Koncesione edhe per rruget

Diskutime tek 'Ekonomia & Biznesi Shqiptar' filluar nga Santiago, 5 Feb 2006.

  1. komino

    komino Valoris scriptorum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    rrofsh ujk
     
  2. komino

    komino Valoris scriptorum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    tani, meqenese nuk dime se si do te jete kontrate te veme disa "piketa"

    1- duhet qe gjithsesi te jete e garantuar nje alternative kalimi gratis me nje cilesi minimale te garantuar. (te pakten sa eshte sot)
     
  3. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    S'ka gjo hic. /pf/images/graemlins/thumbsup.gif

    Une mendoj se duhen perdorur koncesionet per rruget, pasi jane shume te favorshme. GJithe puna eshte qe kontrata koncesionare te zbatohet me rigorozitet.
    Ne rastin e rrugeve (dhe sidomos asaj Tirane-Elbasan) eshte gje shume e mire futja e biznesit shqiptar ne koncesione.
     
  4. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    Rruga do te jete alternative, keshtu qe kush nuk do ta paguaje si sherbim, mund te eci ne rrugen e vjeter.

    Ajo qe ka rendesi eshte qe shteti nuk duhet te mendoje me per te gjetur parate per rruget, nuk ka as harxhim kot te parave. Shteti duhet vetem te kontrolloje cilesine e punimeve (sidomos kur ta marre ne dorezim).
    Madje ne kete rast une do te isha dhe per nje favorizim nga pikpamja e taksave (sidomos nese jane investitore shqiptare).
     
  5. komino

    komino Valoris scriptorum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    Parimisht nuk kam gje kundra as une

    Praktikisht mbetet te shihet kontrata
     
  6. MLK

    MLK Primus registratum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    Kur behet nje rruge, ne ç'faredolloj forme qe behet populli paguan nepermjet formash te ndryshme si per ndertimin, shfrytezimin e mirembajtjen e saj. Kur nuk ka para shteti, koncesioni eshte nje nga menyrat me praktike per te financuar projekte te ketij tipi.

    Ajo qe ben pershtypje ne kete koncesion, eshte fakti se me koncesion te formes BOT (ne pergjithesi zgjasin 30 vjet me ligjin shqiptar) i jepet nje kompanie qe statusin juridik e ka SHpk.
    Pra 30 milion dollare investim e nje leje 30 vjeçare nje kompanie qe nuk eshte as Sha!
    Gjera te tilla vetem ne Shqiperi degjohen!
     
  7. ujku81

    ujku81 Primus registratum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    Ke te drejte kjo nuk qendron fare, mund ta kishin parashikuar dhe kete ne ligjin e koncesioneve.
     
  8. Santiago

    Santiago Primus registratum

    Re: Koncesione edhe per rruget

    </font><blockquote><font class="small">Citim:</font><hr />
    Kur behet nje rruge, ne ç'faredolloj forme qe behet populli paguan nepermjet formash te ndryshme si per ndertimin, shfrytezimin e mirembajtjen e saj. Kur nuk ka para shteti, koncesioni eshte nje nga menyrat me praktike per te financuar projekte te ketij tipi.

    Ajo qe ben pershtypje ne kete koncesion, eshte fakti se me koncesion te formes BOT (ne pergjithesi zgjasin 30 vjet me ligjin shqiptar) i jepet nje kompanie qe statusin juridik e ka SHpk.
    Pra 30 milion dollare investim e nje leje 30 vjeçare nje kompanie qe nuk eshte as Sha!
    Gjera te tilla vetem ne Shqiperi degjohen!

    [/ QUOTE ]

    Parimisht mire e ke por.....nuk shoh ndonje arsye se pse nje SHPK te mos kete te drejten e nje koncesioni. Ku qendorn ndryshimi????? /pf/images/graemlins/angel.gif
    Nje kompani nuk e bven statusi te madhe apo te vogel. Ne Shqiperi ka kompani me status SHA te cilat jane cope cope dhe me kapital te vogel ndrkohe qe ka kompani SHPK me kapital deri diku te madh....
    Nesje une nuk besoj se problemi ka mbetur tek statusi....
     

Shpërndajeni këtë faqe