Re: Përse njeriu bën keq?
</font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
Çfarë thotë Krishti:
-
“NËSE DO TË ISHIT TË VERBËR, S’DO TË KISHIT ASNJË MËKAT”
(mëkati kuptohet si diçka e keqe) –drejtuar farisejve. Ungjilli sipas Xhovanit, paragrafi 41.
Sokrati pesë shekuj më parë ka thënë të kundërtën:
- “MËKATON (bën keq) PIKËRISHT NGAQË JE I VERBËR” –
(verbëria e kuptuar si padituri, por injoranti beson se nuk është i tillë, pra ai nuk e pikas injorancën e vet) Lexo Protagora.
- KUSH KA TË DREJTË?
[/ QUOTE ]
siç e the dhe vete, behet fjale, vetem, per te njejtin SINONIM. sokrati me fjalen "te verber" nenkupton tek shprehja e tij, DRITESHKURTER (dhe jo i paditur, siç perktheve ti), ndersa jezusi e merr fjalen ne kuptim te saj te pare, i verber=qorr pra ai qe nuk ka mundesi te shohe.
TE DY KANE TE DREJTE. ngaqe siç e thashe nuk flasin per te njejten gje.
jezusi mendon : sado i keq te jesh prej natyre, kur nuk sheh DOT, edhe deshire te kesh nuk i ben dot keq tjetrit. ndersa kur, duke qene i tille ti ben keq, nuk je mekatar, ngaqe e keqja tende behet detyrimisht PA DASHJEN TENDE (psh nje i verber qe duke dash te ndezi zjarrin se ka ftohte i ve flaken gjithe fshatit, nuk eshte mekatar, s'ka si te jete, ai nuk kishte qellim te digjte fshatin. kjo qe pasoje E VERBESISE se tij, jo e ligesise se tij.
sokrati mendon ; kur nuk je largpames, dmth kur je DRITESHKURTER (perseris edhe nje here qe nuk behet fjale per TE PADITURIN, ky duke qene i tille nuk ka force te beje keq, te hedhi kullat binjake per toke, si ben ladeni psh) nuk ka sesi TE BESH MIRE, ngaqe s'ka, duhet ndryshe shume shans, e shansi nuk eshte zotesi. pra edhe per sokratin, duke qene se njerezit largpames numerohen me gishta, vetvetiu shumica mbeten makatare.
rezultojme pra qe perfundimi te dyve, eshte, NJESOJ.
njeriu, duke mos qene largpames (keta jane te rralle) e njekohesisht i verber (edhe keta jane te rralle), eshte mekatar.
ps: shume teme e bukur, tema te tilla jane kenaqesi e per rrjedhoje duhet te jene kerkese e jona.