Re: Dita e Hidherimit
Turpi i shkatarruesit (shkatarrimit)
“Turpi i shkatarruesit” është termi biblik shume me rëndësi edhe është i qartë, mirëpo këto njerëz si zakonisht e misterizuan edhe si term po edhe si komentim.Kjo fjali në këtë formë ka dhe sinonime të tjera si “Egërsira e shkatarrimit” ose “fëlliqësira e shkatarrimit” e cila përkthehet si “mëkati i shkatarrimit”, “mëkati shkatarrues”, ose “gabimi shkatarrimtar” ose me kuptim më të qartë “mbretëria gabimtare”!!
Kurse Pitzi e ka vërtëtuar se është “shkatarrimtari i gërditshëm” mundet të përkthehet edhe si “shkatarrimtari i fëlliqur ose i papastër”.Ndoshta më e saktë dhe më në pëlqim me fjalën e Zotit është të emërtohet “Çoroditësi i fëlliqur” ose Fëlliqësira çoroditëse”.
Të lexojmë se çka thotë libri i Danielit rreth kësaj ndodhie, pasi që ky libër i ka dhënë rëndësi të madhe historike:
Të fillojmë sqarimin pasi një ëngjëll ia shpjegoi Danielit ëndërrën e katër kafshëve të lartëpërmendura, e përfundoi me përfundimin e prerë duke thënë;
“Mbretëri e pushtet e madhëria e mbretërive do ti jepen popullit të shenjtërve të Tejlartit, mbretëria e të cilit është mbretëri e amshueshme dhe të gjithë mbretërit atij do ti shërbejnë, atë do të dëgjojnë.Këtu merr fund tregimi”(Daniel ; 7/27-28)
Mirëpo Danieli u trishtua shumë dhe kishte shumë nevojë të mësojë më shumë sepse pa se ëndërra e trupores ishte e përgjithshme dhe kishte të bëjë me atë që kishte parë, mbretin, kurse ëndërra e katër kafshëve i interesonte atij.Dëshiroi shpjegim më të qartë se çka do të ndodhë në kohën e afërt dhe në atë të fundit, sepse këto janë dy skaje, zakonisht, shumë me rëndësi për secilin njeri.Sa i përket të ardhmes së afërt secili njeri tenton të mëson fundin e njerzimit, po edhe ndodhitë të cilat i përjeton secili njeri tenton të mëson fundin e njerzimit, po edhe ndodhitë të cilat i përjeton, secili qoftë injorantë ose dijetar, dëshiron të dijë fundin e tyre.Kurse ardhmëria e largët, fundi i saj çdo herë është në qendër të vëmëndjes dhe pyetjeve:
Fundi i mbarë botës, fundi i miletit të cilit i takon, fundi i besimtarëve dhe mosbesimtarëve, sidomos për atë që është pejgamber ose pasues i pejgamberit.
Kështu erdhi ëndërra e tretë:
anieli tha”
3 Ngrita sytë dhe shikova, dhe ja, pranë lumit pashë më këmbë një dash me dy brirë; të dy brirët ishin të lartë, por njëri ishte më i lartë se tjetri, megjithëse më i larti kishte dalë i fundit.
4 Pashë dashin që godiste kundrejt perëndimit, drejt veriut dhe drejt jugut; asnjë kafshë nuk mund t`i rezistonte, askush nuk mund të çlirohej nga pushteti i tij; kështu ai bëri atë që desh dhe u bë i madh.
5 Ndërsa kisha parasysh këtë, ja, ku po vinte nga perëndimi një cjap, që përshkonte tërë sipërfaqen e dheut pa e prekur tokën; cjapi kishte një bri të madh midis syve të vet.
6 Arriti deri te dashi me dy brirë që kisha parë më këmbë përpara lumit, dhe iu hodh kundër me furinë e forcës së tij.
7 E pashë të afrohet dhe të zemërohet kundër tij; pastaj i ra me bri dashit dhe copëtoi dy brirët e tij, ndërsa dashi nuk kishte fuqi për t`i rezistuar; kështu e hodhi për tokë dhe askush nuk mundi ta çlirojë dashin nga pushteti i këtij.
8 Cjapi u bë shumë i madh; por, kur u bë i fuqishëm, briri i tij i madh u thye; në vend të tij dolën katër brirë të mëdhenj, që drejtoheshin drejt katër erërave të qiellit.
9 Nga një prej tyre doli një bri i vogël, që u bë shumë i madh në drejtim të jugut, të lindjes dhe të vendit të lavdishëm.
10 U rrit deri sa arriti ushtrinë e qiellit, bëri të bjerë për tokë një pjesë e ushtrisë dhe e yjeve dhe i shkeli.
11 U ngrit madje deri te komandanti i ushtrisë, i hoqi flijimin e vazhdueshëm dhe vendi i shenjtërores së tij u shemb.
12 Ushtria iu la në dorë bashkë me flijimin e vazhdueshëm, për shkak të shkeljes; ai hodhi për tokë të vërtetën; bëri tërë këto gjëra dhe i shkoi mbarë.
13 Pastaj dëgjova një të shenjtë që fliste, dhe një i shenjtë tjetër i tha atij që fliste: "Deri kur do të vazhdojë ky vegim: ndalimi i flijimit të përditshëm, shkretimi për shkak të paudhësisë, shenjtërorja dhe ushtria të shkelur?"
14 Ai më tha: "Deri dymijë e treqind ditë; pastaj shenjtërorja do të pastrohet".
(Danieli 8/3-14)
Në një botim tjetër qëndron”Edhe dy mijë e treqind mbrëmje e pastaj do ti kthehen shenjtores të drejtat e veta”
Iu drejtua Danieli ëngjëllit , që tia komentojë ëndërrën ai iu përgjiggj duke i thënë:
2 Pashë në vegim dhe, ndërsa po shikoja, më ndodhi të gjëndesha në qytezën e Suzas, që është në krahinën e Elamit; nga vegimi e kuptova që isha pranë lumit Ulai.
3 Ngrita sytë dhe shikova, dhe ja, pranë lumit pashë më këmbë një dash me dy brirë; të dy brirët ishin të lartë, por njëri ishte më i lartë se tjetri, megjithëse më i larti kishte dalë i fundit.
4 Pashë dashin që godiste kundrejt perëndimit, drejt veriut dhe drejt jugut; asnjë kafshë nuk mund t`i rezistonte, askush nuk mund të çlirohej nga pushteti i tij; kështu ai bëri atë që desh dhe u bë i madh.
5 Ndërsa kisha parasysh këtë, ja, ku po vinte nga perëndimi një cjap, që përshkonte tërë sipërfaqen e dheut pa e prekur tokën; cjapi kishte një bri të madh midis syve të vet.
6 Arriti deri te dashi me dy brirë që kisha parë më këmbë përpara lumit, dhe iu hodh kundër me furinë e forcës së tij.
7 E pashë të afrohet dhe të zemërohet kundër tij; pastaj i ra me bri dashit dhe copëtoi dy brirët e tij, ndërsa dashi nuk kishte fuqi për t`i rezistuar; kështu e hodhi për tokë dhe askush nuk mundi ta çlirojë dashin nga pushteti i këtij.
