Re: Zhvillimi Kinez e mungesa e Naftes
Kina ben pjese ne kete planet e ska se si ti shpetoje krizes se naftes e kete problem do ta ndihej sgume shpejt. Mjaftoni te shikoni se ku ndodhen rezervat me te medha te naftes e do kuptoni qe Kina ne kete fushe eshte e varur nga fuqite e tjera! Mjaftoni te shikoni se cilat jane kompanite me te medha perpunuese te naftes e perseri Kina ndodhet jashte.
Aktualisht, kapaciteti prodhues i naftes eshte diçka te 90 milion fuçi ne dite, ne nje kohe qe kerkesa boterore eshte 80 milion fuçi ne dite, pra kemi arrit ne kulmin e kapacitetit. ketu nuk futen problemet e fundit ne Luisiane e New Orleans ku ndodhej nje pjese e mire e rafinerive amerikane.
Nje tjeter problem eshte ai i teknollogjise se rafinimit. Evropa ka rritur te nderroje nje pjese te madhe te rafinerive te perpunimit te naftes e ka aktualisht nje tegnollogji bashkekohore, ne nje kohe qe pjesa me e madhe e rafinerive ne kontinentin amerikan u takon viteve 70 kur flitet per prodhimin e nenprodukteve te lehta te naftes ose e thene ndryshe, karburanteve qe perdor konsumatori.
Pra per tju kthyer thelbit te temes Kina qe te ruaj keto ritme zhvillimi do te duhet te furnizohet po me te njetin ritem me nafte, e kjo mendoj se do te jete problematike nese marrim parasysh problemet e mesiperme!
Kina ben pjese ne kete planet e ska se si ti shpetoje krizes se naftes e kete problem do ta ndihej sgume shpejt. Mjaftoni te shikoni se ku ndodhen rezervat me te medha te naftes e do kuptoni qe Kina ne kete fushe eshte e varur nga fuqite e tjera! Mjaftoni te shikoni se cilat jane kompanite me te medha perpunuese te naftes e perseri Kina ndodhet jashte.
Aktualisht, kapaciteti prodhues i naftes eshte diçka te 90 milion fuçi ne dite, ne nje kohe qe kerkesa boterore eshte 80 milion fuçi ne dite, pra kemi arrit ne kulmin e kapacitetit. ketu nuk futen problemet e fundit ne Luisiane e New Orleans ku ndodhej nje pjese e mire e rafinerive amerikane.
Nje tjeter problem eshte ai i teknollogjise se rafinimit. Evropa ka rritur te nderroje nje pjese te madhe te rafinerive te perpunimit te naftes e ka aktualisht nje tegnollogji bashkekohore, ne nje kohe qe pjesa me e madhe e rafinerive ne kontinentin amerikan u takon viteve 70 kur flitet per prodhimin e nenprodukteve te lehta te naftes ose e thene ndryshe, karburanteve qe perdor konsumatori.
Pra per tju kthyer thelbit te temes Kina qe te ruaj keto ritme zhvillimi do te duhet te furnizohet po me te njetin ritem me nafte, e kjo mendoj se do te jete problematike nese marrim parasysh problemet e mesiperme!