dhe ngarkesa të lehta
 

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri AB-205

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë2
Diametri i helikës14,63 m
Gjatësia e trupit12,77 m
Lartësia4,41 m
Pesha max4309 kg
Shpejtësia max222 km/orë
Shpejtësia ekonomike204 km/orë
Lartësia max4145 m
Rrezja taktike511 km
Pasagjerë
15 ose 11-14 ushtarë me pajime/6 barela me të plagosur/1752-2268 kgngarkesë
 

Hektor12

Locus omnem
Helikopteri A-109

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë2
Diametri i helikës11 m
Gjatësia e trupit10.71 m
Lartësia3,3 m
Pesha max2600 kg
Shpejtësia max311 km/orë
Shpejtësia ekonomike
Lartësia max4450 m
Rrezja taktike615 km
Pasagjerë
 

Hektor12

Locus omnem
Roboti EOD i FA është pajisje telekomanduese në distancë që përdoret për çaktivizimin ose asgjësimin e një pajisje të improvizuar nga distanca. Këto robotë njihen ndryshe si pajisje jetë-shpëtuese për operatorin EOD. Rregulli bazë dhe më i preferuari përsa i përket çaktivizimit të një IEDD, është zgjidhja e incidentit duke përdorur pajisjen telekomanduese në distancë, ose siç quhet ndryshe roboti EOD. Koha në objektiv është rreziku më i madh që një operator IEDD përballet dhe roboti eliminon mundësinë e dërgimit të operatorit pranë municionit eksploziv të improvizuar nëqoftëse nuk është e nevojshme. Nëpërmjet përdorimit të teknologjisë me robot operator IEDD, në mënyrë efektive mund të kryejnë dhe përfundojnë misione shumë të rrezikshme ndërkohë që qëndrojnë të mbrojtur në pikën e kontrollit të incidentit. Pajisja me zinxhir Wheelbarrow MK7, është një mjet i lëvizshëm i komanduar në distancë me anë të një kutie kontrolli. Mjeti është i lidhur elektrikisht me kutinë e kontrollit nëpërmjet një kavo me gjatësi 100 metra.

Mjeti ushqehet nëpërmjet baterive dhe lëvizet nga dy motorë elektrikë. Zinxhirët janë të vendosur në të dyja anët e mjetit dhe bëjnë të mundur lëvizjen e mjetit. Secili zinxhir ka një motor të ndarë që mund të aktivizohet sëbashku ose veçmas, përpara ose mbrapa për të siguruar drejtimin dhe manovrueshmërinë. (Figura 2).




Lëvizja e secilit motor elektrik transmetohet tek rrotat e pasme me anë të një ingranazhi reduktimi. (Figura 3).









Në pjesën e përparme dhe atë të pasme janë të fiksuara dorezat e transportit.
Gjatësia 686 mm
Gjerësia 1219 mm
Lartësia (normale operative) 1343 mm
Pesha (normale operative) 182 Kg
Shpejtësia maksimale 30 m/min


Mjeti përbëhet nga një shasi kryesore me zinxhir në të dy anët. Shasia përmban dy bateri, një bllok me rele, dy motorë me magnet të përhershëm, një kapak, një krah qendror, dy doreza transporti dhe dy kuti ingranazhi.







Dy bateri 12 volt, 50 amp/h secila janë të montuara në qendër të shasisë dhe e furnizojnë mjetin me energji elektrike. Dhoma e releve është e lidhur me një kuti të heqshme, e cila përmban 13 rele në pjesën e pasme të mjetit. (Figura 7) .





Nën panelin e releve janë të lidhur dy motorë elektrikë të cilët ushqehen me bateri të brendshme. Shpejtësia e motorit rregullohet nga një kontrollues elektronik i shpejtësisë. Energjia që i sigurohet motorëve mund të zvogëlohet ose rritet duke siguruar në këtë mënyrë ndryshimin e shpejtësisë. (Figura 8).



Ndriçimi sigurohet nga 2 llapma, 2 volt 25 vat, që ndodhen nën kamerë.
 

Dreamer

Under the Dome
Mig 21 i Forcave Ajrore Shqipetare
0643588.jpg
Mig 21 eshte nje Mono Motorr ose Tek Motorr TurboJet
Shpejtesia maksimale 2175 km/h
Hapesira e kraheve 7.15 m
Fluturimi i pare eshte kryer ne 1955 dhe ka hyre ne sherbim te Ish Bashkimit Sovietik ne 1959
Shqiperia ka vetem nje te tille qe eshte funksional dhe disa djetra te tjera kopje e Mig 21 por prodhim kinez i cili quhet Chengdu F-7
mendohet qe 5 nga rreth 70 qe jan ne total te jene ne sherbim te tjeret sjan ne gjendje fluturimi
 