8 Cjapi u bë shumë i madh; por, kur u bë i fuqishëm, briri i tij i madh u thye; në vend të tij dolën katër brirë të mëdhenj, që drejtoheshin drejt katër erërave të qiellit.
9 Nga një prej tyre doli një bri i vogël, që u bë shumë i madh në drejtim të jugut, të lindjes dhe të vendit të lavdishëm.
10 U rrit deri sa arriti ushtrinë e qiellit, bëri të bjerë për tokë një pjesë e ushtrisë dhe e yjeve dhe i shkeli.
11 U ngrit madje deri te komandanti i ushtrisë, i hoqi flijimin e vazhdueshëm dhe vendi i shenjtërores së tij u shemb.
12 Ushtria iu la në dorë bashkë me flijimin e vazhdueshëm, për shkak të shkeljes; ai hodhi për tokë të vërtetën; bëri tërë këto gjëra dhe i shkoi mbarë.
13 Pastaj dëgjova një të shenjtë që fliste, dhe një i shenjtë tjetër i tha atij që fliste: "Deri kur do të vazhdojë ky vegim: ndalimi i flijimit të përditshëm, shkretimi për shkak të paudhësisë, shenjtërorja dhe ushtria të shkelur?"
14 Ai më tha: "Deri dymijë e treqind ditë; pastaj shenjtërorja do të pastrohet".
15 Tani, ndërsa unë, Danieli, e kisha parasysh vegimin dhe përpiqesha ta kuptoja, ja ku po rri para meje dikush që ka pamje burri.
16 Dëgjova pastaj në mes të lumit Ulai zërin e një burri, që bërtiste dhe thoshte: "Gabriel, shpjegoja këtij vegimin".
17 Ai iu afrua vendit ku ndodhesha unë dhe, kur arriti, unë pata frikë dhe rashë me fytyrë. Por ai më tha: "Kuptoje mirë, o bir njeriu, sepse ky vegim ka të bëjë me kohën e fundit".
18 Ndërsa ai fliste me mua, unë rashë në një gjumë të rëndë me fytyrë për tokë, por ai më preku dhe më bëri të ngrihem më këmbë në vendin ku ndodhesha.
19 Dhe tha: "Ja, unë do të të tregoj atë që ka për të ndodhur në kohën e fundit të indinjatës, sepse ka të bëjë me kohën e caktuar të fundit.
20 Dashi me dy brirë, që ti ke parë, përfaqëson mbretërit e Medisë dhe të Persisë.
21 Cjapi leshtor është mbreti i Javanit; dhe briri i madh që ishte në mes të syve të tij është mbreti i parë.
22 Briri i thyer dhe katër brirët që dolën në vend të tij janë katër mbretëri që do të dalin nga ky komb, por jo me të njëjtën fuqi të tij.
23 Në fund të mbretërisë së tyre, kur rebelët do ta kenë mbushur kupën, do të dalë një mbret me pamje të egër dhe i rrahur në dredhitë luftarake.
24 Fuqia e tij do të rritet, por jo për shkak të forcës së tij; do të bëjë shkatërrime të habitshme, do të ketë sukses në ndërmarrjet e tij dhe do të shkatërrojë të fuqishmit dhe popullin e shenjtorëve.
25 Për shkak të dinakërisë së tij do shtohet mashtrimi në duart e tij; do të krenohet në zemër te vet dhe do të shkatërrojë shumë njerëz që janë në siguri; do të ngrihet kundër princit të princave, por do të thyhet jo nga dorë njeriu.
26 Vegimi i mbrëmjeve dhe i mëngjeseve, për të cilin është folur, është i vërtetë. Ti e mban sekret vegimin, sepse ka të bëjë me gjëra që do të ndodhin mbas shumë kohe".“(Danieli 8/2-26)
Mallëngjimi për të njohur edhe më shumë gjëra i shtohet Danielit sidomos pasi ai jeton ne mesin e ndodhive të mëdha mes perandorisë Babilonase dhe Perse dhe i intereson shumë fundi i popullit të tij të dëshpëruar dhe të robëruar.I intereson çështja e Kudsit dhe kush do ta zotërojë atë.Andaj filloi e lutet, të qajë e të falet derisa Zoti i mundësoi të sheh një ëndërr edhe më preçize, në aspektin e kohës dhe numrit.Mirëpo komenti është shumë më problematik.Ne nuk dyshojmë se ata njerëz e kanë eformuar ashtu që qartësinë dhe preçizitetin e kanë shëndërruar në mister.Kjo ëndërr është ëndrra e “javëve” në të cilën ëngjëlli i thotë
“Shtatëdhjetë janë caktuar mbi popullin tënd e mbi qytetin tënd të shenjtë për ti dhënd fund paudhësisë, për të marrë fund mëkati, për tu zhbirë fajësia, për tu sjellë drejtësia e përhershme, për të shkuar në vend vegimi e profeti, për tu shuguruar Shenjti i shenjtërve.Dije pra dhe merre vesh mirë: Prej se të dal fjala që përsëri të ndërtohet Juruzalemi e derisa të vijë i shuguruari prijës, janë shtatë javë...”
Pastaj thotë:
Qytetin dhe Shenjtoren do ta shkatarrojë prijësi i ardhshëm.Mbarimi i tyre është shkatarrim e deri në mbarim do të ketë luftë e shkatarrime të caktuara.Ai do të lidhë një beslidhje të fortë me shumë palë për një javë të vetme, në gjysmën e javës do të pushojë fli e kusht, përmbi krahun e tempullit do të jetë ndyrësira e shkatarrimit deri në mbarim, deri në caktimin e mbarimit që do të bien mbi shkatarruesin”(Danieli 9/24-27)
Ky mister do të na bëjë që të jemi të prerë se ka ndodhur deformimi edhe pse disa hulumtues kanë dhënë kontributin e vet për të shpjeguar këtë profeci që të përputhet me lindjen e Mesihut ose me ardhjen e Muhamedit a.s.
Pa marrë parasysh Danieli kuptoi rjedhën kohore të ndodhive mirëpo si do të ndodhin?Edhe mëtej ishte përplot përmallim që ta njeh këtë gjë, kurse Zoti fisnik i jep çdo herë që kërkon ndonjë gjë.
Danieli i kthehet faljes dhe lutjes saq i vjen ëngjëlli dhe i thotë:
“Por erdha të të mësojë çfarë do të ndodhë popullit tënd në ditët e fundit, sepse është vegim për ato ditë”(Daniel 10/14)
Vërejmë këtu përsëritjen e vërejtjes mbi vonimin e kohës së realizimit të këtij shpjegimi, me këto fjalë ose fjalë të ngjashme që të mos gabojë Danieli.
