Re: Problem me makinën
Gigo nuk e di lale se sa vjec mund te jesh ti , po kam pershtypjen qe une kam nja 5-6 vjet me pak se mosha jote ne timon makine.
rrjedh nga nje familje ku 2 ne 3 meshkuj jane shofera dhe ai i treti eshte mekanik.
Nuk me ka bo vaki nai here te me ktheje deri me sot kemben mbrapsh pedali i gazit, as mua , as tim eti askujt ne familjen tone. eksperience 50 vjecare kjo, praktikisht vete kam nje makine me benzine sa per info volvo 850 , dhe nuk ja kam hap nai here kapakun e serbratorit sepse nuk i shkon benzina , kane pompaci vllai makinat qe e shtyjne benzinen, nese makina nuk te ka ngrene gaz kur ke dash te shkeputesh eshte gje tjeter, me kamion automatike nuk ndodh asnjehere te mos haj gaz makina ne momentin e pare sepse minimalja do te te japi nje kolpo ne fillim e pastaj nuk do haj me gaz , sepse kambio eshte gati ne neutro ne momentin e pare, pra eshte shume pak e ingranuar aq pak sa nuk arrin dot ta ngordhi motorin i themi ne shqiptaret, kur makinat jane me kambio automatike rastet qe nuk hajne gaz edhe qe nuk leshohen nga vendi jane te rralla dhe jane ato raste kur ti pa dashje ke ngritur frenen e dores, ose frenat te jane bllokuar per nje moment dhe makina nuk shkulet nga vendi nese makina nuk shkulet nga vendi pra xhirot e motorit dalin bosh , ti mund ti japesh gaz sa te dushe edhe makina nuk ecen, qe pedali i gazit te ktheje kemben mbrapsh eshte e pamundur sepse ai nuk punon me presion drejte kembes sic eshte pedali i frenes, por me presion te kundert pra i duhet nje suste qe ta ngreje bedalin perseri dhe susta ka regjim konstant si te marri gaz makina si te mos marri , shume shume pedali i gazit te ngel poshte i shtypur, ose nuk shtypet fare kur te eshte bllokuar ose te bllokohet kavo e gazit ne guaino, kur keputet kavo pedali punon lirshem por nuk merr gaz makina.
Per mu mos u merr me traplliqe mekanikesh jo hap tapa serbratoresh e jo e bojne makinat ket nga nje here e nuk e bojne , nuk duhet ta bojne vllai ate qe te ka bo.
Keshilla dhe diagnoza ime, kontrollo kambion dhe ndroi vajin se te ka ngel e ingranume ne marsh te larte , e di ti si i ndron vete marshet automatiku kshu qe para se te vish ne sefamor e ke pas ne te tretin ke frenu direkt dhe ajo nuk te ka shkallezu ket po e bejne kamiot automatike kur vaji eshte shume viskoz dhe kur i bien ca susta qe kane mrena pranej kontrollo kamion, duke qene motor benzine nuk ka mujt me shkul makinen me marsh te trete te ingranum dhe te ka ngordh motorin, kuptove tashi, kur r kr fik makinen jane pezullu xhirot e motorit , ka ra presioni i vajit , nuk ka pas xhiro fare kambio dhe ka shkallezu marshet pra eshte cblloku nga i treti , plus faktin qe mund ta kesh cu makinen ne neutro kur e ke nez dhe aq dojte ajo, mos harro me kontrollu edhe minimon lal dhe se si te bie minimo kur heq kemben nga gazi , jekohesisht edhe se si te reagon motori ne sinchron me pedalen e gazit pra te vjen mbrapsh me vonese pedalja e gazit apo jo, sepse shpesh here ndodh qe motorat i ulin xhirot ngadale dhe kur je me automatike ta mban ne marshin qe e kisha ne moment ose pak me gjate se sa duhet ne ate marsh pa shkallezu , e njejta gje ndodh edhe kur te vonohet pedali sepse nuk e leshon menjehere gazin dhe e mban makine me gaz edhe bie ne minimo me vonese.
Sa per dienine tende serbratpri ka disa valvola te cilat pervec kapakut qe punon ne nje ane pra vetem shkarkon gazrat e sebratorit keto valvolat qe thu ti qe jane diku afer me pompacine po ta shofesh pompacine pergjithesisht makinat e kane mbrapa tek bagazhi nese serbratori eshte poste sediles se mbrapme , kompensojne volumin qe iken nga servratori. Psh makina ime ka dopio tape ne serbrator edhe kapakun edhe nje tape mrena i bie qe te me bllokohet 1 here ne 2 dit. Makinat e kohes se qepes zizat rus ndodhte qe duhej ti leroje nganjehere tapen por zizat rus po them jo makinat e sotme . Ato me sebrator llamarine sot serbratoret jane me plastike vllai dhe plastika edhe ne diferenca presionesh te ndryshme epet dhe ngushton volumin.
Tashi nuk du me u zgjat shume se i bi me te bo teori motorrash e makinash. ky qe po te flet eshte nje inxhinier qe ka bo 2 vjte shkolle te larte pe motora e makina.