Dreamer

Under the Dome
Rrakete toke-ajer SA-2 Nder rraketat me te perhapura ne bote
Prodhim Rus
Ne 1956 hyn ne sherbim
Rreze veprmi 20/30 km e 20km lartesi
Kontrolllim nepermjet sistemit te radar
Pesha 2300 kg
Gjatesia 10.6 m
Diametri 0.7
Shpejtesia 3Mach 3500km/h afersisht
Motorri eshte dy nivelesh...
Lenda ekspolzive 195 kg qe copezohet(si granata psh)
Nuk dihet nr preciz qe disponon shteti yne sa2.jpg
 

guestman

Forumium maestatis
Mig 21 i Forcave Ajrore Shqipetare
View attachment 302
Mig 21 eshte nje Mono Motorr ose Tek Motorr TurboJet
Shpejtesia maksimale 2175 km/h
Hapesira e kraheve 7.15 m
Fluturimi i pare eshte kryer ne 1955 dhe ka hyre ne sherbim te Ish Bashkimit Sovietik ne 1959
Shqiperia ka vetem nje te tille qe eshte funksional dhe disa djetra te tjera kopje e Mig 21 por prodhim kinez i cili quhet Chengdu F-7
mendohet qe 5 nga rreth 70 qe jan ne total te jene ne sherbim te tjeret sjan ne gjendje fluturimi

Do shiten per skrap kto plako :D

..por qe jane te mire jane....nuk e mohoj...;)
 

guestman

Forumium maestatis
Rrakete toke-ajer SA-2 Nder rraketat me te perhapura ne bote
Prodhim Rus
Ne 1956 hyn ne sherbim
Rreze veprmi 20/30 km e 20km lartesi
Kontrolllim nepermjet sistemit te radar
Pesha 2300 kg
Gjatesia 10.6 m
Diametri 0.7
Shpejtesia 3Mach 3500km/h afersisht
Motorri eshte dy nivelesh...
Lenda ekspolzive 195 kg qe copezohet(si granata psh)
Nuk dihet nr preciz qe disponon shteti yne View attachment 303

Bukur deri ktu, por ne nuk kemi demonstruar rraketa te ktij lloji ne stervitjet bashkohore; ndoshta shteti ka frike te prononcohet :D
Shqiperia bleu nga Kina ne '96 edhe rraketa 'toke - toke' dhe me rastin e luftes ne Kosove i vendosi ne Bize, me instruktore gjerman, kuptohet :D
Llahtari ishin per te qene.....
 

scadarsko

Locus omnem
[quodéf[Unipost: 993934, member: 13731"]Po ca F16 mOHhahahaahahahahahhaha ata as me benzine si mbajme pale te blejme se bejne rreth 40mil dollare :D e servisi aman :D
Ishalla mbyllin pusetat neper rruge thuaj po ca F16[/quote]
Per deri sa jena fizikisht epolitikisht active, ne nato duhejt ti kishim .e tjetra pse gjithe ajo potere me crmatimin dhe destructimin masiv te armeve nga amerika,ku dihet qe ishin model rus e kinez.e prap po teknollogji lindore?
 

Hektor12

Locus omnem
Mig 21 i Forcave Ajrore Shqipetare
View attachment 302
Mig 21 eshte nje Mono Motorr ose Tek Motorr TurboJet
Shpejtesia maksimale 2175 km/h
Hapesira e kraheve 7.15 m
Fluturimi i pare eshte kryer ne 1955 dhe ka hyre ne sherbim te Ish Bashkimit Sovietik ne 1959
Shqiperia ka vetem nje te tille qe eshte funksional dhe disa djetra te tjera kopje e Mig 21 por prodhim kinez i cili quhet Chengdu F-7
mendohet qe 5 nga rreth 70 qe jan ne total te jene ne sherbim te tjeret sjan ne gjendje fluturimi
Keto jane heq nga perdorimi kane qene 7 cope gjithsej , dy jane cu per skrap 5 jane shit hollywoodit
 

scadarsko

Locus omnem
Se kuptova kete
Armet automatike, armatimi dhe arsenal policor ne vendet e NATO, furnizohen nga uzina armeve dhe riparimeve motorike aéronautique FN, e cila ndollet ne belgjike FN-Herstal. Kjo usine teper moderne actualisht, prodhon e ka furnizuar US-force gjate luftes Irak. Turbinat e avionve luftarak f16 montohen aty.gjithashtu hélicoptère.
 

Dreamer

Under the Dome
Kete nuk e di persa perket armeve te lehta ama per F16 e di qe behet ne USA edhe turbina po ashtu :)
Kompania prodhuese eshte Locktheed Martin ajo qe furnizon USAF pothuajse me te gjithe avionet :)
 
Top