Danieli i interesonte ardhmëria e afërt, kurse ëndërra e përcakton atë që është më e rëndësishme, ardhmërinë e largët.Ëngjëlli e porositi Danielin që mos ta harrojë këtë gjë e të mos mendojë se kjo ka të bëjë me të ardhmen e afërt.Edhe pas kësaj ai i tregon luftërat që do të ndodhin mes mbrërve persiane dhe grekë, e mbretit të veriut dhe mbretit të jugut duke i thënë:
“Fuqi ushtarake të armatosura prej ti(veriut) do të shkojnë të dhunojnë shenjtoren fortesë, do ta ndalojnë flinë e përditshme dhe do të vendosin turpin e shkatarrimit”(Daniel 11/31)
Me këtë aludon në qeverinë idhujtare e cila do ta zotërojë Shtepine e shenjtë(Bejtul Makdis) dhe do të zbaton në të ritet e veta fetare.Ithtarët e librit dallojnë sa i përket komentit se çka domethënë kjo?Kjo neve nuk nuk na intereson mirëpo është me rëndësi se kjo sqaron domethënien e turpit shkatarrues të fundit, i cili vjen dhe egërsira ose briri i vogël do ta vendojë në tokë dhe se ajo është shtet.Emri është i njëjtë, mirëpo këtu është i përmendur ai idhujtar, kurse tjetri, siç treguam më herët është Izraelit!! E mbyll bisedën rreth këtyre ndodhive me ardhjen e Ditës së Gjykimit dhe ringjalljen e të vdekurve dhe e porositë Danielin duke i thënë”
Ti Daniel mbylli këto fjalë e vulose librin deri në kohën e mbarimit”!(Danieli ; 12/4)
Mirëpo dy ëngjëj flasin njeri me tjetrin që të dëgjojë Danieli dhe të kuptojë duke thënë:
“Kur të vijë mbarimi i shparatallimit të fuqisë së popullit të shenjtë do të përmbushen të gjitha këto”(Danieli 12/7)
Atëherë Danieli tha:
Unë e dëgjova, por gjë smora vesh e thashë:”Imzot si do të marrin fund këto? Tha: “Shko Daniel! Këto janë fjalë të fshehta e të vulosura deri në kohën e mbarimit.. .Prej kohës ku do të shkëputet flia e përditshme e do të vihet turpi shkatarruesit(në përkthim tjetër”Ndyrësia e shkatërrimit) do të kalojnë 1290 ditë.I lumi ai që pret e arrin 1335 ditë.ti shko deri në mbarim.Pusho... “(Danieli 12/8-13)
Përfundoi libri dhe pushoi Danieli sidomos pasi që u qetësua se Kudsi do ti kthehn të drejtat pas 45 ditëve (1335-1290) që janë të barabarta me 45 vjet sepse thuhet.
“Një ditë për një vjet, një ditë për nje vit, mbaje mend po ta caktoj ... ”(Ezeikel 4/6)
Mirëpo ithtarët e librit nuk kanë pushuari dhe nuk pushojnë nga këto ndodhi, përveç atij i cili e ka lënë mbas shpine fanatizmin dhe i ka hapur sytë para të vërtetës.Janë lodhur e kanë lodhur botën po edhe ne na kanë lodhur ...
Kjo që treguam deri tani është paraqitje e shkurtër e profecisë me të rëndësishme ne bibël(Profecia e Danielit).Nga kjo i vërejmë disa gjëra pre tyre:
1-)Përforcim të shtuar të bisedës së kaluar mbi :bririn e vogël” i cili është dinak, hileqar, i pafe dhe nuk mbështet në forcën e vet, por në forcën e të tjerëve.Armiku i tij është populli i shenjtorëve, pasuesit e vulës së Pejgamberëve.Ai i zotëron dhe e rrëzon kryetarin e Kryetarëve të tyre(halifen) pa ushtri, kurse puna më e fëlliqur e tij është të shkelë Kudsin e mposhtë me ushtrinë e vet, e asgjëson faljen në të, rrënon shtëpinë e Zotit në të dhe e ngrit shtetin e tij të cilësuar si “turpi i shkarruesit.
2-)Ky bri i vogël e bënë këtë në ditët e pushtetit të mbretërisë së fundit mbvretërisë së shenjtorëve, e jo në ditët e persianëve ose romakëve .. .Ngritja e shtetit të turpit, nuk aludon në përfundimin e kësaj mbretërie të përhershme.Këtë e ka potencuar libri shumë herë.Kjo është një ndodhi e përkohshme. Me kohë dhe vend të kufizuar(45 ditë)Pra nuk është nga natyra e asaj që gjindet në nëdërrën e trupores, ku bie një mbretëri dhe ngritet tjetra në vend të saj, as nga natyra e asaj që tregohet në nëdërrën e katër kafshëve, ku nja kafshë e madhe i fiton mbi të tjerat.Jo ska gjë të përbashkët me këto ëndërra.Është një bri i vogël, mundësi e sundimit të kufizuar, mirëpo kurthet dhe dinakëria e tij janë të mëdha, kurse pas tij qëndron një forcë e madhe e cila e përkrahë.Kjo ndodh në një moment të ngushticës dhe dobësisë së madhe (Shiko Daniel 12/1) të popullit të shenjtorëve.Ngushtica kalon kurse shenjtorët përsëri fitojnë dhe i gëzohen ditës së shkatarrimit të turpit shkatarrues dhe pastrimit të Kudsit prej tij.Ky bri i vogël i fëlliqur dhe çoroditës, rrënon dhe ndërton.Rrënon shtëpinë e shenjtë të Zotit dhe ndërton Turpin në vend të tij.Andaj disa komentues të biblës kanë thënë:”Turpi është një idhull që ndërtohet ne faltore” ose thënë me saktë “Hejkel, i cili ndërtohet në xhaminë El Kasa”. Ky dallim në domethënien e turpit nuk ka ndonjë ndikim aq të madh, sepse ndërtimi i ndonjë ndërtese të armikut në një faltore të ndonjë populli, nuk mund të ndodhë pa ushtri dhe pushtet.Andaj turpi ka domethënie të veçantë dhe të përgjithshme.Domethënia e përgjithshme është ngritja e shtetit të turpit, kurse e veçantë, ndërtimi i idhullit ose turpit, të cilin e adhurojne ose i luten në të!!.Ashtu sikurse largimi i idhujve nga shtëpia e Zotit nuk mund të ndodhë pa ushtarë dhe pushtet siç ka bërë Pejgamberi a.s gjatë çlirimit të Mekës.Të njetën gjë do të bëjnë ithtarët e tij kur do të hyjnë në xhami dhe të gjejnë në ndërtesë turpi të një shtet turpi!!(Mundet që ky turp të jëtë vetëm flamuri i shtetit Izraelit).Por shumica e komentuesve nuk dyshojnë se ngritja e turpit është ngritja e shtetit të turpit shkatarrues mbi tokën e Kudsit, mirëpo cili është ky shtet? Tre fetë që e madhërojnë Kudsin e kanë ngritur shtetin e vet, ose e kanë çliruar dhe e kanë sunduar dhe ska dyshim se njëra prej tyre është turpi
Andaj mundemi ta njohim atë shtet jo vetëm prej fjalëve të Danielit por edhe nga dëshmia e historise dhe realitetit.Me rëndësi është të theksojmë se ky shtet do të ngritet pas Mesihut a.s sepse sipas Inxhillit të Mateut ka lajmëruar atë që ka thënë Danieli dhe e ka sqaruar këtë duke thënë se kjo do të ndodhë në kohën e fundit, si♪5 do ta sqarojmë më vonë.Kjo e shpalos gabimin e tyre që thonë se ngritja e Turpit ka ndodhur para Mesihut dhe se ka për qëllim Faltoren e idhullit “Zeosit” po dhe gabimi i atyre që thonë se ka ndodhur menjëherë pas vdekjes së tij pas disa dekadash(viti 70 ose 135) për shumë shkaqe:
1-)Këto ndodhi janë të rëndomta në listën e ndodhive të historisë, historia çifute njeh kësoj rastësh, siç tregohet në besëlidhjen e gjygjtarëve!!
2-).Çifutët atëherë kanë qenë pabesimtarë, sepse kanë mohuar profecinë e Mesihut a.s kurse të interesuar për këto ndodhi janë besimtarët në hspalljen e tij.
3-)Ato ndodhi i kundërshtohen kohës dhe kushteve të tjera të cilat i ka përcaktuar Danieli dhe Mesihu a.s , madje vjen në kundërshtim me shumicën e librave të pejgmaberëv që flasin për kthimin e çifutëve, gjykimin e tyre, tubimin e tyre të fëlliqur dhe zbritjen e hidherimit të Zotit mbi ta me ndërmjetsimin e popullit të zgjedhur.Dhe shumë fakte të tjera të cilat do ti paraqesim në mynbyrë të veçantë që të mos mbetet te Lexuesi asnjë dilemë.
Kometuesit çifutë pasi nuk i besojnë Mesihut, aspak nuk e përfillin fjalën e tij andaj e komentuan turpin e shkatarrimit se është idhull, i cili ngritet në vend të hejkelit.Pastaj ranë në dilemë dhe u dalluan mes vete për kohën se ku ka ndodhur, ose kur do të ndodhë.Disa prej tyre thanë se para Mesihut, disa pas Mesihut.Shumë u ngatarruan mbi kohën të cilën e kishte përcaktuar Danieli me precizitet, sidomos ata që i kanë kuptuar ditët në mynyrë ekzosterike(të jashtëme).Kurse ata që i kanë komentuar me vite, deomos do të pranojnë me bindje se kjo nuk ka ndodhur dhe se nuk do të ndodhë pa kaluar 2300 vjet(shiko Daniel 8/3-14).Duke pasur parasysh se asnjë shtet nuk ka ardhur pas 2300 vjetëve që të mbetet vetëm 45 ditë (ose vjet) (Zbritja e ditëve te Daniel 12/8-13)dhe te shtegtojë!!
Sipas librave të biblës një ditë është sa një vit sic tregohet në Librin e Ezeikelit:
“Një ditë një vit, një ditë një vit mbaj mend po ta caktoj )4/6)
Po ashtu shprehja e librit të profecisë:
(Daniel 12/ 8-13)I lumi ai që pret...”.Nuk aludon në dyzet ditë, sepse pritja bëhet për 45 vjet.
Ne kemi dëshmi të rëndësishme prej vetë çifutëve, një grup i madh i tyre thoshte dhge vazhdon e thotë, se kjo egzistencë sioniste që egziston momentalisht është turpi.Këta njerëz ua kanë tërhequr vëretjen pasuesve të vet nga idea sioniste në të kaluarën dhe në të tashmen.Ata besojnë thellë se tubimi i çifutëve do të thotë zbritja e hidhërimit të Zotit mbi ta dhe hakmmarja prej tyre.Këto janë një grup i madh që gjenden në amerikë dhe në vende të tjera.
Disa të tjerë i besojnë kësaj mirëpo e komentojnë në mynyrë shekullare më i njohuri prej tyre është mendimtari dhe letrari botëror “Neom Çomski”.Disa gjenden në tokën e okupuar, prej tyre është edhe rabini “Hiresh”, mistri për çështjen Cifute në pushtetin rafatian, grupi i të cilit quhet “naturim karra” që do të thotë “roja e fshtatit”.
Ti lemë çifutët dhë të shikojmë së çkanë thën të krishterët?
Gabimi i përbashkët mes dy grupeve është mendimi i tyre se fjala turpi , nuk ka përqëllim çifutët, por idhujtarët.Andaj shumë e lehtë e kanë pasur që çdo shtet idhujtar ta emërtojë me “Turp” saqë Pitzi, edhe pse ka konfirmuar se çifutët në kohën e fundit do të jenë idhujtarë në adhurimet e tyre. E ka komentuar fjalen “turp” se do të jetë mbretëri ashuriane, e cila do ta sulmojë tokën e shenjtë në kohën e fundit (f 209)
Ndoshta ka pasur arsye, sepse e ka shkruar këtë para se të themelohet Izraeli, deh askush se ka imagjinuar ngritjen e shtetit izraelit, andaj edhe nuk i ka emërtuar, gjatë kthimit në Juruzalem, shtet por grupacion, ose bashkësi, siç e pamë më herët.
Pastaj ky dhe të ngjashmit me të parafytyronin se çifutët do të jenë të shtypur nën pushtetin e idhujtarëve andaj do të nxitojnë ti besojnë Mesihut, kur të arrijë mileniumi ose kur të zbret, e do të jetë mrekulli si♪5 u shpreh Makintoshi duke thënë:
Habia e mbarë botës, atë ditë do të jetë fakti se si një popull i fëlliqur ta shenjtërojë Zotin”
E asyeton këtë me faktin se vetëm një e treta do të shpëtojnë nga zjarri i ngushtë që do të hanë” aludon me këtë në citatet e librave të biblës për fundin e shtetit të Turpit, siç do ta sqarojmë në kapitullin e ardhshëm.
Pra këta njerëz e kishin gjysmën e të vërtetës, mosbesimin e çifutëve dhe fëlliqësira e tyre, mirëpo se do të kenë shtet kjo është gjysma tjetër që u mungonte .Këtë pa dyshim janë në gjëndje më të mirë se sa komentuesit dhe historianët e tjerë, mbi komentin kriminel të tyre mbi turpin shkatarrues si♪5 janë mbështetur dhe fundamentalistët bashkëkohor.Prej tyre është edhe Stiven Rensmani autori i librit “Historia e luftrave dhe kryqëzatave”, ku mes tjerash thotë”
Në një ditë të muajit shkurt të vitit 638 hyri në Bejtul makdis khalifi Omer Ibnul Hatab... .Afër khalifit ishte patriarku Sifr dhe Nijunos, pasi që ishin koka e administartorëve të qytetit, të cilët iu nënshtruan.Omeri menjëherë nxitoi kah vendi i Hejkelit të Sulejmanit(?!) nga i cili vend, shoku i tij Zoteria yne , Muhamedi a.s hypi në qiell.Patriarku duke shikuar atë në këtë pozitë iu kujtuan fjalët e Mesihut dhe filloi të shushuris me lot në sy:
Kur ta shihni turpin e shkatarruesit , për të cilin na ka treguar Danieli ...”.Kjo ishte gjëja e fundit që bëri patriarku dhe ishte kulmi i dhimbshëm i jetës së tij të gjatë, të cilën e kishte shpenzuar për hirë të ortodoksizmit dhe bashkimit të botës kirshtere”(Histira e luftrave dhe kryqëzatave f, 17-19)
I këtij mendimi është dhe historiani arab Filip Hiti)
Disa prej ithtarëve të librit e kundërshtuan këtë gjë madje disa prej tyre përmendën Profecinë e hyrjes së khalifit Omer r.a ne Kuds nga Teurati duke mos e ditur se kush e ka thënë këtë fjalë të keqe duke përmendur citatet nga libri i Zekerias;
Gezo më gjithë shpirt, oj bija Sionit, galdo bija e Juruzalemit.ja mbreti yt po vjen te ti është i drejtë e Shpëtimtar, por i përvuajtur dhe në shpinë të gomarit, në shpinë të gaçit , zogut të gomarit!...Kombeve do tu sjellë Paqen, sundimi i tij prej detit ne det prej lumit në skajet e tokës(zekeria 9/9-10)
Kjo është profeci, të cilën e komentojnë të krishterët, përkundër domethënies së saj, se do të thotë hyrja e Mesihut në Kuds, i vetmuar dhe vizitor!Po qe se çlirimi islam nuk do të kishte asnjë profeci, edhe po mos të ishte çliruesi Omeri r.a përshkrimi i “turpit” është shumë i pavend për umetin e monoteizmit dhe çlirimet e saj të mëdha, duke i nxjerrur njerzit nga errësira dhe fëlliqësira në dritë dhe pastërti.Këtë, falë i qofshim Zotit e dëshmon mbarë historia, askush nuk e mohon , përveç mendjemadhit fanatik dhe ziliqar.
Pastaj nuk përputhet me faktin se pas 2300 viteve pa marrë parasysh a fillon me vdekjen e Danielit ose prej histortise se Lekës, sepse Danieli ka vdekur në vitin 453 p.k kurse mes këtyre viteve dhe çlirimit islam ka : 453 + 638 =1091 !!
Nëse llogarisim me kalendarin e Lekës atëherë: 333 + 638 = 971 !!
Këtu patjetër të kalojmë tek numrat e Danielit, dhe dëshironim që të vonojmë bisedën për to, mirëpo ndodhitë dhe faktet na bëjnë të panevojshëm për to, mirëpo patjetër e kemi që të na plotësohet fotografia:
Danieli tregon se ngritja e “Turpit shkatarrues “ do të ndodh pas 2300 viteve.Kjo metodë(deri kur .. deri kaq vite) është përsëritur disa herë në profecinë e tij po edhe në librat e tjerë të biblës.Kjo është gabim në përkthim ose përkthim tekstual, sidomos kur kemi vërejtur përforcimin se ka të bëjë me kohën e fundit dhe kur të zbret hidhërimi dhe menjëherë pasi të ndodhë.Asnjë hulumtues i cili i komenton ditën me vit nuk na kundërshton në këtë gjë, kurse më herët na u bë e qartë mosvlefta e komentimit tekstual se ka të bëjë me ditët e rëndomta.
Mirëpo dallimi dhe problemi është nga fillon numërimi?
Mund të njohim fjalët nga komenti i Xhansit, i cili e ka përmbledhur këtë koment prej 85 komenteve biblike, dhe thotë, sipas shejh rahimullah Hindiut:
“Përcaktimi i fillimit të këtij lajmi është shumë problematik te dijetarët që nga ditët e hershme.Mendimi më i zgjedhur është se koha e fillimit të tij është njëra prej kohrave në të cilat janë dhënë katër fermanë prej sulltanevë të Iranit”
1-) Viti 636 p.k në të cilin vit është dhënë fermani i Kirit.
2-) 518 p.k në këtë vit është dhënë fermani i Daras.
3-)Viti 458 p.k në këtë vit Ardshiri i ka dhënë ferman Azrasë.
4-)Viti 444 p.k në këtë vit Ardshiri i ka dhënë ferman Nahimiut dhe i fundit.
Ditët domethënë vitet, ashtu që fundi i këtij lajmi(koha e ndodhjes siç e sqaruam më herët) në sajë të parimeve të përmendura sipas këtij detajizimi është.
Sipas fermanit të parë.
Viti 1764
Sipas fermanit të dytë.
Viti 1782
Sipas fermanit të tretë
Viti 1843
Sipas fermanit të katërt
Viti 1856
Xhansiu i cili e ka shkruajtur në librin e tij në vitin 1838 thotë:
“kaloi koha e parë dhe e dyta, ka mbetur koha e tretë dhe e katërt, koha e tretë është koha më e fuqishme, unë jam i prerë se ajo është”
Ne themi sikurse dhe mbarë bota, se kjo është gabim, pastaj çfarë?
Xhansi thotë:”Sipas disave, fillimi i tij është dalja e Lekës së Madh kundër mbretit Asia(Domethënë Darasë persian), sipas kësaj fundi duhet të jetë në vitin 1966(Shiko “Ngadhënjimi i të vërtetës”)
Hindiu, i cili ka vdekur në vitin 1891 në lidhje me këtë thotë:”Gënjeshtra e parimit të parë dhe të dytë doli ne shesh që në kohën e tij, siç e pranoi vet, doli në shesh dhe gënjeshtra e parimit të tretë, i cili sipas tij ishte më i fuqishmi.Po ashtu doli në shesh dhe gënjeshtra e parimit të katërt ... mbeti dhe parimi i pestë.
Pasi që synimi i këtij dijetari ishte asgjësimi i të gjitha profecive, për të vërtëtuar se janë të devijuara ose dyshohet në to, paragjykoi se dhe parimi i pestë duhet të jetë gënjeshtër dhe tha;”Kush do të rrojë në atë kohë do të shohë se ky parim do të jetë i rrejshmë”.
Madje ky dijatr pasi që solli fjalët e atyre që thoshin se realiteti do ta nxjerr në shesh të vërtetën e këtyre profecive, e kundërshtoj me ironi duke thënë se ata janë të arsyetuar, pasi që kjo fjalë është e prishur ne themel.
Ne themi:
“Ky dijetar, kishte mundësi ta lejë këtë gjë ta varur, sepse mohimi i bindshëm për një gjë që ka gjasa llogjike të ndodhë është pak guxim i tepruar, edhe pse qëllimi është vërtëtim i deformimit.Pasi që çdo gjë është e deformuar atëherë së paku ti lemë vend këtyre gjërave.Pasi që qëllimi i këtij dijetari ishte kjo që përmendëm, ai nuk i dha rëndësi forcës së fjalës së fundit ose dobësimit të tij, andaj kërkohet prej nesh të themi:
Thelbi i gabimit të këtyre fjalëve është caktimi i fillimit me dhënien e femanit për të rëpërtërirë Juruzalemin, kurse kjo aspak nuk përmendet në profecinë, te ëndërra e dashit dhe cjapit, mirëpo është përmendur te ëndërra e shtatë javëve, e cila është ëndërr tjetër, dhe sipas meje, kjo shprehje është futur(shprehja: “Dije pra dhe merre mirë vesh, prej se të dal fjala që përsëri të ndërtohet Juruzalemi”) edhe pse Allahu e di më së miri.Ata që e kanë komentuar fillimin me fitoren e Lekës e kanë komentimin më të fuqishëm, pasi që këtë e kanë nxjerrur prej vetë Ëndërrës.Pas vdekjes së Danielit, njerzit janë bazuar në kalendarin e Lekës, kurse fillimi i tij është nga fitorja kundër Asisë, në vitin 334 sipas disave. Mirëpo më i saktë dhe më i njohur është viti 333.Në këtë kalendar është mbështetur historia botërore derisa kisha caktoi kalendarin sipas lindjes së Krishtit.Në bazë të kësaj:
“Ngritja e turpit shkatarrues është 2300 – 333 = 1967 !!
2300 vjet sipas (Daniel 8/14)dhe (Ezeikel 4/6)
Kjo dhe ndodhi në të vërtetë edhe ishte ndodhi shumë e dhimbshme për umetin e shentorëve !!
Dhe ishte gëzim shumë i madh për sionistët dhe fundamentalistët!!
Pa dyshim se kjo ndodhi pa marrë parasysh numrat dhe profecitë ka qenë ndodhia më e madhe në historinë çifute që prej dy mijë viteve !!
Mirepo mbas ndertimit te shtetit izraelit Danieli ka profetizuar 45 vite qe do te zgjase dhe pastaj do te perfundoje dhe do te shkatarrohet.
1967 + 45 =2012
“7 Unë dëgjova atëherë burrin e veshur me rroba liri që qëndronte mbi ujërat e lumit, i cili, ngriti dorën e djathtë dhe dorën e majtë drejt qiellit, u betua për atë që jeton përjtë se kjo do të jetë për një kohë, për disa kohëra dhe për gjysmën e një kohë; kur forca e popullit të shenjtë do të thyhet plotësisht, tërë këto gjëra do të kryhen.
8 Unë dëgjova, por nuk kuptova, prandaj pyeta: "Imzot, cili do të jetë fundi i këtyre gjërave?".
9 Ai u përgjigj: "Shko, Danieli, sepse këto fjalë janë të fshehura dhe të vulosura deri kohën e mbarimit.
10 Shumë njerëz do të pastrohen, do të zbardhen dhe do të përsosen; por të pabesët do të veprojnë me pabesi dhe asnjë nga të pabesët nuk do të kuptojë, por do të kuptojnë njerëzit e ditur.
Shko Daniel! Këto janë fjalë të fshehta e të vulosura deri në kohën e mbarimit.. .Prej kohës ku do të shkëputet flia e përditshme e do të vihet turpi shkatarruesit(në përkthim tjetër{”Ndyrësia e shkatërrimit) do të kalojnë 1290 ditë.I lumi ai që pret e arrin 1335 ditë.ti shko deri në mbarim.Pusho... “(Danieli 12/8-13)
Përfundoi libri dhe pushoi Danieli sidomos pasi që u qetësua se Kudsi do ti kthehen të drejtat pas 45 ditëve (1335-1290) që janë të barabarta me 45 vjet sepse thuhet.
“Një ditë për një vjet, një ditë për nje vit, mbaje mend po ta caktoj ... ”(Ezeikel 4/6)
Tani , kemi parë turpin shkatarrues të ngritur, me turpin e shkatarrimit të saj, me egërsinë dhe fëlliqësirën me idhujtarinë dhe ateizmin, me ndërprerjen e faljeve në Mesxhidul-Aksane dhe rrënimin e djegjen.E lusim Allahun të na mbrojë nga e keqa e tyre, mos ta shkatarrojë atë që ka mbetur.Tani ti kthehemi fjalës së Mesihut a.s për të që të shohim realitetin e këtyre cionistëve dhe fundamentalistëve, vallë janë ithatrë të Krishtit, siç pretendojnë ose janë ithatrë të egërsirës sioniste me dije ose pa dije?
Në ungjillin e Mateut tregohet se Mesihu ka thënë:
“Kur u ul të rrijë në malin e ullinjve, iu afruan veçmas nxënësit e tij e i thanë:”Na trego kur do të ndodhin këto(rrënimi i Hejkelit) dhe e cila është shenja e ardhjes tënde e i mbarimit të botës?
Jezusi iu përgjigj:
Ruajuni mos tju gënjej kush, sepse shumë do të vijnë nën emrin tim e do të thonë: Unë jam Mesia!E do të genjejnë shumëkënd.Do të dëgjoni për luftëra dhe ushtima luftrash.Mos u kushtrimoni.Të gjitha këto do të ndodhin por ende nuk do të jetë mbarimi! Sepse do të ngritet një popull kundër një populli tjetër, një mbretëri kundër një mbretërie tjetër e do të ketë uri e tërmete në vende të ndryshme.Të gjitha këto janë veçse nisma e mundimeve... .Do të ngriten shumë profetë të rrejshëm dhe shumëkënd do gënjejnë.. .Por ai që do të qëndrojë deri në fund, do të shëlbohet.Ky Ungjill i mbretërisë do të shpallet në mbarë botën, që kështu të gjithë popujt ta kenë provën e së vërtetës së zbuluar.Atëherë do të vijë mbarimi.
Kur pra të shihni se “në vendin e shënjtë hypi në fron Shkretetuesi i Urrejtur për të cilin foli profeti Daniel(kush lexon le ta kuptojë: atëherë tërë ata që ndodhen në judë, le të ikin në male.Kush ndodhet mbi taracë, të mos zbresë për të marrë ndonjë send në shtëpinë e vet. As ai që ndodhet në arë të mos zbresë të marrë petkun e vet... Nëse dikush do tiu thotë :”Ja këtu është Mesia apo atje – mos e besoni! Sepse do të paraqiten Mesi të rrejshëm e profetë të rrejshmë dhe do të tregojnë shenja të mëdhae të çuditshme, aq sa ti gënjejnë, po të ishte e mundur edhe të zgjedhurit.ja ju paralajmërova! Prandaj nëse ju thonë:”ja tek është në shkretëtirë, mos luani vendit!Ja tek është në dhomën e strehimit’ mos besoni! Sepse ardhja e birit të Njeriut do të jetë sikurse vëtëtima që del në lindje e duket deri në Perëndim!Ku të jetë cofëtina, aty do të mblidhen shqiponjat!”(Mateu 24/1-28)
Si zakonisht tekste për ndodhi shumë të mëdha mirëpo misteri të lë në mëdyshje, kurse dallimet e tyre në te shumë të mëdha , krejt kjo nga shkaku i deformimeve, shtimit dhe pakësimit.Mirëpo sërish vetëm një koment e ka e asnjë tjetër nuk është i saktë.Shpresojmë që të ndihmohen ithtarët e librit me çelësat simbolik të cilat ua dhamë falas e do të gjejmë komente të pranuara me kusht që çdo herë të paramendojmë deformimin.
Çelësi në këtë rast është se “biri i njeriut” ose “biri i burrit” është Muhamedi a.s .Ky është përmendur kështu në Ungjill më një qëllim për të bërë dallim midis tij dhe Birit të Virgjëreshës, Isait a.s.
E kemi qartë se kush është Turpi i shkatarruesit, ose në këtë citat të përkthyer si “Shkretuesi i uurejtur” e nëse ndodh kjo , atëherë ai që do të vjen është biri i njeriut e ushtria e tije jo vet ai.
Tema është bërë unike mes asaj që gjendet në profecinë e Danielit dhe asaj që është këtu.Mbretëritë ngriten njëra kundër tjetrës, kurse e fundit do të jetë mbretëria e birit të njeriut dhe do të thërrët ushtrinë e tij që të shkatarrojë turpin dhe “Coftinën”.
(Profecia e Danielit 7/13-14) dhe (Mateu 24/30-31)
Turpi i shkatarruesit(tmerri i shkatarrimit, neveria e shkatarrimit) është i njëjti.Madje edhe përmendja e emrit të Danielit te Ungjilli sipas Mateut dhe sipas Markut (13/14-16).Kurse luka e komenton trupin duke përkrahë atë që thamë duke thënë:
“Kur të shihni se ushtria e rrethoi Juruzalemin ...(Luka 21/20)
Pra është një tematikë dhe nuk besoj se ndonjë fundamentalist polimezon rreth kësaj.Andaj cila ishte porosia e Mesihut alejhis-selam dhe ♪5ka i ka urdhëruar atij që e takon atë kohë, kohën e ngritjes së Turpit të Shkatarruesit?
Ua tërhoqi vëretjen me të madhe prej mesive gënjeshtarë që nga fillimit i fjalimit e deri në fund, ua tërhoqi vëretjen nga mashtrimi prej fjalëve të tyre se Mesiu ka zbritur ose është këtu e aty, i ndaloi të qëndrojnë me njerëz të fëlliqur, duke nxitur që të ikin me të shpejtë prej tyre sepse dënimi i Zotit i dhembshëm do të zbres mbi ta nga ushtria e Mesihut të fundit, i biri i njeriute jo biri i virgjershës, ushtria e të cilit do ta sulmojë shtetin sionist, ashtu sikurse shqiponjat sulmojnë cofëtinën.porosi e madhe dhe çështje e qartë po sikur dielli, vallë a e kupton kete Xheri Folveli, Pat Robertsoni, Xhimi Svegarti dhe të ngjashmit me ta?1
A e dëgjojnë këtë të zgjedhurit, umeti islam e mos devijojnë sikurse kanë devijuar ithtarët e librit?Ndoshta polimizojnë fundamentalistët në komentin e tekstit si zakonisht duke thënë:”i biri i njeriut është personalitet qiellor”
Le të jetë ashtu, mirëpo çka thonë për porosinë e Mesihut kur do të ngritet turpi?
Do të pajtohen me zhurmën e madhe të cilën e krijojnë dhe e nxisin nga gëzimi dhe galdimi me ngritjen e turpit shkatarrues dhe duke përgezuar botën se ngritja e tij është parahyrje për zbritjen e Mesihut, duke i nxitur ithtarët e tyre që ta vizitojnë dhe kryejnë haxhin në këtë vendpër ta takuar kur të zbres në befasi, duke shkaktuar presion të madh që të qëndrojë Amerika dhe bota çdo herë në krah të shtetit të turpit dhe armiqësisë?
Vallë a nuk është ky kundërshtimi dhe inatosje më e madhe e fjalevë të Mesihut?!
Pastaj vallë ungjijtë e tyre a nuk ua veshin çifutëve vrasjen e zotit te tyre të paramenduar dhe komplotin kundër tij.A kanë parë të mençurit e botës popull i cili e shenjtëron vrasësin e të adhuruarit të vet dhe armiqëson ato që e do me dashuri të madhe pejgamberin e tyre dhe i beson atij me besim shumë të thellë!!
Vallë mesihu a nuk i përshkroi çifutët ashtu siç tregohet në librat e biblës, si fëmijë të gjarpërinjve, vrasës të profetëve, polimezues, udhëheqës të të verbërve. Mashtrues .. të mjafton të lexosh librin e 23 sipas Mateut?!
Kur do të zgjohen miliona fundamentalistë, pasues të mesijave gënjeshtarë ...?
Shtojca ime-
Izraeli është vreshti qe do denohet.
“ Dhe një engjëll tjetër, që kishte pushtet mbi zjarrin, doli nga altari dhe i thirri me zë të madhe atij që kishte drapërin e mprehtë, duke thënë: ``Vëre në punë drapërin tënd të mprehtë dhe vil bistakët e vreshtit të dheut, sepse rrushi i tyre është pjekur``
Atëherë engjëlli e lëshoi drapërin e tij mbi tokë dhe voli vreshtin e dheut dhe hodhi rrushin në vozën e madhe të zemërimit të Perëndisë..
Dhe voza u shtrydh jashtë qytetit dhe nga voza doli gjak deri te frerët e kuajve, për njëmijë e gjashtëqind stade.”(Zbulesa 14/18-20)
Dua të këndoj për të dashurin tim një kantik të mikut tim lidhur me vreshtin e tij.I dashuri im kishte një vresht mbi një kodrinë shumë pjellore.E rrethoi me një gardh, hoqi gurët, mbolli hardhi të cilësisë më të mirë, ndërtoi në mes një kullë dhe bëri një trokull.Ai priste që të prodhonte rrush të mirë, kurse ai prodhoi rrush te egër.
Kështu pra o banorë të Jurusalemit dhe njerëz të Judës, gjykoni midis meje dhe vreshtit tim.
Çfarë mund t’i kisha bërë vreshtit tim që nuk ia kam bërë?Pse ndërsa unë prisja të më jepte rrush të mirë, ajo më dha rrush të egër?
Por tani do tju njoftoj atë që gatitem të bëj me vreshtin tim: do ta heq gardhin dhe do të përpihet krejt, do të shemb murin e tij dhe atë do ta shkelin.
Do ta katandis në një shkretëtirë, as nuk do ta krasit, as nuk do ta punoj me shatë, por do të mbijnë ferra dhe gjemba dhe do të urdhëroj retë që të mos bjerë shi fare.
Vreshti i Zotit të ushtrive është shtëpia e Izraelit dhe njerëzit të Judës, janë mbëltesa e kënaqësisë së tij. Ai priste ndershmëri, dhe ja, gjakderdhje, priste drejtësi dhe ja, britma ankthi.(Isaia 5/1-7)
“Izraeli ishte nje vresht i harlisur që jepte fryt per veten e tij: sa me tepër rritej fryti i tij , aq më tepër shumonte altarët e tij; sa më i pasur ishte vendi i tij, aq më të bukura i bëntë shtyllat e tij të shenjta.Zemra e tyre është gënjeshtare; tani do të marrim ndëshkim për të.Ai do të rrëzojë altarët e tyre, do të shkatarrojë shtyllat e tyre të shenjta”.(Osea 10/ 1-2)
Pastaj ai(Jezusi) filloi t'u flasë me shëmbëlltyra: ''Një njeri mbolli një vresht, e thuri me gardh, gërmoi një vend për të shtrydhur rrushin, ndërtoi një kullë dhe ua besoi disa vreshtarëve dhe pastaj shkoi larg.
Në kohën e të vjelave dërgoi shërbëtorin te vreshtarët për të marrë prej tyre pjesën e vet të frutave të vreshtit.
Por ata e kapën, e rrahën dhe e kthyen duarbosh.
Ai u nisi përsëri një shërbëtor tjetër, por ata, mbasi e gjuajtën me gurë, e plagosën në kokë dhe e kthyen të turpëruar.
Përsëri dërgoi edhe një tjetër, por ata e vranë. Më pas dërgoi shumë të tjerë dhe nga këta disa i rrahën, të tjerët i vranë.
I ngeli edhe një për të dërguar: birin e tij të dashur. Më së fundi ua dërgoi edhe atë duke thënë: "Për djalin tim do të kenë respekt".
Por ata vreshtarë i thanë njeri tjetrit: "Ky është trashëgimtari, ejani ta vrasim dhe do të na mbesë trashëgimia".
Dhe e kapën, e vranë dhe e hodhën jashtë vreshtit.
Tani kur të vijë i zoti i vreshtit, çfarë do tu bëjë këtyre vreshtarëve?
Ata i thanë do ti vrasë keqas ata faqezinj dhe do tua besojë vreshtin vreshtarëve të tjerë, të cilaët do të japin prodhime në kohën e vet.
Jezusi u tha atyre: “A nuk e keni lexuar kurrë në shkrimet: “Guri që ndërtuesit e nxorën të papërdorshëm, u bë guri i qoshes.Kjo është vepër e Zotit dhe është e mrekullueshme në sytë tonë”?
Prandaj po ju them se juve do tu hiqet mbretëria e Perëndisë dhe do ti jepet një kombi që do ta bëjë të japë fryt.
Dhe ai që do të bierë në këtë gurë do të bëhet copë copë; dhe ai mbi të cilin do të bierë ai do të jetë i thërmuar.
Dhe krerët e priftërinjve dhe farisenjtë, kur dëgjuan shëmbëlltyrën e tij, e kuptuan se po fliste për ata.
Dhe kërkonin ta kapnin po kishin frikë nga turma, sepse ato e konsideronin profet”(Mateu 21/33-46) ose (Marku 12/1-13) ose (Luka 20/9-19)-
Kurvërimi i Izraelit ose Kurva Izrael
4 Edhe gruaja ishte veshur me purpur dhe me të kuq të ndezur, e stolisur me ar, gurë të çmuar dhe me margaritarë; kishte në dorë një kupë ari plot me neveritë dhe ndyrësitë e kurvërimit të saj
5 Dhe mbi ballin e saj ishte shkruar një emër: ``Misteri, Babilona e madhe, nëna e lavirave dhe e neverive të dheut``.
18 Dhe gruaja që pe është qyteti i madh, që mbretëron mbi mbretëritë e dheut``.
1 Edhe pas këtyre pashë një engjëll tjetër që zbriste nga qielli, që kishte pushtet të madh; dhe dheu u ndriçua nga lavdia e tij.
2 Ai bërtiti me forcë dhe me zë të madh, duke thënë: ``Ra, ra Babilona e madhja dhe u bë vendbanimi i demonëve, dhe streha e çdo fryme të ndyrë, dhe streha e çdo shpendi të ndyrë dhe neveritshëm.
3 Sepse nga vera e mërisë së kurvërimit të saj kanë pirë të gjitha kombet, dhe mbretërit e dheut me të u kurvëruan, dhe tregtarët e dheut u pasuruan për shkak të luksit të saj të shfrenuar(zbulesa)
“Unë e njoh Efraimin dhe për mua Izraeli nuk është aspak i panjohur; tani o Efraim ti je kurvëruar, Izraeli është ndotur.Veprimet e tyre nuk u lejojnë atyre të kthehn tek Perëndia i tyre, sepse fryma e kurvërimit është në mes tyre dhe nuk e njohin Zotin.”(Osea 5/3-4)
“Mos u gëzo, o Izrael, për të ngazëlluar si popujt e tjerë, sepse je kurvëruar duke u larguar nga Perëndia yt; ke dashur pagesën e prostitutës në të gjithë lëmenjtë e grurit.”(Osea 9/1)
Si bëhet që qyteti besnik është shndërruar në një prostitutë? Ishte plot ndershmëri, drejtësia qëndronte në të, por tani aty banojnë vrasësit”(Isaia 1/21)
Por kam disa gjëra kundër teje: sepse ke aty disa që mbajnë mësimin e Balaamit, i cili e mësoi Balakun t`u vërë një gurë pengese përpara bjive të Izraelit që të hanë flijime idhujsh dhe të kurvërojnë (Zbulesa 14/2)
Hebrejte kane baba Djallin
42 Atëherë Jezusi u tha atyre: ``Po të ishte Perëndia Ati juaj, ju do të më donit, sepse kam dalë dhe kam ardhur nga Perëndia; nuk kam ardhur, pra, nga vetja ime, por ai më ka dërguar.
43 Përse nuk e kuptoni thënien time? Sepse nuk mund të dëgjoni fjalën tij.
44 Ju jeni nga djalli, që është ati juaj, dhe doni të bëni dëshirat e atit tuaj; ai ishte vrasës që nga fillimi dhe nuk qëndroi në të vërtetën, sepse në të nuk ka të vërtetë. Kur thotë të rrema, flet nga vetvetja, sepse është gënjeshtar dhe ati i rrenës.48 Atëherë Judenjtë iu përgjigjën dhe i thanë: ``A nuk themi me të drejtë se ti je Samaritan dhe se ke një demon?``.
49 Jezusi u përgjigj: ``Unë s`kam një demon, por nderoj Atin tim; ju përkundrazi më çnderoni
(Gjoni 8/44)
Unë i njoh veprat e tua, dhe shtrengimin e varfërinë (por ti je i pasur) dhe blasfeminë e atyre që e quajnë veten Judenj, por nuk janë, por janë një sinagogë e Satanit.(Zbulesa 2/9)
Ja, unë do të dorëzoj disa nga sinagoga e Satanit, që e quajnë veten Judenj, dhe nuk janë, por gënjejnë; ja, unë do t`i bëj të vijnë dhe të bien përmbys përpara këmbëve të tua, dhe do të njohin se unë të kam dashur (Zbulesa 3/9)
Hebrejte percaktohen si Shkatarruesi
8 Dhe të mos kurvërojmë, ashtu si kurvëruan disa nga ata edhe ranë të vdekur në një ditë njëzet e tre mijë.
9 Dhe të mos e tundojmë Krishtin, ashtu si e tunduan disa nga ata dhe u vranë nga gjarpërinjtë.
10 Dhe mos u ankoni, ashtu si u ankuan disa nga ata, dhe u vranë nga shkatërruesi.(1 Korintesave 10)
Hebrejte jane armiq te gjithe njerzimit dhe nuk i do Zoti
15(Hebrejte) të cilët e vranë (profetin) Jezus dhe profetët e tyre, dhe na përndoqën edhe ne.
Ata nuk i pëlqen Perëndia, dhe janë armiq me të gjithë njerëzit,(1Thelonikesave 2/15)